creamygirl 2320
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 15:40

Har været en del gang i tortur programmeringen
(fordi jeg ville spise noget Astaxanthin(Antioxidant der virker i Hjernen)
Jeg bruger det istedet for Melatonin(som jeg har recept på)

Det sidste blev beslaglagt i tolden sådan at DF(Bjørnholt) kunne påstå at jeg smugler stoffer!
Fordi min leverandør lige pludeslig besluttede at sende det fra USA istedet fra EU!

Min lejlighed ligner en narkoman bolig!

Det hele startede i 96/97 hvor jeg spiste 100stk(sådan ca.) Paracetamol*, og lagde mig til at sove,
vågnede op et par timer senere, og tænkte det nok var bedst at tage på hospitalet, sådan at jeg ikke blev en
spastiker af det eller noget!

Da jeg kom hjem, gik der et stykke tid og Forræderen kom rendende, og jeg tænkte det virkede fint nok!
Han kunne bare give mig et stempel, og så kunne jeg få førtidspension!

(istedet viste han sig at være en sindsyg landsforræder, der mente det var bedre at få noget tortur ind, for at belønne nogle
sadister!)
Og så kunne jeg dø bagefter af "Selvmord" og hvis der var nogle problemer så kunne de altid give Paracetamol skylden!

Nu er det 12 år senere, jeg er blevet torteret Kvante Mekanisk, min far er blevet myrdet og jeg er blevet tilsvinet i hele verden!

*Grunden til de 100 paracetamol var at jeg var deprimeret(Seratonin mangel- jeg har senere fundet ud af at det er noget med maven
90procent af kroppens Seratonin er der, hvis man har problemer med maven, så er det bedst at undgå SRI)

Og så har jeg været i fjernsynet også(tortur video) Americas funniest home video´s - Hvor jeg siger "jeg vil kneppe kvinder med en
hund!"
fordi det ikke lykkedes at programmere mig til at stemme DF! (Hvis jeg ikke kan lide DF! Så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af
Muslimske "Hunde")

Og nå ja, så er jeg blevet gjort Kvante Mekanisk af Tortur, Har gjort Jordskælv rundt omkring, Oversvømmelser, og gjort nogen folk
skeløjede,
og gjort nogen kranie klemt! Så folk kan syntes jeg er et dumt svin!

Så har jeg været lidt rasende: bygget Helvede sparet Himlen væk!

Og en del andre ting! Regnvejr osv...

Samtidig, har jeg fået alt hvad jeg absolut ikke vil have på personligt plan!

(Tortur tortur og mere tortur, mens jeg sidder i min lejlighed og keder mig, tæller 50 øre!
Og er programmeret til aldrig at må gøre noget der er positivt for mig selv! Jeg arvede 130.000kr
fra min familie i 2003, tjente en del på aktiehandel, brugte noget på inventar i 2005,
blev sat til at smide resten væk og blive en sindsyg bums-EMDR/Programmering, af Dj Ævl og Bjørnholt)

Der var en ung mand i Fakta i Kjellerup jeg klemte lidt i venstre side af kraniet!
(det var bevidst! det meste af det andet var på grænsen mellem bevidsthed og underbevidsthed)

Underbevidstheden er sat til at styre små børn ud til pædofile sadister i hele verden!
Og unge Kvinder ud til sadister også! (DJ Ævl´s og Bjørnholts programmering)

Tabs listen på verdensplan, i de sidste 12år er så stor, at jeg kunne bygge en stor villa med indendørs
swimmingpool hvis jeg fik en krone per tortur død!

(Hvis man regner 911 med,så er den en del større!(og det burde man gøre, og ikke pga. det med E-Mailen)

En del mennesker ved jeg ikke lyver, de fleste tror jeg lyver!

Det hele er ren Kvante Mekanik!
Jeg burde egentlig bare øge sandsynligheden for,at det programmering der stopper mig i at gøre positive ting
for mig selv, holder op med at virke,Indtil at det gør det!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 17:00

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4706dd$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> for mig selv, holder op med at virke,Indtil at det gør det!

Min underbevidsthed, har lavet Axel F. ud Af 3 Psykiatre og Hubbards skrig i Helvede,
eller har modtaget det fra Helvedes Fejlsikring!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 17:44

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c4719a7$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Min underbevidsthed, har lavet Axel F. ud Af 3 Psykiatre og Hubbards skrig i Helvede,
> eller har modtaget det fra Helvedes Fejlsikring!
> [...]
Min Brainstem virker endnu, jeg trækker stadig vejret og hjertet slår!

Men intelligens mæssigt er jeg på 6.klasses niveau, min hovedregning,stavning og sprogbrug også,
Engelsk og Tysk ihvertfald!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 20:10

> [...]
> swimmingpool hvis jeg fik en krone per tortur død!

Og de er jo ikke blevet torteret Kvante Mekaniske eller noget(Og har fået ram på nogle røvhuller),
de er godt nok blevet torteret ind i Helvede! Hvilket egentlig er lidt af en svinestreg!

Nå, men de kan jo bare lade være med at blive styret hen til en sadist og blive torteret ind i Helvede!
Jeg hader dem efterhånden, folk tror de ha været udsat for noget grim! Hvis det var grimt så var de blevet Kvante Mekaniske!
("du skal være et dumt svin", "folk skal hade dig" , "du skal være den onde")

Sikke nogen dumme svin! I det mindste kunne de blive Kvante Mekaniske og styre nogen uden om Sadisterne!
Eller stritte nogen af dem i Helvede! Det er jo ikke sådan at de ligefrem bliver programmerede eller noget!