Nu da.....
Fra : Kim2000

Dato : 20-07-10 21:12

Nu da det er komme frem at visse overlærere ikke finder stening af folk
problematisk, så vil jeg appelere til andre om at læse denne her kronik:

http://blogs.jp.dk/frontalt/2010/07/20/kvinde-%E2%80%93-kend-din-plads/

Hvorfor der citeres om kvinde landsholdet:

"Til almen oplysning kan det tilføjes, at den upassende spilledragt består
af en tætsiddende hætte, langærmet trøje, lange bukser og lange strømper, så
intet udover hænder og ansigt er syn lige på de iranske spillere.

De stakkels spillere ligner spøgelser, men det er ikke nok. De skal
tilsyneladende være klædt i fuld burka for at være passende klædt. "

Muslimistan er skam civiliserede. Hvordan forventes det dog at sådanne
menneskers holdninger skal respekteres? Og det er folk derfra venstrefløjen
ønsker her til landet.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 22:12

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Og det er folk derfra venstrefløjen ønsker her til landet.

Nej, egentligt ikke. Men det må du gerne gå og tro - det er du jo så god
til, og så går din tid med det.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 22:25

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Nu da det er komme frem at visse overlærere ikke
> finder stening af folk problematisk, så vil jeg
> appelere til andre om at læse denne her kronik:

Jeg gider dig snart ikke længere - du får 10.000
af mig på stedet hvis du kan vise et eneste sted
hvor jeg skulle have udtalt noget sådant - det er
utroligt som du har svært ved at læse, hr.
underlærer. Og hvad du mener med "visse
overlærere" står hen i det uvisse, eftersom du
ikke sætter adresse på, men alene henviser til
flere der skulle mene noget sådant - hvem er de,
hr. underlærer? Du har vist ikke været længe nok i
branchen (under 10 år?) , så jeg vil foreslå dig
at stikke piben ind til du ved hvad du taler
om -for læse indenad kan du bestemt ikke.

> [...]
> forventes det dog at sådanne menneskers
> holdninger skal respekteres? Og det er folk
> derfra venstrefløjen ønsker her til landet.

Du godeste hvor er du altså ubegavet - hvor og
hvem fra venstrefløjen har udtrykt ønskeom at få
kvindeundertrykkende mænd her til landet? nævn
blot en eneste fra venstrefløjen der har udtrykt
at det kunne være fedt at få en sådan karl til
Danmark eller accepter at du bliver kaldt for en
infam løgner.

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 10:03

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>
> Jeg gider dig snart ikke længere - du får 10.000 af mig på stedet hvis du
> kan vise et eneste sted hvor jeg skulle have udtalt noget sådant - det er

Du kan såmænd blot gennemse tråden Søren angriber Abdul. Du gør dig til
talsmand for stening. Det er ikke første gang du i dit iver for at ramme
DF´ere pludselig accepterer noget modbydeligt og grufuldt.

Michael skriver:

> Dit indlæg får karakter af en undskyldning for Islams dårligdomme, intet
> andet.

Arne svarer:

"Hvilke dårligdomme?"

> [...]
> en eneste fra venstrefløjen der har udtrykt at det kunne være fedt at få
> en sådan karl til Danmark eller accepter at du bliver kaldt for en infam

Enhedlistens kandidater elsker villatelte, hvem ønsker villatelte? Er det
oplyste mænd der ikke støtter stening, håndsafhugning eller .....

Hvis EL ikke støtter dette burde de være mere opmærksomme på hvem der må
stille op for dem, det er andre partier.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 10:36

> Du kan såmænd blot gennemse tråden Søren
> angriber Abdul. Du gør dig til talsmand for
> stening. Det er ikke første gang du i dit iver
> for at ramme DF´ere pludselig accepterer noget
> modbydeligt og grufuldt.

Det er det rene nonsens- igen 10000 til dig hvis
du kan finde et eneste citat af mig hvor jeg gør
mig til talsmand for stening. Jeg skriver INTET af
den slags. Tværtimod tager jeg afstand fra enhver
form for dødsstraf. Jeg forsøger at forklare dig
HVORDAN Muhamed så på den ting, og hvordan jøderne
praksiserede det, men intet af det kan på nogen
måde udlægges som at være talsmand for stening. Du
må gøre det bedre. Citer præcis hvor det er du
læser at jeg skulle være talsmand for stening. Jeg
fastholder at du burde gå til en person der har
bedre kendskab til sproget end du har for at lære
indholdslæsning. Du læser simpelthen ikke godt
nok - og jeg finder det betænkeligt at en lærer er
funktionel analfabet sådan som du åbenlyst er det.
Du læser temmelig overfladisk og fatter ikke
indholdet i almindelig dansk - så i stedet for
dine bortforklaringer, så fortæl mig præcis hvor
du læser at jeg skulle advokere for stening - ja,
helt præcis - og erkend så at det kan du ikke og
kom videre, hr. underlærer og løgnhals

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 10:50

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Det er det rene nonsens- igen 10000 til dig hvis du kan finde et eneste
> citat af mig hvor jeg gør

(...ævl...)

Flere gange nævnes stening i tråden, hver gang svarer du at islam ikke har
nogen dårligdomme.

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 11:08

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> (...ævl...)
>
> Flere gange nævnes stening i tråden, hver gang
> svarer du at islam ikke har nogen dårligdomme.
Prøv da for fanden at læse hvad jeg skriver. Jeg
skriver at det IKKE er Islams dårligdomme at
udføre stening, for det har INTET SOM HELST AT
GØRE MED ISLAM. DET ER IKKE AFFATTET I ISLAM SOM
EN STRAF MAN KAN IDØMME FOLK, DET ER IKKE ISLAM
DER HAR OPFUNDET STENING OG DET ER DERFOR IKKE
ISLAMS DÅRLIGDOMME DER ER TALE OM.PRØV DA FOR
FANDEN AT LÆSE HVAD JEG SKRIVER I STEDET FOR AT
GÆTTE, HR UNDERLÆRER OG LØGNHALS.

SØREN ESPERSEN SKRIVER AT DET ER ISLAMS
DÅRLIGDOMME - NEJ, DET ER IKKE NIKKE NEJ, DET ER
EN STRAF DER FINDES I FORSKELLIGE LANDE DER
BEKENDER SIG TIL ISLAM, AKKURAT SOM DET FANDTES
HOS JØDERNE LANG TID FØR ISLAM VAR "OPFUNDET".
DESUDEN ER STENING EN STRAF DER FØRES TILBAGE
LANGT TIDLIGERE END JØDERNE. DØDSSTRAF HAR ALTID
VÆRET PRIMITIVE LANDES SVAR PÅ FORBRYDELSER.I
ÆGYPTEN BLEV FOLK SPIDDET LEVENDE PÅ PÆLE FOR
TYVERIER AF GRAVKAMRE, I DANMARK HÆNGTE MAN
LOMMETYVE OFFENTLIGT, MAN HUGGEDE HÆNDERNE AF DEM
I LEVENDE LIVE OG LOD DEM RADBRÆKKE. I ANDRE LANDE
LOD MAN HESTE RIVE FOLK FRA HINANDEN, I AFRIKANSKE
STATER LOD MAN TO BAMBUSGRENE BINDE TIL OFFERETS
LEMMER OG LOD DEM RIVE FRA HINANDEN OG DERMED
PERSONEN. AT MAN ALTSÅ HAR HAFT PRIMITIVE OG
UMENNESKELIGE STRAFFE HAR INTET MED ISLAM AT
GØRE - STENING NÆVNES I KORANEN SOM VÆRENDE LIG
MED AT "SLÅ HÅNDEN AF FOLK" LIG MED AT AFVISE
FOLK. MAN STENER SYMBOLSK DJÆVELEN UNDER
PILGRIMSREJSEN, MEN DER STÅR INTET I KORANEN OM
STRAF VIA STENING, OG DERFOR ER DET IKKE ISLAMS
DÅRLIGDOMME - DU KUNNE MED LIGE SÅ GOD RET SIGE AT
DET ER DANMARKS DÅRLIGDOMME SOM VI HAR OVERFØRT
TIL ANDRE LANDE, NÅR VI I SIN TID HALSHUGGEDE
FOLK, SKØD FOLK, HÆNGTE FOLK, BEGRAVEDE DEM
LEVENDE - ISÆR KVINDER DER HAVDE VÆRET UTRO - OSV.

DET ER ALTSÅ IKKE ISLAM DER UDFØRER NOGLE
DÅRLIGDOMME ELLER SOM FORESKRIVER DÅRLIGDOMME, MEN
ALENE EN STRAFFERETSLIG SKIK SOM ER BÅDE PRIMITIV
OG UMENNESKELIG SOM ALLE DØDSSTRAFFE I ØVRIGT ER
DET. AT NOGLE LANDE PRAKTISERER DET OG KALDER SIG
MUSLIMER BETYDER JO IKKE AT DET SÅ STÅR I KORANEN
ELLER I SHARIALOVENE, VEL?

FAT DET NU, HR. UNDERLÆRER OG LØGNHALS, KIM2000.

LÆR DOG FOR FANDEN AT LÆSE INDENAD SÅ DU IKKE
FREMSTÅR SOM EN FUNKTIONEL ANALFABET HER.

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 12:05

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> MED ISLAM. DET ER IKKE AFFATTET I ISLAM SOM EN STRAF MAN KAN IDØMME FOLK,

(klip en masse råberi)

Så sådan noget som sharia lovgivning har du helt misset eksistensen af og at
det praktiseres i den muslimske del af verden.

Fra : Kert Rats

Dato : 21-07-10 12:30

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> (klip en masse råberi)
>
> Så sådan noget som sharia lovgivning har du helt misset eksistensen af og
> at det praktiseres i den muslimske del af verden.

Sharia er ikke en del af islam. Helt enkelt er det!

Venligst

Kert Rats

Fra : Kim2000

Dato : 21-07-10 12:35

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Sharia er ikke en del af islam. Helt enkelt er det!

Jeg skal love for man lære noget nyt hver dag

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 23:17

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> (klip en masse råberi)

skyldes at du åbenbart ikke fatter hvad jeg
skriver og ikke vil fatte det - du har fx her ikke
endnu dokumenteret at jeg skulle gå ind for
stening.

> Så sådan noget som sharia lovgivning har du helt
> misset eksistensen af og at det praktiseres i
> den muslimske del af verden.

Sharialoven indeholder alt det en muslim skal
foretage sig, og er ikke blot straffe, men også
levemåder. Da shariaen blev skrevet 100-200 år
efter Muhameds død, og der er uenighed mellem de
forskellige muslimske retninger om hvad der er
gældende og hvordan fortolkningerne skal være, så
kan man ikke sige at det har en pind med islams
dårligdomme at gøre. Det diskussionen drejedes sig
om var simpelthen påstanden om at stening m.v. var
en islamisk dårligdom, en islamisk opfindelse - og
det påviste jeg at det ikke er tilfældet.

At nogle lande praksiserer stening som en af
straffene, lemlæstelse som en anden del, handler
altså om shariaen og ikke islam som sådan. Og
stening er blevet praktiseret længe før islam var
aktuel, så det er altså stadig IKKE en af islams
dårligdomme. Det er naturligvis sådan at hvis en
religion overtager noget der hidrører fra andre
religioner og man mener at det er dårligt, så
viderefører den pågældende religion naturligvis
noget dårligt.
Jødernes tora fortæller at homoseksualitet skal
straffes med døden, men det praksiseres ikke i
dag - nogle lande der lægger hovedvægten på islam,
går ind for at praksisere dødsstaf med stening -
det er en handling jeg ikke støtter, men den er
egentlig ikke mere human end den der bliver
henrettet i et vestligt land ved sprøjte,
gaskammer eller elektriske stole. (Svjh. har USA
erstattet nogle af henrettelsesmetoderne med en
sprøjte, men det gør det altså ikke mere
spiseligt). Om henrettelsen sker via stening eller
via el-stol, gaskammer eller sprøjte er
grundlæggende det samme - og jeg går ikke ind for
nogen af delene.

Spørg du S.E. om han går ind for dødsstraf eller
ej, og så se hvad svar du får.

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-10 10:04

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> via stening eller via el-stol, gaskammer eller sprøjte er grundlæggende
> det samme - og jeg går ikke ind for nogen af delene.

Du kan da simpelthen ikke i fuldt alvor forsøge at bilde nogen ind at sharia
ikke har noget med islam at gøre. At alle muslimer ikke går ind for sharia
er en selvfølgelighed. Ifølge disse såkaldte skriftkloge, så er sharia og
islam forbundet tæt sammen. At sige at jøderne gjorde det først (altså
stening) er da helt uinteressant. De gør det ikke i dag. Sharia er desværre
ikke noget fra dengang, det er virkelighed og at kaste sig ud i en eller
teoritisk debat omkring om det står direkte i koranen eller ej er helt
uinteressant (Sharia loven er bygget direkte på koranen iøvrigt).
Islam/sharia som praktiseret i dag er noget forbandede svineri, heldigvis er
der så nogle moderate muslimer, der desværre mobbes, generes og chikaneres
af såkaldte rettroende muslimer. De er de sidstnævnte tosser som er skyld i
kriminalitet, vold, mord, tyveri, sociale problemer osv. (altså at de er så
massivt repræsenteret). Hvis der kun var moderate muslimer i verden ville
vesten da være komplet ligeglad.

> Spørg du S.E. om han går ind for dødsstraf eller ej, og så se hvad svar du
> får.

SE? Hvem er det?

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-10 12:00

> [...]

> teoritisk debat omkring om det står direkte i
> koranen eller ej er helt uinteressant (Sharia
> loven er bygget direkte på koranen iøvrigt).

Det er nogle skrifter der er skrevet 100-200 år
efter Muhameds død - det betyder at det står
enhver frit for - uimodsagt - at skrive som de
gør. De er ikke alle enige om hvad der er gældende
i shariaen, så alene det vidner om at man ikke kan
tage alle ting der for bogstaveligt. Men det er
betegnende for dig og andre fremmedhadere (læs:
muslimhadere) at hver gang der opstår noget i
forbindelse med muslimer, så anser I det for at
sådan er alle muslimer, alt skal tages
bogstaveligt og alle er fundamentalister, hvorimod
når vi så påviser at der i toraen og i
kristendommen står noget der ligner islam til en
forveksling, så uhada nej, så gælder det ikke "for
ingen praksiserer det længere". JO, de gør: der er
kristne der slår andre mennesker ihjel, enten
fordi de er homoseksuelle eller fordi de får
foretaget abort, og de begrunder det alle med at
det er Guds vilje. Og hvad med krig: Du må ikke
slå ihjel -og alligevel sker det - når den kristne
Bush eller de kristne præsidenter gennem historien
(fx Reagan) sendte soldater i krig, så var det
altså stik imod budene, men nej, da - det gælder
naturligvis ikke, for det skal jo ikke tages
bogstaveligt. Men når nogle muslimer gør noget
tilsvarende, så uhadada, så er det fordi det står
i koranen og i shariaen som I naturligvis mener at
mere end en milliard mennesker følger blindt, ikke
sandt?

Og igen: Det har intet med islam at gøre at man
dræber folk. Det er faktisk ikke lovligt -heller
ikke ifølge koranen. Man skal ifølge Muhamed vise
mildhed, og DET står i koranen.
Og som sagt: shariaen bygger IKKE på koranen i
forhold til dødsstraf - intet steds i koranen kan
man finde belæg for dette, men man kan sagtens
tolke det som man vil. Det eneste sted der står
noget om at dræbe i koranen er hvis man bliver
angrebet, altså selvforsvar - en sharialov der
hævder at bygge på koranen og så har dødsstraf
for fx utroskab, er et falsum, som mange muslimer
desværre tror på - men som ved al anden religion
så er de hellige skrifter åbne for fortolkninger.

At sige at stening er en af islams dårligdomme
betyder på rent dansk at stening = islams dogmer -
og det er ikke tilfældet. I modsat fald ser jeg da
gerne at du dokumenterer dette.

Og når I hidser jeg op over stening, en
nederdrægtig måde at dø på, så "glemmer" i
dødsstraf fx i USA hvor folk kan sidde indespærret
i årevis og vente på at blive henrettet - alene
det gør folk til psykiske vrag, og det er sgu ikke
mere "humant" end stening. At hævde at det er så
forfærdeligt det der sker i visse muslimske
lande, men samtidig glemme hvad der sker i kristne
lande, såkaldt civiliserede lande, er gedigen
hykleri.

> [...]
> problemer osv. (altså at de er så massivt
> repræsenteret). Hvis der kun var moderate
> muslimer i verden ville vesten da være komplet

Søren Espersen - sig mig ved du overhovedet hvad
det er du argumenterer for og hvem der kommer med
påstandene om islam?

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-10 21:46

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> [...]
> det der sker i visse muslimske lande, men samtidig glemme hvad der sker i
> kristne lande, såkaldt civiliserede lande, er gedigen hykleri.

Du kan umuligt mene at det er at begrave en person til livet i en sæk
hvorefter der kastes sten på max en knytnæve størrelse mod offeret er ligeså
inhumant som at give en person en overdosis af bedøvelsesmiddel og derefter
sovemiddel.

Grunden til folk sidder så længe på dødsgangen er fordi de anker, en gut der
var dømt for drab og voldtægt af et spædbarn blev henrettet efter 6 måneder,
de fem måneder under protest, men myndighederne ville være sikker på at
manden var normal nok til at forstå hvad døden betød (han nægtede at
appelere dommen).

Til resten vil jeg blot knytte denne artikel

Hvori der bl.a. står:

"I henhold til Irans sharia-baserede islamiske lovgivning er amputation
straffen for lovovertrædelsen som for eksempel tilbagevendende tyveri. I og
med, at fattigdommen stiger i Iran, pågribes der flere tyve. Og af den grund
er antallet af amputationer stigende i Iran."

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article1380722.ece#ixzz0uRijkA00

Uanset om du kan lide det eller ej, så er sharia = islam.

> Søren Espersen - sig mig ved du overhovedet hvad det er du argumenterer
> for og hvem der kommer med påstandene om islam?

Er vi ligefrem på SE med Søren Espersen, jaja, så godt synes jeg nu ikke jeg
kender ham.

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-10 23:12

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
snip en gang tomganssnak fra din side.

> [...]
> lovovertrædelsen som for eksempel
> tilbagevendende tyveri. I og med, at
> fattigdommen stiger i Iran, pågribes der flere

Ekstrabladet? LOL - jeg giver ikke meget for EBs
såkaldte "dokumentation".

> Uanset om du kan lide det eller ej, så er sharia
> = islam.

Nej,det er ikke korrekt - shariaen er både et
lovkompleks vedr. straffe, men så sandelig også en
slags morallære om hvordan man skal leve livet som
troende muslim. Det er altså op til en rettroende
muslim selv om han vil følge de anvisninger der
står dér eller lade det komme an på en prøve på
dommens dag om han valgte rigtigt.
Koranen har ikke noget om dødsstraf, men nok om
håndsafhugning. Dette betyder imidlertid ikke at
man skal hugge hånden fysisk af, men blot at man
skal "afvise" personen, eftersom det på arabisk
har en anden konnotation end at det skal ske
fysisk. At nogle er eksremister og
fundamentalister i den sag, kender vi jo fra de
kristne der dræber abortsøgende kvinder fordi de
føler at de (altså morderne) er kaldet af Gud til
at gøre noget sådant.

> Er vi ligefrem på SE med Søren Espersen, jaja,
> så godt synes jeg nu ikke jeg kender ham.

Du er medlem af DF- du støtter det i alt hvad de
foretager sig, så derfor burde det være let for
dig at skrive til S.E. (en forkortelse for hans
navn -men det gennemskuede du heller ikke, vel?)
og spørge ham,ikke sandt?

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 08:07

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
> fundamentalister i den sag, kender vi jo fra de kristne der dræber
> abortsøgende kvinder fordi de føler at de (altså morderne) er kaldet af

Så fik vi lige ændret den til at handle om 5.000 i Nevadaørken der skriger
på Jesus, jamen selvfølgelig er det da det samme som 1,2 milliard skrigende
tosser fra mellemøsten/afrika der ønsker at slagte enhver vesteuropæer. Jeg
vil forslå dig aldrig at rejse ud, du vil få så store chok, når du pludselig
ser op fra teoribøgerne.

> Du er medlem af DF- du støtter det i alt hvad de foretager sig, så derfor
> burde det være let for

Så du støtter ALT hvad EL/SF/SOC (eller hvad du nu stemmer på) laver?
Simpelthen alt.

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 09:44

> [...]
> milliard skrigende tosser fra mellemøsten/afrika
> der ønsker at slagte enhver vesteuropæer. Jeg
> vil forslå dig aldrig at rejse ud, du vil få så

Der er jo endnu flere kristne end muslimer, så med
samme generaliserende facon kan jeg tale om flere
mia skrigende tosser der ønsker at slagte enhver
muslim?
Jeg foreslår dig at rejse til de muslimske lande,
da du derved får et chok når du pludselig ser op
fra teoribøgerne - du vil da opleve særdeles
venlige, fredelige og behagelige muslimer. Dernæst
rejs til bibelbæltet i USA og oplev hvordan
fanatisme og religiøs overtro får dig til at ønske
dig tilbage til de hjemlige kødgryder.l

> Så du støtter ALT hvad EL/SF/SOC (eller hvad du
> nu stemmer på) laver? Simpelthen alt.

Du kan sagtens spørge S.E. om disse ting som
medlem. Det betyder jo ikke at du støtter alt. De
tre ting du ikke støtter i DF er jo ikke værd at
snakke om, vel?
Du støtter fx ikke nedskæringerne på skoleområdet,
men du glemmer at DF har stemt for disse
nedskæringer. Du stemmer næppe for forringelser af
de gamles pensioner eller handicappedes beløb til
forsørgelse, men det har DF stemt for - ganske
vist med nogen sværdslag og bortforklaringer, men
forringelser har de stemt for. Men bortset fra
dette, bifalder du jo alt hvad frontfurien og de
fanatiske tidehverspræster står for, ikke sandt?

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 10:19

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Du kan sagtens spørge S.E. om disse ting som medlem. Det betyder jo ikke
> at du støtter alt. De tre ting du ikke støtter i DF er jo ikke værd at

Jeg vidste ikke jeg var medlem, har du betalt min medlemsskab? Det synes jeg
sgu er pænt af dig, måske du kunne overtales til at sende mig medlemsbladet
så eller det beholder du selv?

Og så glemte du lige spørgsmålet:

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 10:35

medlem. Det betyder jo ikke

> Jeg vidste ikke jeg var medlem, har du betalt
> min medlemsskab? Det synes jeg sgu er pænt af
> dig, måske du kunne overtales til at sende mig
> medlemsbladet så eller det beholder du selv?

Nu er du pludselig ikke medlem alligevel? Det har
du ellers fortiet godt og grundigt - er det måske
fordi det efterhånden er blevet pinligt for dig?

> Og så glemte du lige spørgsmålet:
>
> Du støtter ALT hvad EL/SF/SOC (eller hvad du nu
> stemmer på) laver? Simpelthen alt?

??? Hvad har det med sagen at gøre? Jeg er ikke
medlem af noget parti, men tager stilling fra sag
til sag - dog altid for de svageste i samfundet -
det burde du vide.

Men du glemte lige at forholde dig til mine
indvendinger om flertallet af kristne og dine
umanerlige generaliseringer!

Fra : Jens G

Dato : 23-07-10 13:21

On Fri, 23 Jul 2010 10:43:32 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
>da du derved får et chok når du pludselig ser op
>fra teoribøgerne - du vil da opleve særdeles
>venlige, fredelige og behagelige muslimer.

Det er nemlig rigtigt.
Især hvis man bærer et synligt kors i visse lande, eller hvis man vil
rejse til Mekka.

>Dernæst
>rejs til bibelbæltet i USA og oplev hvordan
>fanatisme og religiøs overtro får dig til at ønske
>dig tilbage til de hjemlige kødgryder.

Ja,- religiøse tossehoveder.
Sjovt nok har jeg ikke set nogen af de herværende dabattører der har
følt sig kaldet til at forsvare disse kristne fanatikere.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Jens G

Dato : 22-07-10 16:27

On Thu, 22 Jul 2010 00:17:25 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Om henrettelsen sker via stening eller
>via el-stol, gaskammer eller sprøjte er
>grundlæggende det samme - og jeg går ikke ind for
>nogen af delene.

Ja,- det ender med at folk dør, så i den forstand er det det samme.

Men jeg mener en henrettelse hvor publikum aktivt deltager er noget
andet end en henrettelse der foretages af en bøddel på en hurtig måde.

Fra : \"@'

Dato : 22-07-10 15:56

On Wed, 21 Jul 2010 12:07:31 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Prøv da for fanden at læse hvad jeg skriver. Jeg
>skriver at det IKKE er Islams dårligdomme at
>udføre stening,

og igen dummer AHW sig gevaldigt og forsøger sig med sit sædvanlige
røgslør og xxx liniers vås i forsøg på afsporing,

det er lov i flere muhamedansk regerede lande at man stener f.eks.
utro kvinder

så jo stening har udelukkende med muhamedansime at gøre

da hverken AHW eller andre (dog mindre ubegavede) uvidende personer
ikke kan finde et eneste ikke-muhamedansk land hvor stening er en del
af retssystemet

at AHW gerne vil dvæle ved fortiden er da hans ret, men sådant
tåbeligt forsøg på afsporing og røgslør er der ikke andre end ham selv
der hopper på

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : .

Dato : 21-07-10 05:17

On 21 Jul., 13:05, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> (klip en masse råberi)
>
> Så sådan noget som sharia lovgivning har du helt misset eksistensen af og at
> det praktiseres i den muslimske del af verden.-

For det frste Wilstrup. Tag ikke fejl - fyren er ikke skolelærer. Det
er de mest banale ting, han i givet fald ikke skulle have fundet ud af
- og det tror jeg virkeligt ikke på. Manden skriver eksempelvis, at
folkeskolerne og daginstitutionerne betalte dyrt, da de - overgik -
til det kommunale regi. Hvis vi ser bort fra privatskoler og
selvejende intitutioner, så har de befundet sig i det kommunale regi -
altid.

Han ved ikke, hvem der er hans arbejdsgiver og hvem der altid, har
været hans arbejdsgiver. Han kender ikke lønsatserne og han kender
intet til pensionsordningerne. Hvor mange lærere kender ikke deres
arbejdsgiver, ved hvad de får i løn og hvorfor eller ved hvordan deres
pensionsordninger er sammensat og financieres?

Dertil kan du ved selvsyn konstatere, at han knapt nok kan læse din
tekst.

Præmissen er for Kim2000 en helt anden: Han kan ikke skelne mellem
forskellige populationsgrupper indenfor en religion på milliarder af
mennesker, men betrager dem alle som - sødmælk, der er homogeniseret
- en fuldstændigt ensartet masse.

Og fyren er så lidt vidende om de aktuelle samfundsforhold at han
ligefrem skriver at alle indvandrere er på overførselsindkomster.
Kim2000 har ikke evnet at sætte sig ind i helt banale facts
eksempelvis om de indvandrere, som han bruger sin tid på at fornedre
og håne -

Hvem skulle han dog evne at undervise og i hvad?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 21-07-10 19:51

"." skrev i en meddelelse

> [...]
>- og det tror jeg virkeligt ikke på. Manden skriver >eksempelvis, at
>folkeskolerne og daginstitutionerne betalte dyrt, da de -

SNIP: en hel masse lort.

Nu er du jo! og har aldrig været den skarpeste kniv i skuffen.

Kim2000 er faktisk Skolelære, han er lære på Ørebroskolen i Jammerbugten,
Kim driver i fritiden et bogforlag, han har skrevet en del bøger for børn,
plus en hel masse andre ting som Kim bedriver i sin fritid fra sit skolelære
job.

Nu tro jeg ikke det ligefrem er nogen hemmelighed hvad Kim2000's rigtige
navn er, men jeg har da plig nok til at ikke at skrive det her, det må være
kim's eget valg om det skal frem her i denne gruppe, ligeledes vil jeg ikke
skrive forlagets navn
det må også være op til Kim selv.

Men der er faktisk en hel del oplysninger om Kim på nettet hvis man er bare
en smule smart! men smart har du jo aldrig været patrulje.

Så nej Kim udgiver sig _ikke_ for at være noget han ikke er!

Kan jeg sige det samme om dig Patrulje? det tror jeg ikke, og inden du svare
på dette indlæg så tænk på at DU ikke er anonym på nettet, selv om du laver
alle mulige krumspring for at skjule dine spor.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-10 22:59

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
> jeg ikke, og inden du svare på dette indlæg så
> tænk på at DU ikke er anonym på nettet, selv om
> du laver alle mulige krumspring for at skjule

Ovenstående er ment for sjov, ikke sandt? Så
dårligt plejer du da ikke at stave?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-07-10 16:13

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Ovenstående er ment for sjov, ikke sandt?

Nu ved du jo udemærket godt at jeg ikke fyre sådan noget af uden at det er
rigtig, enhver kan finde hvad jeg skriver om Kim2000 på nettet.

Så dårligt plejer du da ikke at stave?

Okay hvad var det så lige der var så dårligt stavet at du ikke forstod det?
så tage vi den der fra.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : .

Dato : 21-07-10 07:33

On 21 Jul., 13:34, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Jeg skal love for man lære noget nyt hver dag .

Hvis udgangspunktet er ligesom dit, så kan det ikke være en
overraskelse for os andre. Det som er glædeligt, men unægteligt ganske
overraskende, der er, at du mener, at du er istand til at lære noget.

Almindeligvis så overholder muslimerne eksempelvis i Danmark - den
danske straffelov. Vi ser ikke, at der stenes kvinder eller døtre, som
har fundet en kæreste i nabobyen - i Danmark. Og det forekommer heller
ikke på Nørrebro, hvor der er mange muslimer.

Vi ser dem heller ikke stå på Rådhuspladsen og demonstrere for deres
guddommelige rettigheder til at stene kvinder, gør vi.

Der findes altså muslimer, som kan forholde sig en anelse moderat til
Sharia-lovgivningen. Da Den Iranske revolution var overstået blev den
vestlige verden oversvømmet med iranske flygtninge, som ikke var enige
med regimet og blev forfulgt. Majoriteten af disse, er endnu muslimer
og dem, som I, når de er mast gennem jeres "homogeniseringsanlagte og
fobiske hjerneområder endnu ikke evner at distingvere fra præste-
styret i Iran. og alligevel, så skal de gud-hjælpe-mig også afkræves
af sådan en ignorant som dig, at de - offentligt - tager afstand fra
begivenheder, som foregår i udsteder, som adskillige er flygtet fra -

Den tilgang er måske lettere at bibeholde fra et udkiksplads i Ydre
Udsted, hvor der - muligvis - er 3 indvandrere, der har anlagt en
Pizza-forretning.

Os andre, som har adskillige berøringsflader til indvandrere
eksempelvis ved at have boet på Nørrebro - arbejdet sammen med
indvandrere osv. forstår at disse holdninger ikke er præget af
rationale. Men af fobi, angst og projiceret - had.
http://da.wikipedia.org/wiki/Forsvarsmekanisme

Jeg har netop været gennem NordJyllands små lokalsamfund og set, at
der omtrent er en Pizza-leverandør i hver eneste diminutive flække. Så
når du ikke har opfattet, at hele Danmarks population af indvandrede
muslimer ikke er på overførselsindkomst, så skal vi formentlig endnu
længere ud i randområderne fr at finde dig end bare; Ydre Udsted.

Jeg var bl.andet på en lille Ø og noterede mig, at der ikke vare en
enste pizzamand, der havde fundet vej dertil. Det må være deromkring
at du har dit udkikstårn: http://maps.google.dk/maps?hl=da&q=Storeb%C3%A6lt&gbv=2&ie=UTF-8&sa=N&tab=il

Prøv at tag en tur væk fra Øen - eventuelt kom på en
uddannelsesinstitution, få dig en uddannelse og bryd gennem dine
begrænsninger.

Fra : .

Dato : 21-07-10 16:26

On 21 Jul., 20:51, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> SNIP: en hel masse lort.
>
> Nu er du jo! og har aldrig været den skarpeste kniv i skuffen.

Nej, da. Det er langt mere begavet at klippe tingene væk og kunne
stave til: "Ikke den skarpeste kniv i skuffen." Det er virkelig et
intellektuelt og gennemtænt argument til den tekst, du netop har
klippet væk :)

> [...]
> plus en hel masse andre ting som Kim bedriver i sin fritid fra sit skolelære

Hvis Kim er skolelærer, så er han en af de mest uvidende lærere, jeg
nogensinde har stiftet bekendtskab med.
Det er unægtelig forbavsende at en uddannet lærer ikke ved, at hele
den muslimske population i Danmark ikke er på overførselsindkomster.
Det er jo noget nær en katastrofe med en lærer, der ingenting ved om
de aktuelle samfundsforhold.

Det er ligeledes vældigt usædvanligt at en skolelærer ikke er klar
over, at folkeskoler og institutioner ikke rykkes over i et kommunalt
regi, men at de har befundet sig der - nogenlunde - always:)

Der råder en sådan grad af uvidenhed om helt banale ting, at det er
skræmmende, hvis fyren virkelig er lærer.

Dertil er det ikke vanskeligt at se, at fyren er en fobiker på linie
med Per Rønne, som går omkring i gaderne og spekulerer over, om de
burkaklædte mennesker han møder mon er mænd med maskinpistoler.

Tilgengæld lyder det sandsynligt at han kommer fra et område som
Jammerbugten, det må jeg da medgive. Han jamrer sig omtrent dagligt -
bortset fra, at jeg egentlig ville forvente, at Kim2000 i givet fald
havde fået øje på de pizza forretninger, der ligger i området.

Jeg har netop været deroppe. Jeg var inde på en grillbar sammen med et
par andre personer, som vi forlod omgående, da der stod en lokal og
mumlede uforståelige ord - En nordjyde med den ene hånd nede i de
bukser, som hang halvt nede om rumpen på ham - og kløede sig direkte i
nummeren. Hvorefter han som den mest naturlige ting i verden trak
hånden op igen og rodede rundt med tingene på baren. På den måde lyder
det egentlig helt troværdigt, at Kim200o skulle være en lokalt
opdrættet person.

> [...]
> kim's eget valg om det skal frem her i denne gruppe, ligeledes vil jeg ikke

Tja - hvis det er ham, som du har omtalt, der også kalder sig Kim2000
på usenet, så har du vist allerede fortalt tilstrækkeligt til at man
kan finde fyren.

> Men der er faktisk en hel del oplysninger om Kim på nettet hvis man er bare
> en smule smart! men smart har du jo aldrig været patrulje.

Jeg sidder ikke og roder på webben efter informationer om de
debatører, der fjoller rundt her. Det er en særlig interesse, som
højre-drengene har. Og den ene lægger oplysninger ud om den anden, når
de også skændes og truer hinanden indbyrdes.

Så interessante er der ingen her, som er. Den eneste jeg nogensinde
har været interesseret i som menneske er: Bo Warming. Resten af denne
højre-rabiate tågehorns-gruppe, der trutter og båtter befinder sig
langt under Warmings niveau. Og de interesserer mig ikke en dyt - for
mig er Kim2000 et stortruttende båthorn, der kalder sig Kim2000. og
jeg agter ikke at nærme mig fyren yderligere -

Det jeg er optaget af, er hvad der skrives - her. Jeg ved, at der
færdes unge her, som læser de udgydelser som truttes ud af
tågehornene. Og de skal ikke stå uimodsagt, sådan at nogle eksempelvis
kan blive forvirrede over at se voksne mennesker, der ikke ved, at
hele den muslimske del af den danske befolkning ikke er på
overførselsindkomster og samtidig kalder sig for skolelærere -

> Så nej Kim udgiver sig _ikke_ for at være noget han ikke er!

Det er absolut ikke let et tro på. Jeg har mødt en del ignoranter som
også var skolelærere. De fleste kunne undskylde deres tilstand af
uvidenhed med, at de skulle på pension indenfor få år og derfor ikke
orkede sætte sig ind i helt banale forhold. Men Kim2000 slår samtlige
rekorder med op til flere kilometers forspring -

> Kan jeg sige det samme om dig Patrulje? det tror jeg ikke, og inden du svare
> på dette indlæg så tænk på at DU ikke er anonym på nettet, selv om du laver
> alle mulige krumspring for at skjule dine spor.

Jeg foretager ingen krumspring. Jeg er hvor jeg er, jeg gør hvad jeg
gør. Der er ingen krumspring i den forbindelse. Jeg render ikke rundt
og - sletter mine spor eller overhovedet foretager mig det mindste i
den anledning.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-07-10 16:25

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Nej, da. Det er langt mere begavet at klippe tingene væk og >kunne stave
>til: "Ikke den skarpeste kniv i skuffen." Det er virkelig et intellektuelt
>og gennemtænt argument til den tekst, du netop har klippet væk :)

Stavekortet? nu ved jeg med sikkerhed at jeg ikke bryder mig om dig fjols..

Det jeg klippede væk var blot en gentagelse af dine evenlige angreb på
Kim2000, du insinuerer det ene og fabulerer vildt om det andet i snart sagt
enhver tråd Kim2000 skriver i.

Det er faktisk alle kendetegn på en Troll og idiot.

> [...]
>højre-drengene har. Og den ene lægger oplysninger ud om >den anden, når de
>også skændes og truer hinanden indbyrdes.

Nej naturligvis gider du ikke rode på webben efter bare en smule hold til
dine uhyrlige påstande, typisk dig, kan godt vil ikke.

>Så interessante er der ingen her, som er.

Hvorfor fanden skriver du her så?

>Og de interesserer mig ikke en dyt - for
>mig er Kim2000 et stortruttende båthorn, der kalder sig >Kim2000. og jeg
>agter ikke at nærme mig fyren yderligere -

Nå! du gør dig da eller ret så store anstrengelse for at "Stalke" Kim2000
ved enhver lejlighed.

Du er godt nok en klam fætter.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-10 16:38

> [...]
> sagt enhver tråd Kim2000 skriver i.
>
> Det er faktisk alle kendetegn på en Troll og idiot.

Jeg har valgt bare at ignoere ham, det er langt det nemmeste. Du kender godt
typen, det er ham der står nede i Netto og råber af folk, man har en
blanding af ynk og foragt overfor personen. Han er ikke værd at bruge
kræfter på.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-07-10 16:49

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> [...]
> godt typen, det er ham der står nede i Netto og råber af folk, man >har en
> blanding af ynk og foragt overfor personen. Han er ikke værd >at bruge

Prøv læg mærke til hans teknik , først skriver han "For det frste Wilstrup.
Tag ikke fejl - fyren er ikke skolelærer", så komme der ellers en svada af
grunde om hvorfor han mener han kan tillade sig at sige "fyren er ikke
skolelære", han end ikke gider at undersøge om det holder bare en smule
vand.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : .

Dato : 22-07-10 03:29

On 22 Jul., 11:03, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> massivt repræsenteret). Hvis der kun var moderate muslimer i verden ville

Ja. Du har vist ret. Heldivis kan du lære noget - hver dag. Det er
glædeligt, at du er begyndt at nuancere på dit syn på muslimer. Og er
begyndt at forstå, at de er forskellige - at der findes forskellige
interesser, forskellige fortolkninger og forskellige - mennesker. Det
er jo alvorlige fremskridt du er igang med i disse dage - Kim2000.

Flot. Du skal have ros - du er i bedring.

Men endnu mangler du, at du får øje på, at der også findes muslimske
indvandrere, som arbejder. Og at der også findes palæstinensere, som
arbejder.

Fra : Notion

Dato : 22-07-10 11:04

> [...]
>
> Muslimistan er skam civiliserede. Hvordan forventes det dog at sådanne
> menneskers holdninger skal respekteres? Og det er folk derfra

Jeg tror du skal take noget vand, du har det ikke så godt lige nu, kan vi
læse.
Vi tænker da meget på hvordan andre folk har det, men det ses da tydeligt,
at du enten er meget lav begavet, eller også har du fået solstik.

Jeg håber på det sidste, da jeg ellers er bange for du kun er på socialhjælp
resten af din tid.

Jeg har lige lavet lidt proces arbejde, omkring unge med særlige behov, som
ønsker at tage en uddannelse, skal jeg melde dig på hold ??

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-07-10 16:31

"Notion" skrev i en meddelelse

> Jeg tror du skal take noget vand, du har det ikke så godt lige >nu, kan vi
> læse.

Nå kan VI det hvem er vi?

> Vi tænker da meget på hvordan andre folk har det, men det >ses da
> tydeligt, at du enten er meget lav begavet, eller også >har du fået
> solstik.

Ja din egen begavelse er jo skræmmende, nogt du har vist i mange indlæg.

> Jeg håber på det sidste, da jeg ellers er bange for du kun er >på
> socialhjælp resten af din tid.

Nå det er nu noget nedsættende at være på socialhjælp?
De der er på socialhjælp er altså i din optik alle lavt begavet, det flot
Notion bliv endelig ved.

> Jeg har lige lavet lidt proces arbejde, omkring unge med >særlige behov,
> som ønsker at tage en uddannelse, skal jeg melde dig på hold ??

Var der nogen af dem der var på socialhjælp? og forkom de dig i så fald
ubegavet?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Notion

Dato : 23-07-10 09:24

> Nå kan VI det hvem er vi?

Ups det gik for stærkt for dig MMJ hmm okay vi tager den med langsom skrift
også.....

[Og det er folk derfra venstrefløjen
ønsker her til landet.]

Altså ikke bare mig, men alle sammen ... så hvor er det VI ikke passer ind
....hmmm JEG ved du ikke er så klog MMJ, så lad os bare tage den igen ...

Venstrefløjen ønsker?? ...... wow hvor er det intelligent sagt, når man nu
ved at det er K og DF som ønsker dress look a like i DK ..

Kom nu med noget jeg kan forholde mig til, det er spil af tid, at tror du
tror du ved noget.

> Ja din egen begavelse er jo skræmmende, nogt du har vist i mange indlæg.

Hmm du ser op til mig kan jeg se, intet er umuligt, også det at du bliver
mentoreret hvis du følger lidt med, kan lade sig gøre.

> Nå det er nu noget nedsættende at være på socialhjælp?
> De der er på socialhjælp er altså i din optik alle lavt begavet, det flot
> Notion bliv endelig ved.

Det som Kim200 giver udtryk for gør ham en hel del lav begavet og at han så
ryger på kontanthjælp, gør bare ah han er mere lav begavet.

Hvis du nu læser med, så kan du se at målgruppen Kim200 høre til, er
kendetegnet ved en lav begavelse. Det er svært for dig MMJ, det ved jeg
godt, men prøv nu lige at følge lidt med.

> Var der nogen af dem der var på socialhjælp? og forkom de dig i så fald
> ubegavet?

Her er det du udstiller dig selv som én meget lidt vidende person, hmmm ved
du hvem som er målgruppen ??

Tænk på at man skal hjælp en voksen mand med at komme videre i systemet,
MMJ, prøv da bare en gang i dit liv, at gøre noget helt af dig selv.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 18:51

> [...]

> [Og det er folk derfra venstrefløjen
> ønsker her til landet.]
>
> Altså ikke bare mig, men alle sammen ... så hvor er det VI >ikke passer

Du skriver " Jeg tror du skal take noget vand, du har det ikke så godt lige
nu, kan vi læse"

Så jeg spørger lige igen, hvem er vi?

Men du mener måske du taler for hele venstrefløjen?

> ...hmmm JEG ved du ikke er så klog MMJ, så lad os bare >tage den igen ...
>
> Venstrefløjen ønsker?? ...... wow hvor er det intelligent sagt, >når man
> nu ved at det er K og DF som ønsker dress look a like i DK ..

Venstrefløjen har hele hovedet oppe i røven på Danmarks muslimer, de har jo
hårdt brug for alle de stemmer de kan få.

Ingen har som venstrefløjen argumenteret for at vi her i DK skal tage tage
imod hvad som helst. Og ve den der taler imod, straks hæves racismekortet.

>Kom nu med noget jeg kan forholde mig til, det er spil af tid, >at tror du
>tror du ved noget.

Guderne skal vide at jeg ikke er god til at skrive og stave, men overstående
er nu noget kryptisk!

Men okay jeg fatter udemærket hvad du mener, men sig meig hvad er det lige
jeg skal forholde mig til? at du skriver noget fnidder om Kim og at du
mener han ikke er særligt begavet, det var faktisk alt hvad du skrev!

> Hmm du ser op til mig kan jeg se, intet er umuligt, også det at >du bliver
> mentoreret hvis du følger lidt med, kan lade sig gøre.

Kender dit lalleglade ego slet ingen grænser, du er en lille nar der tror at
du åhh så velbegavet, intet intet har du vist ind til nu andet en person
fnidder, og du køre løs med det , ja så gør jeg sku også, vær vis på det
lille ven.

> Det som Kim200 giver udtryk for gør ham en hel del lav >begavet og at han
> så ryger på kontanthjælp, gør bare ah han er mere lav begavet.

Pis med dig! kaj, læs lige dit eget nonsen igen.

Du brugte "socialhjælp" som noget nedsættende, du kædede det sammen med læv
intilligens, da du så ser din eklatandte brøler , ja så kommer der mere
nonsen fra dig af.

> Hvis du nu læser med, så kan du se at målgruppen Kim200 >høre til, er
> kendetegnet ved en lav begavelse. Det er svært for dig MMJ, >det ved jeg
> godt, men prøv nu lige at følge lidt med.

Jo tak! hvem fanden er nu "målgruppen"? , ved du i det hele taget hvad du
selv skriver, er du skæv?
Kim hører ikke med ind i dine "proces mensker" som du åbenbart arbejder med,
Kim er så vidt jeg ved selvforsørgende og veluddannet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Notion

Dato : 24-07-10 11:24

> Du skriver " Jeg tror du skal take noget vand, du har det ikke så godt
> lige nu, kan vi læse"
>
> Så jeg spørger lige igen, hvem er vi?
>
> Men du mener måske du taler for hele venstrefløjen?

Hvis man uden argumentation skriver hele venstrefløjen, så kan kun ordet VI
bruges, men en ubegavet person som dig, kan kun håndterer let læsning og
lave en fortolkning på det niveau.

Jeg er kommet vider, hvad med du begyndte at få lidt "forstand".

> Venstrefløjen har hele hovedet oppe i røven på Danmarks muslimer, de har
> jo hårdt brug for alle de stemmer de kan få.

Med den fordom, har du selv sat forståelse af din begavelse, hvordan sys du
selv det går nu ??

Måske du skal læse lidt om, hvordan man opnår stemmeret til folketinget, som
"muslime".

> [...]
> imod hvad som helst. Og ve den der taler imod, straks hæves racismekortet.

> Guderne skal vide at jeg ikke er god til at skrive og stave, men

Ja for en som dig, det er da forståeligt.

> Men okay jeg fatter udemærket hvad du mener, men sig meig hvad er det lige
> jeg skal forholde mig til? at du skriver noget fnidder om Kim og at du
> mener han ikke er særligt begavet, det var faktisk alt hvad du skrev!

Hvad du skal forholde dig til er din egen måde at håndterer din ærlighed på,
du støtter gerne op omkring en masse sluder og vrøvl, bare det har noget at
gøre med at "svine", men har du nogensinde på en ærlig måde, taget tiltage
til at argumenterer sagligt / fagligt og dokumenterer at forhold er som dem
du støtter op omkring også holder vand?

> [...]
> at du åhh så velbegavet, intet intet har du vist ind til nu andet en
> person fnidder, og du køre løs med det , ja så gør jeg sku også, vær vis

Du kan se jeg er begavet, jeg har lige fået dig til at fremstå som en klovn,
det er sku let at lege med personer som tænker mere med andres hoveder end
deres eget.

> Pis med dig! kaj, læs lige dit eget nonsen igen.

At jeg betragter ham som en person som er på kontanthjælp, da han udviser en
færden som sidestiller hans dagligdag sådan??

> Du brugte "socialhjælp" som noget nedsættende, du kædede det sammen med
> læv intilligens, da du så ser din eklatandte brøler , ja så kommer der
> mere nonsen fra dig af.

Nej jeg bruger kim200 adfærd som målestok og den viser mig han er lav
begavet, derfor sidestiller jeg hans færden som værende en person på
kontanthjælp.

> [...]
> Kim hører ikke med ind i dine "proces mensker" som du åbenbart arbejder
> med, Kim er så vidt jeg ved selvforsørgende og veluddannet.

Det var dig som på en ubegavet måde fremstod som klov, at du ikke kender
niveauet for målgruppen af unge med særlige behov. Og ja, jeg betragter
kim2000, som en person som er småt begavet, hvis du ikke tør spørge mig
direkte, så er svaret her.

Fra : Kim2000

Dato : 22-07-10 16:37

"Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> [...]
> Vi tænker da meget på hvordan andre folk har det, men det ses da tydeligt,
> at du enten er meget lav begavet, eller også har du fået solstik.

Hvad er det mon der irriterer dig mest? At nogle folketingskandidater ønsker
sådan nogle folk herop eller at nogle af os bliver ved med at nævne det?

Fra : Notion

Dato : 23-07-10 09:37

> [...]
>>

> Hvad er det mon der irriterer dig mest? At nogle folketingskandidater
> ønsker sådan nogle folk herop eller at nogle af os bliver ved med at nævne

Bliver ved med at nævne det ??? uddyb det lidt.

nej at du står som meget ubegavet og viser det gang på gang, det er boring
,, gabbbb

De eneste som ønsker fælles uniform er K og DF, så hvordan kan det være du
bliver ved med at frasige dig den politik du støtter op omkring og
tilskriver alle andre, at være ,,, såååååå forkerte hmmm .. det har med
begavelse at gøre, at vide hvad der er sand / falsk .. prøv at følge med
hvad dit parti står for, og lad være med at tror, bare du lukker øjne og
mund og øre, så er alt rigtigt.

Tag dog et ansvar mand, lad være med at gemme dig bag ord du ikke forstår
noget som helst af.

Se dig nu omkring, hvor mange fede mennesker går og viser bulder mave, hvor
mange ældre går og viser sårbevokset ben osv.... ja men folk som ønsker at
gå i burka, det er verden undergang ... jo jo .. begavet har du aldrig
været.

Hvis vi skal forbyde Burka, hvad så med de personer som høster med ikke
"støv" tætte høstmaskiner, de må så ikke dække sig i en heldragt ?? OSV..

Kom nu tag ansvar og stå ved, at det er fordi de er muslimer og det er
derfor du ikke kan lide dem, og ikke fordi nogen ønsker at gå med Burka, men
nåååå nej, du ryger i problemer når du skal indrømme, at det er fordi de er
muslimer, at du ikke ønsker de må hoppe i den dragt,

Som du kan se, så er du ubegavet.

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 10:20

> [...]
> men nåååå nej, du ryger i problemer når du skal indrømme, at det er fordi
> de er muslimer, at du ikke ønsker de må hoppe i den dragt,

Gad vide hvem der fremstår ubegavet efter dét indlæg.....

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 10:35

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> Gad vide hvem der fremstår ubegavet efter dét
> indlæg.....

Dig? Svaret er jo nærliggende.

Fra : Kim2000

Dato : 23-07-10 11:07

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Dig? Svaret er jo nærliggende.

En masse generaliseringer og så antagelsen af at "sådan mener du nok" og så
derefter forargelsen over at "du mener sådan som jeg har tankelæst mig frem
til du gør". Måske du burde have læst hans indlæg.....

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 19:08

"Kim2000" skrev i en meddelelse

>Måske du burde have læst hans indlæg.....

Nej det var fint nok med AHW at Notion var uenig med dig, og kaldte dig
ubegavet, så han fandt sikkert ingen grund til at læse indlægget.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Notion

Dato : 24-07-10 11:03

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> Gad vide hvem der fremstår ubegavet efter dét indlæg.....

Du skriver nedværdigende om andre personer, både deres måde at leve som
religiøs, eller have en anden politisk holdning, men du fremkommer aldrig
med din egen konklusion, eller dyb saglig argumentation / dokumentation.
Derfor er du rimelig ubegavet.

Det er så let at lege med en som dig, du har følelsen af at være mand når du
kan "tilsvine" andre som ikke lige giver dig et ord med på vejen, men du
hopper rundt som en lille dreng, hver gang du bliver sat på plads af andre,
det er lige netop den opførelse dig vise du er ubegavet.

Hvis du vil virke begavet, så begyndte du at dokumenterer dine fordomme.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-07-10 19:05

> [...]

> men nåååå nej, du ryger i problemer når du skal indrømme, at det >er fordi
> de er muslimer, at du ikke ønsker de må hoppe i den dragt,

Jeg skal gerne her stå ved at jeg ikke kan lide muslimer! jeg mener at islam
er en religion der er undertrykkende i alle henseender , den undertrykker ny
viden , den undertrykker kvinder børn og alle der vover at stå imod den, og
det ved du udemærket godt din klaphat, men du forsætter bare dit evendelige
forsvar, du er patetisk.

Hvis mennesker gerne vil have en indre spirituel oplevelse og kalde den en
religion, er det fint med mig, men når den kommer til udtrykke som en
politisk doktrin, så er det dømt kamp til stregen.

> Som du kan se, så er du ubegavet.

Naturligvis er jeg det Notion, jeg er jo også dybt uenig med dig.

Flot argumenteret Notion, klaphat.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-10 20:45

"Michael Meidahl Jensen"

> [...]
> børn og alle der vover at stå imod den, og det
> ved du udemærket godt din klaphat, men du
> forsætter bare dit evendelige forsvar, du er

Din viden om muslimer er ringe og dine fordomme er
til gengæld store. Altså: din viden er omvendt
proportionalt med dine fordomme.

1. Islam undertrykker ikke nogen mere end
kristendommen gør det. Som i alle religioner er
der undertrykkelse af folk - islam er ikke nogen
undtagelse, og det er kristendommen eller
jødedommen heller ikke.
2.Islam undertrykker IKKE ny viden. Muhamed sagde
endda - og det findes i koranen - "søg viden" .
Han anbefalede faktisk at folk søgte viden om
verden, i modsætning til fx kristendommen, der i
sin holdning til tingene faktisk mener at den
viden vi har er nok.
3.Den undertrykker ikke kvinder og børn mere end
kristendommen og jødedomme, og
4. Den undertrykker ikke folk der er imod den -
islam siger blot at hvis man ikke omvender sig,
kan det gå en ilde ved dommens dag - akkurat noget
lignende udtrykker kristendommen og det
manifesteres i hvad fx Indre Mission prædiker,
hvad Jehovas Vidner prædiker etc.

Det handler altså om viden - og din viden om islam
er altså omvendt proportionalt med dine fordomme.
Du burde gøre som Muhamed sagde: Søg viden. Du
søger derimod fordomme, og når du ser
ubehageligheder hos visse muslimer, bekræfter det
bare dine fordomme. Du sætter derimod kikkerten
for det blinde øje når du overser de tilsvarende
kristne forhold, for det vil ødelægge dit
verdensbillede.

> [...]
> oplevelse og kalde den en religion, er det fint
> med mig, men når den kommer til udtrykke som en
> politisk doktrin, så er det dømt kamp til

Også kristendommen udtrykker en politisk doktrin -
jog Jesus ikke kræmmerne ud af templet? Udtrykte
han ikke den konservative doktrin om at give
kejseren hvad kejserens er og Gud hvad Guds er? Og
sagde han ikke at han ikke kom for at udøve fred,
men at udøve ufred -fx mellem forældre og børn?

Nej, jeg synes du skulle sætte dig en smule mere
ind i hvad Islam egentlig mener i stedet for at
bygge dine fordomme på hvad Pia K og Søren E.
siger eller de to tidehvervspræster hævder om den.

Nogle muslimer begår kriminelle handlinger -ja! Og
nogle kristne gør det samme! Du kan ikke lide
muslimer som følge af dine fordomme om dem, og du
er ikke åben nok til at ville ændre opfattelse som
følge af den megen fokus der er på netop de
kriminelle elementer dér, medens du - ligesom
Malene Paphovede - totalt overser de tilsvarende
forhold hos jøder og kristne. Hvorfor mon? Jeg
tror at det skyldes angst og uvidenhed - ting som
ofte går hånd i hånd.

Fra : \"@'

Dato : 24-07-10 15:08

On Fri, 23 Jul 2010 21:45:22 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>1. Islam undertrykker ikke nogen mere end
>kristendommen gør det.

nå ikke,

så prøv at udbrede det kristne budskab offentligt i Saudi Arabien

plus adskillige muhamedansk styrede lande praktiserer
kvindeundertrykkelse via gældende lovgivning

adskillige lande vil du sikkert påstå ikke undertrykker homoseksuelle,
det kan du så have ret i, de bliver blot dødsdømt og dræbt

>Som i alle religioner er
>der undertrykkelse af folk - islam er ikke nogen
>undtagelse, og det er kristendommen eller
>jødedommen heller ikke.

nævn bare eet land (kristent eller jødisk) hvor man pr. lovgivning
diskriminerer mod kvinder, eller har dødsstraf for at være homoseksuel

>4. Den undertrykker ikke folk der er imod den -

nå ikke

ordet dhimmi er altså ganske ukendt for dig

AHW - et godt råd

udbred dig kun om ting du ved noget om,

så vil dit tastatur vare evigt

>Det handler altså om viden

og det er hermed endnu en gang tydeligt bevist at din viden om
muhamedansimen slet ikke er til stede

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 22-07-10 11:39

> [...]
>
> Muslimistan er skam civiliserede. Hvordan forventes det dog at sådanne
> menneskers holdninger skal respekteres? Og det er folk derfra

Vi kan ikke diktere hvordan mennesker i fremmede lande skal gå klædt, det må
være op til de lande at bestemme det. Men vi kan forhindre uvæsenet i at
fortsætte i Danmark. Lad os få en ændring af grundloven således at det
bliver muligt at indføre et forbud mod burka/niqab. Det vil passe mig
storartet hvis dette forbud kommer til at gælde alle former for
beklædningsgenstande som dækker ansigtet. Dette bør kun være tilladt i
tilfælde hvor personen er blevet vansiret i ansigtet og der skal være en
skriftlig tilladelse til det. Det bør være behæftet med høj bødestraf at
overtræde forbuddet og fængselsstraf i gentagelsestilfælde. Vi skal helt af
med det burka-lort i Danmark (gerne hele Europa) og det kan kun gå for
langsomt. Arabere, afrikanere og andre som absolut VIL beklæde sig disse
villatelte må rejse til lande som tillader det. Der burde ikke være to
meninger om den sag.

Jeg tilhører for resten også venstrefløjen.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-10 12:13

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)"
<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> disse villatelte må rejse til lande som tillader
> det. Der burde ikke være to meninger om den sag.
>
> Jeg tilhører for resten også venstrefløjen.

Det gør jeg også og jeg er hamrende uenig med dig
i dette. De få personer der måtte bære burka eller
niqab i Danmark er der ingen grund til at lave
lovgivning for,og jeg er lodret uenig i at vi
derfor skal ændre grundloven. Der kan være mange
grunde til at ændre grundloven, men det er ikke en
af dem.
Det må og skal være folks eget problem hvordan de
vil klæde sig.

Jeg er enig i at der kan findes særlige
situationer hvor det ikke er o.k. at bære disse
klædegenstande, fx på arbejdspladser hvor de
kommer i konflikt med maskiner og den slags. På
skoler skal man heller ikke kunne bære dem, da
undervisning af børn er en sag der også kræver
minespil og genkendelse, ligesom det også skal
være forbudt at tildække sig 100 procent når det
gælder eksaminer, paskontrol etc.
Men det må og bør være folke eget valg hvad de vil
bære ellers.

Laver vi en lov for de 10-20 stykker her i landet,
opnår vi i øvrigt blot det at kvinderne bliver
tvunget til at blive hjemme, og det kan ikke være
hensigten.

Vi kunne lige så godt lave en lov der forbød al
religion - det ville jeg da være med på ,men jeg
finder det urealistisk at lovgive om folks tro
eller overtro, som det jo i virkeligheden er.

Nu har vi religionsfrihed her i landet, og det går
jeg ind for, selvom jeg er arg modstander af
religion i det hele taget - fx brød jeg mig ikke
om Asmas insisteren på at religionen stod foran
politikken, sådan som hun udlagde det, og jeg
hilser med tilfredshed at hun ikke kom i
folketinget.
PÅ den anden side ville det have været morsomt at
se hvordan gammelpolitikerne ville have reageret,
når hun i det tilfælde ville være gået på
talerstolen og diskutere med Pia K.

Men nej, jeg går ikke ind for et forbud mod
klædedragter. Vi har lige sluppet af med andre
formynderiske forhold, fx det med at vi absolut
skal iføre os tækkeligt badetøj på strandene for
ikke at forarge nogen. Vi skal naturligvis ikke
provokere folk i en uendelighed, men vi skal på
den anden side passe på at vi ikke havner i den
modsatte grøft hvor forbud for snart det ene,
snart det andet, vil være dagens orden.

Lave grundloven om? Javist - og jo før jo bedre.
Lad os få adskilt kirken og staten som fx i
Sverige, og lad os derfor stoppe tilskudene til
religiøse bevægelser, men jeg er ikke at finde
blandt tilhængerne af at vi også skal lovgive om
folks personlige valg af klædedragt, der i det
tilfælde kun kan være vendt mod visse muslimer. De
fleste muslimske kvinder bærer IKKE burka/niqab og
jeg ser ingen grund til at vi skal lave en særlov
for dem der gør.

Men udryd religionen i verden? Den er jeg med på,
og dermed vil det fænomen også forsvinde - men som
det er nu? nix!

Fra : .

Dato : 22-07-10 12:42

On 22 Jul., 17:24, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Stavekortet? nu ved jeg med sikkerhed at jeg ikke bryder mig om dig fjols...

Jeg bebrejder dig ikke for, at du ikke kan stave. Jeg anvender aldrig
- stavekortet. Jeg håner dine intellektuelle færdigheder, som du
påviser ved at slette en tekst for derefter at hoste op med en
virkelig gennemtænkt: one-liner " Øvse Bøvse - du er dum." Din
standard er vældigt ringe -

Der er ikke en enste saglig indvendig mod det jeg skriver. Der er
disse infantile tågetrut, som de højrerabiate dyrker med stor
ivrighed. At du heller ikke har opfattet den ting, men fniderer om
stavekort, understreger dit umådeligt lave intellektuelle niveau.

> Det jeg klippede væk var blot en gentagelse af dine evenlige angreb på
> Kim2000, du insinuerer det ene og fabulerer vildt om det andet i snart sagt
> enhver tråd Kim2000 skriver i.

Jeg har netop i en anden tråd redegjort for, hvorfor det er vigtigt,
at en ignorant fobisk racist, der også kalder sig for skolelærer. ikke
for lov til at forblive uimodsagt. Jeg skal gerne gentage budskabet og
understrege det grundigt, så det ikke kan misforståes.

Jeg er vidende om, at der er unge, som læser med på dk.politik. Det
var derfor jeg overhovedet dukkede op i dette forum. Og for mange unge
er en "skolelærer" en autoritetsfigur, som man tager alvorligt. Når en
sådan er kammet fuldstændigt over i irrationel angst og fobi - så er
det vigtigt at der ikke er nogen som tager dette for andet, end hvad
det er:

En fobiker, der ingenting ved om vores samfund, men optager sig med
imaginære trusler og forestillinger om et helt folk. En angst, som
udtrykker sig i hadefulde ytringer -

Kim2000 er fuldstændigt uvidende om samfundets tilstand. Han
muslimforskrækkelse består af forestillinger om trusler, der er ikke
eksisterende. Kim2000 er fobisk angst for muslimer og fuldstændigt på
linie med Per Rønne, der går rundt i gaderne og spekulerer på om de
burkaklædte personer han en sjælden gang møder, mon er mænd med
maskinpistoler. Der har endnu ikke været et eneste eksempel på, at en
burkaklædt person i Danmark har vist sig at være en mand med en
maskinpistol. Ikke desto mindre er det en bekymring for Per Rønne. Det
er en fobi - en indogen irrationel angst, som intet har med realiteten
at gøre.

Eksempelvis så skriver Kim2000 dette: "Jeg er sikker på en del af dem
her i tråden anser det som "facisme" at nogle af os gerne vil tilbage
til hvor man kunne gå en tur på strøget efter mørkets frembrud uden at
blive tæsket. "

"Skolelæren" sidder altså ovre i Jammerbugten og jamrer sig over
trusler som er imaginære - som i ikke eksisterende. Han forestiller
sig, at situationen er sådan, at man ikke kan gå en tur på strøget
uden at få tæsk af muslimer. Enhver som har været på Strøget for nylig
ved at det er en indbildt forestilling, som alene foregår inden i
hovedet på Kim2000. Realiteten er, at man sagtens kan gå en rolig tur
på strøget uden at få tæsk af muslimer. At man kan nyde en cola, købe
en is, gå på cafe, nyde et springvand og spille et spil skak osv.

Angstfulde forestilliner og fobiske fantasier - der er præcist, hvad
der foregår inden i hovedet på Kim 2000. Realiteten er ikke sådan.

Manden ytrer sig videre i samme indlæg: "Her i gruppen hører vi jo
ligefrem forsvar af folk der planlægger mord -
naturligvis kun fordi vi skal tage hensyn til deres vanvittige
religion, og mord er jo en del af islam."

Det er ikke et sundt sind, som har disse forestillinger om, at man
ikke kan bevæge sig på strøget uden at få tæsk og at mord er en del af
Islam. Det er ganske enkelt et sygt sind. Det har intet med realiteten
at gøre overhovedet -

Kim2000 fortæller videre: " Når de søger lejlighed så er der et krav
om de skal _betale_ indskud og husleje, og så er allerede 99% jo
udelukket, fordi det kræver at de letter deres luddovne røv og
arbejder."

Om muslimske kvinder lyder retorikken således: Det er min sag at deres
luddovne kællinger gemmer sig i et telt og mener de ikke kan arbejde
fordi de ikke kan forlade dette telt.

Kim2000 mener, at 99% af alle indvandrere ikke arbejder og derfor ikke
kan betale et indskud til en lejlighed. 99% -
Og de muslimske kvinder er: "Luddovne kællinger"

Og det er en person, som angiveligt skal kunne evne at undervise om
samfundsforhold, der fortæller, at man ikke kan gå på strøget uden at
få tæsk af muslimer, at mord er en del af muslimernes religion, at 99%
af dem ikke har et arbejde og at muslimske kvinder er luddovne
kællinger?

Det er virkelig helt galt - og den kommune som overlader en flok børn
fra Jylland til at blive undervist af sådan en person er ganske enkelt
uansvarlig. Børnene kan ikke få realitetstestet manden fobiske og
imaginære forestillinger, når de bor i den anden ende af landet og
ender op i frygtelige forestillinger om tilstandende i hovedstaden.

Derfor tror og håber jeg virkelig på, at manden ikke er skolelærer i
Jylland, der vil være en katastrofe for hans elever. De kan muligvis
få øje på, henved 9 pizzahandlende i nabolaget. Og skal så gå rundt og
tro, at hele København er fuld af muslimer, som ikke arbejder, men
istedet tilbringer tiden med at tæske danskerne på strøget -

Han mener iøvrigt heller ikke at palæstinenserne arbejder -

Og det er meget værre endnu... nu vælger jeg at gå til stålet - her..

I en anden tråd beretter Kim2000, at han mener at jeg er besat af ham
og er skuffet over, at han forsøger ikke at læse mine indlæg og
kommentarer.

Det er nok til at tilvejebringe en begrundet formodning om at manden
er narcissist. Altså lider af en alvorlig personlighedsforstyrrelse og
det kan forklare, hvordan hans tilgang til muslimer er fuldstændigt
blottet for empati og indfølelse.

At være besat af noget betyder, at Kim2000 forestiller sig, at jeg
ikke kan tænke på andet end ham. Og manden forestiller sig, at jeg
oplever skuffelse, hvis han forsøger på, at ignorere mine indlæg og
kommentarer. Det er intet mindre end et eklatant udtryk for et
grandiost selvbillede.

Realiteten er at jeg ikke skænker ham en tanke, men er bekymret for
hans angivelige elever og for de unge, som læser, på usenet at en
autoritetsfigur - en lærer - kan beskrive denne type imaginære fobiske
forestillinger og forveksle dem med realiteter.

Det er helt reelt først nu, at jeg analyserer præcist på hvad Kim2000
formulerer.

Narcissisme: Hvis man har en narcissistisk personlighedsforstyrrelse,
føler man at man er noget helt specielt. Og at man derfor har krav på
at blive behandlet bedre end andre. Man er meget optaget af rigdom og
berømmelse, og man bliver vred, hvis nogen kritiserer en eller står i
vejen for ens planer. Man betragter sig selv som en der naturligt skal
være i centrum, og man har svært ved at sætte sig ind i andres
situation. Man lægger stor vægt på det ydre, og det er meget vigtigt
hvilken titel man har, hvordan man bor, og hvilken bil man kører i.

Man opfører sig grandiost, dvs. at man føler, at man er fantastisk.

Det er en grandios personlighed, som oplever sig som så fantastisk at
vedkommende er istand til at besætte andre mennesker, sådan at de ikke
formår at tænke på andet. Og som forestiller sig, at andre føler sig
skuffede, hvis han ikke tildeler, dem sin opmærksomhed. Derfor er der
tilstrækkelige indicier på, at der kan være tale om en alvorlig
narcissistisk personlighedsforstyrrelse -

Stakkels de muslimske elever, som risikerer at ende op i Kim2000`s
undervisningstimer. Manden skriver videre:

"Og når de går til lægen så er det jo et krav de fatter hvad lægen
siger og da de ikke fatter dansk fordi de er så luddovne de ikke gider
følge med i danskkurserne, naturligvis betalt af den danske stat, ja
så får de altså ikke en "ordentlig behandling" hos lægen, der ikke
gider tale muslimistandsk til nasserøvene."

Bemærk Kim2000`s generaliseringer ud i "de". og hans tituleringer som
i: nasserøvene, der ikke gider følge med i danskurserne -

Videre lyder det fra "skolelæren":

"Muslimerne har erklæret os krig og de har dermed fortalt os at det er
dem eller os, nøjagtig som nazisterne hadede jøder, så hader muslimer
vesterlændinge, og nøjagtig som der var flinke og rare tyskere der
ikke var nazister, så er der selvfølgelig også folk fra mellemøsten og
dette område der ikke er muhammedanere (altså folk der følger
Muhammeds lære). Det er vores forbandede pligt at befri verden for
islam, ligesom det var vores forbandede pligt i 1940érne at bekæmpe
nazisme. Det var der også dengang temmelig mange danskere der havde
svært ved at forstå og heller ville overgive sig til Hitlers regime."

Muslimerne har meldt krig imod os - det er dem eller os. Og de eneste
flinke og rare mennesker fra mellemøsten er de, som ikke er muslimer
og ikke følger Muhammeds lære.

Udover at risikere, at børn i jylland udstættes for deher fuldstændigt
sygeligt imæginære forestillinger, så har vi også unge som læser at
en - angivelig - skolelærer, altså en autoritetsfigur og det som på
seminarier omtales: rollemodel.

Bliver jeg nødt til at understrege: Stakkels de muslimske elever, som
risikerer at ende op i Kim2000`s undervisningstimer. "Det er dem
eller os og muslimerne hader os."

Kim2000 skriver videre:

"Jeg siger til mine elever/kollegaer at de er nogle dovne muslimske
røvhuller ligeså meget som du siger til dine elever/kollegaer at de er
nogle svin at ryge og mobber dem for det."

> Det er faktisk alle kendetegn på en Troll og idiot.

> Nej naturligvis gider du ikke rode på webben efter bare en smule hold til
> dine uhyrlige påstande, typisk dig, kan godt vil ikke.

Jeg kan eventuelt sende dette til skolebestyrelsen i Jammerbugten og
spørge til, om de finder det ansvarligt, at denne person er underviser
for danske børn og at der dertil risikerer at der kunne findes
muslimske børn - hvis forældre, læreren mener, har meldt krig mod os -
i fyrens varetægt. Tror du, det vil være en god ide?

Jeg foretrææker at deale med ham i dette forum, hvor han udviser den
her beskrevne adfærd. Hvis han har en tilsvarende adfærd i et
klasselokale og ytrer sig, sådan som han udtrykker sig her, så må
Kim2000`s overordnede selv tage sig af situationen i Jammerbugten.
Eller også må de forældre, hvis børn - danske såvel som muslimske -
der udsættes for deher, træde i karakter og tage afære. Det agter jeg
ikke at gå ind i. Jeg agerer tilgengæld på usenet -

> Hvorfor fanden skriver du her så?

Det har jeg netop beskrevet meget tydeligt.

>  >Og de interesserer mig ikke en dyt - for

> Nå! du gør dig da eller ret så store anstrengelse for at "Stalke" Kim2000
> ved enhver lejlighed.
>
> Du er godt nok en klam fætter.

Ja, det er så endnu en flot og skrapsinde statement du hoster op med
der. "Dumme, dumme, grimme, klamme fætter:" Det kloge hoved - Michale
Meidal Jensen har talt.

Fra : TL

Dato : 23-07-10 03:05

On Thu, 22 Jul 2010 11:41:42 -0700 (PDT), in dk.politik "."
<Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote:

>At være besat af noget betyder, at

....alle ens indlæg handler om Israel, jøder, og holocaustrevisionisme?

Fra : .

Dato : 23-07-10 13:58

On 23 Jul., 21:45, "ahw" <nix> wrote:
> [...]
> Malene Paphovede - totalt overser de tilsvarende
> forhold hos jøder og kristne. Hvorfor mon? Jeg
> tror at det skyldes angst og uvidenhed - ting som

Det er nemlig rigtigt - Wilstrup. Og jeg vil lige slå endnu en krølle
til dit udsagn -

Mennesker er som oftest angst for ting og sager man ikke ved så meget
om. Uvidenhed - ignorance og angst følges ad - hånd i hånd. Angst
udtrykker sig ofte i had - så man er behageligt fri for at føle sin
angst.

Det er helt elementær psykologi -

Fra : N_B_DK

Dato : 23-07-10 23:35

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> om. Uvidenhed - ignorance og angst følges ad - hånd i hånd. Angst
> udtrykker sig ofte i had - så man er behageligt fri for at føle sin

Så det du siger er altså at grunden til at muslimer har et så stort had til
næsten alt, skyldes at de er uvidende? for en gang skyld er du vidst inde på
noget rigtigt.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 24-07-10 11:26

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Så det du siger er altså at grunden til at muslimer har et så stort had
> til næsten alt, skyldes at de er uvidende? for en gang skyld er du vidst

Dokumenterer at muslimer har stort had til alt

Fra : Kim2000

Dato : 24-07-10 11:55

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Dokumenterer at muslimer har stort had til alt

Muhammedkrisen gik helt hen over hovedet på dig?
11/9 opdagede du ikke?
Talibans afhugning af otte betjentes hoveder i sidste weekend opdagede du
heller ikke?
Bomberne i Bali opdagede du heller ikke?
Angrebet på Spaniens undergrundsbane, nej heller ikke noget der får en
klokke til at ringe?
Afhugning af lemmer ved folk der stemmer i Afghanistan siger dig heller ikke
noget?
Drab på en hel landsby i Somalia, fordi de så fodbold her i sommers opdagede
du heller ikke.
Bare for at nævne det mest oplagte.

PS) Internettet kan bruges til mere end kun porno. Aviser handles i kiosker
(der hvor du køber smøgerne), fjernsynet har noget der hedder
nyhedsudsendelser (jo de har, det er ikke bare noget jeg siger), prøv at
tænde for fjernsynet kl. 18.30.

Fra : Notion

Dato : 28-07-10 16:01

> "Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> Muhammedkrisen gik helt hen over hovedet på dig?

Er det så din virkeligehd at muslimer har stor had til alle ?? hvormange
muslimer nåede du at tælle af dem som stod forand kameraet ??
Du er ubegavet.

> 11/9 opdagede du ikke?

EN gruppe terroister laver ballade og så er alle 1 mia muslimer hadefulle
Du er ubegavet kim2000

> Talibans afhugning af otte betjentes hoveder i sidste weekend opdagede du
> heller ikke?
EN militant gruppe udfører terror af sine egen befolkning, og det beviser at
muslimer har stort had tille alle
Du er ubegavet kim2000

> Bomberne i Bali opdagede du heller ikke?
EN gruppe fanatiske tilhænger på omkring 2000, står bag en terror handling
og det ud af en befolkning på 250 mio.
Du er ubegavet kim2000

> [...]
> ikke noget?
> Drab på en hel landsby i Somalia, fordi de så fodbold her i sommers

Bare for at nævne, at der blev taget 90 for spritkørsel i Nordjylland, er
langt mere farligt, en den samlede enhed af muslimer i DK, som kan forvolde
samme skade, som fulde nordjyske person, konklusion er, at Nordjyder er
landet mest farlige personer, ja faktisk nordens farligste personer, jeg
tror hele verden nu siger, at dansker personer er de farligste i hele
verden, da 90 (forhånds)spritmorder på en dag blev fanget. wow wow

Kim2000 du er ubegavet.

> [...]
> kiosker (der hvor du køber smøgerne), fjernsynet har noget der hedder
> nyhedsudsendelser (jo de har, det er ikke bare noget jeg siger), prøv at

Læs her
http://www.sikkertrafik.dk/I%20bil/Alkohol/Tal%20og%20statistik%20om%20spritkoersel.aspx

Så den virkelige verden er ikke farlig, bare fordi der findes muslimer, men
den er rigtig farlige fordi der findes alkohol.

I den vestlige verden dør der flere mennekser af spritbilister, end den
samlede terror begået af muslimer jo jo jo Kim2000 du er ubegavet.

Fra : Ukendt

Dato : 28-07-10 18:19

> [...]
>
> I den vestlige verden dør der flere mennekser af
> spritbilister, end den samlede terror begået af
> muslimer jo jo jo Kim2000 du er ubegavet.

Du har fuldkommen ret - det, der er problemet med
højrefjolserne som samtidig er fremmedhadere, er
deres manglende sans for proportioner.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-07-10 22:03

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> writes:

> skriger på Jesus, jamen selvfølgelig er det da det samme som 1,2
> milliard skrigende tosser fra mellemøsten/afrika der ønsker at slagte
> enhver vesteuropæer. Jeg vil forslå dig aldrig at rejse ud, du vil få

Da kun de vantro - de konverterede skal, så vidt jeg har forstået, ikke
slagtes.

P.N. kan sikkert uddybe.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-07-10 22:04

"ahw" <nix> writes:

> Jeg foreslår dig at rejse til de muslimske lande,
> da du derved får et chok når du pludselig ser op
> fra teoribøgerne - du vil da opleve særdeles
> venlige, fredelige og behagelige muslimer. Dernæst

Kan du ikke lige opremse et muslimsk land som gerne vil lade Kurt
Westergaard rejse ind?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 23-07-10 22:14

"ahw" <nix> writes:

> 1. Islam undertrykker ikke nogen mere end
> kristendommen gør det. Som i alle religioner er
> der undertrykkelse af folk - islam er ikke nogen
> undtagelse, og det er kristendommen eller
> jødedommen heller ikke.

Jesus omgikkes toldere og farisærer. Lignelsen om den barmhjertige
samaritan har du sikkert også hørt om. Jesus gjorde også - så vidt jeg
ved - op med moselovene.

Så vidt jeg ved er Islams doktrin om vantro, at de skal slåes ihjel.
Det kan man så tage mere eller mindre alvorligt, men det er der nogen
muslimer der tager yderst alvorligt.

> [...]
> Han anbefalede faktisk at folk søgte viden om
> verden, i modsætning til fx kristendommen, der i
> sin holdning til tingene faktisk mener at den

Problemet er at selve holdningen "DETTE ER DEN UFEJLBARLIGE SANDHED" om
Koranen og den tilhørende ubetingede accept, forplanter sig til resten
af samfundet og giver en lavere kadance helt pr automatik.

> [...]

> kan det gå en ilde ved dommens dag - akkurat noget
> lignende udtrykker kristendommen og det
> manifesteres i hvad fx Indre Mission prædiker,

Nåja, som skrevet ovenfor - skal vantro ikke slåes ihjel mere?

> Nej, jeg synes du skulle sætte dig en smule mere
> ind i hvad Islam egentlig mener i stedet for at
> bygge dine fordomme på hvad Pia K og Søren E.
> siger eller de to tidehvervspræster hævder om den.

Bare lige for en god ordens skyld: Hvad er din religiøse overbevisning?
Kristen? Ateist? Muslim? Andet?

Fra : Bo Warming

Dato : 02-08-10 22:41

On Fri, 23 Jul 2010 23:13:52 +0200, nospam0002+20100723@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100723) wrote:

> [...]
>
>Nåja, som skrevet ovenfor - skal vantro ikke slåes ihjel mere?

>Bare lige for en god ordens skyld: Hvad er din religiøse overbevisning?

Uanset om man er troende af en eller anden art har DF ret i at
muslimer er farlige for ikke-muslimer

Koranen advarer os

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 00:40

"Notion" <No_post@to.me> writes:

> [...]
> aldrig med din egen konklusion, eller dyb saglig argumentation /
> dokumentation. Derfor er du rimelig ubegavet.

Den konklusion tror jeg ikke holder i byretten.

Fra : Patruljen

Dato : 29-07-10 03:33

On 29 Jul., 01:40, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100724) wrote:

> Den konklusion tror jeg ikke holder i byretten.

Du mener at det er et signal om begavelse, at mene at 99% af
indvandrene ikke arbejder og at indvandrerkvinder er "luddovne
kællinger" - eller at man ikke kan gå på Strøget i København uden at
få tæsk af muslimer?

Det vil ikke tage 3 minutter at tilbagevise disse hadefulde påstande
som ignorante racistiske generaliseringer. Og lad os så håbe på, at
det skyldes ignorance fordi Kim2000 ikke har adgang til så mange
informationer og at manden ikke bare er hjerneskadet.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-07-10 13:52

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> writes:

> [...]
> indvandrene ikke arbejder og at indvandrerkvinder er "luddovne
> kællinger" - eller at man ikke kan gå på Strøget i København uden at

Nej. Læs venligst den citerede tekst igen.

Hvis det kniber, skal jeg gerne kort opsummere at jeg ikke mener at det
at skrive nedværdigende om andre uden at konkludere noget, automatisk
medfører at man er ubegavet.

> [...]
> det skyldes ignorance fordi Kim2000 ikke har adgang til så mange
> informationer og at manden ikke bare er hjerneskadet.

Så synes jeg da du skulle bruge 3 minutter på sagen..