Tanker og reflektioner om en - "skolelærer~
Fra : .

Dato : 23-07-10 05:31

<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Stavekortet? nu ved jeg med sikkerhed at jeg ikke bryder mig om dig fjols...

Jeg bebrejder dig ikke for, at du ikke kan stave. Jeg anvender aldrig
- stavekortet. Jeg håner dine intellektuelle færdigheder, som du
påviser ved at slette en tekst for derefter at hoste op med en
virkelig gennemtænkt: one-liner " Øvse Bøvse - du er dum."

Din standard er vældigt ringe -

Der er ikke en enste saglig indvendig mod det jeg skriver. Der er
disse infantile tågetrut, som de højrerabiate dyrker med stor
ivrighed. At du heller ikke har opfattet den ting, men fniderer om
stavekort, understreger dit umådeligt lave intellektuelle niveau.

> Det jeg klippede væk var blot en gentagelse af dine evenlige angreb på
> Kim2000, du insinuerer det ene og fabulerer vildt om det andet i snart sagt
> enhver tråd Kim2000 skriver i.

Jeg har netop i en anden tråd redegjort for, hvorfor det er vigtigt,
at en ignorant fobisk racist, der også kalder sig for skolelærer. ikke
for lov til at forblive uimodsagt. Jeg skal gerne gentage budskabet og
understrege det grundigt, så det ikke kan misforståes.

Jeg er vidende om, at der er unge, som læser med på dk.politik. Det
var derfor jeg overhovedet dukkede op i dette forum. Og for mange unge
er en "skolelærer" en autoritetsfigur, som man tager alvorligt. Når
en
sådan er kammet fuldstændigt over i irrationel angst og fobi - så er
det vigtigt at der ikke er nogen som tager dette for andet, end hvad
det er:

En fobiker, der ingenting ved om vores samfund, men optager sig med
imaginære trusler og forestillinger om et helt folk. En angst, som
udtrykker sig i hadefulde ytringer -

Kim2000 er fuldstændigt uvidende om samfundets tilstand. Han
muslimforskrækkelse består af forestillinger om trusler, der er ikke
eksisterende. Kim2000 er fobisk angst for muslimer og fuldstændigt på
linie med Per Rønne, der går rundt i gaderne og spekulerer på om de
burkaklædte personer han en sjælden gang møder, mon er mænd med
maskinpistoler. Der har endnu ikke været et eneste eksempel på, at en
burkaklædt person i Danmark har vist sig at være en mand med en
maskinpistol. Ikke desto mindre er det en bekymring for Per Rønne. Det
er en fobi - en indogen irrationel angst, som intet har med realiteten
at gøre.

Eksempelvis så skriver Kim2000 dette: "Jeg er sikker på en del af dem
her i tråden anser det som "facisme" at nogle af os gerne vil tilbage
til hvor man kunne gå en tur på strøget efter mørkets frembrud uden
at
blive tæsket. "

"Skolelæren" sidder altså ovre i "Jammerbugten" og jamrer sig over
trusler som er imaginære - som i ikke eksisterende. Han forestiller
sig, at situationen er sådan, at man ikke kan gå en tur på strøget
uden at få tæsk af muslimer. Enhver som har været på Strøget for nylig
ved at det er en indbildt forestilling, som alene foregår inden i
hovedet på Kim2000. Realiteten er, at man sagtens kan gå en rolig tur
på strøget uden at få tæsk af muslimer. At man kan nyde en cola, købe
en is, gå på cafe, nyde et springvand og spille et spil skak osv.

Angstfulde forestilliner og fobiske fantasier - der er præcist, hvad
der foregår inden i hovedet på Kim 2000. Realiteten er ikke sådan.

Manden ytrer sig videre i samme indlæg: "Her i gruppen hører vi jo
ligefrem forsvar af folk der planlægger mord -
naturligvis kun fordi vi skal tage hensyn til deres vanvittige
religion, og mord er jo en del af islam."

Det er ikke et sundt sind, som har disse forestillinger om, at man
ikke kan bevæge sig på strøget uden at få tæsk og at mord er en del af
Islam. Det har intet med realiteten at gøre overhovedet -

Kim2000 fortæller videre: " Når de søger lejlighed så er der et krav
om de skal _betale_ indskud og husleje, og så er allerede 99% jo
udelukket, fordi det kræver at de letter deres luddovne røv og
arbejder."

Om muslimske kvinder lyder retorikken således: Det er min sag at deres
luddovne kællinger gemmer sig i et telt og mener de ikke kan arbejde
fordi de ikke kan forlade dette telt.

Kim2000 mener, at 99% af alle indvandrere ikke arbejder og derfor ikke
kan betale et indskud til en lejlighed.

99% - Og de muslimske kvinder er: "Luddovne kællinger"

Og det er en person, som angiveligt skal kunne evne at undervise om
samfundsforhold, der fortæller, at man ikke kan gå på strøget uden at
få tæsk af muslimer, at mord er en del af muslimernes religion, at 99%
af dem ikke har et arbejde og at muslimske kvinder er luddovne
kællinger?

Det er virkelig helt galt - og den kommune som overlader en flok børn
fra Jylland til at blive undervist af sådan en person er ganske enkelt
uansvarlig. Børnene kan ikke få realitetstestet manden fobiske og
imaginære forestillinger, når de bor i den anden ende af landet og
ender op i frygtelige forestillinger om tilstandende i hovedstaden.

Derfor tror og håber jeg virkelig på, at manden ikke er skolelærer i
Jylland, der vil være en katastrofe for hans elever. De kan muligvis
få øje på, henved 9 pizzahandlende i nabolaget. Og skal så gå rundt og
tro, at hele København er fuld af muslimer, som ikke arbejder, men
istedet tilbringer tiden med at tæske danskerne på strøget -

Han mener for den sags skyld heller ikke at palæstinenserne arbejder
-

Og det er meget værre endnu... nu vælger jeg at gå til stålet - her..

I en anden tråd beretter Kim2000, at han mener at jeg er besat af ham
og er skuffet over, at han forsøger ikke at læse mine indlæg og
kommentarer.

Det er tilstrækkeligt for at tilvejebringe en begrundet formodning om
at manden er narcissist. Altså lider af en alvorlig
personlighedsforstyrrelse. Og det kan forklare, hvordan hans tilgang
til muslimer er fuldstændigt
blottet for empati og indfølelse.

At være besat af noget betyder, at Kim2000 forestiller sig, at jeg
ikke kan tænke på andet end ham. Og manden forestiller sig, at jeg
oplever skuffelse, hvis han forsøger på, at ignorere mine indlæg og
kommentarer. Det er intet mindre end et eklatant udtryk for et
grandiost selvbillede.

Realiteten er at jeg ikke skænker ham en tanke, men er bekymret for
hans angivelige elever og for de unge, som læser, på usenet at en
autoritetsfigur - en lærer - kan beskrive denne type imaginære fobiske
forestillinger og forveksle dem med realiteter.

Det er helt reelt først nu, at jeg analyserer præcist på hvad Kim2000
formulerer.

Narcissisme: Hvis man har en narcissistisk personlighedsforstyrrelse,
føler man at man er noget helt specielt. Og at man derfor har krav på
at blive behandlet bedre end andre. Man er meget optaget af rigdom og
berømmelse, og man bliver vred, hvis nogen kritiserer en eller står i
vejen for ens planer. Man betragter sig selv som en der naturligt skal
være i centrum, og man har svært ved at sætte sig ind i andres
situation. Man lægger stor vægt på det ydre, og det er meget vigtigt
hvilken titel man har, hvordan man bor, og hvilken bil man kører i.

Man opfører sig grandiost, dvs. at man føler, at man er fantastisk.

Det er en grandios personlighed, som oplever sig som så fantastisk at
vedkommende er istand til at besætte andre mennesker, sådan at de ikke
formår at tænke på andet. Og som forestiller sig, at andre føler sig
skuffede, hvis han ikke tildeler, dem sin opmærksomhed. Derfor er der
tilstrækkelige indicier på, at der kan være tale om en alvorlig
narcissistisk personlighedsforstyrrelse -

"Og når de går til lægen så er det jo et krav de fatter hvad lægen
siger og da de ikke fatter dansk fordi de er så luddovne de ikke gider
følge med i danskkurserne, naturligvis betalt af den danske stat, ja
så får de altså ikke en "ordentlig behandling" hos lægen, der ikke
gider tale muslimistandsk til nasserøvene."

Bemærk Kim2000`s generaliseringer ud i "de". og hans tituleringer som
i: nasserøvene, der ikke gider følge med i danskurserne -

Videre lyder det fra "skolelæren":

"Muslimerne har erklæret os krig og de har dermed fortalt os at det er
dem eller os, nøjagtig som nazisterne hadede jøder, så hader muslimer
vesterlændinge, og nøjagtig som der var flinke og rare tyskere der
ikke var nazister, så er der selvfølgelig også folk fra mellemøsten og
dette område der ikke er muhammedanere (altså folk der følger
Muhammeds lære). Det er vores forbandede pligt at befri verden for
islam, ligesom det var vores forbandede pligt i 1940érne at bekæmpe
nazisme. Det var der også dengang temmelig mange danskere der havde
svært ved at forstå og heller ville overgive sig til Hitlers regime."

"Muslimerne har meldt krig imod os - det er dem eller os. Og de eneste
flinke og rare mennesker fra mellemøsten er de, som ikke er muslimer
og ikke følger Muhammeds lære."

Udover at risikere, at børn i jylland udstættes for deher fuldstændigt
sygeligt imæginære forestillinger, så har vi også unge som læser at
en - angivelig - skolelærer, altså en autoritetsfigur og det som på
seminariet omtales: en rollemodel.

Bliver jeg nødt til at understrege: Stakkels de muslimske elever, som
risikerer at ende op i Kim2000`s undervisningstimer. "Det er dem
eller os og muslimerne hader os."

Kim2000 skriver videre:
"Jeg siger til mine elever/kollegaer at de er nogle dovne muslimske
røvhuller ligeså meget som du siger til dine elever/kollegaer at de er
nogle svin at ryge og mobber dem for det."

> Nej naturligvis gider du ikke rode på webben efter bare en smule hold til
> dine uhyrlige påstande, typisk dig, kan godt vil ikke.

Jeg kan eventuelt sende dette til skolebestyrelsen i Jammerbugten og
spørge til, om de finder det ansvarligt, at denne person er underviser
for danske og muslimske børn. Om disse udsagn stemmer med kommunens
værdigrundlag og at der dertil risikerer at der kunne findes muslimske
børn i fyrens varetægt - hvis forældre - læreren mener - har meldt
krig mod os - Tror du, det vil være en god ide?

Jeg foretrækker at deale med ham i dette forum, hvor han udviser den
her beskrevne adfærd. Hvis han har en tilsvarende adfærd i et
klasselokale og ytrer sig, sådan som han udtrykker sig her, så må
Kim2000`s overordnede selv tage sig af situationen i Jammerbugten. Og
det gør de utvivlsomt også.

Eller også må de forældre, hvis børn - danske såvel som muslimske -
der udsættes for deher, træde i karakter og tage afære. Det agter jeg
ikke at gå ind i. Jeg agerer tilgengæld på usenet -

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 19:11

"." skrev i en meddelelse

SNIP: det vanlige lort.

Du har ikke seriøst overvejet hvorfor der bliver længere og længere imellem
nogen gider svare dig?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Fister

Dato : 23-07-10 19:26

Michael Meidahl Jensen has brought this to us :
> "." skrev i en meddelelse
>
> SNIP: det vanlige lort.
>

> Du har ikke seriøst overvejet hvorfor der bliver længere og længere imellem
> nogen gider svare dig?

Eller overhovedet gider at poste indlæg i dette forum
Hatten for Kim (og Kim).
Kai

Fra : .

Dato : 23-07-10 12:37

On 23 Jul., 20:11, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:
> "."  skrev i en meddelelse
>
> SNIP: det vanlige lort.

Endnu en gennemtænk og velargumenteret kommentar fra Michael Meidahl
Jensen.

Lort :)

> Du har ikke seriøst overvejet hvorfor der bliver længere og længere imellem
> nogen gider svare dig?

Er der da det?
Der er nogen som har måtte søge i flyverskjul. Det forstår jeg
egentlig godt :)

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-10 20:37

On Fri, 23 Jul 2010 11:36:30 -0700 (PDT), . wrote:

> [...]
>
> Lort :)

> Er der da det?
> Der er nogen som har måtte søge i flyverskjul. Det forstår jeg

Det er ikke flyverskjul. Du er simpelthen bare spild af tid og totalt
udenfor pædagogisk rækkevidde.

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-07-10 23:53

On Fri, 23 Jul 2010 11:36:30 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Endnu en gennemtænk og velargumenteret kommentar fra Michael Meidahl
>Jensen.

Det var nok det bedste der kunne siges om dine "tanker og
refleksioner"?

>Lort :)

Mener du der skal "d" i "lort"??

>Er der da det?
>Der er nogen som har måtte søge i flyverskjul. Det forstår jeg
>egentlig godt :)

Du ikke forstå den ord "gider", ja?

Hvad forstår du ved flyverskjul i indeværende gruppe?

Volger

Fra : .

Dato : 23-07-10 14:03

On 23 Jul., 21:37, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det er ikke flyverskjul. Du er simpelthen bare spild af tid og totalt
> udenfor pædagogisk rækkevidde.

Sådan må det være, når man oplever nederlag: igen, igen og igen.

Jeg skriver ikke for at være i kontakt med jer - højrerabiate
ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bridage udenforstående
læsre med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 21:08

"." skrev i en meddelelse

>Jeg skriver ikke for at være i kontakt med jer - højrerabiate
>ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bridage >udenforstående
>læsre med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Patruljen en mand med en mission, jeg dør af grin!

Lad mig anbefale dig et flyver skjul inden jeg bringer nogle af dine egne
saftige racistiske udfald mod jøder.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-10 21:09

On Fri, 23 Jul 2010 13:03:05 -0700 (PDT), . wrote:

> [...]
> ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bridage udenforstående
> læsre med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Præcis som jeg skrev: Du er udenfor pædagogisk rækkevidde.

Du har lige kaldt mig "højrerabiat" og "racist", selvom intet kunne være
mere forkert.

Du har (ligesom et par andre venstreorienterede herinde) en stor æske med
skældsord, som du tror passer på ALLE der siger dig imod.

Desuden kalder du alle andres dokumentation for utroværdig propaganda,
samtidig med at du mener at al din "dokumentation" er beviste facts.

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 21:20

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Desuden kalder du alle andres dokumentation for utroværdig propaganda,
> samtidig med at du mener at al din "dokumentation" er beviste facts.

Det har han vel lært af Wilstrup, der fx kalder det et FAKTUM at DF er
homofobisk - til trods for at de har vedtaget flere love der netop er til
glæde for homoseksuelle. Begrundelsen er at Langballe er homofobisk.

Hmmm....så kan jeg vel kalde et FAKTUM at EL stiller religion over politik,
da Asama mener dette og partiet ikke har skældt hende ud. Hmmm......

Fra : Bruno Christensen

Dato : 23-07-10 22:00

> [...]

> ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bridage udenforstående
> læsre med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Jeg tror ikke at jeg før har svaret på nogen af dine indlæg.

Dine indlæg om holocaust kunne jeg acceptere som partsindlæg.

Dine indlæg om Gaza er jeg til dels enig i.

Din tilsvining af meddebattører kan jeg ikke længere acceptere.

Du er hermed, fra søndag, anbragt i bås med BW.
(Du skal selvfølgelig have lov til at svare på dette)

Der kommer i nærmeste fremtid en forespørgelse i "mail og news" angående om
man kan "droppe" en person midlertidigt (at de automatist slipper ud efter
een måned).

Dette vil ikke komme til at gælde dine skriverier.

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 22:14

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
>
> Der kommer i nærmeste fremtid en forespørgelse i
> "mail og news" angående om
> man kan "droppe" en person midlertidigt (at de

Ovenstående er vanskeligt at forholde sig til
eftersom du ikke tillader at din nyhedslæser viser
hvem du svarer. Jeg kan i hvert fald ikke se det,
så måske du kunne løfte sløret for hvem det er du
er så sur på. Så vidt jeg kan se - ved nøje
granskning - drejer det sig om en der anvender et
punktum som afsender.Jeg ved ikke hvem denne
person er, så lad være med at holde os i uvidenhed
hvis du ved det, men kom frit frem og fortæl os
det.
Jeg kan ikke se at nogen - hverken på højre -eller
venstrefløjen - har noget at lade hinanden høre
vedr. tilsvininger. Den eneste forskel er jo at
når højrefjolserne kommer med voldsomme udfald om
venstrefløjens sobre og pæne folk, så får de af og
til svar på tiltale. Det kan være at det er det
der kreperer dig?
Jeg selv bryder mig ikke om racister, nazister
eller fremmedhadere, og dem vil jeg til enhver tid
bekæmpe med alle lovlige midler - men jeg nægter
at holde mig tilbage blot fordi nogle mimoser her
på nettet ikke kan tåle at få svar på tiltale. Så
vær så venlig at forklare hvad det er punktummet
har gjort som du ikke kan finde hos alle andre,
der sviner folk til, det værende sig
venstrefløjspersoner eller muslimer taget over en
kam. Jeg finder det lige så usmageligt at man uden
konsekvenser kan fremture med historier om
muslimer som om de alle er forbrydere par
excellence som at man kan komme med påstande om
kriminel adfærd om folk herinde. Har du fx
blokeret for Bruun i forskellige udgaver når han
sviner folk til med påstande om kriminel adfærd?
Jeg er blot nysgerrig efter at vide det, siden du
mener at alle andre skal vide hvem du blokerer her
og nu?

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 22:32

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan se - ved nøje granskning - drejer det sig om en der anvender et
> punktum som afsender.Jeg ved ikke hvem denne

Du har ikke gennemskuet punktum, patruljen og Niels Bruun er den samme?

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-07-10 23:53

On Fri, 23 Jul 2010 23:14:21 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
>punktum som afsender.Jeg ved ikke hvem denne
>person er, så lad være med at holde os i uvidenhed
>hvis du ved det, men kom frit frem og fortæl os

KUNNE det måske være en ide at sige det til personen som kalder sig
for "punktum"? Det kan da ikke stilles Bruno til last, at dine øjne
ikke klarer at se, at Brunos nyhedslæser så sandelig ER sat korrekt op
til at vise hvem han svarer.

Volger

Fra : .

Dato : 23-07-10 14:06

> Det er ikke flyverskjul. Du er simpelthen bare spild af tid og totalt
> udenfor pædagogisk rækkevidde.

Sådan må det være, når man oplever nederlag: igen, igen og igen. Under
overlegen beskydning søger underlegne tropper ned i kældrene og de
kryber i flyverskjul.

Jeg skriver ikke for at være i kontakt med jer - højrerabiate
ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bidrage udenforstående
læsere med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-10 21:17

On Fri, 23 Jul 2010 13:05:35 -0700 (PDT), . wrote:

> Sådan må det være, når man oplever nederlag: igen, igen og igen.

Det ved du vel bedst selv hvordan føles.

>Under
> overlegen beskydning søger underlegne tropper ned i kældrene og de
> kryber i flyverskjul.

Altså sådan nogle som Wilstrup.?

> Jeg skriver ikke for at være i kontakt med jer - højrerabiate
> ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bidrage udenforstående
> læsere med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

At du gentager dit fordrukne sludder, bliver det altså ikke mere sandt af.

Fra : .

Dato : 23-07-10 14:28

On 23 Jul., 22:16, "S.A.Thomsen" <s_a_thom...@yahoo.com> wrote:

> Det ved du vel bedst selv hvordan føles.

> Altså sådan nogle som Wilstrup.?

Wilstrup laver samme eskapistiske øvelser, som de strategier, der kan
iagtages hos dem jeg er optaget af at udstille. Ja -

> At du gentager dit fordrukne sludder, bliver det altså ikke mere sandt af.

Jemen ved du hvad. Deder gennemtænkte analyser ud i one-liners såsom:
"Du er alkoholiker og fordrukken, du er dum, du er pædofil - Lort mv.
Den type kommentarer er udelukkende med til at sætte en tyk streg
under min pointe.

Det er fint nok - SA-Mand. Bliv endelig ved med at tydeliggøre,
hvilket niveau, du befinder dig på.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 23-07-10 21:42

On Fri, 23 Jul 2010 13:27:35 -0700 (PDT), . wrote:

> [...]
> under min pointe.
>
> Det er fint nok - SA-Mand. Bliv endelig ved med at tydeliggøre,

Det er væsentligt over dit, men det siger ikke så meget.

EOD

Fra : .

Dato : 23-07-10 14:34

On 23 Jul., 22:19, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]

Du er altid velkommen til at påvise noget andet -

> Det har han vel lært af Wilstrup, der fx kalder det et FAKTUM at DF er
> homofobisk - til trods for at de har vedtaget flere love der netop er til
> glæde for homoseksuelle. Begrundelsen er at Langballe er homofobisk.

Jeg hævder ikke, at DF er homofobisk. Hvis Wilstrup hævder noget
sådan, så må du hellere henvende dig til Wilstrup og tage diskussionen
med ham. Det vil være mere relevant -

Jeg hævder tilgengæld, at du er en ignorant intellektuel undermåler,
som der er en stor fejltagelse, at lade bestride et erhverv som
skolelærer.

Jeg citerer: digselv. Og jeg tolker på dine udsagn. Resten lader jeg
læseren om at vurdere -

> Hmmm....så kan jeg vel kalde et FAKTUM at EL stiller religion over politik,
> da Asama mener dette og partiet ikke har skældt hende ud. Hmmm......-

Først mener du, at du skal henvise til Wilstrup, for at kommentere på
hvad jeg skriver, Hvorefter du drager en konklusion om, hvad du
hellere må skrive om enhedslisten.

Klogt tænkt - Kim2000. Helt utroligt begavet analyse.

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-07-10 23:53

On Fri, 23 Jul 2010 13:33:43 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Du er altid velkommen til at påvise noget andet -

Det er vel bare at læse tilbage i gruppen?

>Jeg hævder ikke, at DF er homofobisk. Hvis Wilstrup hævder noget
>sådan, så må du hellere henvende dig til Wilstrup og tage diskussionen
>med ham. Det vil være mere relevant -

LÆS nu for pokker hvad der bliver skrevet i stedet for hvad du TROR
der bliver skrevet!

>Jeg hævder tilgengæld, at du er en ignorant intellektuel undermåler,
>som der er en stor fejltagelse, at lade bestride et erhverv som
>skolelærer.

Og dokumentationen er hvor??

> [...]
>
>Først mener du, at du skal henvise til Wilstrup, for at kommentere på
>hvad jeg skriver, Hvorefter du drager en konklusion om, hvad du

Du ikke den pointe fatte, ja??

Du burde nok ikke have givet læseren mulighed for selv at vurdere,
hvis resultatet skal være som du tror!

>Klogt tænkt - Kim2000. Helt utroligt begavet analyse.

Faktisk ja - Det undrer mig bare at du pludselig kan se, hvori din
idioti ligger..

Volger

Fra : .

Dato : 23-07-10 15:16

On 23 Jul., 23:00, Bruno Christensen <n...@lpdommer.dk> wrote:

> Jeg tror ikke at jeg før har svaret på nogen af dine indlæg.
>
> Dine indlæg om holocaust kunne jeg acceptere som partsindlæg.

Jeg har aldrig benægtet at der var et holocaust. Jeg har skrevet mange
andre ting om emnet, men jeg har ganske enkelt aldrig benægtet
begivenhederne -

> Dine indlæg om Gaza er jeg til dels enig i.

Det er da fint -

> Din tilsvining af meddebattører kan jeg ikke længere acceptere.

Og jeg kan ikke længere acceptere tilsvinnig af hele folkeslag uden at
bidrage med et kvalificeret modspil. Læs de citater jeg har
copypastet. Det er rendyrket racisme -

> Du er hermed, fra søndag, anbragt i bås med BW.
> (Du skal selvfølgelig have lov til at svare på dette)

Jeg er egentlig ret ligeglad med dine båse :)

> Der kommer i nærmeste fremtid en forespørgelse i "mail og news" angående om
> man kan "droppe" en person midlertidigt (at de automatist slipper ud efter
> een måned).

Gælder dit forslag også debatører, som tilsviner ikke tilstedeværende
- folkeslag og religioner?

> Dette vil ikke komme til at gælde dine skriverier.

All right -

Fra : .

Dato : 23-07-10 15:19

On 23 Jul., 23:14, "ahw" <nix> wrote:
> [...]
> Jeg er blot nysgerrig efter at vide det, siden du
> mener at alle andre skal vide hvem du blokerer her

niels_bruun@yahoo.dk eller Patruljen. Jeg har aldrig lagt skjul på, at
jeg har 2 profiler, til når den ene fortæller, at jeg skal vente en
eller 2 timer med at skrive nye indlæg, fordi - kvoten er opbrugt.

Fra : .

Dato : 23-07-10 15:23

> [...]
> een måned).
>
> Dette vil ikke komme til at gælde dine skriverier.

Og - for at nogen ikke skal tro, at jeg nu lister ud af debatten, så
er jeg nu om få timer på vej til London-
Men: http://www.youtube.com/watch?v=MTx9WMsxLLM

Fra : .

Dato : 23-07-10 15:40

On 23 Jul., 23:31, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Du har ikke gennemskuet punktum, patruljen og Niels Bruun er den samme?-

Sikke en skarpsindig "skolelærer." dender - Kim2000. Han er istand
til at - gennemskue -, det, jeg selv har skrevet ved adskillige
lejligheder. Evt.kan man blot kikke på min mailadresse :)

Fra : N_B_DK

Dato : 23-07-10 23:24

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote in message

> Sikke en skarpsindig "skolelærer." dender - Kim2000. Han er istand
> til at - gennemskue -, det, jeg selv har skrevet ved adskillige
> lejligheder. Evt.kan man blot kikke på min mailadresse :)

Er vi tilbage til dine manglende læse færdigheder? eller er det
forståelsesevnerne det er galt med?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Volger Garfield

Dato : 23-07-10 23:53

On Fri, 23 Jul 2010 14:39:53 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

>Sikke en skarpsindig "skolelærer." dender - Kim2000. Han er istand
>til at - gennemskue -, det, jeg selv har skrevet ved adskillige
>lejligheder. Evt.kan man blot kikke på min mailadresse :)

Du ikke forstå den dansk, ja??

Det er en anden skolelærer, endda en OVER-lærer som ikke har
gennemskuet at du er.... tjah...
Det er da pænt og kollegialt af Kim2000 at fortælle ahw den rette
sammenhæng, når han nu har svært ved at "tolke tegnene", ik'?

Volger

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 24-07-10 00:16

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> writes:

> Jeg skriver ikke for at være i kontakt med jer - højrerabiate
> ignorante Truthorn. Jeg skriver alene for at bidrage udenforstående
> læsere med facts og for at udstille jeres ubegavede racisme.

Men for at kunne udstille racismen som ubegavet er du nødt til at først
at vise at skribenterne er ubegavede? Er det dér hunden ligger begravet?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-07-10 01:00

4On Fri, 23 Jul 2010 04:31:16 -0700 (PDT), "." <Niels_Bruun@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>der udsættes for deher, træde i karakter og tage afære. Det agter jeg
>ikke at gå ind i. Jeg agerer tilgengæld på usenet -

Vi er alle skitzo, narscisistiske og psykopater på hver sin måde

Vi finder alle sammen med andre tosser , hvor "neuroserne går i hak"
så slap af

Vi mener altid at egne holdninger er særlig sunde og sygdomsfri, og
rigtig sygt er jo kun vold, tyveri, storsvindel

Fra : .

Dato : 28-07-10 05:33

On 24 Jul., 01:15, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100723) wrote:

> Men for at kunne udstille racismen som ubegavet er du nødt til at først
> at vise at skribenterne er ubegavede?  Er det dér hunden ligger begravet?

Begavede mennesker kan godt lide af en personlighedsforstyrrelse og
begive sig ud i ting og sager, som andre mennesker - der ikke lider af
en personlighedsforstyrrelse - finder ubegavede.

Det var eksempelvis ikke så begavet af Peter Lundin at myrde 1 kvinde
og hendes 2 børn. Ikke desto mindre er der nok ikke belæg for at hævde
at fyren er lavt begavet eller retarderet -

Det fordrer en vis begavelse at gennemføre et studie på et seminarie
endvidere bare at blive optaget. Derfor kan det næppe skyldes en
lavere begavelse end gennemsnittets, når en lærer begynder at
formulere sig om fuldstændigt irrationelle angstforestillinger og
udtrykke et stærkt had mod etniske minoriteter. Der ligger noget andet
bag -

Jeg forsøger her at give et kvalificeret bud og der følger en
begrundelse med -

Fra : .

Dato : 28-07-10 05:39

On 24 Jul., 02:00, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> 4On Fri, 23 Jul 2010 04:31:16 -0700 (PDT), "." <Niels_Br...@yahoo.dk>

> Vi er alle skitzo, narscisistiske og psykopater på hver sin måde

Det er rigtigt, at normaliteten trives bedst på et teoretisk niveau -

Ikke desto mindre er det et spørgsmål om mere eller mindre. Om mere
eller mindre uhensigtsmæssig adfærd, om mere eller mindre
livsinvaliderende forestillinger og holdninger. Og om de udgør en
større eller mindre trussel for andre mennesker.

Jeg har netop beskrevet, hvorfor, hvordan og for hvem jeg kan påpege
en trussel. Jeg kunne også tilføje et par øvrige eksempler på
uhensigtsmæssige bivirkninger på "skolelærerens" adfærd - men jeg
finder egentlig at det er fuldt ud tilstrækkeligt, hvad jeg allerede
har formuleret.

> Vi finder alle sammen med andre tosser , hvor "neuroserne går i hak"
> så slap af

Jeg er somend helt rolig og fuldt afspændt.

> Vi mener altid at egne holdninger er særlig sunde og sygdomsfri, og
> rigtig sygt er jo kun vold, tyveri, storsvindel

Jeg ser en - storsvindlen - i form af manipulerende vildledning af
andre mennesker herunder børn & unge.

Fra : .

Dato : 28-07-10 05:43

On 28 Jul., 13:39, "." <Niels_Br...@yahoo.dk> wrote:

> Vi er alle skitzo, narscisistiske og psykopater på hver sin måde

Det er rigtigt, at normaliteten trives bedst på det teoretiske niveau
-

> [...]

> Vi mener altid at egne holdninger er særlig sunde og sygdomsfri, og
> rigtig sygt er jo kun vold, tyveri, storsvindel

Jeg ser afgjort en - storsvindlen - i form af manipulerende
vildledning af andre mennesker herunder børn & unge.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 16:39

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> writes:

> Begavede mennesker kan godt lide af en personlighedsforstyrrelse og
> begive sig ud i ting og sager, som andre mennesker - der ikke lider af
> en personlighedsforstyrrelse - finder ubegavede.

Ok, så skribenterne er ikke ubegavede, men personlighedsforstyrrede. Er
det rigtigt forstået nu?

> [...]
> formulere sig om fuldstændigt irrationelle angstforestillinger og
> udtrykke et stærkt had mod etniske minoriteter. Der ligger noget andet

Ok, du skriver ikke for at vise at de højrerabiate ignorante truthorn
GENERELT er ubegavede/personlighedsforstyrrede, men for at vise at visse
enkeltpersoner er ubegavede/personlighedsforstyrrede.

Er DET så rigtigt forstået?

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 09:51

On 29 Jul., 17:39, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100729) wrote:

> Ok, så skribenterne er ikke ubegavede, men personlighedsforstyrrede.  Er
> det rigtigt forstået nu?

Sig mig - hvis du ikke læser mine indlæg, hvorfor så begynde at
kommentere på dem?

> Ok, du skriver ikke for at vise at de højrerabiate ignorante truthorn
> GENERELT er ubegavede/personlighedsforstyrrede, men for at vise at visse
> enkeltpersoner er ubegavede/personlighedsforstyrrede.

Hvem handler indlægget om?

> Er DET så rigtigt forstået?

Jeg skal naturligvis ikke forklare dig, det som allerede er beskrevet
vældigt tydeligt?
Eller det skal jeg måske alligevel, med en række stærkt ledende
spørgsmål.

Handler mit indlæg hovedsageligt om en gruppe mennesker ?
Eller handler det hovedsageligt om et enkelt individ?

Spørg eventuelt digselv: Er der skrevet navne i indlægget eller er det
skrevet et enkelt navn?

Knytter teksten an til et enkelt navn eller til flere navne?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 17:34

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> Sig mig - hvis du ikke læser mine indlæg, hvorfor så begynde at
> kommentere på dem?

Jeg læser - og prøver at forstå - det du faktisk skriver. Hvad er det
jeg misforstår.

> Hvem handler indlægget om?

Peter Lundin?

> Jeg skal naturligvis ikke forklare dig, det som allerede er beskrevet
> vældigt tydeligt?
> Eller det skal jeg måske alligevel, med en række stærkt ledende
> spørgsmål.

Jeg har godt forstået at du har nemmest ved at indgå i en dialog ved at
stille ledende spørgsmål. Det har vi også tidligere vist let forplumrer
hvis spørgsmålene ikke er ledende NOK og folk svarer noget andet end du
forventer. Hvorfor ikke bare prøve en anden metode?

Godt spørgsmål. Her er det du skrev:

> [...]

Bemærk ordet "jer". Bruger man normalt dét ord om ét eller flere individder?

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 12:06

On 29 Jul., 18:34, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100729) wrote:

> [...]
> forventer.  Hvorfor ikke bare prøve en anden metode?

> Bemærk ordet "jer".  Bruger man normalt dét ord om ét eller flere individder?

Egentlig forestillede jeg mig, at du forholdt dig til det første
indlæg. Som lyder:

[...]

Det er så en person, som angiveligt skal kunne evne at undervise om
[...]

Man opfører sig grandiost, dvs. at man føler, at man er enestående
[...]

i: nasserøvene, der ikke gider følge med i danskkurserne -

> [...]

det gør de utvivlsomt også.

Eller også må de forældre, hvis børn - danske såvel som muslimske -
der udsættes for dether, træde i karakter og tage afære. Det agter jeg
ikke at gå ind i. Jeg agerer tilgengæld på usenet -

Er det svært for dig at forstå, hvem jeg skriver om - her?