Et eksempel på rød stues utroværdighed.
Fra : S.A.Thomsen

Dato : 27-07-10 23:23

Jeg faldt lige over et eksempel der beskriver socialdemokratisk
utroværdighed.

En artikel fra 13 nov. 2009 (en måned før kommunevalget).
http://www.valgtorvet.dk/DK/1/nyborg/7174/

citat:

"S: Borgerlig borgmester betyder besparelser
Hvis de borgerlige får magten, er der, ifølge Erik Skov Christensen (S),
store forringelser på vej til skoleområdet.

- Hvis vi ikke vinder valget, så har modparten (Venstre, red.) sagt, at de
ikke vil være med til en skattestigning, så det betyder massive besparelser
på blandt andet skoler, siger han".

Resultatet af kommunevalget blev at socialdemokraterne vandt, og så skulle
alt jo være godt. Men NEJ.

Resultatet er at socialdemokraterne planlægger at lukke 7 ud af kommunens
12 folkeskoler.

http://www.fyens.dk/article/1650168:Nyborg--Skovparkskolen-lukkes

Det er forslag 12 der er flertal for.

Jeg kan godt se at der er brug for "justeringer" fordi børnetallet går
nedad, men de røde er ved at nedlægge hele kommunen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-10 18:33

On Wed, 28 Jul 2010 00:23:00 +0200, S.A.Thomsen wrote:

<snip>

Det er egentlig sørgeligt at jeg for næsten 3 dage siden startede en tråd,
MED politisk indhold, MED konkret dokumentation, og UDEN et eneste
personangreb eller lignende mod andre skribenter herinde.

Ikke EN ENESTE gad kommentere det (hvilket i sig selv er helt ok), men der
i andre tråde er smidt spandevis af mudder rundt i lokalet.

Det siger (desværre) en hel del om dette forum.

Fra : Lars

Dato : 30-07-10 19:39

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i andre tråde er smidt spandevis af mudder rundt i lokalet.
>
> Det siger (desværre) en hel del om dette forum.

Eller også siger det noget om interessen for dine indlæg..

- Lars

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 30-07-10 19:43

On Fri, 30 Jul 2010 20:39:07 +0200, Lars wrote:

> Eller også siger det noget om interessen for dine indlæg..

Du mener: Min person og ikke indholdet.

Det bliver det ikke en skid bedre af.

Fra : Lars

Dato : 30-07-10 19:53

> Du mener: Min person og ikke indholdet.

Både og..

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-07-10 20:37

S.A.Thomsen <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> men der i andre tråde er smidt spandevis af mudder rundt i lokalet.
>
> Det siger (desværre) en hel del om dette forum.

Hold du dig til at skrive indlæg om biler, chatnar. Dér har du dit publikum.

Men kan du ikke overtales til at gøre det et andet sted?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.