Åh de stakkels fattige romaer
Fra : Malene P

Dato : 10-07-10 15:37

Kan vi nu ikke snart blive fri for det evindelige klynkeri over tyverfolket.
Fattigdom, udstødelse og diskrimination. Det har i årtier været sådan, at de
trods deres svinske ydre og ynkelige fremtoning altid har kunnet svømme i
dyre smykker og store biler. Hver gang et kobbel kom til byen, har det været
i store amerikanerbiler og de har efterladt en svinesti og ofte et par
gravide lokale piger i deres kølvand. Jeg kan ikke have nogen som helst
sympati - hverken for dem eller for de, der gang på gang stiller op til
interviews for at pive over dem. Tyvefolket lever som de selv har valgt og
det er ikke et øjeblik for sent, at det kommer op til overfladen.
http://www.bt.dk/danmark/sigoejnerne-i-helsingoer-vaelter-sig-i-dyre-biler

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 10-07-10 15:55

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> de selv har valgt og det er ikke et øjeblik for sent, at det kommer op til

Ret lige "sent" til "tideligt"

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:22

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse

> Ret lige "sent" til "tideligt"

Nej, Malene P - især fordi de hedder "tidligt" og
ikke "tideligt", som ikke eksisterer som et dansk
ord - du har fået fremmede på hjernen siden du
også overtager noget af de fremmedes sprog. ;-O

Fra : Malene P

Dato : 11-07-10 08:32

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke eksisterer som et dansk ord - du har fået fremmede på hjernen siden
> du også overtager noget af de fremmedes sprog. ;-O

Her var der tale om en slåfejl. Det kan du ikke gemme dig bag - se
andetsteds i tråden, grimme.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:37

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Her var der tale om en slåfejl. Det kan du ikke
> gemme dig bag - se andetsteds i tråden, grimme.

Det er muligt at du finder mig grim -men min kone
kan nu lide mig - og det har hun accepteret i alle
27 år vi har været gift, så at du finder mig grim
(skønt du næppe har set mig) tager jeg let på -
det er ikke så vigtigt for mig

Fra : Malene P

Dato : 11-07-10 11:52

> [...]
> har hun accepteret i alle 27 år vi har været gift, så at du finder mig
> grim (skønt du næppe har set mig) tager jeg let på - det er ikke så

Hvad din kone synes er ikke så vigtigt for mig. Du er stadigvæk grim og
måske HAR jeg set dig.

Malene P

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-10 15:44

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
4c39a229$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvad din kone synes er ikke så vigtigt for mig. Du er stadigvæk grim
> og måske HAR jeg set dig.

Selvfølgelig. Du *er* stalinistens kone. Det vil forklare mangt og meget.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 17:08

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> Hvad din kone synes er ikke så vigtigt for mig.
> Du er stadigvæk grim og måske HAR jeg set dig.

'Det er dog en umulighed - jeg er ikke til stede
på noget officielt billede - jo, jeg ved godt at
nogen har påstået at de har fotograferet mig et
sted sammen med nogle andre og har gættet vildt på
hvem jeg er, men det er endnu ikke lykkedes dem at
udpege mig.

Og i øvrigt: Jeg er smuk som en græsk gud og har
en krop som en sådan - så kom ikke her

Du er til gengæld en racistblondine med en hjerne
som en sådan, eller mangel på samme.

Hvis du virkelig havde set mig, så ville du have
været helt væk i mig, så det kan jeg bedrøve dig
med, at det har du ikke! Det er vel nok synd for
dig, men det er de små stød som verden giver.

Fra : Malene P

Dato : 11-07-10 17:26

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> 'Det er dog en umulighed - jeg er ikke til stede på noget officielt
> billede

Jeg taler ikke om billeder, grimrian.

> Jeg er smuk som en græsk gud

Næh det er du ikke, grimrian. Men du er tydeligvis syg.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 17:32

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Jeg taler ikke om billeder, grimrian.

utroligt - du udtaler dig om mit udseende og
hævder at du "måske" har set mig, og så er det
ikke billeder du omtaler - tsk! tsk!

Jeg har til gengæld set dig,og du ligner en
fordrukken vaskekone, racistblondine - det må
komme af de mange drukture på diverse værtshuse
hvor du har samlet forskellige drukmåse op, eller
hvor du har enteret med nogle fremmede.

> Næh det er du ikke, grimrian. Men du er
> tydeligvis syg.

Syg? Jeg har aldrig haft det bedre - jeg er rask
og frisk som en fisk, har en krop som en græsk
gud, og smuk som Aldonis. Men lige meget hvor
meget du tigger, får du ikke min krop!

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-10 17:35

ahw <nix> skrev i meddelelsen
4c39f1db$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Syg? Jeg har aldrig haft det bedre - jeg er rask
> og frisk som en fisk, har en krop som en græsk
> gud, og smuk som Aldonis. Men lige meget hvor
> meget du tigger, får du ikke min krop!

Der er vist kun én her, der tigger, stalinist.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 18:25

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> writes:

> Næh det er du ikke, grimrian. Men du er tydeligvis syg.

Kunne være Hefaistos... Så er I stort set enige.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-07-10 20:34

On Sun, 11 Jul 2010 19:24:32 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen, 20100711
wrote:

> Kunne være Hefaistos... Så er I stort set enige.

Ham her.?

http://blog.sme.sk/blog/7578/123908/hefaistos.jpg

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-07-10 17:47

On Sun, 11 Jul 2010 18:07:47 +0200, ahw wrote:

> [...]
> sted sammen med nogle andre og har gættet vildt på
> hvem jeg er, men det er endnu ikke lykkedes dem at

IGEN forsøger Arne at snakke udenom. På det nævnte billede, er det helt
klart hvem der er hvem, PLUS at INGEN af dem på billedet er "smukke".

> Og i øvrigt: Jeg er smuk som en græsk gud og har
> en krop som en sådan - så kom ikke her

KUN i Arnes eget fantasiunivers.

> [...]
> været helt væk i mig, så det kan jeg bedrøve dig
> med, at det har du ikke! Det er vel nok synd for
> dig, men det er de små stød som verden giver.

Narssicisme for fuld udblæsning.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:21

> [...]
> på gang stiller op til interviews for at pive
> over dem. Tyvefolket lever som de selv har valgt
> og det er ikke et øjeblik for sent, at det

Kan vi ikke snart blive fri for dit eveindelige
klynkeri om de fremmede?

Fra : Malene P

Dato : 11-07-10 08:31

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Kan vi ikke snart blive fri for dit eveindelige klynkeri om de fremmede?

Ikke så længe de fremmedes opførsel skaber grobund for kritik. Og ikke så
længe at "eveindelige" faktisk staves EVINDELIGE, dit grimme udyr.

Malene P

Fra : Kert Rats

Dato : 11-07-10 08:39

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Ikke så længe de fremmedes opførsel skaber grobund for kritik. Og ikke så
> længe at "eveindelige" faktisk staves EVINDELIGE, dit grimme udyr.
>
> Malene P

Er du og Arne gift? Altså i betydningen, at I har indgået ægteskab

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:42

> [...]
>

> Ikke så længe de fremmedes opførsel skaber
> grobund for kritik. Og ikke så længe at
> "eveindelige" faktisk staves EVINDELIGE, dit

Oho - så jeg er et grimt udyr fordi jeg har lavet
en slåfejl? tja, det er jo herligt at du kan finde
et eller andet at hænge din hat på.
Sagen er den, Malene P, at jeg skriver længere
passager og derfor også har større chance for at
lave slåfejl. Du derimod skriver korte indlæg og
laver de evindelige links, og derfor burde du nok
have opdaget fejlen - som jeg ikke anser for en
slåfejl, men et udtryk for dit lave
uddannelsesniveau. Enhver kan se af mine tekster
at der naturligvis ligger en yderst veluddannet
person bag, men dine evindelige gentagelser om det
samme, vidner om det modsatte.

Og hvad angår de fremmede, er der mindst dobbelt
så mange danskere der skaber grobund for kritik,
men dem interesserer du dig ikke for. Deraf bliver
dine evindelige gentagelser blot hul retorik og
Goebells-chikane af en hel gruppe mennesker der
intet har gjort, men som slås i hartkorn med nogle
relativt få fremmede fjolser.

Fra : kk

Dato : 11-07-10 15:22

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Kan vi ikke snart blive fri for dit eveindelige klynkeri om de fremmede?

Nu har jeg gimpen i filteret, men jeg kan se, at du bruger en del krudt på
at svare hende. Jeg tror at du spilder din tid.
mvh
kk

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 17:10

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg gimpen i filteret, men jeg kan se, at
> du bruger en del krudt på at svare hende. Jeg
> [...]

Det er p.g.a. et øjebliks kedsomhed - men du kan
være sikker på at hun snart ryger i filteret - det
sjove er dog at Jens G er vild for at komme i
bukserne på hende, men kan ikke lide at man nævner
det fordi sex åbenbart er tabubelagt hos ham.

Dog er der vel grænser for hvem jeg gider at
spilde min tid på at svare, så jeg følger nok
snart dit eksempel - især når hun begynder at kede
mig med sine evindelige gentagelser af den samme
rille i grammofonpladen.

Fra : Jens G

Dato : 11-07-10 17:15

On Sun, 11 Jul 2010 18:10:09 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
>sjove er dog at Jens G er vild for at komme i
>bukserne på hende, men kan ikke lide at man nævner
>det fordi sex åbenbart er tabubelagt hos ham.

Hvad blev der af den veluddannede Wilstrup, som ikke kan argumentere
anderledes?

Er det når du er sat til vægs du ryger under bæltestedet?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 17:24

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen

> Hvad blev der af den veluddannede Wilstrup, som
> ikke kan argumentere
> anderledes?
>
> Er det når du er sat til vægs du ryger under
> bæltestedet?

Du må være lidt mere tydelig - hvor mener du at
jeg er blevet sat til vægs? Af racistblondinen?
brahahahahahahahahhahahahahahhahah! Men du er jo
hårdt ramt - du må virkelig være forelsket siden
du ikke kan klare at andre handyr nævner noget
under bæltestedet når det drejer sig om
racistblondinen -

Jeg er ganske rigtig yderst veluddannet, men når
racistblondinen og andre kommer med deres
gadedreng/-pige/tølperagtige optræden i disse
nyhedsgrupper, kalder de på tilsvarende i mig, og
de får råt for usødet.

Når jeg taler med veluddannede mennesker der har
argumenterne i orden og som i øvrigt også kan se
nuancerne i tingene, så går det fint, også selvom
vi er uenige, men når det drejer sig om gadens
sprog og grove generaliseringer a la
nazi-apologeters magttale, så får de igen med
samme mønt.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 18:20

"ahw" <nix> writes:

> [...]
> racistblondinen og andre kommer med deres
> gadedreng/-pige/tølperagtige optræden i disse
> nyhedsgrupper, kalder de på tilsvarende i mig, og

"Det var de andre der begyndte, fru lærer!"

Ak...

Fra : Jens G

Dato : 11-07-10 18:44

On Sun, 11 Jul 2010 18:23:45 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
>meddelelsen

>Du må være lidt mere tydelig - hvor mener du at
>jeg er blevet sat til vægs? Af racistblondinen?

Du evner ikke at forsvare årsagen til hendes indlæg.
Og så må du jo ty til andre midler.

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 08:38

> Du evner ikke at forsvare årsagen til hendes
> indlæg.
> Og så må du jo ty til andre midler.

Jeg skal ikke forsvare noget der har med
racistblondinen at gøre. Hendes evindelige brægen
op om "de fremmede" kan enhver gøre - findet et
par aviser på nettet, gå eksplicit efter alt man
ikke kan lide og sætte et link. Der er ikke noget
seriøst i det hun skriver, endsige nogen nuancer i
det hun mener. Hun er nazist og støtter nazi-Jonni
fra Greve.
Årsagen til hendes indlæg er en gammel affære med
en fremmed som svigtede hende i sin tid (har jeg
fra pålidelige kilder)´og derefter har hun gerådet
ud i et slags had-kærlighedsforhold til alle
fremmede: på den ene side vil hun gerne hævne sig
på dem, på den anden side vil hun gerne have lidt
af dem når massageapparatet ikke rigtig har den
store virkning. Men hun skal naturligvis passe på.
Det er blevet oplyst at en kvinde er død i seksuel
ophidselse med en pornofilm på computeren og et
massageapparat i skødet.
Hun var kun 30 år gammel - det kan være at
racistblondinen har set det og er blevet
mere og mere desperat efter noget fremmed.

Så nej, Jens G - det er en smal sag at sætte både
dig og hende til vægs uden videre - go det lykkes
jo meget godt og det er sjovt at netop du kommer
frem som en trold af en æske samtidig med at du
håner en anden der er blevet skoset for omfanget
af sine bryster. Du er en elendig hykler, Jens G -
gad vide om det står for Gal?

Men vær bare rolig - racistblondinen er begyndt at
kede mig- der er intet nyt under solen, så jeg
ignorerer hende fremover - så kan du have hende
for dig selv. Jeg fatter blot ikke hvorfor du ikke
skriver privat til hende? Det kan være at hun har
lyst til at bytte tvangstankerne om de fremmede ud
med en tanke om dig - men du må tage mod til dig,
mand, og erklære dig, for hun bliver jo mere og
mere frustreret - prøv noget nyt: I stedet for
blomster, så send hende nogle batterier til
massageapparatet - eller send dig selv - det vil
nok gavne dig og dit humør.

EOD

Fra : Jens G

Dato : 12-07-10 09:59

On Mon, 12 Jul 2010 09:38:19 +0200, "ahw" <nix> wrote:

[...]
>Men vær bare rolig - racistblondinen er begyndt at
>kede mig- der er intet nyt under solen, så jeg
>ignorerer hende fremover -

Du skulle have ignoreret hende for længe siden, istedet for at svine
til.
Jo mere folk sviner til, jo dårligere er deres argumenter som regel.
[...]
>EOD

OK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-07-10 10:01

> [...]
> seriøst i det hun skriver, endsige nogen nuancer i
> det hun mener. Hun er nazist og støtter nazi-Jonni

Da jeg sad i min bil og lyttede lidt til Jonni Hansens nazi-radio for sjov,
her i fjor, noget som jeg blev kritiseret meget for da jeg skrev om det i
dk.politik, da sad der i et af programmerne en kælling og galpede op en gang
i mellem. Gad vide hvem søren det kan have været...

LOL

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-07-10 10:51

Arnes datter.?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-07-10 10:58

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Arnes datter.?

Racistblondinen ?

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-07-10 10:59

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
skrev i en meddelelse news:wGB_n.160425$m87.13928@hurricane
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Racistblondinen ?

Altså Malene Paphoved...

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-07-10 11:08

On Mon, 12 Jul 2010 11:57:47 +0200, Kim Larsen (på AltBinaries.com eller
Datemas.de) wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Racistblondinen ?

Nej, Hende der galpede op på nazi-radioen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 14:50

<kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en
> meddelelse

> Racistblondinen ?

Racistblondinen og Thomsens døtre ))

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-07-10 14:57

On Mon, 12 Jul 2010 15:49:42 +0200, ahw wrote:

> Racistblondinen og Thomsens døtre ))

Arne er ALT for sent på den. IGEN.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-07-10 23:55

> Arne er ALT for sent på den. IGEN.

Næ nej, lige til tiden.

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 12-07-10 23:55

Fra : Tony

Dato : 12-07-10 13:25

> [...]
> anderledes?
>
> Er det når du er sat til vægs du ryger under bæltestedet?

''Skrumpeleveren'' skulle holde igen med sin papvin.
Idioten lyder jo efterhånden også, som en stakkels alkodement skrumpehjerne.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 14:51

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
>
> ''Skrumpeleveren'' skulle holde igen med sin
> papvin.
> Idioten lyder jo efterhånden også, som en

Har du set dig i et spejl fornylig?

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-07-10 16:57

On Mon, 12 Jul 2010 15:51:20 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i
>meddelelsen

>Har du set dig i et spejl fornylig?

Der var nok en der hørte sit navn, hva'?

Volger

Fra : Tony

Dato : 12-07-10 13:19

> [...]
>>
> Nu har jeg gimpen i filteret, men jeg kan se, at du bruger en del krudt på
> at svare hende. Jeg tror at du spilder din tid.

Ja, faktaresistente idioter har altid haft det ligesom strudsen.

Tony

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 14:51

> Ja, faktaresistente idioter har altid haft det
> ligesom strudsen.

Ja, jeg ved godt at du har det ligesom strudsen,
men det er jo en gammel nyhed.

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-07-10 16:57

On Mon, 12 Jul 2010 15:50:33 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i
>meddelelsen

>Ja, jeg ved godt at du har det ligesom strudsen,
>men det er jo en gammel nyhed.

Hva' søren, blev du kaldt på igen, stakkel?

Volger

Fra : Patruljen

Dato : 11-07-10 09:47

On 11 Jul., 16:43, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Malene P <malenek...@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> 4c39a229$0$56768$edfad...@dtext02.news.tele.dk:

> Selvfølgelig. Du *er* stalinistens kone. Det vil forklare mangt og meget.

Jamen - at du får den type associationer om et ægteskab fortæller
velsagtens mere om dine egne erfaringer end om noget som helst
andet :) Det holdt så heller ikke så længe - vel. Jens Bruun -

Fra : Patruljen

Dato : 12-07-10 09:21

On 10 Jul., 16:36, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> Kan vi nu ikke snart blive fri for det evindelige klynkeri over tyverfolket.

Malene. det er dig, som iøjeblikket dagligt sidder og klynker over det
folkeslag, som du kalder for - tyvefolket. Det kan du sådan set bare
lade være med - det er dit eget valg om du klynker eller ej.