Nyt stof til Morten Korch roman.
Fra : Malene P

Dato : 17-07-10 11:09

For på hans tid vrimlede det jo med blikkenslagere på tyvetogt. I går kunne
man læse om hele 4 af slagsen på én gang, men der er ellers masser af stof
til eftertanke for virkelighedsfornægterne ved at Google på "polske tyve".

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 05:02

On 17 Jul., 12:08, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> til eftertanke for virkelighedsfornægterne ved at Google på "polske tyve".

Jeg forstår, at Morten Korchs romantiske og unuancerede univers
tiltaler dig. Og at du bilder dig ind, at hans forfatterskab
reflekterer udfordringerne i hans samtid. Du fremstår hverken belæst
eller begavet, Malene P.

Fra : Malene P

Dato : 17-07-10 12:21

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

tiltaler dig. Og at du bilder dig ind, at hans forfatterskab
reflekterer udfordringerne i hans samtid. Du fremstår hverken belæst

--------------------

Nu er jeg utallige gange blevet belært om, at problemerne med de fremmede
som følge af udlændingeloven af 1983 og de åbne grænser ikke er noget nyt
fænomen men har fundet sted allerede på Morten Korchs tid. Derfor har jeg de
seneste dage linket til episoder med de fremmedes forbrydelser i håb om at
nogen dokumenterer, at den slags også fandt sted i samme omfang på Morten
Korchs tid -altså længe før 1983 og de åbne grænser. I givet fald er jeg jo
nok ikke særligt belæst og min begavelse eller mangel på samme rager jo ikke
andre. Var der derimod ikke lige så mange fremmedproblemer på Morten Korchs
tid som nu, har jeg vel en pointe som ikke selv den mest massive tilsvining
eller killfiltring kan bortforklare. Er du uenig i det, Bang?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 12:43

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> forbrydelser i håb om at nogen dokumenterer, at den slags også fandt sted
> i samme omfang på Morten Korchs tid -altså længe før 1983 og de åbne

Er du sikker på at din agenda ikke ligger et lidt andet sted, end i
ovenstående forklaring? Hvad er det du *virkeligt* vil med de samme indlæg,
om og om igen? Jeg går ud fra, at selv du er bekendt med udtrykket "preach
to the choir" - nu da du er rimelig belæst osv.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 20:05

""Thomas"" skrev i en meddelelse

> Er du sikker på at din agenda ikke ligger et lidt andet sted, >end i
> ovenstående forklaring? Hvad er det du *virkeligt* vil med de >samme
> indlæg, om og om igen? Jeg går ud fra, at selv du er bekendt med

Hvad er din agenda Thomas? det er de samme indlæg i Marlenes tråde fra dig
af om og om igen!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-07-10 12:56

> [...]
> massive tilsvining eller killfiltring kan bortforklare. Er du uenig i det,

Det skal du nok ikke regne med at få et svar på. Endnu en tilsving får du
måske, men et klart svar på dit spørgsmål, nej.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 14:41

> [...]
> massive tilsvining eller killfiltring kan bortforklare. Er du uenig i det,

Bang plejer at møde op i 2-3 indlæg hvor han sviner stort set alle til,
hvorefter han brokker sig over tonen og er væk i 3 måneder, derefter
gentager mønsteret sig.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 19:58

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Bang plejer at møde op i 2-3 indlæg hvor han sviner stort set >alle til,
> hvorefter han brokker sig over tonen og er væk i 3 måneder, >derefter
> gentager mønsteret sig.

Han har Aspergers syndrom. Syndromet viser sig primært i form af manglende
evner og forståelser for det dagligdags sociale samspil mellem mennesker.

Med andre ord Marlene og andre må ikke undre sig over den megen kriminalitet
i visse befolknings grupper og områder i de store byer, og da slet ikke
skrive om det her i gruppen hvor kun succeshistorier fra det "virkelige" liv
er velkommende.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 17:26

On 19 Jul., 17:19, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> --
> Si vis pacem - para bellum- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

... læs det lige igen ... og prøv så lige at kvalificere din idé
om, at jeg beskriver det mindste om, at jeg finder kriminalitet
underholdende ... indtil da er du blot endnu et lag vådt bølgepap i
dette forum af ubegavede tågehorn med konstant og evigt
tilbagevendende mindreværd med potenskompenserende storhedsvanvid.
Dine evner er begrænsede :)

Fra : P.N.

Dato : 17-07-10 12:26

> [...]

tiltaler dig. Og at du bilder dig ind, at hans forfatterskab
reflekterer udfordringerne i hans samtid. Du fremstår hverken belæst

Jeg tror egentlig ikke Malene skriver her af lyst, jeg vil vædde en bajer
eller ti på at hun har fået det her som et job af det politiske parti hun er
medlem af. Hvilket parti kunne det mon være Malene var med i ??

Fra : Malene P

Dato : 17-07-10 12:35

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller begavet, Malene P.
>
> Jeg tror egentlig ikke Malene skriver her af lyst

Det gør jeg heller ikke. Men så længe der er grobund for at skrive, så
skriver hvad der passer mig

> jeg vil vædde en bajer eller ti på at hun har fået det her som et job af
> det politiske parti hun er medlem af.

Den bajer -eller ti- taber du nu hurtigt.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 18:02

On 17 Jul., 20:26, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

>Det er jo logisk som Peter Bange siger, bare fordi kriminaliteten
> er steget så er det ikke et problem, det er bare globaliseringen og så er
> det i orden.

Kloge Kim. Vil du ikke lige for en god ordens skyld prøve at redegøre
for hvor jeg siger at stigningen i kriminaliteten ikke er et problem,
og at globalisering ikke medfører udfordringer??

Du evner jo ikke at læse en simpel tekst og referere fra den.
Altså ... trækker du vejret ved egen hjælp??

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 08:30

On Sat, 17 Jul 2010 17:01:57 -0700 (PDT), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

>Kloge Kim. Vil du ikke lige for en god ordens skyld prøve at redegøre
>for hvor jeg siger at stigningen i kriminaliteten ikke er et problem,
>og at globalisering ikke medfører udfordringer??

hvorfor retter du personangreb mod den/de personer som via link's
påpeger dette problem?

evner du ikke at forholde dig til problemet siden du mest gør i
perfide persontilsvininger?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-10 09:38

"Peter Bang" <dk.pbang@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kloge Kim. Vil du ikke lige for en god ordens skyld prøve at redegøre
> for hvor jeg siger at stigningen i kriminaliteten ikke er et problem,
> og at globalisering ikke medfører udfordringer??

Udfordringer? Ja, det kan man vel godt kalde det når man slipper horder af
vilddyr fri i et land uden kriminalitet og opdager efterfølgende at folk
ikke er et helt glade for det. Nogle af os dumme jyder ude fra bøhlandet
ville så overveje at lukke lågen så der ikke kommer flere vilddyr ind, men
det kan man jo ikke, det er slet ikke akademisk nok, det er alt for enkelt,
næh, vi kalder det globalisering og siger det er en gevinst og
kulturberigelse. Det sagde jeg også da min datter kom hjem og var blevet
udsat for sexchikane af 4 sataner, skoleinspektøren og politiet mente jo
heller ikke det var noget særligt. Hun havde så sandelige lært om
kulturberigelse og hvad det medfører i dette land. Politikerne gemmer sig
bag store mure, børnene sendes i hvide skoler, afhentes af privatchaufør og
holdes meget kontant væk fra disse fantastiske kulturberigere, alt imens de
kalder dem, der er imod kulturberigelsen for racister og dumme. Ja, de har
endda vedtaget en lov, der forbyder at råbe alt for højt.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 10:22

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> disse fantastiske kulturberigere, alt imens de
> kalder dem, der er imod kulturberigelsen for
> racister og dumme. Ja, de har endda vedtaget en

Det nemmeste svar på dette er at henvise til
Thomas' sidste indlæg i denne tråd. Der siges alt
hvad der skal siges, og som fuldkommen jorder
ovenstående vås.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-07-10 12:00

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Det nemmeste svar på dette er at henvise til Thomas' sidste indlæg i denne
> tråd. Der siges alt hvad der skal siges, og som fuldkommen jorder
> ovenstående vås.

Du er i sandhed en led stodder, Arne

Fra : Malene P

Dato : 18-07-10 12:15

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Du er i sandhed en led stodder, Arne

Og grim!

Malene P

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 18-07-10 18:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og grim!

Det kan jeg ikke udtale mig om, men led er han i hvert fald.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Patruljen

Dato : 20-07-10 09:07

On 20 Jul., 15:37, Volger Garfield  <Vol...@nowhere.invalid> wrote:

> Øhhh - Det er da ikke min fejl at du ikke forstod pointen?
> Det var endda ikke skrevet hverken til eller om dig.

Der er ikke skrevet til eller om mig?
Hvordan kan det så være, at du formulerer dig sådan: "Jamen du må da
gerne anse -"

Er du gået hen og blevet lidt dehydreret eller er det noget permanent?

> Nej, men det har jeg!

Du - nu er du på niveau med Kim2000, NB_DK og de øvrige tågehorn, som
ikke har noget meningsfuldt at fortælle, men alligevel mener, at de må
båtte lidt tomgangs-trut ud på webben.

> Det er (stadig) ikke mit problem, at du ikke fangede pointen, men bare
> tog det ilde op.

Du kan trutte & båtte alt det du vil - jeg er egentlig ligeglad.
Jeg kan egentlig godt forstå, at du beder google om at fjerne dine
indlæg med trutterier igen :)

Fra : Volger Garfield

Dato : 20-07-10 21:05

On Tue, 20 Jul 2010 08:07:24 -0700 (PDT), Patruljen
<Patruljen@yahoo.dk> wrote:

>Der er ikke skrevet til eller om mig?
>Hvordan kan det så være, at du formulerer dig sådan: "Jamen du må da
>gerne anse -"
>
>Er du gået hen og blevet lidt dehydreret eller er det noget permanent?

"Du blev da ikke ringet op" - Ringer det en klokke?

>Du - nu er du på niveau med Kim2000, NB_DK og de øvrige tågehorn, som
>ikke har noget meningsfuldt at fortælle, men alligevel mener, at de må
>båtte lidt tomgangs-trut ud på webben.

Hvilke ord forstod du ikke?
(Mit gæt er "nej", for det indgår vel ikke i dit vokabular.)

>Du kan trutte & båtte alt det du vil - jeg er egentlig ligeglad.

Så klap sgu da gællerne i...

>Jeg kan egentlig godt forstå, at du beder google om at fjerne dine
>indlæg med trutterier igen :)

Ja, og jeg forstår ikke alle I som ikke gør. Hvad mener du, gør dine
indlæg værdige til at blive gemt hellere end glemt?

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-10 16:45

-

Fra : Volger Garfield

Dato : 20-07-10 14:38

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 05:12

On 18 Jul., 10:38, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> endda vedtaget en lov, der forbyder at råbe alt for højt.- Skjul tekst i anførselstegn -

Kæden hoppede helt af, da du skrev noget om et land uden
kriminalitet .... derudover er jeg naturligvis ked af at høre at din
datter er blevet udsat for sexchikane. Men at uddrage, at sexchikane
ikke fandt sted før 1983 er vist en tåbelighed af de helt store.

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-10 21:34

> [...]
> datter er blevet udsat for sexchikane. Men at uddrage, at sexchikane
> ikke fandt sted før 1983 er vist en tåbelighed af de helt store.

Se nu siger du "naturligvis er ....", jeg fortælle dig at fra en vis
overlærer i denne gruppe var beskeden "at det kunne da godt være hun var en
luder" citatslut. Pigen var på daværende tidspunkt 12 år. Så langt ude er
nogle for at finde på undskyldninger for muslimernes hærgen i dette land.

Vi kan se at der var 2000 voldsanmeldelser i 1960, i dag er der 12.000 og
vores land oplever horder af hjemmerøverier, voldtægter, indbrud, vold, mord
osv osv i et omfang og med en brutalitet der er helt uhørt. Når det er
prisen for åbne grænser og globalisering, så holder jeg mig til
"frikedellerne".

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 21:50

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c436538$0$36585 >>>

> [...]
> hun var en luder" citatslut. Pigen var på
> daværende tidspunkt 12 år. Så langt ude er nogle
> for at finde på undskyldninger for muslimernes

Jeg synes du skal lade være med at dumme dig igen
og igen. Jeg er naturligvis klar over at det er
mig du sigter til, og som sædvanlig lyver du så
stærkt som en hest kan rende.
Kunne du ikke undlade at udstille din manglende
evne til at abstrahere og at læse indenad før du
kvajer dig endnu mere.

For det første er den omtalte passus taget ud af
sin sammenhæng. For det andet fremgik det ikke af
den debat at pigen var 12 år - den oplysning kom
først senere. For det tredje handlede det om nogle
principper -og nej, jeg har ikke genlæst
indlægget, for jeg ved udmærket hvad jeg skriver -
jeg har aldrig hævdet at en 12-årig pige er
ludder, men jeg har forsøgt at give et klart
billede af en situation ved at benytte mig af en
metafor. At du ikke kan forstå dette, er jeg
efterhånden blevet klar over - men at du synker så
lavt som at belyve en debattør i denne gruppe for
at vinde en slags "diskussionssejr" er yderst
primitiv -men på den anden side: du er jo
primitiv.

> [...]
> vold, mord osv osv i et omfang og med en
> brutalitet der er helt uhørt. Når det er prisen
> for åbne grænser og globalisering, så holder jeg

Du godeste - jeg troede ikke man kunne synke
dybere - men det kan man altså, når du kommer på
banen.

Du overser fuldkommen:
1. at vi først fik de mange indvandrere i
70'erne., 2. at vi er betydelig flere mennesker i
dag end dengang, 3. at de 12.000 både er grebet ud
af den tomme luft subsidiært sagtens kan være et
udtryk for at der anmeldeles flere "forbrydelser"
end den gang, ligesom det også er dokumenteret af
professor Kirsten Ketscher at også myndighederne
har en vis forkærlighed for at fokusere på "de
fremmede" alene på grund af deres hudfarve og
anden kendt etnicitet, at det er en kendsgerning
at det ikke er flere tusinder forbrydelser begået
af flere tusinder af de fremmede, men at de samme
få procent står for godt 90 procent af de mange
forbrydelser der er registreret.
Det er den kendsgerning du ikke vil acceptere for
det ødelægger dit fine fjendebillede som du har
haft travlt med at bygge op gennem årene.

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 05:50

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 19:09

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-10 20:29

"Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i

Fra : Volger Garfield

Dato : 18-07-10 21:13

> [...]

><mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i
>meddelelsen

>He :) "Dumme, dumme, lede og grimme, dumme

Du blev da ikke ringet op??

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 06:08

> [...]
> kalder dem, der er imod kulturberigelsen for racister og dumme. Ja, de har
> endda vedtaget en lov, der forbyder at råbe alt for højt.-

"Horder af vilddyr, som lukkes ind i et land uden kriminalitet -

Wilstrup. For pokker - hvordan kan du overhovedet være i tvivl om
hvorvidt detder er forfattet af en kollega?
Manden er ikke lærer. Så slemt står det dog endnu ikke til for
lærerstanden. Han er en fobiker som der forefindes horder af fobikere
i dette forum. Neurotikere kaldtes det for nogle år siden. Idag -
fobier og fobikere.

Der er intet i hans statement som kan forbindes med realiteten. Intet
- what so ever. Der har aldrig været et land - Danmark - uden
kriminalitet. Sådan en jydepotte burde da have hørt om Jens Langkniv
og bare besidde en anelse af historisk viden ?

Og racistiske generaliseringer ud i: Horder af vilddyr... Det lyder
omtrent somom vi bliver invaderet af Djengis Kahn, bortset fra at der
ikke er tale om mennesker, men om dyr.

Vi behøver ikke realitetsteste udsagnet. Det er fobisk - præcist som
når Per Rønne er angst for burkaklædte personer fordi han forestiller
sig at de kan være: Mænd med maskinpistoler.

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 14:57

On 18 Jul., 20:08, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Ja det er retoriken mens vi venter på at du får den drejet over i noget med
> at det er Israels skyld det hele.

Ja. Det er retorikken. Det er imponerende.

Og. Du forklarer da bare sammenhængen mellem en Morten Koch roman og
Israel. Det lyder unægtelig en anelse - fantasifuldt?

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:55

On 18 Jul., 22:34, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> osv osv i et omfang og med en brutalitet der er helt uhørt. Når det er
> prisen for åbne grænser og globalisering, så holder jeg mig til

Jamen ... det er da fint med mig .... velbekomme

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 18:14

On 19 Jul., 01:18, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> og det ER der belæg for,
>
> ved du ikke hvad du selv poster

Endnu er det dog ikke kriminalitet, når I poster herinde :)

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 23:55

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:20

Fra : Patruljen

Dato : 19-07-10 08:57

On 19 Jul., 11:11, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Du roder rundt i det.
>
> I gruppen her er der såmænd en hel del der benægter kriminaliteten er
> steget. Der er en hel del der nægter at lave den kobling du gør, nemlig
> sociale problemer ---> kriminalitet.
>
> Fakta er der er flest sociale problemer med de fremmede i landet. Der skal
> løsningen altså findes.

Det er et statement med modifikationer. hvis vi taler om frekvens af
kriminalitet pr.1000 indbygger så - ja. Hvis vi taler om omfang, så er
svaret - nej.

Præcist som det handler om, hvad vi definerer som værende et socialt
problem. hvis vi taler om antal misbrugere, så er der langt flere
etniske danskere.

Og retter vi fokus på et andet alvorligt problem, nemlig antallet af
uuddannede unge pr.ungdomsårgang, så er svaret - nej. Det er omkring
1450 indvandrere - unge pr.år, som ikke får en uddannelse. Tallet er
iøvrigt faldende -

Der er omkring 10.500 danske drenge pr.årgang, der aldrig vil få en
uddannelse. Tallet er iøvrigt stigende -

Det er et ganske bekymrende forhold - for vores alles fremtid.
Antallet af arbejdspladser, som kan bruge uuddannet arbejdskraft er
faldet dramatisk og kan forventes at falde yderligere. De
arbejdspladser flyttes nemlig til udlandet, hvor omkostningerne er
lavere. Det der er behov for er uddannede mennesker -

Vi får ikke alene mindre årgange, som skal betale for os alle. Vi får
også en stor andel af uudannede, som også vil være en belastning for
økonomien i form af overførselsindkomster.

Det er faktisk det mest alvorlige sociale samfundsproblem, som vi
sidder med iøjeblikket.

Og så sidder du og det øvrige slæng af højre-drenge og tuder over
kriminalitet i den ene tråd efter den anden. Se dog at få orden i
prioriteterne -

> Det er svært at finde den løsning når man end ikke
> kan blive enige om at kriminalieten er steget og at det er en bestemt gruppe
> mennesker der er hovedårsagen til dette. Når man har draget disse
> konklusioner, så kan løsningen måske findes.-

Naturligvis kan vi blive enige om, at kriminaliteten er steget. Det
som ikke er iorden er din selektive udpegning af særlige -
marginaliserede grupper. Du er end ikke bevidst om, at du, når du
sidder der med din fobiske pegefinder og dine hadske udsagn faktisk er
medvirkende til at gøre tingene værre.

Der er ikke en eneste højre-dreng i dether slæng, som færdes på
dk.politik, der arbejder på at bedre situationen. Tværtimod. I
bidrager alle til at splitte befolkninge op og I er medvirkende til at
marginalisere yderligere.

Der er ikke en eneste af jer fobikere, som bidrager med noget
konstruktivt. Eller har forslag til at bedre situationen. I
foretrækker at fantasere om: " Send dem hjem til grusbunken". Og i
render rundt med irrationel fodsved over at spekulere i, om de
burkaklædte personer, mon er mænd med maskinpistoler osv.etc-

Somom det skulle betyde, at der er flere danske drenge, som får en
uddannelse. Eller somom det kunne være en - de facto - løsning. I
fantaserer - folkens - på grænsen til det psykotiske.

Fra : Vidal

Dato : 17-07-10 12:56

Den 17-07-2010 12:08, Malene P skrev:
> [...]
> til eftertanke for virkelighedsfornægterne ved at Google på "polske tyve".

Morten Korch døde først i 50'erne. Det meste af det, han skrev,
var altså placeret i en periode før industrialiseringen af
Danmark.

Du kan måske længes tilbage til det samfund, men jeg tvivler
på, du ville ønske dig tilbage til den tid, hvis du vidste,
hvor fattigt det faktisk var i forhold til det vi lever i nu.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kert Rats

Dato : 17-07-10 13:36

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på, du ville ønske dig tilbage til den tid, hvis du vidste,
> hvor fattigt det faktisk var i forhold til det vi lever i nu.

Fattigdom dengang før 1950 var meget udbredt, men helt frem til starten af
1960'erne forekom der fattige folk, som kun havde det tøj, de gik med, og
kun et par sko. Jeg husker fra mine første skoleår sådanne fattigfolk.
Tandhygiejnen var ikke-eksisterende - flere havde sorte tænder.

Når det er sagt, så forekom der meget sjældent mord og overfald, så på den
måde var de gode gamle dage gode.

Venligst

Kert Rats

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 10:05

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> skrev i meddelelsen

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Når det er sagt, så forekom der meget sjældent mord og overfald, så på den
> måde var de gode gamle dage gode.

Og det tror du på, kun fordi du ikke kunne læse om det i avisen ??? eller
har du undersøgt din påstand først, førend du postede dit indlæg.

Hvis aviserne skræmmer dig så meget, så er problemet jo mere dig end den
virkelighed du befinder dig i, har du nogensinde tænk på, at få løst dit
egen problem først, og dernæst se om virkeligheden har ændret sig
væsentligt.

Folk havde da travlt med at skaffe føde, jeg kender da til flere episoder,
hvor krybskytteri var vejen frem, hvor vådeskud blev en internt sag, og hvor
"udfordringer" af simpel gang i gaden ikke blev gjort til et problem.

Børn døde på arbejde, bønnerne døde på arbejde, industriarbejder døde på
arbejde, mange dødsfald blev opgjort, at værende arbejdsrelateret, så gå i
bare i gang med at udforme Morten kock tiden, og lad os se hvem af jer der
hurtigt ser frem til at træde ind i virkeligheden. Den virkelige
virkelighed.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 11:59

"Notion" <No_post@to.me> wrote in message
> [...]
> tiden, og lad os se hvem af jer der hurtigt ser frem til at træde ind
> i virkeligheden. Den virkelige virkelighed.

Jøsses at sammenligne arbejdsulykker med berigelseskriminalitet, så er man
godt nok lettere alternativ....

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:50

On Mon, 19 Jul 2010 12:58:57 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Jøsses at sammenligne arbejdsulykker med berigelseskriminalitet, så er man
>godt nok lettere alternativ....

arbejdsulykker ER i mange tilfælde berigelseskriminalitet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 19:08

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message
>
> Jøsses at sammenligne arbejdsulykker med berigelseskriminalitet, så er man
> godt nok lettere alternativ....

Total IQ på 50, er nok højt sat, men jeg tager chancen og gætte på det er
dit maksimum.

Læs nu hvad der svares på.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 21:15

> Total IQ på 50, er nok højt sat, men jeg tager chancen og gætte på
> det er dit maksimum.

Total IQ? er IQ noget man sparer op og lægger sammen, eller hvordan fungerer
det i østen med IQ? der kan man måske også købe sog til IQ?

Du er og bliver et vrøvlehoved.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 20-07-10 10:28

> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> Total IQ? er IQ noget man sparer op og lægger sammen, eller hvordan
> fungerer det i østen med IQ? der kan man måske også købe sog til IQ?
>
> Du er og bliver et vrøvlehoved.

Hvert menneske besidder i en vis alder en mænge IQ, din er aldrig noget over
50%, så for videnskaben er du et vidunder, for ingen har fortalt dig du kan
gå oprejst, men du gør et forsøg hverdag.
Behold det som en hemmelighed, for hvis du vidste at der skal +60% til for
at du evner at bevæge benene modsat dine behov, så havde du aldrig været i
stand til at gå oprejst.
Er der aldrig nogen som har fortalt dig, at du er en abe ??? ... undskyld
for den pludselig sandhed der kom frem nu.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-10 10:50

> Hvert menneske besidder i en vis alder en mænge IQ, din er aldrig
> noget over 50%,

Hvad er 100% IQ? du er da godt nok dummere end afbrændt snot.

> så for videnskaben er du et vidunder, for ingen har
> fortalt dig du kan gå oprejst, men du gør et forsøg hverdag.

Kom nu bare igang med at forklare hvad % har med IQ at gøre tossehoved.

> Behold det som en hemmelighed, for hvis du vidste at der skal +60%

+60% i forhold til hvad amøbe?

> [...]
> Er der aldrig nogen som har fortalt dig, at du er en abe ??? ... undskyld
> for den pludselig sandhed der kom frem nu.

Jeg har sq ondt af dig, du er jo virkelig bindegal.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 23-07-10 09:52

> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> Hvad er 100% IQ? du er da godt nok dummere end afbrændt snot.

Som man kan se, er det formår, langt fra hvad der forventes af dig, derfor
er % af dine forståelse en punkt for lighed, mellem udvikling og begavelse,
men det tager for lang tid at forklarer dig omkring denne proces.

Dine 50% formåen gør dig meget lidt vidende ( du forstår ikke så meget),
viden er udtryk for at bruge sin intelligent til "lagerføring" sådan at der
opnås viden.
Nu er det skrevet meget langsomt, så måske du skulle sætte dig ned, og sige
til dig selv, hmm hvor blev livet af, tænk og lær, det er din store opgave,
til næste uge, så bliver du sat til tavlen og skal redegøre for din
forståelse, ikke det du formår, men det du forstå, sådan at der er
sammenhæng mellem % af normal og % i fravigelse viden .. hmmmmmm nu blev den
sikket for dyb igen .. upsss

> Kom nu bare igang med at forklare hvad % har med IQ at gøre tossehoved.

> +60% i forhold til hvad amøbe?

Læs og lær, jeg vender tilbage og vi tager den oppe ved tavlen ...

> Jeg har sq ondt af dig, du er jo virkelig bindegal.

Hmm .. det behøver du ikke, jeg er her for at hjælpe dig, på samme måde som
jeg hjælper alle andre..... men % af din IQ .. er måling af det du formår,
men google og du bliver (oplyst)

Fra : N_B_DK

Dato : 23-07-10 11:30

> [...]
> derfor er % af dine forståelse en punkt for lighed, mellem udvikling
> og begavelse, men det tager for lang tid at forklarer dig omkring

Det der er så sort som det kan blive, det giver absolut ingen mening.

> [...]
> måde som jeg hjælper alle andre..... men % af din IQ .. er måling af
> det du formår, men google og du bliver (oplyst)

Tragisk du ikke har fået mere hjælp, du er jo totalt blank, selv Sidney Lee
virker hamrende intelligent i forhold til dig, og det er dybt skræmmende.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 24-07-10 11:32

> [...]
>
> Tragisk du ikke har fået mere hjælp, du er jo totalt blank, selv Sidney
> Lee virker hamrende intelligent i forhold til dig, og det er dybt

Ja ja .. du ser selv hvor vejen for dig føre hen, men tro mig, det du formår
er ikke en overraskelse for nogen, måske dig selv. På sin vis får man
medlidenhed af en person som dig, som prøver at opnår dagens godbid, dog
uden aldrig at være i nærheden af denne.
Som så mange gang, vil jeg begynde at lære dig lidt efter lidt, med min
store tålmodighed og gåpåmod skal jeg nok får dig igennem en ny 7 klasse
prøve.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-07-10 14:08

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> [...]
> tiltaler dig. Og at du bilder dig ind, at hans forfatterskab
> reflekterer udfordringerne i hans samtid. Du fremstår hverken belæst

Det er vel ikke værre end det univers der præsenteres af diverse andre bøger der jævnligt diskuteres her i gruppen?

> Jeg tror egentlig ikke Malene skriver her af lyst, jeg vil vædde en bajer
> eller ti på at hun har fået det her som et job af det politiske parti hun er
> medlem af. Hvilket parti kunne det mon være Malene var med i ??

En interessant tanke. Mener du i ramme alvor at der er folk der er herinde fordi de får penge for at fremme et bestemt synspunkt?

Fra : P.N.

Dato : 18-07-10 14:20

""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100717" <nospam0002+20100717@gmail.com> skrev
i en meddelelse news:m2mxtqi7do.fsf@gmail.com...

> En interessant tanke. Mener du i ramme alvor at der er folk der er herinde
> fordi de får penge for at fremme et bestemt synspunkt?

Penge!! nej slet ikke, men det ku være at hun fik noget andet.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-07-10 23:10

"P.N." <p.n.@get2net.dk> writes:

> ""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100717" <nospam0002+20100717@gmail.com> skrev
> i en meddelelse news:m2mxtqi7do.fsf@gmail.com...

> Penge!! nej slet ikke, men det ku være at hun fik noget andet.

VIrkelig? Hvad ellers aflønner politiske partier medarbejdere med?

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 08:07

On 17 Jul., 13:35, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> Det gør jeg heller ikke. Men så længe der er grobund for at skrive, så
> skriver hvad der passer mig

> Den bajer -eller ti-  taber du nu hurtigt.
>
> Malene P

Der er da ved gud ingen, der skriver i dk.politik professionelt. Her
er otte-ti kernebrugere, der pisker en stemning op, for så at skændes
over ordvalget. Det er altså kun interessant, som underholdning for
alle andre.

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 08:11

On 17 Jul., 15:40, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> Bang plejer at møde op i 2-3 indlæg hvor han sviner stort set alle til,
> hvorefter han brokker sig over tonen og er væk i 3 måneder, derefter
> gentager mønsteret sig.- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg er da bedøvende ligeglad med tonen. Og jeg sviner egentlig kun
tåberne til. Du har naturligvis ret i, at det i dette forum i høj grad
rammer stort set alle.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 19:37

> [...]

>til. Du har naturligvis ret i, at det i dette forum i høj grad rammer stort

Du er en opblæst nar der kun møder tåber alle steder fordi dit ego bare er
sådan!

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 08:15

On 17 Jul., 13:20, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> tid som nu, har jeg vel en pointe som ikke selv den mest massive tilsvining
> eller killfiltring kan bortforklare. Er du uenig i det, Bang?

Forureningen, udbredelsen af børneporno, færdselsulykker og
eksempelvis din mulighed for at ytre dig har også skiftet karakter
siden Morten Korch skrev om glade køer og lange sommerdage. Hvad er
din pointe egentlig?

Fra : Malene P

Dato : 17-07-10 15:55

> [...]

eksempelvis din mulighed for at ytre dig har også skiftet karakter
siden Morten Korch skrev om glade køer og lange sommerdage. Hvad er

Jeg taler ikke om hverken forurening, børneporno eller færdselsulykker men
alene om, hvilke problemer fremmedtilstrømningen via udlændingeloven fra
1983 og åbne grænser har medført at ulykker over landet. Og det ved du jo
godt, så lad være med at pladre udenom, Bang..Bare svar på mit spørgsmål.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 09:34

On 17 Jul., 16:54, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> godt, så lad være med at pladre udenom, Bang..Bare svar på mit spørgsmål.

Plapre udenom?!?

Danmark er på ingen måde værre stillet pga fremmedtilstrømning, end
lande vi i øvrigt sammenligner os med. Jeg tvivler på, at et stykke
lovgivning fra 1983 har gjort nogen gevaldig forskel i den sammenhæng.
Også selvom jeg ved, at du dagligt ynder at få angstprovokeret
tyndskid over 1983 og de fremmede.

Lovgivning kommer og går og tiderne skifter. Alle lande gennemgår
udvikling, der i det store hele alle steder betyder grovere
kriminalitet inden for diverse kategorier. Det er ikke noget dansk
fænomen. Det er ikke noget, der er sket pga 27 år gammel lovgivning.
De åbne grænser har bragt masser af udvikling. Det hedder
globalisering, og der er masser af udfordinger i den forbindelse. At
lukke grænser og hyle op i angst over alt syd for Kongeåen er ikke en
løsning. Jeg formoder dog, at du stadig bliver opstemt over en tid
hvor hestevogne, spanskrør og røgsignaler var fantastiske
opfindelser.

Er det svar nok? Eller er der for få billeder til, at det rigtigt
scanner?

Du er ubegavet, Malene P.

Fra : Malene P

Dato : 17-07-10 17:00

> [...]
> godt, så lad være med at pladre udenom, Bang..Bare svar på mit spørgsmål.

Du er ubegavet, Malene P.

Jaja, den har vi jo hørt før. Men ellers tyder jeres hysteriske reaktioner
på mine indlæg vist på, at jeg har ramt plet via mine links til
virkeligheden.

Malene P

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 17:04

> [...]
>
> Jaja, den har vi jo hørt før. Men ellers tyder jeres hysteriske reaktioner
> på mine indlæg vist på, at jeg har ramt plet via mine links til

I gamle dage var der godt nok fredeligt og dejligt i Danmark, men så blev vi
globaliseret og det betyder at der kommer mere vold og kriminalitet. Hvordan
man så får dette til at betyde at _danskerne_ er blevet mere voldelige må
stå hen i det uvise. Men det er også ligemeget, det vigtigste er at nu er vi
en del af verden og der er der mere vold, så vi skal naturligvis acceptere
at skulle låse dørene, ikke gå ud om natten og ikke stole på ukendte
generelt, det er jo globalisering og globalisering er godt. Husk det.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 19:03

Fra : \"@'

Dato : 17-07-10 19:14

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 19:27

> [...]

voldsforbrydelser i 1960 og 12000 i 2010, så er det jo logisk at
kriminaliteten ikke er steget, enhver der ikke kan se det, er selvfølgelig
bare dum. Det er jo logisk som Peter Bange siger, bare fordi kriminaliteten

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 08:24

On Sat, 17 Jul 2010 20:26:51 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>voldsforbrydelser i 1960 og 12000 i 2010, så er det jo logisk at
>kriminaliteten ikke er steget, enhver der ikke kan se det, er selvfølgelig

hvor meget er befolkningstallet steget i samme periode?

er det seksdoblet?

> Det er jo logisk som Peter Bange siger, bare fordi kriminaliteten
>er steget så er det ikke et problem, det er bare globaliseringen og så er
>det i orden.

NÅ SÅR'N

man kan altså blot sætte en benævnelse på, så trylles en seksdobling
væk?

>Du kan selv se, om du kan finde logik i det, hvis du ikke kan,
>så er det, fordi du er dum. Det har i hvert fald intet at gøre med der ikke
>er logik i argumenterne.

altså ligesom trusler mod tegnere intet har at gøre med antallet af
muhamedanere i Danmark?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim2000

Dato : 18-07-10 09:27

> hvor meget er befolkningstallet steget i samme periode?
>
> er det seksdoblet?

Nejnej, men så siger vi bare at folk anmelder mere end de gjorde for 50 år
siden. Vi ved det ikke, men det lyder da bedre og pakker man det ind 8000
sider og 12 professortitler der hver tjener 1 million, så virker det meget
troværdigt.

> NÅ SÅR'N
>
> man kan altså blot sætte en benævnelse på, så trylles en seksdobling
> væk?

Jeps. Godt du nu har set lyset.

> altså ligesom trusler mod tegnere intet har at gøre med antallet af
> muhamedanere i Danmark?

Vi kan vel alle huske de utallige gange Karen fra Vestjylland har forsøgt at
angribe med økser.......

Fra : Patruljen

Dato : 18-07-10 14:59

Fra : Volger Garfield

Dato : 19-07-10 20:50

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 09:53

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 10:07

"Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> Prøv at smutte en tur til Phil, et demokratisk og kristen land, så
> vil i opleve en virkelighed som er mere skræmmende end den EB og BT
> kan beskrive.

De er da ellers ret fattige, så må der jo ifølge dit sludder jo næsten ikke
være nogen kriminalitet.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 18:50

> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> De er da ellers ret fattige, så må der jo ifølge dit sludder jo næsten
> ikke være nogen kriminalitet.

Kan kun sige, IQ er ikke det du har over 100% af, sorry 2 say...

Fra : N_B_DK

Dato : 19-07-10 21:11

> Kan kun sige, IQ er ikke det du har over 100% af, sorry 2 say...

Ovenstående giver absolut ingen mening, men hvorfor skulle dit skriv dog
også pludselig det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 20-07-10 10:23

> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> Ovenstående giver absolut ingen mening, men hvorfor skulle dit skriv dog
> også pludselig det.

Det var nok for dyb til dig, siden du behøvede at sende en linje ind. Prøv
noget nyt, læs nogle børnebøger, de er for dig kognitivt udfordrende.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-07-10 10:48

> Det var nok for dyb til dig,

For dyb? LOL det giver absolut ingen mening at tale om % når man taler om
IQ, men det er du jo for dum til at fatte.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 23-07-10 09:43

> "Notion" <No_post@to.me> wrote in message

> For dyb? LOL det giver absolut ingen mening at tale om % når man taler om
> IQ, men det er du jo for dum til at fatte.

nej din størrelse har ikke noget begreb ... så når der henvises til %, så er
din formåen, ikke din virke der måsle på .. så jo det var en tand for dyb
til dig igen igen .. ak ja .. du er meget småt begavet ...

Så den måling er på, bare for at skrive det langsomt . hvad du formår, ikke
hvad du forstår . kan du følge med nu, hvor det er skrevet meget langsomt ..

Fra : Kim2000

Dato : 19-07-10 10:11

"Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> [...]

sociale problemer ---> kriminalitet.

Fakta er der er flest sociale problemer med de fremmede i landet. Der skal
løsningen altså findes. Det er svært at finde den løsning når man end ikke

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-10 10:31

> [...]
> er steget og at det er en bestemt gruppe
> mennesker der er hovedårsagen til dette. Når man
> har draget disse konklusioner, så kan løsningen

Dit og andre fremmedhaderes problemer er at I på
en ubehagelig og provokerende facon taler om "de
fremmede" som om de alene var årsagen til alle
misere her i samfundet, og når man så forsøger at
forklare nogle af tingene med sociale forhold,
bliver de afvist med "bortforklaringer" og "du er
fremmedelsker" og overdrivelser om statistiske
forhold som er grebet ud den tomme luft. Der er
altså ingen vilje til at diskutere prolberne på en
urban facon, men syndebuksteorierne skal hele
tiden fremhæves. Derfor!

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:43

On Mon, 19 Jul 2010 11:30:37 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Dit og andre fremmedhaderes problemer er at I på
>en ubehagelig og provokerende facon taler om "de
>fremmede" som om de alene var årsagen til alle
>misere her i samfundet,

dine ovenstående påstande er komplet vanvittige, du kan ikkke finde
belæg for det midste af hvad din fantasi får dig til at skrive

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 16:38

On Mon, 19 Jul 2010 11:11:00 +0200, "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]

>mennesker der er hovedårsagen til dette. Når man har draget disse
>konklusioner, så kan løsningen måske findes.

du får ikke hverken røde venstresnoede abekatte eller "velmenende"
"humanister" til at forholde sig til fakta på anden måde end at de
tager afstand fra samme og altid afviser virkeligheden

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Notion

Dato : 19-07-10 19:06

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> Du roder rundt i det.

Jeg roder ikke rundt i noget, jeg prøver at få dig til at agerer i den
virkelige verden, overskrifter i en avis er lang fra den virkelige verden,
så er din bibel jo Se og Hør ??

prøv nu at komme til fornuft.

Du opfatter de fremmede som kriminelle og det som er være og glemmer at
fokuserer på det egentlige problem, som ligge til grund for din opfattelse.

Du trøstes af overskrifter og de giver dig følelse af at være mand, men det
er kun på ydersiden, idet du slet ikke ved hvad der er virkelighed og hvad
der er overskrifter i dagens Danmark.

Som jeg skrev før, når der er flere værdier i samfundet, så stiger de
kriminelle handlinger, der har aldrig været så mange som er taget for
økonomisk kriminalitet som i disse år.

Det er så let at sige det er de fremmede som kommer og laver kriminalitet,
det er da logik, at hvis der er værdier i samfundet, så stiger de kriminelle
handlinger jo også, det er jo logik. Samtidig hvis der er en store sociale
skævheder, så er det mange rapporter som viser at der er flere elementer som
gør sig gældende for kriminelle handlinger, det er jo parallel samfund som
opstår, pga. den skævvridning som laves.

Jeg ved godt du helt vil have at det er de fremmede som laver kriminalitet,
men så burde den jo falde i takt med at de fængsles ikke sandt ??

Kan du redegøre for hvorfor det ikke er tilfældet ??

> I gruppen her er der såmænd en hel del der benægter kriminaliteten er
> steget. Der er en hel del der nægter at lave den kobling du gør, nemlig
> sociale problemer ---> kriminalitet.

Som du kan læse i diverse rapporter, så stiger kriminaliteten i takt med de
værdistigninger et samfund får.

> [...]
> gruppe mennesker der er hovedårsagen til dette. Når man har draget disse
> konklusioner, så kan løsningen måske findes.

Ja de sociale problemer med de fremmede, er et problem og som kan løses.
Indtil nu har de fået lov til at opbygge et parallelt samfund og hvorfor så
ikke bryde med de normer som "normalt" fortolkes som værende værdiskabende
for opbygning af relationer til samfundet.

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-10 18:06

> [...]

> Jaja, den har vi jo hørt før. Men ellers tyder jeres hysteriske reaktioner
> på mine indlæg vist på, at jeg har ramt plet via mine links til

"angstprovokeret tyndskid over 1983 og de fremmede." - det er faktisk en
meget rammende beskrivelse af dig, Malene.

Det er dine egne hysteriske indlæg, som du kan takke for den meget sigende
beskrivelse af din person.

Fra : Mendoza

Dato : 17-07-10 19:13

""Thomas"" <omgz!> skrev i meddelelsen

> [...]
> meget rammende beskrivelse af dig, Malene.
>
> Det er dine egne hysteriske indlæg, som du kan takke for den meget sigende

Er det hysterisk at linke til faktiske begivenheder, bragt i dagspressen?

Fra : Peter Bang

Dato : 19-07-10 17:29

On 19 Jul., 17:42, "\"@'" <1...@iindnaavalid.invavvlid> wrote:

> dine ovenstående påstande er komplet vanvittige, du kan ikkke finde
> belæg for det midste af hvad din fantasi får dig til at skrive
>
> --
> Si vis pacem - para bellum

Der er noget dejligt underholdende og tragikomisk over dine snotdumme
kommentarer om belæg for ditten og datten. Hvor tit bliver din søvn
afbrudt af SOSU, når du skal vendes for at undgå liggesår?!?

Fra : \"@'

Dato : 20-07-10 20:51

On Mon, 19 Jul 2010 16:28:31 -0700 (PDT), Peter Bang
<dk.pbang@gmail.com> wrote:

>Der er noget dejligt underholdende og tragikomisk over dine snotdumme
>kommentarer om belæg for ditten og datten. Hvor tit bliver din søvn
>afbrudt af SOSU, når du skal vendes for at undgå liggesår?!?

skrev manden som finder indlæg omhandlende grov kriminalitet
underholdende

og indtil videre er påstande om fremmedhad af indlysende grunde
stadigvæk udokumenterede

påstanden i øvrigt fremført af en person som viser interesse for
hvilken hudfarve folk har

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 10:29

On 17 Jul., 18:03, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:

> [...]
> generelt, det er jo globalisering og globalisering er godt. Husk det.
> Globalisering er udelukkende godt. Der er ingen ulemper ved globalisering -

Jeg er ikke helt sikker på hvad du egentlig vil med det der bavl.

Jeg ved heller ikke hvem de der 'vi' er, som du ævler om. Men jeg kan
da berette, at jeg ofte går ud om natten og ofte stoler på ukendte.
Konverserer endda med fremmede. Det lyder sikkert frygteligt og
skræmmende for dig. Derudover har jeg vist aldrig pointeret at
globalisering udelukkende er godt, selvom det sikkert passer bedre ind
i din noget smalsporede opfattelse af det meste. Jeg synes endda
bestemt, at jeg nævnte diverse udfordringer. Men skal jeg tolke det
sådan, at du også er at finde på det hold, der af frygt mener, at
løsningen på udfordringer er, at lukke af og lave frikadeller? Er du
ofte bange?

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 10:40

On 17 Jul., 17:59, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> "Peter Bang" <dk.pb...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:f9b99e9c-f6e8-452b-bb68-16613b3e89b7@d8g2000yqf.googlegroups.com...
> men

> Du er ubegavet, Malene P.
>
> Jaja, den har vi jo hørt før. Men ellers tyder jeres hysteriske reaktioner
> på mine indlæg vist på, at jeg har ramt plet via mine links til
> virkeligheden.
>
> Malene P

Når du tror på dine synspunkter om 27 år gammel lovgivning og dit
billede om gamle dage, som værende lykke og idyl, så virker det ret
logisk at du også bilder dig ind, at dine indlæg rejser hysteri og
rammer plet. Kunne du ikke prøve at bruge eksempelvis 10 pct af din
tid på at øge din begavelse? Altså blot droppe dit heroiske arbejde
med at poste links til ekstrabladet på dk.politik bare hver 10. dag?
Eller bliver det alligevel for nyt og anskprovokerende for dig?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-07-10 19:54

> [...]

>om gamle dage, som værende lykke og idyl, så >virker det ret logisk at du
>også bilder dig ind, at dine indlæg >rejser hysteri og

Ekstra Bladet må jo så også bilde sig det samme ind!

> [...]
>poste links til ekstrabladet på dk.politik bare >hver 10. dag?
>Eller bliver det alligevel for nyt og anskprovokerende for dig?

Er virkelighede ikke at det er for nyt og anskprovokerende
for dig Peter Bang at forholde dig til den massive kriminalitets stigning
siden , lad os bare sige 1980'erne.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 17:49

On 17 Jul., 20:36, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Du er en opblæst nar der kun møder tåber alle steder fordi dit ego bare er
> [...]

Jeg møder skam ikke tåber alle steder. I dk.politik møder jeg tåber
konstant. Hvori består det opblæste?!?

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 17:52

On 17 Jul., 20:53, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Ekstra Bladet må jo så også bilde sig det samme ind!

Præcis :) ... og lige den kommentar nagler vist egentlig
kernelæseren :) Det er super, at du læser Ekstrabladet, Michael :)

Fra : Peter Bang

Dato : 17-07-10 17:57

On 17 Jul., 20:58, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]
> skrive om det her i gruppen hvor kun succeshistorier fra det "virkelige" liv

:) ... Asperger-tingen ... jaja ...

Hvor i alverden beskæftiger jeg mig med, hvad du og Malene P. må undre
jer over?!? Og hvor i alverden beskæftiger jeg mig med hvad du og
Marlene må slrive her i gruppen?!? Du og Malene P. må da gøre hvad I
har lyst til. Men måske det med Asperger er en mere personlig ting for
dig. Noget med, at jeg for guds skyld ikke må kommentere jeres
ubegavede tåbeligheder? Jeg synes at du og Malene P. er ubegavede.
Noget så frygteligt ubegavede endda.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 18-07-10 18:57

Fra : \"@'

Dato : 18-07-10 20:02

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:40

On 18 Jul., 19:56, "Michael Meidahl Jensen"

Fordi du er snotdum?

Fra : Peter Bang

Dato : 18-07-10 15:46

> [...]
>
> --
> Si vis pacem - para bellum

..... og andetsteds her i dette talentfulde forum får du dig også
analyseret frem til, at jeg finder kriminalitet underholdende. Dine
ynkelige kommentarer tæller sgu ikke rigtigt noget :)

Fra : \"@'

Dato : 19-07-10 00:18