Terror og statistik
Fra : /John

Dato : 16-07-10 15:40

Der findes tre slags løgn: løgn, forbandet løgn, og statistik.

"Kun 0,3% af terroraktionerne i Europa har med islam at gøre, viser
opgørelse fra EU's politienhed, Europol"

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1378269.ece

Keine Hexerei, nur Behändigkeit!

Måske kan statistik endda trylle terror i EU helt væk, hvem ved?

Det ville da være en herlig nyhed i sommervarmen :)

John

Fra : \"@'

Dato : 16-07-10 16:54

On Fri, 16 Jul 2010 16:39:48 +0200, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Der findes tre slags løgn: løgn, forbandet løgn, og statistik.
>
>"Kun 0,3% af terroraktionerne i Europa har med islam at gøre, viser
>opgørelse fra EU's politienhed, Europol"

"
Og resultatet er, at ud af 1890 'planlagte, gennemførte og
forhindrede' terroraktioner var kun seks aktioner knyttet til
militante islamister

Kilde:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1378269.ece#ixzz0trS9ajIz
"

de resterende var begået af såkaldt IKKE-militante muhamedanere

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : hanzen

Dato : 16-07-10 18:36

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i en meddelelse

> [...]
> "
>
> de resterende var begået af såkaldt IKKE-militante muhamedanere

Ja, det er virkelig en "fredelig religion".
Bortset fra at det ikke er en religion, og heller ikke fredelig.
Så det er nærmest ingenting.

--

hilzen
hanzen

Fra : P.N.

Dato : 16-07-10 20:15

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske kan statistik endda trylle terror i EU helt væk, hvem ved?
>
> Det ville da være en herlig nyhed i sommervarmen :)

"Det må siges at stå i kontrast til det trusselsbillede, vi får gennem
medierne, siger terrorforsker Ann-Sophie Hemmingsen fra Dansk Institut for
Internationale Studier til Weekendavisen."

Endnu engang sidder den yderste højrefløj og hyler op om Islam som roden til
alt ondt og når det så kommer til stykket så er det jer selv der laver alt
balladen.

Tabere!!!

Fra : N/A

Dato : 17-07-10 00:28

Fra : Kert Rats

Dato : 17-07-10 00:28

"Per Fers" <per@fers.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> konflikter i verden. Desværre er islam bare ikke kun en religion...

> Det har du skam så uendelig ret i!!!!
>
> Den herskende elite og deres håndlangere i Europa er en kæmpe flok
> tabere, der lukker kontinentet op for en horde naive beduiner - og samme
> tabere lader oven i købet lalleglad disse middelalderlige væseners
> ideologiske væbnere bestemme, hvordan vi selv skal opføre os i eget hus.
>
> Hvis jeg selv - allah forbyde - var muslim, ville jeg nok også betragte
> disse vantro vesterlændinge som tabere - de har ikke en skygge af

Spot on!
Det væsentligste problem med håndteringen af indvandring af uciviliserede og
åndsformørkede mennesker er, at vi i Vesten, og i Danmark, er ukvalificerede
til at håndtere en sådan indvandring og den efterfølgende nødvendige
integration.
Vi er tossegode, naive, godtroende og ude af stand til at hjælpe indvandrere
på en humanistisk måde, dvs. at hjælpe på en måde, så hjælpen bringer
indvandrerne frem til integration i vores samfund.

Venligst

Kert Rats