mad valg:o(
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-08-01 18:40

jeg står i den uheldige situation at jeg er tvunget til at skifte
fodermærke.....
jeg har nu i lang tid brugt nutro... og været MEGET glad for det....
misserne har haft en super pels og været vilde med maden....

men nu er det nærmest umuligt at opdrive....
jeg har prøvet andre fodertyper... men der er ingen der giver den samme
begejstring.... jeg har bla IAMS... og flere forskellige prøveposer.. for at
se om jeg kunne komme på noget godt...

deres gamle foder smagte af ris og kylling....

er der nogen der kan anbefale et eller andet godt??
jeg er efterhånden ved at være desperart.....

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Birgitte

Dato : 06-08-01 18:49

Prøv EUKANUBA, det plejer at være et hit.
Jeg kender godt til kræsne katte har et par stykker selv.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-08-01 18:53

"Birgitte" <nospamtruetrust@mail.dk> wrote in message
> Prøv EUKANUBA, det plejer at være et hit.
> Jeg kender godt til kræsne katte har et par stykker selv.
> Mange miauuer fra Birgitte
> www.truetrust.dk

er prøvet... ikke et hit............

Fra : Gitte J.L

Dato : 06-08-01 19:21

Hvor I landet bor du? Nutro kan nemlig købes hos Calles Dyrerige i Aalborg
(http://www.callesdyrerige.dk)....men, jeg ved ikke om de også leverer udenfor
Aalborg. Jeg kan ikke huske om Nutro er opført på listen over foder på deres
website, men jeg var i butikken for en uge siden og da havde de masser Nutro i
butikken....
-Gitte

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-08-01 19:21

"Gitte J.L" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> [...]
deres
> website, men jeg var i butikken for en uge siden og da havde de masser

jeg bor i fredericia....
og alle mine lokale butikker fører det ikke mere... ikke kattemaden i
hvertfald... hundemaden beholder de vist(
jeg har endda prøvet på www.vaks.net men modtog desværre en mail om at de
heller ikke har nutro mere((((((((((

det er bare så ærgeligt fordi de begge elskede det..... og nu hvor jeg har
prøvet andre mærker kan det desværre ses på deres pels((( (og lugtes fra
bakken)
endda selvom det alle har været lødige mærker som jeg selv har været rimelig
tryg ved at prøve

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-08-01 19:35

Har du prøvet Precept, det elsker mine katte, og det skulle også være et
godt foder.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Gitte J.L

Dato : 06-08-01 19:59

Precept?? Er det Hills Prescription Diet, du mener, eller findes der også et
godt foder, som hedder Precept?
-Gitte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 06-08-01 21:27

Der findes et foder der hedder precept 70228080 kan oplyse nærmeste
forhandler

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Gitte J.L

Dato : 06-08-01 21:40

Takker
-Gitte

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 12:47

Hej Gitte

Det fåes også her www.vaks.dk

/Trine

Fra : Grit Wessel

Dato : 13-08-01 13:12

> Det fåes også her www.vaks.dk

Det er www.vaks.net

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine

Dato : 13-08-01 13:20

hhm jeg må vist hellere tage nogle vitaminer for hukommelsen

/Trine

Fra : Gitte J.L

Dato : 06-08-01 20:05

Æv æv, Fredericia er ellers en dejlig by, men der er da et pænt stykke vej til
Aalborg S derfra I alt fald havde CD Nutro - kattefoderet altså - da jeg
kiggede forbi, for jeg var tæt på selv at købe en lille prøvepose. Jeg kendte
bare ikke mærket særlig godt, da man sjældent hører om det (udover på de
internationale NG'er). Du kan jo prøve at maile dem og spørge om levering (hvis
ikke websitet informerer om den slags) ....
-Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 08-08-01 20:22

> [...]
deres
> website, men jeg var i butikken for en uge siden og da havde de masser

De har Nutro opført på listen over foder og de sender ud i landet via Post
Danmark

Hilsen
Joan

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-08-01 20:20

Hej Sabina

Har du prøvet Royal Canin?
F.eks. Fit 32? Det er Neo & Dixie helt tosset med *S*
Og så er der jo også Indoor af samme mærke. Det slog misserne helt
koldbøtter over.

Hilsen
Joan

Fra : Trine

Dato : 06-08-01 21:17

Hej søde Sabina

Har du prøvet Olivers Petfood??

Det har Emil og Luna (som har været formént adgang til det frie liv, siden
Hudini stuntet) fået i ca ½ år nu, og deres pels glinser.....

Knus og velkommen tilbage
Trine

Fra : Kate

Dato : 10-08-01 20:04

Trine wrote:

> Det har Emil og Luna (som har været formént adgang til det frie liv, siden
> Hudini stuntet) fået i ca ½ år nu, og deres pels glinser.....

Hvad siger de til det?
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 08:51

Det ryger ned med velbehag Men jeg skal lige sige at der heller ikke er
nogen af dem der er kræsne. Jeg synes tit at sorte katte har en kedelig
tendens til at blive matte i pelsen (håber ikke at jeg får trådt nogen over
tæerne)

Men du skulle se deres (specielt Emil´s pels) "live"....helt objektivt (Samt
ud fra ros fra vores venner + fra dyrlægen) så har de virkelig en lækker
pels! Emil kan man rigtigt se det på, da hans pels er sort...han ser ud som
om han er "nypudset" *ggg*

/Trine, Emil og Luna.

/Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-08-01 13:19

d. 11/08/01 9:50 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9l2ns3$1hve$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> pels! Emil kan man rigtigt se det på, da hans pels er sort...han ser ud som

Hm, var det ikke osse ham, du sagde der var siameser i? Siam/orier har en
tendens til at se "silkeagtige" ud - og de sorte orientalere _skinner_! Har
altid været dybt facineret af deres pels
Æv, jeg kan stadig ikke få binær til at virke...
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 11-08-01 17:59

Jamen sødeste genbo, jeg kan da oversvømme din mailbox med billeder, hvis du
kunne tænke dig det *LOL*??

En lille sidebemærkning: skal du ud til Helle på fredag??

/Trine

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-08-01 00:56

d. 11/08/01 18:58 skrev Trine på musen@kirstein.dk i artiklen
9l3o0d$ci8$1@news.cybercity.dk:

> Jamen sødeste genbo, jeg kan da oversvømme din mailbox med billeder, hvis du
> kunne tænke dig det *LOL*??

Jah!

> En lille sidebemærkning: skal du ud til Helle på fredag??

Og endnu engang ja
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Trine

Dato : 12-08-01 07:08

Ok måske vi kan følges??
Knus

Fra : Ern Yoka

Dato : 11-08-01 14:18

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote
> [...]
Har
> altid været dybt facineret af deres pels

Hvem er det lige der snart får en lille ebonykilling? Miiiiiiiiiiig!

Og de ER flotte i pelsen.

Hilsen
Lisbeth (der tæller utålmodigt ned til i over-overmorgen) og Bøv der også
syntes hans mor var flot...
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-08-01 19:40

d. 11/08/01 15:17 skrev Ern Yoka på ernyoka@hotmail.com i artiklen
3b753084$0$4656$ba624c82@nntp01.dk.telia.net:

> Hvem er det lige der snart får en lille ebonykilling? Miiiiiiiiiiig!
>
> Og de ER flotte i pelsen.

jeg er ikke misundelig, ikke spor, slet ikke, nej.... *SUUK*
Vi får billeder at se ikke osse (tigge, tigge)
--
Knus fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Ern Yoka

Dato : 13-08-01 21:54

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message > jeg er ikke
misundelig, ikke spor, slet ikke, nej.... *SUUK*
> Vi får billeder at se ikke osse (tigge, tigge)

Jo da! Se'fø'li'! Jeg vil prøve at få dem hen foran mit webcam (i mangel af
et rigtigt digitalkamera) når vi har hentet dem i morgen, evt. stiller jeg
transportkassen foran kameraet - eller omvendt. Billederne skal nok blive
taget, og jeg uploader dem så hurtigt som muligt Hold øje med
http://cutiecats.tripod.com tirsdag aften

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Birgitte

Dato : 07-08-01 13:26

Hej Sabina
Har du prøvet med Hill's Oral Care, det kan næsten alle katte lide, det er
lidt store koketter men netop det er godt for tænderne også.
Min Jewel vil ikke have andet foder, og hun sotere gerne hvis jeg blander
det i Royal Canin Hair and Skin.
Jeg er sikker på, at hvis du henvender dig hos en specialforhandler eller på
en udstilling, vil du kunne få mange gode råd og masser af prøver.
Jeg ved godt, at whiskas ikke er det bedste fuldfoder, men vi tager gerne
lidt tørfoder med af dette mærke på udstillinger, da det er nyt mad med en
dejlig duft.
Du kunne jo prøve at blande whiskas med et andet godt foder, og stille og
roligt putte mindre og mindre whiskas i.
Whiskas reklamerne der siger :
Rigtige katte ville vælge Whiskas, er ikke helt ved siden af.
Mine er ellevilde med det, men får det kun på udstillinger, for så spiser de
i det mindste noget, og det er bedre end de sulter sig til vi kommer hjem.
Mange miauuer fra Birgitte samt katte
www.truetrust.dk