Nu vi er i gang..
Fra : kk

Dato : 11-07-10 15:38

...med at være forarget over vore medborgere, kan man jo spekulere om damen i
dette link:
http://nordjyske.dk/navne/forside.aspx?ctrl=10&data=192%2c3616597%2c5%2c4
.. nu også har husket at tage pengene med hjem, og dele med skattefar?
Man kan jo have sine tvivl!
mvh
kk

Fra : \"@'

Dato : 11-07-10 15:51

On Sun, 11 Jul 2010 16:38:18 +0200, "kk" <kru@nospammail.dk> wrote:

> [...]
>http://nordjyske.dk/navne/forside.aspx?ctrl=10&data=192%2c3616597%2c5%2c4
>. nu også har husket at tage pengene med hjem, og dele med skattefar?

SÅ tåbelig er hun forhåbentlig ikke

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : ASKF

Dato : 12-07-10 20:09

kk ytrede sig i <4c39d759$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>http://nordjyske.dk/navne/forside.aspx?ctrl=10&data=192%2c3616597%2c5%2c4
>. nu også har husket at tage pengene med hjem, og dele med skattefar?

Nej, hun har i et par år haft bopæl i Monarco, hvor man som bekendt ikke
skal betale skat.

Monarco er meget brugt af sportsfolk som rejser meget, for at deltage i
turneringer, da de opholder sig mere i udlandet end i deres hjemland.
Typisk vender de tilbage til hjemlandet og betaler skatten, når
karrieren er forbi, eller de bosætter sig i deres partners hjemland.

Det er meget få som vedbliver at have adresse i et skattely og bosætter
sig der.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Kim2000

Dato : 12-07-10 20:33

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://nordjyske.dk/navne/forside.aspx?ctrl=10&data=192%2c3616597%2c5%2c4
> . nu også har husket at tage pengene med hjem, og dele med skattefar?

Så jeg skal ikke være fornærmet over at en mand, der har kone og to børn i
Danmark gemmer sig i skattely, men jeg skal være fornærmet over en pige, der
opholder sig 300 udenfor landets grænser ikke gider betale 62% i skat?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-07-10 21:18

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c3b6de5$0$36562$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> børn i Danmark gemmer sig i skattely, men jeg skal være fornærmet
> over en pige, der opholder sig 300 udenfor landets grænser ikke gider

Jada. Ækel, dyrisk misundelse er dansk nationalsport, så kom du bare i gang.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.