Abernes Planet-Remake!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 21:40

Da DF´erne(Politisk Parti) brød ud af zoologisk have, brød ind hos folk, der ligger
og sover, pisser over det hele, og stjæler med arme og ben!
Grynte og snakker på næsten en rigtig menneskemåde, og beskylder
folk for at være aberne!

Engang imellem bruger aberne, rigtige mennesker de har hjernevasket mod andre mennesker!

Jeg har været udsat for det praktisk taget hver dag i 12år!
(mens jeg har været programmeret uvågen, og ude af stand til at forsvare mig! Pga. programmering)

Idag var det noget Nescafe kaffe, der blev stjålet!

Tit og ofte, hvis aberne bruger mennesker er det handicappede eller mindreårige, har jeg ladet mig fortælle!

Jeg ved ikke engang hvorfor jeg gider, jeg blev myrdet som 25årig, det må være en eller anden sadist leg,
lidt tilsvarende at knuse en persons ben, og så gøre grin med dem, fordi de ikke kan vinde et hundrede meter løb!
Urinere på personen mens personen er besvimed af udmattelse, smide sten på personen, ect...

Det kræver lidt at blive Kvante Mekanisk af Tortur!
(softwaren i mit alarmsystem er stadigvæk rodbehandlet, lavet om!)

Sane
Peter

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 21:51

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c48acc9$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
[...]

Politiet? Hvorfor? De har familie mange af dem!

Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 21:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c48af59$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

[...]

Skulle det hænde en enkelt gang at jeg tager fejl, så er det også ligemeget!
Der er stjålet for så mange penge over årene! Tøj osv....

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-07-10 22:07

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c48b0ac$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

[...]

Er mere vågen idag en tidligere, i nærheden af 70-80%

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-07-10 07:39

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c48b302$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

[...]

Har noget Nescafe stående i et glas!
Men som sagt firmwaren/softwaren i mit alarmsystem er lavet om!
(hacket/omprogrammeret, Indbygget test viser alting virker, men slået til gør det ikke "DoorChime" funktion)

Så jeg har sjovt nok en grund til kun at ville drikke dem lavet af kaffe i engangs plastik tutter!
Og lavet med vand fra en flaske!

I modsætning til de paranoide!(som Bjørnholt har brugt, og som vil bevise at kun de paranoide overlever)

(jeg gider simpelthen ikke have sår på hænder og ansigt igen!)

Min newsreader indrykker ikke original teksten med > heller ikke selvom at det er slået til,
under funktioner/indstillinger/send/indstillinger for almindelig tekst!

Jeg sad og overvejede at lave et lille video klip med mit webkamera og lægge det ud på nettet!
Men hvorfor?

Sane
Peter

Fra : .