Når fly passagerer afvises pga lugt eller ~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-10 19:08

Snobberi ville jeg kalde det når et fly for 5-8 år siden i Island
afviste at medtage en uvasket passager med stærk kropslugt
Men når de overreagerer om terrorrisiko fordi passageren vitser om
sprængstoffer ved bagage-undersøgelse så fristes jeg til at sige "Een
kaptajn på skuden"
Hjemmehjælpere er dovne og bruger alle undskyldninger til at hæve
hyren uden indsats og selvom de i narkomanhjem eller alkoholikerhjem
med frisk lort og opkast ville være så forpligtet som en læge (siger
min praktiserende læge) så afviser deres chefer at de skal ind hos mig
Snobberi og dovenskab.
De skal ved personlig pleje tåle at se en penis og skal derfor ikke
kræve særlig bukseagtige benklæder af mig som aldrig har
blufærdighedskrænket i betydningen lade penis skimte (højtboende
genbo, kærester, familie excl)og jeg fejrer her triumfer ved hyppiget
at blive mere og mere sjusket - E.B. siger at en gennemsigtig G-streng
er lovlig når ikke uterlig ADFÆRD altså erotik-associationer.
De bør lære at fokusere på job og ikke opblæse egne fine fornemmelser
- step by step
Tilhængere af kunstkritisk forskning på statens regning mener at smag
har regler og videnskab og noget er kritisabelt uden at volde,
stjæle,lyve - er det sandt?
Der skal være plads til al mangfoldighed , men bør særlig kunst
støttes udfra særlig smag? Flertallets? Er demokrati om
mindretals-undertrykelse=
Pariaer tømmer latriner for braminer i Indien. Derfor lyves lortelugt
til at være skadelig., selom den kun er indikator om kolerafare i
yderst sjældne tilfælde som vi idag har helt tjæk på.
Der snobbes mod pariaer - og mod provokatører som mig. Provokatører
bliver ignoreret af MODNE mennesker.. Provokatører opdrager de
ikke-bevidstgjorte til at vågne op til virkeligheen og styre egen onde
farisæism og tåbe-snobberi
Måske min søn havde været bedre rustet mod tropeinfektioner hvis han
som mig havde provokeret kollegiekøkkenet med at vinde væddemål om at
spise hakket kød der var blevet grønt. Jeg blev aldrig syg i
Afghanistan - min søster besøgte mig en måned og drak og spiste som
jeg og fik tropesygdom og hun har altid været overforsigtig