Dansk Fjolleparti følte sig alligevel truf~
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 17:53

Det var vel bare et spørgsmål om tid, før DF's altid nærmest-råbende Martin
Henriksen kom op ad sin æske.

http://www.dr.dk/Nyheder/Politik/2010/07/24/145824.htm

Ja, det er rigtigt Henriksen - I *er* til grin, og du kan ha' ondt i røven
alt det du vil.

Nej, det handler ikke om roma'er, og om de er kriminelle eller ej; Det
handler om, at DF ustandseligt føler sig truffet, når nogen formaster sig
til at kalde en ført politik for fremmedfjendsk og/eller racistisk.

Hvorfor mon egentligt præcist DF føler sig truffet hele tiden. *Meget*
mærkeligt. *Uendeligt* sært. Det er *næsten* slet ikke til at gennemskue.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-07-10 18:33

""-_Thomas_-"" skrev i en meddelelse

> [...]
> mærkeligt. *Uendeligt* sært. Det er *næsten* slet ikke til at >gennemskue.

Nej naturligvis er det ikke til at gennemskue Thomas, lige meget hvad man
siger eller gør, så råbes der racisme og så er det galt man føler sig
truffet. Der fik du rigtig DF ned med nakken, du er en sand humanist og har
fortjent en medalje.

Men nu da du selv bruger Roma-sagen til at skose DF, så skal jeg lige høre,
hvor var du da politiet udviste en hel bunke britiske-hooligans fornylig,
men det var jo heller ikke racisme vel Thomas.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-07-10 19:22

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen news:4c4b23e2$0$36561$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> hvor var du da politiet udviste en hel bunke britiske-hooligans fornylig,
> men det var jo heller ikke racisme vel Thomas.

Der findes jo også farvede Hooligans!
Så hvordan kan det være racisme?

Og Hooligans, er jo ikke ligefrem kendt for deres pæne opførsel!

--
Sane
Peter

Fra : El Trabajador

Dato : 25-07-10 10:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og Hooligans, er jo ikke ligefrem kendt for deres pæne opførsel!

Det er sigøjnere og muhamedanere heller ikke.
--
El Trabajador