Bøssekritik er som grafiti-kritik.
Fra : Bo Warming

Dato : 22-07-10 20:54

Bøssekritik er som grafiti-kritik.
Folk er farisæere der elsker snævertsynet foragt for de unormale.
Derfor er der sørgelig stor modvilje mod homosexualitet - snak om aids
m.m. er pjat i sammenligning.
Da Vestre Landsret besluttede , at erklære en butiks modvilje mod at
handle med nederdelsklædte mænd som i strid med racisme-§-en, var det
udfra analogi mellem transvetisme, homosex og tilsvarende
perversioner.
Helt samme foragt får folk til at afsky kvarterer med megen grafiti og
min nabos ensfarvede lys-træ plankeværk brugte både han og konen timer
på at søge at rengøre da en tags var skrevet der af en grafitikunstner
og han skreg til mig at det var min skyld for mit plankeværks uorden
"smittede" og fik unge til hærværk mod ham.
Nedladenhed mod utraditionel plankeværks-udsmykning burde være
minimal, når kunstner=ejer.
Men den værelsessøgende, der i dag gik et skridt ind ad havegangen for
at fortælle tækkelige bukseklædte mig, at min matrikel er for beskidt
til, at nogen vil bo her, har forvekslet beskidthed med unormalitet.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-07-10 23:00

Bo Warming <bwng@bwng.dk> writes:

> Men den værelsessøgende, der i dag gik et skridt ind ad havegangen for
> at fortælle tækkelige bukseklædte mig, at min matrikel er for beskidt
> til, at nogen vil bo her, har forvekslet beskidthed med unormalitet.

Pyt, sådan et brokkehovedet vil du jo alligevel ikke have som lejer.

Men er der ikke ved at danne sig et mønster i hvad dine omgivelser
prøver at fortælle dig?