Opkøb af kunstværker.
Fra : kunstholmen

Dato : 05-08-10 04:19

Vi vil meget gerne høre fra folk der vil sælge moderne ekspressionisme
- alle kunstnere har interesse. (dog mest René Dyberg, hans nyere
værker) - vil kommer gerne til jer og vurdere værket - finder vi
enighed om en pris afregnes der med det samme. Start med at send os en
mail, med et billede af dit kunstværk, så retter vi henvendelse
såfremt det har vores interesse, oplys gerne telefonnummer i mailen.
Med venlig hilsen
Kunstholmen@live.dk

Fra : kunstholmen

Dato : 16-08-10 02:42

On 5 Aug., 12:19, kunstholmen <kunsthol...@live.dk> wrote:
> [...]
> mail, med et billede af dit kunstværk, så retter vi henvendelse
> såfremt det har vores interesse, oplys gerne telefonnummer i mailen.

Vi har lige køb et gavekort til Dyberg kunst, måtte andre ligge inde
med sådanne har dette stor interesse - tilbyder 90% af pålydende.
Med venlig hilsen
Kunstholmen

Fra : vivilvinde

Dato : 11-09-10 09:58

On 16 Aug., 10:41, kunstholmen <kunsthol...@live.dk> wrote:

> Vi har lige køb et gavekort til Dyberg kunst, måtte andre ligge inde
> med sådanne har dette stor interesse - tilbyder 90% af pålydende.
> Med venlig hilsen
> Kunstholmen

Hej.

jeg ligger inde med 2 gavehort til rene dyberg kunst
vil høre om der er nogen der er intresseret i disse

mvh mike