Tanker om Marlene's indlæg i gruppen
Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 20:46

Det er mere end bemærkelsværdigt at så mange føler trang til at svare i
Marlenes tråde, når alt hvad man svare er at hun er ubegavet virkeligheds
fornægtende små racistisk og utroværdig!

Hvad er det ved de indlæg der i den grad får denne gruppes, (efter deres
eget udsagn) meste intilligente skribenter til at komme op af stolen og ofre
deres kostbar tid?

Flertallet af Marlenes indlæg består blot af et Link til en artikel i
EkstraBladet der omhandler kriminalitet begået af anden etniske,
østeuropærer o.s.v. Marlene kryder dem så med mere eller mindre racistiske
bemærkninger, ala smid svinene ud o.s.v o.s.v-

Ingen kan naturligvis benægte Marlene hendes ret til at bringe disse indlæg,
ligesom at ingen heller ikke kan benægte andre deres ret til at kommenterer
hendes indlæg.

Ganske vist tegner Marlene's mange links ikke et korrekt billede af den
virkelighed vi lever i når de står alene, det er der vist heller ingen der
påstår, men at indlægene tegner et delbillede af virkeligheden er der vist
heller ikke nogen der vil påstå er usandt.

Så set i lyset af overstående er der nogle spørgsmål der uvilkårligt trænger
sig på!

Hvad får intilligente mennesker til at svare i tråde der handler om det
samme og samme år efter år i indlæg efter indlæg?

Hvad får intilligente mennesker til, med samme retorik, at gentage de samme
ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person som disse
mennesker betragter som dybt uintilligent?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ralph

Dato : 17-07-10 21:01

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:4c420891$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvad får intilligente mennesker til, med samme retorik, at gentage de
> samme ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person
> som disse mennesker betragter som dybt uintilligent?

Er der nogen intelligente mennesker der har svaret Malene? Jeg har vistnok
for mange år siden, men siden da?

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 21:05

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> meddelelse
>
> Er der nogen intelligente mennesker der har
> svaret Malene? Jeg har vistnok for mange år

ja, da -

Fra : Volger Garfield

Dato : 17-07-10 21:52

On Sat, 17 Jul 2010 22:05:01 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

>ja, da -

Kan du da nævne en?
Men hvad er det, der får dem til at svare på den intelligente måde de
gør?

Volger

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 21:07

"Ralph" skrev i en meddelelse

> Er der nogen intelligente mennesker der har svaret Malene? >Jeg har
> vistnok for mange år siden, men siden da?

He he.... Jeg selv er forlængst erklæret dybt uintilligent af de fleste her
i gruppen, så jeg kan jo svare alt det jeg vil.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-10 21:28

On Sat, 17 Jul 2010 22:06:43 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>He he.... Jeg selv er forlængst erklæret dybt uintilligent af de fleste her
>i gruppen, så jeg kan jo svare alt det jeg vil.

PErsoners inteligens er en smagsssag

Hvis er indlæg har ny synspunkterm så skidt med forfatterens rygte mm

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 22:04

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> He he.... Jeg selv er forlængst erklæret dybt
> uintilligent af de fleste her i gruppen, så jeg
> kan jo svare alt det jeg vil.

Ja, blive endelig ved med at bekræfte den sandhed
om dig, vi allerede har fortalt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:50

"ahw" skrev i en meddelelse

> Ja, blive endelig ved med at bekræfte den sandhed om dig, vi allerede har
> fortalt.

Ja jeg kan se at "vi" er ved at falde over vores egne ben for at komme til
at svare på mine spørgsmål, flot Wilstrup.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 20:31

"Michael Meidahl Jensen"

> Ja jeg kan se at "vi" er ved at falde over vores
> egne ben for at komme til at svare på mine
> spørgsmål, flot Wilstrup.

Ja, ikke sandt? Jeg ER både flot og klog - aner
jeg misundelse fra din side?

Fra : Volger Garfield

Dato : 18-07-10 21:13

On Sun, 18 Jul 2010 21:30:43 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Michael Meidahl Jensen"
><mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
>meddelelsen

>Ja, ikke sandt? Jeg ER både flot og klog - aner
>jeg misundelse fra din side?

Nah - Mon ikke det bare er skuffelse over, at sådan en flot og klog
person ikke engang evner at svare på hans spørgsmål?

Volger

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-07-10 23:32

"ahw" <nix> writes:

> Ja, ikke sandt? Jeg ER både flot og klog - aner
> jeg misundelse fra din side?

Det er normalt kotyme at lade andre om lovprisningerne af en selv.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 23:58

""Thorbjørn"
> Det er normalt kotyme at lade andre om lovprisningerne af en selv.

Hvad med dine lovprisninger af Thorbjørn Ravn Andersen,
og hans uddanelse(r)

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-07-10 08:23

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> writes:

> ""Thorbjørn"
>
> Hvad med dine lovprisninger af Thorbjørn Ravn Andersen,
> og hans uddanelse(r)

Tekstforståelse er ikke din stærke side. Jeg har kun konstateret at det
er bedre end én anden skribents (og det er ikke AHW), og det er vist de
færreste der mener at benævnte anden skribents uddannelsesmæssige niveau
er så højt at blot det at være bedre end i sig selv har nogensomhelst
betydning overhovedet.

Jeg skal som tidligere nævnt forsøge at tilstræbe etcifrede lixværdier
når jeg skriver til dig, men det plejer ikke at være nødvendigt når det
er AHW der er modtageren.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 10:02

""Thorbjørn"
> Jeg skal som tidligere nævnt forsøge at tilstræbe etcifrede lixværdier
> når jeg skriver til dig, men det plejer ikke at være nødvendigt når det
> er AHW der er modtageren.

Svarer ahw dig? Jeg troede du var i hans filter?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 19-07-10 10:03

"Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk> writes:

> ""Thorbjørn"
>
> Svarer ahw dig? Jeg troede du var i hans filter?

Du kan jo spørge ham næste gang du skriver til ham.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 00:19

On Mon, 19 Jul 2010 00:31:37 +0200, nospam0002+20100718@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100718) wrote:

>Det er normalt kotyme at lade andre om lovprisningerne af en selv.

det vil jo ikke virke i AHW's tilfælde, derfor må han bestandig ty til
selvros

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-07-10 20:50

On Mon, 19 Jul 2010 00:31:37 +0200, nospam0002+20100718@gmail.com
(Thorbjørn Ravn Andersen, 20100718) wrote:

>Det er normalt kotyme at lade andre om lovprisningerne af en selv.

"Jamen når der nu ikke er andre der vil..."

Volger

Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-10 04:11

On Sat, 17 Jul 2010 22:01:12 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>meddelelse news:4c420891$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>Er der nogen intelligente mennesker der har svaret Malene? Jeg har vistnok

Ved at begrænse dig til to linier, har du opnået at sende et indlæg
helt uden slåfejl.

Er stavning dit kriterie for " i n t e l l i g e n s "

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 21:39

"Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> Flertallet af Marlenes indlæg består blot af et Link til en artikel i
> EkstraBladet ..................................................

Det skyldes et helt utroligt indædt behov for at udtrykke
egen grandiositet via nedgøring af andre.
De "politisk korrekte", "halalhippierne" you name 'em, mener
at de alene har sandheden, og derfor har ret til at nedgøre andre.
De mener at 'folket' er dumme, og at 'folket' i bund og grund ikke
ved hvad der er op og ned.
Derfor sørger de for med alle midler og uhæmmet arrogance at
holde 'folket' hen i uvidenhed ved ikke at oplyse om landets reelle
problemer.
Hvis de gjorde det ville de jo miste magten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men heldigvis er vi i Dk heldige med at have Europas mindst
autoritetstro befolkning, og oprøret er i fuld gang.
Det står MEGET værre til i Sverige, Tyskland, England, osv.
Danmarks liden autoritetstro befolkning har allerede haft sin indflydelse
på en hel del af den herskende klasse, MEN der er stadig STORE
egoer der ikke har mærket vinket endnu!
Jeg er dog 100% sikke på, at det er et spørgsmål om tid så falder
de som fluer.
Tænk på Bjørn Elmquist! Hvornår har du sidst hørt ham!
Og vores allesammens super oikofob Carsten Jensen!
Han er sgu da også hastigt på vej ned af slidsken!!!!!!!!!!!
Tænk på hvor lidt Villo og Helle skal have klinket ang. indvandrere!
Det er sgu da fordi de har mærket vinket!

Og her i gruppen er de herrer KL og AHW sgu' da SÅ kontra-
produktive overfor deres egen sag, at man skulle tro de var betalt af
højrefløjen! Jeg kender ingen der skader deres egen sag mere end dem!

Men Michael, det går den rigtige vej - synd at der sikkert når at
komme omfattende selvtægt, inden landets politiske ledelse aktivt
griber ind overfor det angreb vores kultur er under!

Mvh Eyvind

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-07-10 00:01

On 2010-07-17 21:46, Michael Meidahl Jensen wrote:

> [...]
> ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person som disse
> mennesker betragter som dybt uintilligent?

Det er ganske enkelt fordi Malene P rammer Plet.
Hvem er det der lukker uintegrerbare voldsmænd ind i DK?
Det er de samme personer der føler ubehag ved sandheden.

Mvh
Martin

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 08:27

den hund som rammes hyler

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 18:38

On 17 Jul., 21:46, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Hvad er det ved de indlæg der i den grad får denne gruppes, (efter deres
> eget udsagn) meste intilligente skribenter til at komme op af stolen og ofre
> deres kostbar tid?

Underholdning, Michael. Du er og Malene P. og resten af bodega-
talenterne er underholdende.

Fra : Malene P

Dato : 18-07-10 03:19

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> ofre
> deres kostbar tid?

Underholdning, Michael. Du er og Malene P. og resten af bodega-

Hvori består det underholdende, Bang?

Malene P

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 08:32

On Sun, 18 Jul 2010 04:18:37 +0200, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Underholdning, Michael. Du er og Malene P. og resten af bodega-
> [...]

han mener sikkert at indtil videre finder han det underholdende at
være tilskuer til de importerede forbryderes hærgen,

måske han ændrer synspunkt hvis han selv bliver ramt af fænomenet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:34

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Underholdning, Michael. Du er og Malene P. og resten af >bodega-
>talenterne er underholdende.

Du finder det underholdene at skrive "du er ubegavet" i tråde du mener er,
nå ja ubegavet.

Hvordan syntes du selv det går Peter?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Malene P

Dato : 18-07-10 03:16

> [...]

> samme ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person
> som disse mennesker betragter som dybt uintilligent?

Tjah, den blinde høne har vel fundt et korn og ramt et ømt punkt. Og så
hedder jeg stadig væk MAlene og ikke MARlene,

Malene P

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:35

"Malene P" skrev i en meddelelse

> Tjah, den blinde høne har vel fundt et korn og ramt et ømt >punkt. Og så
> hedder jeg stadig væk MAlene og ikke MARlene,

Jamen det må du da meget undskylde Malene, godt at vi ikke skal tage lange
varme bade samme så!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-07-10 08:17

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Marlene kryder dem så med mere eller mindre racistiske bemærkninger, ala
> smid svinene ud o.s.v o.s.v-

Det er IKKE racistisk at omtale og fordømme grupper af personer med baggrund
deres religion eller nationalitet. Racisme handler om race og intet andet.
Det andet er diskrimination. Jeg ved godt de politisk "korrekte" gerne vil
have enhver udstlling af de fremmedes sande mentalitet udlagt som racisme,
men det bliver det ikke mere korrekt af.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 08:33

On Sun, 18 Jul 2010 09:17:10 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

> [...]
>have enhver udstlling af de fremmedes sande mentalitet udlagt som racisme,
>men det bliver det ikke mere korrekt af.

netop,

argumentmanglen hos de døve og blinde giver sig hver gang udslag i
persontilsvininger

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 10:13

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> "korrekte" gerne vil have enhver udstlling af de fremmedes sande
> mentalitet udlagt som racisme, men det bliver det ikke mere korrekt af.

I og for sig, kan I gå stille med dørene alt det I vil - ret beset kommer
det mig ikke ved hvem I egentligt er uden for Usenet, og I er ikke
interessante nok til at optage min fulde opmærksomhed herinde - men når I
kammer over og afslører jeres ægte holdninger, gennem jeres indlæg og slet
skjulte bemærkninger.....tjah....udenomssnakken og uviljen til at besvare
simple spørgsmål fra jeres side, når man går jer (specielt Malene) på
klingen, er ofte påfaldende.

Jeres stramt designede kasser til "fremmede" og labels til folk I decideret
ikke bryder jer om, var trættende allerede da I først begyndte på det, men
når jeres forkvaklede holdninger bryder ud i lys lue, så fremstår I bare som
småt begavede. Det er ikke normal opførsel, at gå *så* meget op i
kriminalitet begået af fremmede mennesker, indvandrere og mennesker med
anden hudfarve end jeres, med mindre ens virkelige agenda er noget lidt
andet, end bare at ville "dokumentere de fremmedes hærgen", med links til
Ekstra Bladet.

Please - come the fuck on. Own up til jeres holdninger, i stedet for jeres
trættende skuespil og dumsmarte bemærkninger om "fremmedes" gøren og laden.
I har forlængst demonstreret jeres kiksede pointe, og nu kører I bare i
tomgang - Malene i særdeleshed, med hendes nærmest tragikomiske klamren til
forestillingen om, at fremmede mennesker er skyld i al dårligdom og
kriminalitet.

Kim, du, Malene og flere andre, er fremmedhadere; Længere er den ikke. Dem
som fortæller jer at det forholder sig sådan, er ikke fremmedelskere som
svælger i, og elsker, den kriminalitet som fremmede mennesker begår; De
generaliserer bare ikke som I gør, og har ikke en forestilling om, at verden
er skruet sort/hvid sammen, og at alle fremmede mennesker er syge i roen og
bare vil brænde pizzariaer af, svindle med førtidspension osv osv.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 10:18

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i
meddelelsen

> [...]
> ikke en forestilling om, at verden er skruet
> sort/hvid sammen, og at alle fremmede mennesker
> er syge i roen og bare vil brænde pizzariaer af,

Fantastisk godt indlæg! Kan ikke siges bedre.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 13:19

On Sun, 18 Jul 2010 11:17:56 +0200, ahw wrote:

<snip>

> Fantastisk godt indlæg! Kan ikke siges bedre.

Kom det fra Arne, der heller ikke hat fattet en bjælde.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-07-10 11:52

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> skrev i meddelelsen

> Det er ikke normal opførsel, at gå *så* meget op i kriminalitet begået af
> fremmede mennesker, indvandrere

Måske ikke hvis man er ligeglad med hvad der sker med vores land. Det er vi
så nogle der IKKE er.

> Malene i særdeleshed, med hendes nærmest tragikomiske klamren til
> forestillingen om, at fremmede mennesker er skyld i al dårligdom og
> kriminalitet.

Hold dig nu til sandheden. Der er ingen der har påstået at fremmede er skyld
i AL dårligdom - kun broderparten af vold, voldtægter samt
narkokriminalitet. Men sådan er det måske i virkeligheden slet ikke
"Thomas"?

> Kim, du, Malene og flere andre, er fremmedhadere; Længere er den ikke.

Det var sgu da pudsigt, jeg er ellers samlevende med en skøn kvinde som ikke
er dansk statsborger (ej heller nordisk). Vi har lige købt hus sammen og
planlægger at tilbringe resten af livet sammen. Ret påfaldende af en
fremmedhader ikke?

> Dem som fortæller jer at det forholder sig sådan, er ikke fremmedelskere
> som svælger i, og elsker, den kriminalitet som fremmede mennesker begår;
> De generaliserer bare ikke som I gør

Så fordi der er en mindre gruppe muhamedanere der vil integrationen og
bevarelsen af vores værdier, så skal vi se gennem fingre med de +80% der
ikke vil? Det er ikke åbenhed og nuance, det er naivitet eller det der er
værre.

/Kim

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 13:18

On Sun, 18 Jul 2010 11:12:51 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Det er ikke normal opførsel, at gå *så* meget op i
> kriminalitet begået af fremmede mennesker, indvandrere og mennesker med
> anden hudfarve end jeres.....................

De ENESTE der interesserer sig for "hudfarve" er RØD stue.

Jeg har ikke set Malene P nævne hudfarve i et eneste indlæg.

>, med mindre ens virkelige agenda er noget lidt
> andet, end bare at ville "dokumentere de fremmedes hærgen", med links til
> Ekstra Bladet.

Dine konspirationsteorier er bare FOR langt ude.

> Kim, du, Malene og flere andre, er fremmedhadere; Længere er den ikke.

Kan du ikke dokumentere den påstand.!!!

> [...]
> er skruet sort/hvid sammen, og at alle fremmede mennesker er syge i roen og
> bare vil brænde pizzariaer af, svindle med førtidspension osv osv.

Det er jo NETOP jer "velmenere" der er voldsomt generaliserende. Hver
eneste gang nogen "tillader" sig at kritisere kriminelle udlændinge, er I
der straks med de generelle "klistermærker", med "racist", "fremmedhader",
"nazist", "DF-tilbeder", "idiot" og lignende. I er simpelthen bare for
dumme til selv at kunne se det.

Fra : P.N.

Dato : 18-07-10 14:02

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> De ENESTE der interesserer sig for "hudfarve" er RØD stue.
>
> Jeg har ikke set Malene P nævne hudfarve i et eneste indlæg.

Tænker du på hende nazisten??

> Dine konspirationsteorier er bare FOR langt ude.

> Kan du ikke dokumentere den påstand.!!!

Det behøver han ikke du har forlængst bevist hans pointe.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 15:56

On Sun, 18 Jul 2010 15:01:39 +0200, P.N. wrote:

> Tænker du på hende nazisten??

Nej, jeg tænker IKKE på DIG.

> Det behøver han ikke du har forlængst bevist hans pointe.

Du tåger stadig rundt i din fantasiverden, hvor ALLE der ikke er
islamister, MÅ være fremmedhadere.

Jeg har 6 nationaliteter i den nærmeste familie.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 14:13

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> der straks med de generelle "klistermærker", med "racist", "fremmedhader",
> "nazist", "DF-tilbeder", "idiot" og lignende. I er simpelthen bare for

Jeg har lige skrevet hvad jeg ikke er, og fordi du er så snotdum som du nu
engang er, så troller du videre med dit retarderede og forblændede pis.

Fucking retard.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 15:56

On Sun, 18 Jul 2010 15:13:16 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> [...]
> engang er, så troller du videre med dit retarderede og forblændede pis.

ROTFL. Der ramte jeg vist et ømt punkt. ))))

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 17:18

> ROTFL. Der ramte jeg vist et ømt punkt. ))))

Jeg er ikke rigtigt klar over hvordan du kan ramme et ømt punkt, når du
fuldstændigt misser pointen ved et indlæg du svarer på.

Er det fordi pillerne gør dig sløve, eller...? Grunden til jeg spørger er,
at jeg har store tvivl over, om du ville kunne ramme nogetsomhelst, om du så
var i besiddelse af en riffel med kikkertsigte, og dit mål var en ubevægelig
ladeport, på en halv meters afstand.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 17:51

On Sun, 18 Jul 2010 18:18:25 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er ikke rigtigt klar over hvordan du kan ramme et ømt punkt, når du
> fuldstændigt misser pointen ved et indlæg du svarer på.

Jeg misser IKKE pointen.

Du skrev:
[...]

For det første er du ikke den rette til at afgøre hvad der er "normalt".

For det andet, er det DIG der starter med at snakke om "hudfarve" og er den
eneste der overhovedet interesserer sig for "hudfarve".

Du fortsætter med:
"Kim, du, Malene og flere andre, er fremmedhadere; Længere er den ikke."

Dvs. der er DIG der generaliserer. Jeg er IKKE "fremmedhader" og jeg tror
heller ikke at Kim og Malene er det (de har i hvert fald ikke givet udtryk
for det).

DU dømmer til gengæld andre udfra dine egne fordomme om hvordan andre er på
områder, som du ikke har den fjerneste viden om.

Personligt mener jeg at ikke-danske statsborgere der bliver dømt for grov
kriminalitet, eller for gentagende kriminalitet, skal have et los i røven
hjem hvor de kommer fra (til det land de er statsborger i). Om de så kommer
fra Irak, Libanon, Rumænien, Kina, Sverige eller USA, rager mig en papand.

> [...]
> var i besiddelse af en riffel med kikkertsigte, og dit mål var en ubevægelig

Som det ynkelige skvat du er, SKAL du lige slutte af med at svine mig til,
hvilket helt sikkert skyldes dine manglende argumenter, ELLER din manglende
virkelighedssans.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 20:41

> For det første er du ikke den rette til at afgøre hvad der er "normalt".

Så udtalt fremmedhad blandt gruppens fremmedhadere er helt normalt?

Så fik vi det på plads.

> Dvs. der er DIG der generaliserer. Jeg er IKKE "fremmedhader" og jeg tror
> heller ikke at Kim og Malene er det (de har i hvert fald ikke givet udtryk
> for det).

Du er naiv, eller osse læser du bare virkeligt dårligt. Eller begge dele.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 20:54

On Sun, 18 Jul 2010 21:40:42 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Så udtalt fremmedhad blandt gruppens fremmedhadere er helt normalt?

Økseskaft.???

> Så fik vi det på plads.

Du fik INTET på plads.

> Du er naiv, eller osse læser du bare virkeligt dårligt. Eller begge dele.

Så henvis lige til hvor de har givet udtryk for "fremmedhad".

At linke til kriminalitet er IKKE fremmedhad.
At være for et burkaforbud er IKKE fremmedhad.
osv. osv.

At være "fremmedhader" er at hade nogen FORDI de er fremmede.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 21:04

> At være "fremmedhader" er at hade nogen FORDI de er fremmede.

Ergo er flere herinde fremmedhadere. Hvis du ikke kan se det, er du meget
dårlig til at læse mellem linierne.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 21:20

On Sun, 18 Jul 2010 22:03:41 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ergo er flere herinde fremmedhadere.

Hvem.???

Kom med nogle navne, eller indrøm at du har malet dig selv op i et hjørne.

>Hvis du ikke kan se det, er du meget
> dårlig til at læse mellem linierne.

Problemet er at du KUN læser det "mellem linierne" som du SELV putter ind,
og overhovedet ikke læser hvad der bliver skrevet.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 00:15

Piet Hein skrev engang, at

En yndet form for polemik
Består i det probate trick
At dutte folk en mening på
Hvis vanvid alle kan forstå.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 09:36

> Hvem.???
>
> Kom med nogle navne, eller indrøm at du har malet dig selv op i et hjørne.

Altså udover Kurt Nedergaard, Martin Larsen og Malene? Du er da ikke
fuldkommen idiot, er du Thomsen?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-10 10:07

On Mon, 19 Jul 2010 10:35:36 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Altså udover Kurt Nedergaard, Martin Larsen og Malene? Du er da ikke
> fuldkommen idiot, er du Thomsen?

Og HVOR giver de udtryk for at være "fremmedhadere".?

Nedergaard er jeg ikke sikker på, da jeg aldrig læser hans indlæg.
Martil Larsen's påståede "fremmedhad" må du gerne komme med et eksempel på.
Malene har jeg IKKE set give udtryk for "fremmedhad". Hun er bare trættende
når hun kun kommer med links gang på gang på gang på gang..................

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 10:33

> [...]
> trættende
> når hun kun kommer med links gang på gang på gang på

Thomsen, vi ved jo godt begge to, at ligeså snart jeg finder nogle indlæg
fra disse mennesker, så erklærer du dig uenig i mine synspunkter, og bruger
dine næste indlæg på, med kapitaler og smilies, at belære mig om, at jeg
skal lære at læse det andre mennesker skriver.

Hvorom alting er, så gider jeg ikke lege støttepædagog for dig mere, så din
opgave bliver selv at bruge f.eks Google Groups, og så checke lidt op på
hvad disse prægtige mennesker tidligere har udtalt i dk.politik. Det er
faktisk ikke særlig svært.

Alligevel har jeg en fornemmelse af, at det har du simpelthen hverken energi
eller tid til, så lige om lidt kommer der et svar fra dig a la "ROFL, du
kunne jo ikke bevise og dokumentere nogetsomhelst ((((((", og så er vi
tilbage ved begyndelsen igen, og følelsen af at slå i en dyne, hver gang man
skal uddybe noget for dig. Jeg gider det ikke, så rod selv med det, og find
de svar du skal bruge.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 11:57

""-_Thomas_-"" <jadeterbarefint> wrote in message
> [...]
> lidt op på hvad disse prægtige mennesker tidligere har udtalt i
> dk.politik. Det er faktisk ikke særlig svært.

Det må være nemt at være en rød tosse, komme med en masse anklager, og når
de skal bevises, så nej det må du sandelig selv klare, jeg er ikke din
støttepædagog....

> [...]
> at slå i en dyne, hver gang man skal uddybe noget for dig. Jeg gider
> det ikke, så rod selv med det, og find de svar du skal bruge.

Du har netop ikke uddybet noget som helst, at du i dit forskruede sind,
mener at du har ret, og derfor ikke behøver bevise noget er en brist du selv
må slås med.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 12:52

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Det må være nemt at være en rød tosse, komme med en masse anklager, og når
> de skal bevises, så nej det må du sandelig selv klare, jeg er ikke din
> støttepædagog....

Jeg tager mig til hovedet over de koblinger du drager. Jeg anser dig
simpelthen ikke for særlig intelligent.

> Du har netop ikke uddybet noget som helst, at du i dit forskruede sind,
> mener at du har ret, og derfor ikke behøver bevise noget er en brist du
> selv må slås med.

Mit svar til Thomsen, gælder ligeledes for dig. Der er ingen forskel.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 13:31

> Jeg tager mig til hovedet over de koblinger du drager. Jeg anser dig
> simpelthen ikke for særlig intelligent.

Det er du velkommen til, intet ændrer jo alligevel din fejlopfattelser.

> Mit svar til Thomsen, gælder ligeledes for dig. Der er ingen forskel.

Nej det er tydeligt for enhver at du ikke kan dokumentere det, det er jo så
nemt skriver du, men vil mærkeligt nok ikke gøre det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 16:20

> Nej det er tydeligt for enhver at du ikke kan dokumentere det, det er jo
> så nemt skriver du, men vil mærkeligt nok ikke gøre det.

Mit indlæg var skrevet på almindeligt dansk. Sært, at du efter 2-3
yderligere svar, stadig helt har misset pointen. Du gør dit nick ære, No
Brain.

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-07-10 20:50

On Mon, 19 Jul 2010 17:19:34 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

> [...]
>
>Mit indlæg var skrevet på almindeligt dansk. Sært, at du efter 2-3
>yderligere svar, stadig helt har misset pointen. Du gør dit nick ære, No

Mjo, men det bliver det ikke til dokumentation af, vel?

Volger

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-10 14:25

On Mon, 19 Jul 2010 11:32:48 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> [...]
> opgave bliver selv at bruge f.eks Google Groups, og så checke lidt op på
> hvad disse prægtige mennesker tidligere har udtalt i dk.politik. Det er

Jeg konstanterer så, at du IKKE kan dokumentere din påstand (hvilket ikke
kommer som nogen overraskelse).

> [...]
> skal uddybe noget for dig. Jeg gider det ikke, så rod selv med det, og find

Du hører altså til dem der ikke "gider" dokumentere deres påstande.

Husk på, at det er DIG der er kommet med påstanden og derfor er det DIG der
har dokumentationspligten. At jeg evt. tilbageviser din "dokumentation" er
IKKE et argument for ikke at komme frem med dem.

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 16:15

> Jeg konstanterer så, at du IKKE kan dokumentere din påstand (hvilket ikke
> kommer som nogen overraskelse).

Lad være med at spille dum, Thomsen; Du ved ligeså godt som jeg hvad disse
individer har bedrevet i denne gruppe. Hvis dig og No Brain vil sidde og
mental onanere over det, så står det jer frit for.

En anden mulighed er selvfølgelig, at I er enige med disse skribenters
udgydelser, og så bliver det pludselig endnu mere interessant.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 19-07-10 16:23

On Mon, 19 Jul 2010 17:14:51 +0200, "-_Thomas_-" wrote:

> Lad være med at spille dum, Thomsen; Du ved ligeså godt som jeg hvad disse
> individer har bedrevet i denne gruppe.

Så burde det da være let for dig at finde et par eksempler.

>Hvis dig og No Brain vil sidde og
> mental onanere over det, så står det jer frit for.

Så ver det ned i muddergrøften IGEN.

> En anden mulighed er selvfølgelig, at I er enige med disse skribenters
> udgydelser, og så bliver det pludselig endnu mere interessant.

Men sandheden er nok, at alt dit "fremmedhader" vrøvl, KUN eksisterer inde
i dit eget hovede.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 17:04

On Mon, 19 Jul 2010 17:14:51 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

>Lad være med at spille dum

prøv at dokumentere din påstand

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-07-10 20:50

On Mon, 19 Jul 2010 11:32:48 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

>Thomsen, vi ved jo godt begge to, at ligeså snart jeg finder nogle indlæg

Allerede dér går den galt.. "Vi ved jo godt..." er en typisk
tabersætning.

>Hvorom alting er, så gider jeg ikke lege støttepædagog for dig mere, så din
>opgave bliver selv at bruge f.eks Google Groups, og så checke lidt op på

Her kom de næste: "Jeg gider ikke bevise min påstand" og "Prøv dog
selv at google" er et par stykker mere.

>skal uddybe noget for dig. Jeg gider det ikke, så rod selv med det, og find
>de svar du skal bruge.

Så skal du da lade være med at komme med påstanden i første omgang
ik'?

Volger

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:23

On Mon, 19 Jul 2010 10:35:36 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

>Altså udover Kurt Nedergaard, Martin Larsen og Malene? Du er da ikke
>fuldkommen idiot, er du Thomsen?

indtil videre er din påstand om fremmedhader HELT og aldeles
udokumenteret

kommer der belæg for din påstand??

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Mendoza

Dato : 18-07-10 21:32

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Ergo er flere herinde fremmedhadere. Hvis du ikke kan se det, er du meget
> dårlig til at læse mellem linierne.

Nu er du jo dum igen..... Ingen hader fremmede fordi de er fremmede, men
mange, formentligt et flertal af danskerne, er utroligt trætte af og
overraskede over den måde mange fremmede opfører sig på. Alle der vil
bidrage til samfundet og opføre sig civiliseret er hjertelig velkomne,
uanset hvorfra de kommer eller hvilken hudfarve de har. Alle der ikke vil
det, må meget gerne forlade landet med det samme, og begive sig til et
samfund der har samme normer og.... skal vi sige værdier som de selv.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 18-07-10 22:27

On Sun, 18 Jul 2010 22:31:56 +0200, Mendoza wrote:

> [...]
> det, må meget gerne forlade landet med det samme, og begive sig til et
> samfund der har samme normer og.... skal vi sige værdier som de selv.

Præcis.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 00:13

On Sun, 18 Jul 2010 22:03:41 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

>Ergo er flere herinde fremmedhadere.

hvem?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 19:45

On Sun, 18 Jul 2010 14:17:53 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>De ENESTE der interesserer sig for "hudfarve" er RØD stue.
>
>Jeg har ikke set Malene P nævne hudfarve i et eneste indlæg.

hudfarve er UDELUKKENDE af interesse for syge racister

> [...]
>der straks med de generelle "klistermærker", med "racist", "fremmedhader",
>"nazist", "DF-tilbeder", "idiot" og lignende. I er simpelthen bare for

de magter ikke at tage stilling til virkeligheden, _derfor_ må de jo
gørte hvad der så falder dem mest naturligt nemlig at svine mod de der
oplyser om ting de ikke helt begriber alvoren af

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : J. Nielsen

Dato : 18-07-10 10:06

On Sat, 17 Jul 2010 21:46:22 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]

>ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person som disse
>mennesker betragter som dybt uintilligent?

Jeg har vist skrevet det før:

"Det eneste der er værre at høre på end en kværulant, er en kværulant
der har ret".

Malene *er* en kværulant og hun *har* ret - og dét kreperer folk med de
rigtige meninger grænseløst.
--

-JN-

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 04:03

On 18 Jul., 04:18, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:46d1c3fb-ae6e-410e-a72d-8abe51732f53@k39g2000yqd.googlegroups.com...

> Underholdning, Michael. Du er og Malene P. og resten af bodega-
> talenterne er underholdende.

> Hvori består det underholdende, Bang?
>
> Malene P

Neurotikere er altid underholdende. Et freakshow på skrift.
Internettes svar på de der sammenklip i talentshows, hvor selvudnævnte
stjerner bliver sendt hjem, fordi de slet ikke ejer hverken evne eller
situationsfornemmelse. Fremragende.Du er underholdning og tidsfordriv,
Malene P. Super.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:40

> [...]

>stjerner bliver sendt hjem, fordi de slet ikke ejer hverken evne >eller
>situationsfornemmelse. Fremragende.Du er underholdning og >tidsfordriv,

Og du har så lige afsløret dig selv som ikke særligt begavet, du er ynkelig
Peter og jeg finnder det ikke underholdene.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 04:09

On 17 Jul., 22:39, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> [...]
> komme omfattende selvtægt, inden landets politiske ledelse aktivt
> griber ind overfor det angreb vores kultur er under!

For underholdningens skyld synes jeg, at vi skal tage et par minutter
og blot stirre på dette stykke fremragende retorik. Det bliver hårdt
for Eyvind at komme tilbage til virkeligheden.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 12:56

"Peter Bang"

>For underholdningens skyld synes jeg, at vi skal tage et
>par minutter og blot stirre på dette stykke fremragende
>retorik. Det bliver hårdt for Eyvind at komme tilbage til
>virkeligheden.

Intet absolut intet har "Peter Bang" at bidrage med udover
denne klassisk smukke fremstilling af egen ignorance og
ikke mindst arrogance.
Interessant hvordan en så lille personlighed kan udstyre sig
selv med et så grandiost stort ego.
"Du fremstår hverken belæst eller begavet."!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 04:12

On 18 Jul., 01:01, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
> Hvem er det der lukker uintegrerbare voldsmænd ind i DK?
> Det er de samme personer der føler ubehag ved sandheden.

Du har naturligvis ret. Der kører sandhedsfornægtere rundt i hele
verden og udpeger voldsmænd, for så at transportere dem til Danmark.
Blot fordi sandhedsfornægterne føler ubehag over Malene Ps såkaldte
indlæg. Du har set lyset. Uden dk.politik var vi alle dømt til et liv
i løgn.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 04:23

On 18 Jul., 09:31, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
>
> --
> Si vis pacem - para bellum- Skjul tekst i anførselstegn -

Måske du bør holde dig til, at beskæftige dig med, hvad du selv mener..
Dine tåbelige gætterier fremstår som udtryk for lav begavelse. Ikke at
den slags har holdt dig tilbage indtil nu.

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 19:41

On Sun, 18 Jul 2010 03:23:16 -0700 (PDT), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

>Måske du bør holde dig til, at beskæftige dig med, hvad du selv mener.
>Dine tåbelige gætterier fremstår som udtryk for lav begavelse. Ikke at
>den slags har holdt dig tilbage indtil nu.

så forklar hvorfor du finder det underholdene at importeret
overskudspopulation fra andre lande har bevirket en mærkbar forøgelse
af forbrydelser her i landet?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 09:43

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> så forklar hvorfor du finder det underholdene at importeret
> overskudspopulation fra andre lande har bevirket en mærkbar forøgelse
> af forbrydelser her i landet?

Ha ha, Taber @, så prøver du osse din kiksede "taktik" på andre end
undertegnede, mht. at lægge ord i munden på folk.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:25

On Mon, 19 Jul 2010 10:42:54 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

>Ha ha, Taber @, så prøver du osse din kiksede "taktik" på andre end
>undertegnede, mht. at lægge ord i munden på folk.

p. Bang fandt indlæg postet af Malene omhandlende udenlandske
forbryderes hærgen underholdende,

og det kan du nemt selv finde belæg for ved at læse P. Bangs indlæg

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 16:38

> p. Bang fandt indlæg postet af Malene omhandlende udenlandske
> forbryderes hærgen underholdende,
>
> og det kan du nemt selv finde belæg for ved at læse P. Bangs indlæg

Jeg har læst flere gange, at han finder Malene underholdende.

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 20:37

On Mon, 19 Jul 2010 17:37:57 +0200, "\"-_Thomas_-\"" <jadeterbarefint>
wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

>Jeg har læst flere gange, at han finder Malene underholdende.

han finder indlæg omhandlende voldsforbrydelser underholdende

ELLER måske, men det passer sikkert ikke, han har en uvane med at
forholde sig til afsender i stedet for budskab, men det kan jo umuligt
passe da han i eget navlebeskuende storhedsvanvid jo tror sig selvb
både vidende og klog,

en klog person burde jo kunne forholde sig til indhold i stedet for at
fokusere på "postbudet"

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 06:09

On 18 Jul., 13:56, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> [...]
> selv med et så grandiost stort ego.
> "Du fremstår hverken belæst eller begavet."!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh, Eyvind :)

Angående ignorance, så har du da ikke den fjerneste idé om, hvad jeg
ignorerer og hvad jeg reagerer på. Du og dine med-talenter her i
spytbakken bilder jer ind, at I besidder en eller anden form for evne
til at se sandheden som den er. Det er ynkeligt at se på. Og rigtig
morsomt, faktisk.

Angående arrogance, så er det et rigtigt fornuftigt bud, at ethvert
tænkende væsen, der derfor forholder sig smilende og overbærende
overfor dig og dine med-talenter, fremstår arrogante. Alt andet er
umuligt.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 13:30

"Peter Bang"
>Åh, Eyvind :)

>Angående ignorance, så har du da ikke den fjerneste idé om, hvad jeg
>ignorerer og hvad jeg reagerer på.

Det var dog et fint eksempel på din ignorance - nemlig at du IKKE
forstår ordets betydning!!!
(Ignorance = uvidenhed)

>Du og dine med-talenter her i
>spytbakken bilder jer ind, at I besidder en eller anden form for evne
>til at se sandheden som den er. Det er ynkeligt at se på. Og rigtig
>morsomt, faktisk.

Det er ynkeligt at du bruger tid på at kikke i en "spytbakke"

> [...]
>tænkende væsen, der derfor forholder sig smilende og overbærende
>overfor dig og dine med-talenter, fremstår arrogante. Alt andet er

Noterer mig din indrømmelse!

Dette var så mit sidste svar til dig - overlader gerne og trygt det
sidste ord til en selvglad oppustet nar!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:30

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Angående ignorance, så har du da ikke den fjerneste idé om, >hvad jeg
>ignorerer og hvad jeg reagerer på.

Dine tekster her i gruppen taler vel for sig selv, så hvad du ignorerer og
reagerer på er vel hurtig overskuet.

>Du og dine med-talenter her i
>spytbakken bilder jer ind, at I besidder en eller anden form for >evne til
>at se sandheden som den er.

Og øhh du bilder dig ind at besidde hvad?

>Det er ynkeligt at se på. Og rigtig
>morsomt, faktisk.

Morsomt på den ynkelige måde?? du morer dig over noget ynkeligt?

Enestående Peter.

>Angående arrogance, så er det et rigtigt fornuftigt bud, at >ethvert
>tænkende væsen, der derfor forholder sig smilende og >overbærende overfor
>dig og dine med-talenter, fremstår >arrogante. Alt andet er umuligt.

Du flyder jo lige frem over i din tekst med hvad du ignorerer og hvad du
reagerer på. Men Vi andre kan ikke have den fjerneste idé om, hvad du
ignorerer og hvad du reagerer på!?

Du er på alle måder enestående Bang, Aspergers kan holds i skak med moderne
medicin, tal med din læge om det.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 06:45

On 18 Jul., 14:29, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> "Peter Bang"
>

> Dette var så mit sidste svar til dig - overlader gerne og trygt det
> sidste ord til en selvglad oppustet nar!

Tak, Eyvind. Det mest berigende indlæg pt.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:32

On 18 Jul., 19:30, "Michael Meidahl Jensen"

Du ved meget om Aspergers :)

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:33

On 18 Jul., 19:33, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Du finder det underholdene at skrive "du er ubegavet" i tråde du mener er,
> [...]

Det går fint. Talenter som du selv er jo øjensynligt frygteligt
oprørte over det. Og det er super god underholdning :)

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-07-10 19:01

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Det går fint. Talenter som du selv er jo øjensynligt frygteligt
>oprørte over det. Og det er super god underholdning :)

Forundret Peter, forundret over at en så stor begavelse giver sig af med
næsten hvad som helst.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:35

On 18 Jul., 19:39, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
>
> Og du har så lige afsløret dig selv som ikke særligt begavet, du er ynkelig
> Peter og jeg finnder det ikke underholdene.

Hun skal jo lade være med at spørge, når nu hun og du ikke rigtigt kan
holde til svaret. Du er ikke sådan særlig prangende, Michael :)

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 15:35

On 18 Jul., 23:31, Peter Bang <dk.pb...@gmail.com> wrote:

> Du ved meget om Aspergers :)-

Intet som helst, du. Han aner ikke, hvad han taler om. Aspergere har
ikke behov for medicin fordi de er aspergere. Hvis der er
komorbiditet, så måske - men heller ikke nødvendigvis - trods
ledsagediagnoser.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 19-07-10 18:57

"Patruljen" skrev i en meddelelse

> [...]
>ikke behov for medicin fordi de er aspergere. Hvis der er
>komorbiditet, så måske - men heller ikke nødvendigvis - trods

Dr. Mengele har talt!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:37

On 18 Jul., 20:41, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> så forklar hvorfor du finder det underholdene at importeret
> overskudspopulation fra andre lande har bevirket en mærkbar forøgelse
> af forbrydelser her i landet?

Finder jeg forøgelse af forbrydelser underholdende?!? Altså ... kan du
ikke prøve at forklare mig, hvor jeg påstår at kriminalitet er
underholdende?? Det er ved at være ret så grotesk, at du ikke evner
selv simpel læsning ... men underholdende.

Fra : Lyrik

Dato : 19-07-10 02:49

> [...]

> ting år efter år i indlæg efter indlæg skrevet af den samme person som disse
> mennesker betragter som dybt uintilligent?
,,,,,,,,,,,,,,,
Hanhundene kan lugte femina?

jens

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 19:27

> [...]
> heller ikke nogen der vil påstå er usandt.
>
> Så set i lyset af overstående er der nogle spørgsmål der uvilkårligt

Jeg har ikke så mange tanker om Malenes indlæg, jeg har faktisk medlidenhed
med hende og syntes det er synd for hende, at hun ikke er udstyret med mere
IQ .

Tænk hun tror faktisk hver gang hun læser en avis, at så er det hele
virkeligheden, faktisk er virkeligheden langt mere end overskrifter i en
avis, men jeg tror aldrig Malene nogensinde opdager hvad virkeligheden
egentlig er for en størrelse.

Mange har prøvet at forklarer hende sammenhæng mellem overskrifter og
salgsbare tiltag, men den er for dyb for Malene til at hun forstår
sammenhæng i den del. Ups når ja, det er fordi der ikke er en overskrift i
avisen.

Sådan sælges en avis.

Tænk hvis virkeligheden kun var de enkelte overskrifter i en avis, så var vi
billigt sluppet for negative tendenser i samfundet.

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 16:53

On 19 Jul., 14:30, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> Nej det er tydeligt for enhver at du ikke kan dokumentere det, det er jo så
> nemt skriver du, men vil mærkeligt nok ikke gøre det.

Oplever du ellers tit, at nogen gider røre en finger for dig? :) ...
skvadderhoved.

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 16:58

On 19 Jul., 17:24, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
> forbryderes hærgen underholdende,
>
> og det kan du nemt selv finde belæg for ved at læse P. Bangs indlæg

Du bliver sgu nok lige lige nødt til at genlæse det indlæg. Eller
endnu bedre ... tag et sommerkursus i simpel tekstanalyse for
begyndere. Indtil da kan du jo jo eventuelt poste et referat af, hvor
det er jeg beskriver at "hærgen" som værende underholdende ... når nu
du mener det er så nemt :) ... Kom nu ind i kampen, skvadderhoved :)

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 17:01

On 19 Jul., 20:00, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Forundret Peter, forundret over at en så stor begavelse giver sig af med
> næsten hvad som helst.

Jeg kan snildt rumme det. Dine småt begavede pip fra Hjernedød Bodega
fylder ikke meget i min verden. Men de er en herlig adspredelse :)

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 01:18

"Peter Bang"
>Dine småt begavede pip fra Hjernedød Bodega................................

Korrektion; Hjorten Bodega!!!

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 20-07-10 20:13

"Peter Bang" skrev i en meddelelse

>Jeg kan snildt rumme det. Dine småt begavede pip fra >Hjernedød Bodega
>fylder ikke meget i min verden. Men de er en herlig >adspredelse :)

De småt begavede pip har ellers holdt dig fanget længere end de plejer, blev
ensomheden lidt for meget?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 17:06

On 19 Jul., 21:37, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> [...]
> både vidende og klog,
>
> en klog person burde jo kunne forholde sig til indhold i stedet for at

Jeg forholder mig dagligt til alt muligt. Og evner SAMTIDIG at lade
mig underholde af Malene P. og nu også din mangel på evne til simpel
analyse ... kom nu ... altså ... det kan da ikke passe, at du ikke
fatter forskellen på, om jeg finder Malene P underholdende eller
finder kriminalitet underholdende. Findes der virkelig personager, der
er så snotdumme, at de ikke evner tekstanalyse af tre-fire linjers
tekst i en debil nyhedsgruppe??? :)

Fra : Peter Bang

Dato : 20-07-10 04:17

Ja, du må jo vide det.

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-10 16:01

"Peter Bang"

>Ja, du må jo vide det.

Er det ikke din stambodega?
Jeg bor meget længere væk!

Fra : Peter Bang

Dato : 20-07-10 11:17

On 20 Jul., 17:01, "Eyvind Dk" <eyvind snabel A eyvind punktum dk>
wrote:
> "Peter Bang"

> Er det ikke din stambodega?
> Jeg bor meget længere væk!

Jeg hænger ikke ud på bodegaer, men dit lokalkenskab er da egentlig
ret godt

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-10 18:46

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> wrote in message

> Jeg hænger ikke ud på bodegaer, men dit lokalkenskab er da egentlig
> ret godt

Lad mig gætte, du plejer at blive smidt ud på røv og albuer pga din
provokerende attitude?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-10 01:25

On 20 Jul., 19:46, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Lad mig gætte, du plejer at blive smidt ud på røv og albuer pga din
> provokerende attitude?
>
> --
> MVH. N_B_DK

Provokerende attitude? Er det specielt provokerende at kommentere
ubegavede tågehorn?!? Lige som nu??

Fra : N_B_DK

Dato : 21-07-10 08:34

> Provokerende attitude? Er det specielt provokerende at kommentere
> ubegavede tågehorn?!? Lige som nu??

Du kan jo prøve det irl, ikke som nu hvor du sidder bag en skærm, jeg tror
du bliver klogere, og dog....

--
MVH. N_B_DK

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-10 01:26

On 20 Jul., 21:12, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> De småt begavede pip har ellers holdt dig fanget længere end de plejer, blev
> ensomheden lidt for meget?

Ensomheden? Nu lukker du ikke ubegavet bavl ud. Får det aldrig ende?

Fra : Peter Bang

Dato : 21-07-10 07:01

On 21 Jul., 09:34, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> wrote in message

> Du kan jo prøve det irl, ikke som nu hvor du sidder bag en skærm, jeg tror
> [...]

Tre indlæg længere oppe var det noget med at jeg var blevet smidt ud
af Michaels Bodega. Og nu skal jeg så prøve det?!? ... altså ... kan I
ikke vende tilbage, når tågerne er lettet lidt?!?