30 m langt netværkskabel
Fra : // Overby

Dato : 06-08-01 19:44

Jeg står og skal bruge et langt netværkskabel ( op til 30 meter ) Nogle der
ved hvordan det kan anskaffes

- @ -
Daniel Overby Hansen aka mrDO
Blomst# 95859596 - overby@sport.dk
www.venstre.dk - Venstre ved du hvor du har
Very Important Society - www.vis-logen.dk

Fra : Bille1948

Dato : 06-08-01 20:04

Det kan du vel købe i en hvilken som helst Computerforretning.

Hos Zitech i Århus koster det kr. 195,- med moms - afhentet.

Ole P. Bielefeldt
Ry

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-08-01 20:09

"// Overby" <overby@NOTsport.dk> wrote in message
> Jeg står og skal bruge et langt netværkskabel ( op til 30 meter ) Nogle
der
> ved hvordan det kan anskaffes

Fås mange steder,,,, Hvad men en søg på Google? "netværkskabler 30 m" gav
mange forslag,,,

Fx hos Brinck Elektronik http://www.brinck.dk/comput1.htm 180 kr.

Fra : Martin Jensen

Dato : 06-08-01 21:28

Jeg står og skal bruge et langt netværkskabel ( op til 30 meter ) Nogle
> der
>
> Fås mange steder,,,, Hvad men en søg på Google? "netværkskabler 30 m" gav
> mange forslag,,,

Jaaa jeg kunne ikke komme med bedre forslag :---)

Fra : DreamWave

Dato : 06-08-01 23:03

> Jeg står og skal bruge et langt netværkskabel ( op til 30 meter ) Nogle
der
> ved hvordan det kan anskaffes

Lav det selv, så får du det i den længde du vil have,
Kabel + Stik + klemtang burde du kunne købe / låne hos enhver elektrikker

/Simon Christensen

Fra : Andreas

Dato : 07-08-01 09:03

On Mon, 6 Aug 2001 20:44:28 +0200, "// Overby" <overby@NOTsport.dk> wrote:

>Jeg står og skal bruge et langt netværkskabel ( op til 30 meter ) Nogle der
>ved hvordan det kan anskaffes

NK-10-30 RJ45 Kabel 30 meter m. 2 stik 93,00

Set hos www.bj-trading.dk

Hvis du går ind på www.edbpriser.dk og klikker dig frem på nedenstående måde,
vil du finde en større oversigt over netkabler.

Forside | Hardware | Kabler | NetKabler

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas