Vi har brug for dem....
Fra : Malene P

Dato : 23-07-10 11:09

.... dette tyvefolk. Synes venstresvin og fremmedleflere at mene. Men til
hvad?
http://www.berlingske.dk/politik/politisk-vrede-over-udvisning-af-romaer

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 11:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ... dette tyvefolk. Synes venstresvin og fremmedleflere at mene. Men til
> hvad?
> http://www.berlingske.dk/politik/politisk-vrede-over-udvisning-af-romaer

Selvfølgelig er det Radikale og Enhedslisten der brokker sig.....

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 11:24

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Selvfølgelig er det Radikale og Enhedslisten der brokker sig.....

"Enhedslistens Per Clausen mener, at ledende politikere fra Venstre og De
Konservative fører hetz mod de 23 romaer ved at beskylde dem for at være
kriminelle.

- Beskyldningerne fremsættes over for mennesker, der hverken er dømt eller
anklaget for nogen som helst lovovertrædelser. Derfor er det helt uhørt, at
denne gruppe udsættes for generelle anklager for at være kriminelle, udtaler
Per Clausen, gruppeformand for Enhedslisten, i en pressemeddelelse.

Han afkræver justitsministeren Lars Barfoeds (K) svar på, om der er
dokumentation for, at de udviste begik kriminalitet. Han vil også have
bekræftet, at det er lovlig beskæftigelse for EU-borgere at samle flasker."

Enig.

Generaliserende hetz mod andre mennesker, er ved at være lidt kedeligt at
være vidne til.

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 11:30

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Enig.
>
> Generaliserende hetz mod andre mennesker, er ved at være lidt kedeligt at

Per, Marianne og dig er vist de eneste her i landet der er i tvivl om at de
er kriminelle. Men bevares, vi kan vel godt begynde at sende dem i
varetægtsfængsel i 2-3-4 måneder, bare indtil sommeren er forbi og så sige
pænt farvel ved grænsen. Jeg ved ikke om det skulle være bedre.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 19:16

""-_Thomas_-"" skrev i en meddelelse

> Generaliserende hetz mod andre mennesker, er ved at være >lidt kedeligt at
> være vidne til.

Ja hvis det så virkelig forholdt sig sådan, og det er jo lige det der er
spørgsmålet.

Men Thomas du kan jo invitere dem hjem på en bid brød, og mens i hygger så
lige hører hvorfor i alverden de opholder sig her i landet? ikke at det i
sig selv er forbudt, men man plejer jo at kunne angive en grund hvis man
opholer sig i et andet land.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Malene P

Dato : 23-07-10 11:27

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Selvfølgelig er det Radikale og Enhedslisten der brokker sig.....

Og der ønsker at undergrave Danmark og vil deres medborgere det ondt.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 11:31

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Og der ønsker at undergrave Danmark og vil deres medborgere det ondt.

Disse partier er garanten for at venstrefløjen ikke får magten

Fra : \"@'

Dato : 23-07-10 14:51

On Fri, 23 Jul 2010 12:15:33 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>

>Selvfølgelig er det Radikale og Enhedslisten der brokker sig.....

ganske forventeligt fra den kant

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : hanzen

Dato : 23-07-10 21:19

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> ganske forventeligt fra den kant

Næste gang der kommer en gruppe af disse sigøjnere til landet bør politiet
indfange dem og fordele dem ligeligt i Per Clausens kolonihave og M. Jelveds
sommerhus.
Og måske et par stykker hos "Thomas"
--

hilzen
hanzen

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 21:25

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Næste gang der kommer en gruppe af disse sigøjnere til landet bør politiet
> indfange dem og fordele dem ligeligt i Per Clausens kolonihave og M.

Svenskerne vil også gerne have dem lyder det til. Barfoed voksede lige 50% i
min rating, da han svarede på spørgsmål, hvad vil du gøre ved at Sverige
opfatter det her (udvisningen af tyvepakket) som racistisk? Han svarede:
"Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de løber rundt og siger i
sommervarmen." Sådan. Pas dem selv. Få et ordentligt valgsystem så vil det
politiske landskab ændre sig 180 grader.