Fætteren fra "Baggaarden"?
Fra : Malene P

Dato : 24-07-10 16:53

Ja, måske kunne det være en ide til en Morten Korch roman, fra dengang
fremmede jo også strømmede hertil for at stifte nye bekendtskaber. Altså
ifølge grimrian og andre hadefulde ignoranter.
http://www.fyens.dk/article/1649062:Odense--Politiet-frigiver-overvaagningsvideo-i-voldtaegtssag

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 17:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> fremmede jo også strømmede hertil for at stifte nye bekendtskaber. Altså
> ifølge grimrian og andre hadefulde ignoranter.

Der er ingen her der er ignoranter, Malene; Vi synes bare du er en
fremmedfjensk hat, der troller for at få opmærksomhed.

Mere er der såmænd ikke i det.

Fra : Malene P

Dato : 24-07-10 19:44

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Der er ingen her der er ignoranter, Malene; Vi synes bare du er en
> fremmedfjensk hat, der troller for at få opmærksomhed.
>
> Mere er der såmænd ikke i det.

Hvori består "trolleriet", hvad er en "fremmedfjen(d)sk hat" i forbindelse
med mine indlæg - og hvordan kan du udtale dig på "Vi"'s vegne?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 20:08

> Hvori består "trolleriet", hvad er en "fremmedfjen(d)sk hat" i forbindelse
> med mine indlæg - og hvordan kan du udtale dig på "Vi"'s vegne?

Jeg gider ikke gentage hvad jeg og andre tidligere har fortalt dig. Det er
som at slå i en dyne. Utroligt, at du gider blive ved med at udstille dine
fobier og neuroser på et offentligt forum.

Fra : Malene P

Dato : 24-07-10 20:11

> [...]
> som at slå i en dyne. Utroligt, at du gider blive ved med at udstille dine
> fobier og neuroser på et offentligt forum.

Andre fører sig frem med, at jeg kun bringer ligegyldige links. Men hvor har
jeg skrevet noget der ikke passer?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 20:19

> Andre fører sig frem med, at jeg kun bringer ligegyldige links. Men hvor
> har jeg skrevet noget der ikke passer?

Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-10 20:25

On Sat, 24 Jul 2010 21:18:52 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?

Det ville passe bedre, hvis du skrev at du SELV er psykisk syg.

Mener du også at folk der KUN samler på arabiske frimærker er psykisk syge,
hvis de ikke OGSÅ samler på danske frimærker.?

PS: Jeg forventer IKKE at du fatter analogien.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 20:53

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> syge,
> hvis de ikke OGSÅ samler på danske frimærker.?
>
> PS: Jeg forventer IKKE at du fatter analogien.

Jeg kalder hende ikke psykisk syg; Jeg stiller hende nedenstående spørgsmål:

"Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?"

Jeg forventer faktisk næsten at du forstår forskellen.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-10 21:09

On Sat, 24 Jul 2010 21:53:01 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Jeg kalder hende ikke psykisk syg; Jeg stiller hende nedenstående spørgsmål:
>
> "Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?"
>
> Jeg forventer faktisk næsten at du forstår forskellen.

Når det kommer fra dig, er det reelt det samme.

PS: Du fattede åbenbart IKKE min analogi.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 21:52

> Når det kommer fra dig, er det reelt det samme.
>
> PS: Du fattede åbenbart IKKE min analogi.

Bare fordi jeg ikke gider minutiøst at besvare alt du skriver, er ikke
ensbetydende med at jeg ikke forstår hvad du skriver. Du har endnu ikke
skrevet noget der har været svært at forstå.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 24-07-10 21:19

""-_Thomas_-"" skrev i en meddelelse

> Jeg kalder hende ikke psykisk syg; Jeg stiller hende >nedenstående
> spørgsmål:
>
> "Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?"

Et retorisk spørgsmål af de lidt mere ufine.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 21:56

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Et retorisk spørgsmål af de lidt mere ufine.

Tit, så holder jeg rigtigt meget af retoriske spørgsmål.

S.A. Thomsen gør ikke - han forstår dem nemlig ikke.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-10 22:05

On Sat, 24 Jul 2010 22:55:59 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Tit, så holder jeg rigtigt meget af retoriske spørgsmål.
>
> S.A. Thomsen gør ikke - han forstår dem nemlig ikke.

Du har lige bevist at jeg NETOP forstod det. ))

Du er simpelthen FOR dum. ))

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-10 22:24

> Du har lige bevist at jeg NETOP forstod det. ))
>
> Du er simpelthen FOR dum. ))

Indtil videre har du brugt tre indlæg på at bevise det modsatte.

Du snakker og snakker og snakker, og har stadig ikke forstået det.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-10 22:32

On Sat, 24 Jul 2010 23:24:00 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Indtil videre har du brugt tre indlæg på at bevise det modsatte.

Du fatter det ikke.

> Du snakker og snakker og snakker, og har stadig ikke forstået det.

Suk. Det er jo netop det jeg har.

Du plaprer bare løs for at få det sidste ord, så her har du chancen.

EOD

Fra : Malene P

Dato : 25-07-10 04:29

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Passer det hvis jeg skriver, at du er psykisk syg?

Det må du nok lade andre om at vurdere -jeg er blevet kaldt så meget af
skribenter, der prøver at lukke virkeligheden ude ved at overfalde mig
personligt.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-10 10:02

> Det må du nok lade andre om at vurdere -jeg er blevet kaldt så meget af
> skribenter, der prøver at lukke virkeligheden ude ved at overfalde mig
> personligt.
>
> Malene P

Har du da tidligere ladet en psykiater vurdere, om du har neuroser og/eller
fobier over fremmede? Altså om du lider af et generelt fremmedhad til andre
mennesker?

Kunne forestille mig, at xenofobi ville kunne behandles.

Fra : Malene P

Dato : 25-07-10 10:24

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du da tidligere ladet en psykiater vurdere, om du har neuroser
> og/eller fobier over fremmede?

Jada. Men han begyndte lige pludselig at rive sig i håret og løb skrigende
væk og er vist siden blevet indlagt.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-10 10:39

> Jada. Men han begyndte lige pludselig at rive sig i håret og løb skrigende
> væk og er vist siden blevet indlagt.

Arbejder du stadig med bl.a printer-support i IT afdelingen? Din
arbejdsplads kan muligvis være behjælpelig med økonomisk støtte til dig, i
virke af din ansættelse og anciennitet; Således kan du få psykiater besøg
betalt af arbejdsgiveren. Værd at undersøge.

Fra : Malene P

Dato : 25-07-10 11:38

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Arbejder du stadig med bl.a printer-support i IT afdelingen?

???????????????????????????????????????????????????????????????????????

> Din arbejdsplads kan muligvis være behjælpelig med økonomisk støtte til
> dig, i virke af din ansættelse og anciennitet; Således kan du få psykiater
> besøg betalt af arbejdsgiveren.

Så er vi der igen med personangreb i stedet for at forholde sig til emnet.
Hvorfor, "-_Thomas_"?

> Værd at undersøge.

Så gør du bare det.

Malene P

Fra : /John

Dato : 24-07-10 20:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Andre fører sig frem med, at jeg kun bringer ligegyldige links

Ikke alle klikker bevidstløst på intetsigende links i et forum.

Endnu flere ville formentlig klikke på dine 'ligegyldige links' og læse
'dine' nyheder, hvis du kunne overkomme at supplere dem med en oplysende
emnelinje, samt evt et par linjer om den pgl nyhed.

John

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-07-10 20:20

On Sat, 24 Jul 2010 21:07:53 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Jeg gider ikke gentage hvad jeg og andre tidligere har fortalt dig. Det er
> som at slå i en dyne. Utroligt, at du gider blive ved med at udstille dine
> fobier og neuroser på et offentligt forum.

Det er da nærmere DIG der lider af fobier og neuroser, for det er jo DIG
der ikke kan lade være med at OVERfortolke Malene P's indlæg (så de passer
med dine egne fordomme).

Personligt gider jeg ikke spilde min tid med indlæg, hvor der kun er et
link, som jeg kender indholdet af på forhånd, men du kan jo skrive et
uendeligt antal indlæg, der handler om DINE fordomme overfor anderledes
tænkende.

Hvad er der galt i at koncentrere sin kritik omkring ET emne.?

Er det fordi emnet sætter spørgsmålstegn ved DIN overbevisning om hvad der
er facts og hvad der er løse rygter, om det pågældende emne.?