Hedebølge:Voldtægt mod mig 3 gange på en u~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-10 06:05

Hedebølge:Voldtægt mod mig 3 gange på en uge.
Da jeg boede i min kælder 1989-93 forførte jeg en del piger som jeg
inviterede på lækker mad og vin og besnakkede, som man gør når man er
enlig mand og håber på varigt venskab. Det opnåedes først i 1993 med
en japaner.
En del af pigerne var varme og hjertelige fra ankomst ved 18-tiden til
afsked nat eller morgen, men når jeg ringede til skolen, hvor pigen
var lærer eller til det telefonnummer hun havde givet mig, den næste
dag, var der total kulde og hun havde fortrudt sin spillen forelsket
eller væren forelsket.
Med vor tids sexisme-juridiske praksis ku jeg let have været dømt for
voldtægt, og i det toneangivende Israel, har højesteret netop dømt
således mod en muslim der opnåede i to år at bo sammen med en ung
jødinde ved at foregive at være jøde. Jeg foregav at være normal.
Med denne begrebsflydning, som i 2004 kostede mig en bøde for
falskanmeldt blufærdighedskrænkelse, har jeg grund til at se mig selv
som voldtægtsoffer ved 3 episoder denne varme uge.
1.   Kommunen er blevet dømt til at overholde visitationen og give
mig hjemmehjælp trods lugt i mit hjem, idet de dog skal finde et
kompromis vedr hovedrengøring af hjemmet, hvor jeg hidtil har afvist
deres firma "Renland" fordi de for at slæbe 18 flyttekasser med mine
bøger ned i kælderen lod skatteyderne betale 280 kr i timen for to
ufaglærte i 5+5 timer, og en så uhyrlig ødselhed ville jeg ikke være
medskyldig i.
Hele rengøringen ville således koste over 30000 kr, for Renland var
ikke halvt færdig med at rydde rum.
Kompromisset skulle være, at en bekendt af mig udførte gulvmaling mm
uden at fjerne møbler fra rummet og jeg fandt en tidligere lejer, en
polak, der ville udføre det på 100 timer af 110 kr i timen, men han
kunne ikke blive momsregistreret hvilket kommunen forlangte, så
kommunens boligkonsulent besøgte min have og udførte der trin 1 i
overtalelses-voldtægten, idet de arrangerede et møde næste dag med en
malermester, som jeg havde tillid til, fordi han havde installeret den
vaskemaskine i min utidssvarende besynderlige kælder, som kommunen har
foræret mig som del af hjemmehjælp.
Han kom og denne gang vovede boligkonsulenten sig med ind i mine en
anelse personligt duftende gemakker og sammen overtalte de mig til en
for mig gratis gulvafslibning. Jeg besnæredes af, at det vil øge
husets værdi, men da jeg følgende nat funderede over sagen gik det op
for mig, at det vil støve og møbler skal flyttes
, så jeg må vetoe løsningen, men udsætter det til et tilbud har
udmeldt en pris som min polak kan lægge sig lidt under.Ved
malermesterens ankomst varskoede jeg ham om, at jeg nok foretrækker
polakken, men to veltalende professionelles forførelse af mig fik mig
til -mundtligt , kun tilbudsrunde var på tale - at udtrykke
positivitet for gulvafslibning og fernisering, der jo helt som
gulvmaling vil forsegle den lugt, der nok er dybt i parketgulvets
fugtige, jordfyldte, brede sprækker, som har suget sekret-feromoner
til sig fra mig i 33 år, hvor min brug af kælderens badeværelse har
været begrænset til ugentlige karbade. Brus afskyr jeg og enhver er
salig i sin tro.
Pigerne, der ved at sove på det, fandt ud af at de afskyede en
fremskridtsmand, der bor i en kælder, har også været slaver af tro, og
højesteret i Tel Avis har anerkendt at voldtægt er når piger
fortryder en uvoldelig accept. Incl pga tro.
2.   Min storebror hvis søn er Enhedsliste-socialborgmester, afskyr
mig og telefonsamtaler bliver let skænderier og han besøger mig kun
når havevejr og frabeder sig at jeg besøger ham, selvom vi bor i samme
kommune. Han besøgte mig i haven denne uge venskabeligt, men af
efterfølgende telefonsamtale fremgik at venskabelighed er minimal.
3.   Ugens værste voldtægt har politiet udført ved at afvise, at
tage sig af min anmeldelse af genbos voldstrusler.
Overbetjent Bo Ludvigsen skrev i december til mig, at han ville
kontakte mig, efter at jeg meddelte i brev , at autonomhærværk som
udkørende betjente havde kaldt "chikane der ikke skal skrives
anmeldelseskvittering om" havde ført til Trygs forsikrings-erstatning
på 11000 kr. Han holdt ikke det løfte, men skriver nu at de ikke kan
tage sig af at genboen vil tæve mig med baseball bat, hvis han igen
ser mig på min matrikel iført nederdel.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-07-10 08:54

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen news:r1hn46hingdu7oii8e1steajrv4eessv4k@4ax.com...
> [...]
> på 11000 kr. Han holdt ikke det løfte, men skriver nu at de ikke kan
> tage sig af at genboen vil tæve mig med baseball bat, hvis han igen

Jeg kan ikke på nogen måde se hvordan det kan blive til voldtægt begået mod dig?
Desuden, så kræver det vel hypnose eller programmering /EMDR for at voldtage en mand?

Medmindre at det kun er mænd der voldtager ham!

--
Sane
Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-10 17:41

On Sun, 25 Jul 2010 09:53:37 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke på nogen måde se hvordan det kan blive til voldtægt begået mod dig?
>Desuden, så kræver det vel hypnose eller programmering /EMDR for at voldtage en mand?
>
>Medmindre at det kun er mænd der voldtager ham!

Ja, i meget gamle dage var voldtægt noget med vold og ikke om
æreskrækende løgn.
Det er piger der er blevet dømt for at voldtage drenge, som de
FORFØRTE

Hvis du, kære mand, blev voldtaget af syv muslimer, hvad straf ville
være rimelig?
Værre end hvis de brækkede dit skinneben?

Hvis du var i isolation og fangevogteren voldtog dig, ville det ku
være en positiv adspredelse.?

Glistrup mente at de fleste straffe for daterape er justitsmord og om
pigen får 3001 i.st.f 3000samlejer i sit liv er ikke så strafbar
forbrydelse som om hun skal gå med benet i gips og have smerter i det
i månedsvis, for ære rager ikke staten.

Fra : N/A

Dato : 27-07-10 15:39

Fra : Bo Warming

Dato : 27-07-10 15:39

On Sun, 25 Jul 2010 09:50:28 +0200, "Peter Nicolaysen"
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

>Jeg kan ikke på nogen måde se hvordan det kan blive til voldtægt begået mod dig?
>Desuden, så kræver det vel hypnose eller programmering /EMDR for at voldtage en mand?

Med den ny israelske og dermed snart amarikanske og dermed snart
danske retspraktis er voldtægt = udåd med et element af fortrydelse
Palæstinenseren tvang ikke med vold eller trusler den jødiske dame til
sex
Han leverede blot en usand skorereplik JEG ER JØDE og så boede de
sammen i to år
Men ligesom holocaust er når titusinder får tyfus i arbejdslejre, så
er voldtægt når du fifler med sandheden