Lortelugt er dårlig smag men ufarlig
Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-10 20:47

Libaralisme , altså minimalstats-isme, tror på følgende kritik af
flertalsdiktaturets tvang

"Hvis hele menneskeheden undtagen en havde et synspunkt, og den ene
tænkte modsat, ville menneskeheden have lige så lidt ret til at
censurere mod den ene, som han, hvis han havde magt, ville have ret
til at censurere mod menneskeheden." John Stuart Mill l806-l873

Altså bør en fortovsrestautant jeg åbner i min have kunne tillade
tobaksrygning incl indendørs, for de der tror på skade af passiv
rygning kan gå et andet sted hen.

Og er man udmeldt af folkekirken skal man ikke tvinges til at betale
til folkekirkens pengeforbrug som nu

Er den enlige afviger glad for lortelugt i sin have så bør han kun
tvinges til at stoppe hvis der er kolera i byen og naboer får
drikkevand fra brønde som han måske forurener.

Afvigeren skal have ret til at skrive i neddæmpede farver store
hagekors på plankeværket men blinkende netonlys der påkalder
opmærksomhed ind i nabohuses hjem skal nok kunne forbydes - ligesom
støjsendere, junkmail, og opsugning af al luftens ilt.

Vigtigste lov overalt altid er : nul vold, tyveri, bedrag

Snobberi der er indarbejdet i statens udgifter skal nedtrappes fx
malerier af borgmestre, at kunststøtte aldrig går til porno, af
hjemmehjælpere afviser at betjene ildelugtende hjem og afklædte
mennesker, og skattebetaling til det Kgl Teater og sport