Lidt mere, som nogen gider læse!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 13:25

Pisken og Guleroden - Helvede og Himmel!

Guleroden er blevet sparet væk, ligesom Himlen!
Der var ikke råd til konstruktionen!

Så Pisken og Guleroden er blevet erstattet af Pisken og en CIWS Laser!

Helvedes Fejlsikring, prøver at myrde mig, engang imellem med Kvante Mekanik,
og påstår at jeg måske er medskyldig i et flugtforsøg på et højere plan!
Og truer med alt muligt vanvid, hvis jeg har gemt nogen af svinene!

I bliver torteret for altid hvis i opfører jer grimt, og hvis i opfører jer pænt!

Desuden ser det ud til at jeg er ved at få min "sindsygdom" helbredt
(den sindsygdom som betyder at jeg opfører mig pænt over for folk, medmindre at de har været røvhuller overfor mig!)

Nu er jeg så ved at være helbredt snart og opfører mig som et røvhul over for alle!

Når i er færdige her(og nej jeg mener ikke kun nyhedsgrupper og internet),
logger ud af virkeligheden(når i dør) Dukker i automatisk op i Helvede!

Sane
Peter
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-07-10 13:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4c46e726$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> logger ud af virkeligheden(når i dør) Dukker i automatisk op i Helvede!

Dvs. Det her omkring jer, jeres familie,venner,menneskeheden,den virkelighed i er i!
er blevet omklassificeret til ,det "gode/himlen"og hvis i falder ud af himlen(dør)
så begynder det grimme!

Tilykke med det!
(nu kan i så flappe lidt med armene, når helvedes fejlsikring afsøger overalt,
eller mener det er på tide med Fusion mellem realiteter istedet for Atomar Fusion)

Jeg tror også jeg får lyst til det lidt!

Fra : Jesper

Dato : 21-07-10 14:37

Peter Nicolaysen <peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Desuden ser det ud til at jeg er ved at få min "sindsygdom" helbredt (den
> sindsygdom som betyder at jeg opfører mig pænt over for folk, medmindre at
> de har været røvhuller overfor mig!)

Dvs du er blevet indlagt på gule papirer?

> Nu er jeg så ved at være helbredt snart og opfører mig som et røvhul over
> for alle!

Det ser ud som om det kan tage langt tid før du er helbredt.

P.S.
Jeg troede ikke man havde internetadgang på den lukkede afdeling.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.