Liberal alliance bagmand på flugt
Fra : P.N.

Dato : 17-07-10 10:29

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1378398.ece

"Efter at Saxo Bank blev meldt til Bagmandspolitiet i sidste uge for
overtrædelse af loven om hvidvask, er bankens direktør Lars Seier
Christensen gået under jorden."

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 10:35

"P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> "Efter at Saxo Bank blev meldt til Bagmandspolitiet i sidste uge for
> overtrædelse af loven om hvidvask, er bankens direktør Lars Seier

Hvis forbundsformand Poul Erik Skov Christensen bliver anklaget for svindel
er det så det samme som at SF bliver anklaget for svindel?

Fra : P.N.

Dato : 17-07-10 10:52

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> "P.N." <p.n.@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis forbundsformand Poul Erik Skov Christensen bliver anklaget for
> svindel er det så det samme som at SF bliver anklaget for svindel?

Undskyld men har tanken strejfet dig at det her sender et signal om
tankegangeen hos liberalisterne i det danske samfund. Samfundet Kim det er
os i fælleskab og såvidt jeg kan se så er samfundet ved at køre i sporet på
Lars Sejer og hans liberalister hvilket IMHO lyder som en meget dårlig ide.
stikord: individualisme, opløsning af fællesnormer, narcisisme, egocentri,
kaos.

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 12:38

> [...]
> på Lars Sejer og hans liberalister hvilket IMHO lyder som en meget dårlig
> ide. stikord: individualisme, opløsning af fællesnormer, narcisisme,

Så da 3F giver penge og støtte til oppositionen kan vi antage at
venstrefløjen fusker med timeplaner, minutter, skider på de ældre og
generelt er luddovne dumme nasserøve?

Kan du selv høre den ikke holder?

Fra : P.N.

Dato : 17-07-10 13:02

> Så da 3F giver penge og støtte til oppositionen kan vi antage at
> venstrefløjen fusker med timeplaner, minutter, skider på de ældre og
> generelt er luddovne dumme nasserøve?
>
> Kan du selv høre den ikke holder?

Nej tværtimod holder den "desværre" pointen fortæller jeg ikke da jeg ikke
giver ammunition til modparten.

Fra : Kim2000

Dato : 17-07-10 14:35

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Nej tværtimod holder den "desværre" pointen fortæller jeg ikke da jeg ikke
> giver ammunition til modparten.

Jeg kan simpelthen ikke forstå sætningen.