The Verve
Fra : Tobbi

Dato : 06-08-01 18:49

Hejsa

Hørte lige et par numre fra deres nye album,
men har de ikke skiftet forsanger ???

ellers synes jeg det lød meget godt....

Fra : Hans Huttel

Dato : 08-08-01 10:59

Tobbi skrev:

> Hejsa
>
> Hørte lige et par numre fra deres nye album,
> men har de ikke skiftet forsanger ???
>
> ellers synes jeg det lød meget godt....

Et nyt album med The Verve? Det kommer godt nok som en meget stor
overraskelse.

The Verve gik fra hinanden allerede i 1999, da sangeren Richard Ashcroft
og guitaristen Nick McCabe for alvor blev uvenner. Richard Ashcroft
lavede et (synes jeg) udmærket soloalbum, "Alone With Everybody", som
udkom sidste år.

Du skulle vel ikke tænke på The Verve Pipe, en amerikansk gruppe hvis
næste album skulle udkomme d. 25. september? The Verve Pipe minder slet
ikke om The Verve (synes jeg).

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Tobbi

Dato : 08-08-01 11:19

min fejl....
jeg troede lige det var The Verve, men syntes
nu også det lå lidt langt fra deres tidligere album....

Har aldrig hørt om The Verve Pipe før, men de
lyder da meget godt, synes jeg...