Smart måde at spilde vores penge på
Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 16:15

»I dag opfylder 25.000 danskere kriterierne for en operation, som de kan
kræve hos deres læge og som skal gennemføres indenfor en måned. 800.000
andre vejer lidt for lidt til at have krav på operationen, men kan let opnå
det ved at tage lidt på. Og prisen for operationen og de følgende
behandlinger løber op i omkring 200.000 kroner«, siger Bente Klarlund
Pedersen.

Antallet af fedmeoparationer steg fra 80 i 2004 til 2.700 i 2009.

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/article1013478.ece

Suk hvor jeg dog hader den fucking mentalitet Danskere har.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 16:37

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c373cfb$0$276$14726298@news.sunsite.dk:

> Suk hvor jeg dog hader den fucking mentalitet Danskere har.

Også jeg, Nicholas Bryde, men hvor skal grænsen gå? Hvad med mennesker med
alkoholskader? Eller rygere med lungekræft? Eller fodboldtosser med
ankelskader? Eller unge mænd, der styrter ned fra altaner under druk- og
narkoferier i det spanske og som efterfølgende er lammet fra brystet og ned?
Eller badegæster, der driver til havs på luftmadrasser. Skal de heller ikke
hjælpes, fordi de selv er skyld i deres misere?

Vi kan lade mennesker leve fedt med overførselsindkomster på 16.000
skattefrit om måneden med "diagnoser" som "diffuse skader i pandelapperne",
"lumbago", "fibromyalgi" osv., men skal åbenbart fratage fede mennesker
muligheden for at få et nogenlunde liv, så de ikke senere bliver en
belastning for samfundet med diverse livsstilssygdomme, der næsten altid
følger med fedme. Vi kan bekoste, at naturligt barnløse for enhver pris skal
have fertilitetsbehandlinger på samfundets regning. Vi kan holde en million
mennesker på passiv overførselsindkomst. Men bevilge en fedmeoperation - der
knækker *din* kæde?

Det hænger ikke sammen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 16:49

>Vi kan holde en million mennesker på passiv overførselsindkomst.

Det er ikke med min velsignelse, det er sq 100% sikkert.

> Men bevilge en fedmeoperation - der knækker *din* kæde?

Ja, det er rendyrket dovenskab for 98% af dem.

> Det hænger ikke sammen.

Det gør regningen og vores skattetryk heller ikke.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 16:54

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c3744fb$0$281$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja, det er rendyrket dovenskab for 98% af dem.

Så vi skal heller ikke behandle rygere og andre former for narkomaner, når
de rammes af sygdomme, der er direkte følger af deres misbrug?

Og er det ikke topmålet af egoisme at dyrke amatørsport, og så skulle
belaste sundhedssystemet med skader, der skyldes ens selviske
fritidsfornøjelser?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 16:58

> Så vi skal heller ikke behandle rygere og andre former for
> narkomaner, når de rammes af sygdomme, der er direkte følger af deres
> misbrug?

Nej egenligt ikke, men de voldsomt høje afgifter skal så bare fjernes.

> Og er det ikke topmålet af egoisme at dyrke amatørsport, og så skulle
> belaste sundhedssystemet med skader, der skyldes ens selviske
> fritidsfornøjelser?

Jo, en privat fritidsforsikring burde tage sig af det.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 17:04

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c37471e$0$275$14726298@news.sunsite.dk:

> Nej egenligt ikke, men de voldsomt høje afgifter skal så bare fjernes.

Der er også særlige afgifter på bl.a. sukker, som jo er mange fede
menneskers narko.

> Jo, en privat fritidsforsikring burde tage sig af det.

Hvorfor starter din forargelse så ikke dér. Jeg vil tro, rygere,
alkoholikere og sportsudøvere et langt mere belastende for vores
sundhedssystem end fede mennesker, der får en gastrisk bypass, er. Disse
fede mennesker vil senere hen i livet koste samfundet kassen, hvis deres
umådeholdende fødeindtagelse ikke kommer under kontrol, så alene af dén
grund er der god økonomi i at operere dem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 17:30

> Der er også særlige afgifter på bl.a. sukker, som jo er mange fede
> menneskers narko.

Der er afgifter på stort set alt, det gør bare ikke sagen bedre.

> Hvorfor starter din forargelse så ikke dér. Jeg vil tro, rygere,
> alkoholikere og sportsudøvere et langt mere belastende for vores
> sundhedssystem end fede mennesker, der får en gastrisk bypass, er.

Citat:

800.000
andre vejer lidt for lidt til at have krav på operationen, men kan let opnå
det ved at tage lidt på.

Mon ikke 800000 a 200000kr vil få de fleste til at opdage at det ganske
enkelt ikke kan hænge sammen.

> Disse fede mennesker vil senere hen i livet koste samfundet kassen,
> hvis deres umådeholdende fødeindtagelse ikke kommer under kontrol, så
> alene af dén grund er der god økonomi i at operere dem.

Og hvorfra vil du finde alle de penge?

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 18:45

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> Nej egenligt ikke, men de voldsomt høje afgifter skal så bare fjernes.

Så ender de jo bare på passiv forsørgelse. Kan dog godt blive lidt "hrmmmf",
når jeg ser en person på apoteket hente rygerlunger-medicin (jeg får det
selv) og efterfølgende går hjem med en smøg i kæften, som om man slet ikke
har fattet pointen med medicinen. Jeg har også en i familien 4 sug medicin,
2-3 slags piller og hun ryger videre selvom lægen har erklæret at hun kun
har 50% af lungekapiciteten. Man fatter det ikke.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-07-10 19:02

N_B_DK skrev den 09-07-2010 17:58:

> Jo, en privat fritidsforsikring burde tage sig af det.

Så dem som tager vare på sig selv ved for eksempel sportsudøvelse (
forebyggelse mod diabetes2 og andre livsstilssygdomme). De skal udover
skatten betale til en privat forsikring for at dække de skader som måtte
opstå.

men alle andre fx rygere....de oser bare løs og får omkostningsfrie
kræftbehandlinger.

Og hvad med dem som ingen forsikringsselskaber har lyst til at tegne
forsikringer med?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 19:23

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> writes:

> Og hvad med dem som ingen forsikringsselskaber har lyst til at tegne
> forsikringer med?

Det er faktisk et godt spørgsmål. Hvad siger Jens Bruun?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-10 19:32

"Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100711 <nospam0002+20100711@gmail.com> skrev i
meddelelsen m2lj9hev3z.fsf@gmail.com:

> Det er faktisk et godt spørgsmål. Hvad siger Jens Bruun?

1-1 i ordinær spilletid. Derefter kan alt ske.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 19:34

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> writes:

> 1-1 i ordinær spilletid. Derefter kan alt ske.

Prøv igen, hvad skal der ske med dem som ingen forsikringsselskaber vil
tegne en forsikring?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-10 20:18

"Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100711 <nospam0002+20100711@gmail.com> skrev i
meddelelsen m2d3uteuku.fsf@gmail.com:

> Prøv igen, hvad skal der ske med dem som ingen forsikringsselskaber
> vil tegne en forsikring?

Dem skal statsmagten selvfølgelig samle op. Det er lige nøjagtig dét, vi bør
have en statsmagt til. Men ikke på passiv forsørgelse med mindre, der er
tale om mennesker, der ikke *kan* yder en indsats. Dem skal vi selvfølgelig
tage os af.

Og er der tale om mennesker, der *kan* yder en indsats, men som af én eller
anden grund ikke ønsker at gøre det, skal de holdes i live med madkuponer og
tilbud om at bo på særlige institutioner, hvor de skal have adgang til både
seng, badefaciliteter og muligheden for at få al den friske luft, de måtte
ønske.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 18:39

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
> Det er ikke med min velsignelse, det er sq 100% sikkert.

> Ja, det er rendyrket dovenskab for 98% af dem.

Det er nærmere psykiske problemer for de fleste, tænk nu hvis man tænkte det
hele menneske og tænkte psykolog, diætist og motion sammen. En læge burde
kunne udskrive en recept på motion, fx 2 gange 40 min i motionscenter og
rent faktisk se bevis på at folk har været der. Trodsalt er det vel de
færreste der møder op i et motionscenter uden at lave bare lidt.

Det der vel egentlig er det mest forunderlige ved disse operationer er at
man skal tabe sig 13-15 kg for at få den og det kan folk godt, men kan man
tabe 15 kg, kan man vel også tabe 15,5 kg?

I dette link:

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1375057.ece?utm_source=alert&utm_medium=email&utm_campaign=comment

Borgmesteren siger at nu er hun begyndt at dyrke motion 3 gange om ugen,
jamen det er jo fint, men tænk nu, hvis du bare var gået i gang med det, så
havde operationen slet ikke været nødvendig (måske). Jeg hælder mest til at
sværovervægt handler om psyken fremfor operationer.

Hende her, erklærer fx at hun ikke kan lade en plade ritter liggende. Jamen,
det kan vi andre heller ikke. Løsningen er derfor at lade være med at købe
den. Jeg kan heller ikke købe 12 isvafler, for jeg spiser samtlige 12 inden
dagen er omme, derfor køber jeg een (eller slet ingen) og accepterer at den
koster det samme som 12 i Brugsen.

http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/levevis/article1012944.ece?track=eblistermest

mvh
Kim

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 18:45

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Det er nærmere psykiske problemer for de fleste,

Sludder, ingen blive fede af psykiske problemer, de bliver fede af at spise
for meget, grunden til de æder for meget kan så være psykisk.

> [...]
> 40 min i motionscenter og rent faktisk se bevis på at folk har været
> der. Trodsalt er det vel de færreste der møder op i et motionscenter

Ja det burde være et krav at man havde gjort noget aktivt inden.

> Det der vel egentlig er det mest forunderlige ved disse operationer
> er at man skal tabe sig 13-15 kg for at få den og det kan folk godt,
> men kan man tabe 15 kg, kan man vel også tabe 15,5 kg?

Nej åbenbart ikke.

> [...]
> med det, så havde operationen slet ikke været nødvendig (måske). Jeg
> hælder mest til at sværovervægt handler om psyken fremfor operationer.

Ja og vi er tilbage ved dovenskab.

> Hende her, erklærer fx at hun ikke kan lade en plade ritter liggende.

Kvinden er jo dummere end en dør.

Citat

Helt ude i hampen
»Det er jo, fordi jeg spiser alt det usunde, som jeg ikke må spise, og som
jeg ikke bør spise. Men sådan spiste jeg også det første år efter
operationen, da gik det jo fint, og jeg tabte mig jo alligevel«, siger hun.

Og sådan åd hun garanteret også INDEN hun blev opereret, sådan en kvinde
skulle ganske enkelt fratages retten til offenlig medicinsk hjælp, kan hun
finde et privat forsikrings selskab der vil forsikre hende, så fint nok.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 19:45

> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
>
> Sludder, ingen blive fede af psykiske problemer, de bliver fede af at
> spise for meget, grunden til de æder for meget kan så være psykisk.

Nu må du ikke lave de der wilstrupper

> Ja det burde være et krav at man havde gjort noget aktivt inden.

> Nej åbenbart ikke.

Jeg tænker bare på, at før jeg lagde mig på operationsbordet og fik lavet et
så massivt (og potentielt farligt) indgreb, så ville jeg da have gjort alt
for at undgå det.

> [...]
> hun.
>

> Og sådan åd hun garanteret også INDEN hun blev opereret, sådan en kvinde

Hun er det soleklare bevis på at noget er galt psykisk med hende, at hun er
fed er et symptom på dette.

> skulle ganske enkelt fratages retten til offenlig medicinsk hjælp, kan hun
> finde et privat forsikrings selskab der vil forsikre hende, så fint nok.

Helt urealistisk, vi kan jo ikke have folk der ligger og dør på gaden,
heller ikke idioter.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 20:43

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Nu må du ikke lave de der wilstrupper

Find en psykisk syg, og undlad at give vedkommende noget mad, tager
vedkommende stadig på, ja så må jeg indrømme at jeg tog fejl, indtil da, vil
jeg stadig påstå at det er det man indtager man bliver fed af.

> Jeg tænker bare på, at før jeg lagde mig på operationsbordet og fik
> lavet et så massivt (og potentielt farligt) indgreb, så ville jeg da
> have gjort alt for at undgå det.

Sådan tænker mange åbenbart ikke, eller vejer det vigtige/bedre end selv at
dyrke noget motion.

> Hun er det soleklare bevis på at noget er galt psykisk med hende, at
> hun er fed er et symptom på dette.

Ja det er da spild af penge at operere sådan en kegle.

> Helt urealistisk, vi kan jo ikke have folk der ligger og dør på gaden,
> heller ikke idioter.

nej ikke hvis de er så fede, så fylder de jo hele vejen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 08:44

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> writes:

> Hende her, erklærer fx at hun ikke kan lade en plade ritter
> liggende. Jamen, det kan vi andre heller ikke. Løsningen er derfor at

Ah, den gode gamle "bare tag dig sammen og gør som mig".

Det er der jo nogen der ikke magter. Så har de ikke ret til hjælp - som
faktisk virker - bare fordi der er nogen der mener de er nogen
slapsvanse som bare kunne tage sig sammen?

Kynikere kan eventuelt tænke over om muligheden for at blive længere på
arbejdsmarkedet, kombineret med en nedsat risiko for alvorlige
hjerte-kar-sygdomme og andre arbejdsevnenedsættende sygdomme, ikke gør
det til en samfundsmæssig god forretning.

Fra : Kim2000

Dato : 11-07-10 10:40

""Thorbjørn" Ravn Andersen, 20100710" <nospam0002+20100710@gmail.com> skrev
i meddelelsen news:m239vq5uq1.fsf@gmail.com...

> Ah, den gode gamle "bare tag dig sammen og gør som mig".

Det kan du godt sige, men hvis man VED at man ikke kan have 3 rittere i
huset uden at spise dem, så er det altså en overvejelse man bør gøre sig når
man står i butikken. Løsningen kunne fx være at købe den lille Ritter, der
består af 4 store tern, fremfor at købe den der har 30 tern (eller hvor
meget de nu har).Jeg ved godt det er enormt uøkonomisk, men sådan er det.

I denne her sag, der har hun fået en maveoperation, men åbenbart virker det
til at sådan en ikke følges op med diætister og i særdeleshed psykologer,
men det lyder bare næsten utroligt, hvis man ikke gør det.

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 10:48

On Fri, 9 Jul 2010 17:49:05 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message
>
>Det er ikke med min velsignelse, det er sq 100% sikkert.

>Ja, det er rendyrket dovenskab for 98% af dem.

>Det gør regningen og vores skattetryk heller ikke.

kan du ikke lige lave lister over hvilke selvforskyldte skader du
mener skal afhjælpes over skattebilletten og hvilke der ikke skal

blot en start:

narkomani + følgevirkninger ?

akoholisme + følgevirkninger ?

tobaksnydelse + følgevirkninger ?

sport + følgevirkninger ?

"farlige" fritidsaktiviteter- drageflyvning, skiløb, ridning, dykning,
bjergbestigning ?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : .

Dato : 11-07-10 12:31

On 11 Jul., 20:22, nospam0002+20100...@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen, 20100711) wrote:

> Det er faktisk et godt spørgsmål.  Hvad siger Jens Bruun?

At de kan daffe til Cuba - Eller fyre en bombe af, så de kan få gratis
lægebehandling på guantanamo.

http://www.youtube.com/watch?v=3Fxpwp9Y9Wk

http://www.youtube.com/watch?v=X3fELwLxFxI&feature=related
Måske kunne det hjælpe på sindstilstanden at se Michael More`s Sicko ?

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-07-10 19:34

"." <Niels_Bruun@yahoo.dk> writes:

> At de kan daffe til Cuba - Eller fyre en bombe af, så de kan få gratis
> lægebehandling på guantanamo.

Ahem, der står _Jens_ Bruun, ikke _Niels_ Bruun...

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-07-10 20:15

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/article1013478.ece
>
> Suk hvor jeg dog hader den fucking mentalitet Danskere har.

Så det er langt bedre at de ikke lader sig operere og bliver rigtig dyre for
samfundet...

Måske burde man ikke have så skarpe grænser for hvem der kan opereres og
hvem som ikke skal. Så vidt jeg ved, så er fedmeoperationen bestemt ikke
uden kedelige bivirkninger som aldrig forsvinder, så det er ikke noget som
alle bare skal have automatisk. Men dem som har hjælp behov skal have den
inden de dør eller får meget alvorlige og ikke mindst dyre sygdomme.

I øvrigt gør en fedmeoperation det ikke alene. Hvis ikke en diæt bliver
fulgt efterfølgende, så er fedmeoperationen i mange tilfælde spildt.

Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Stop Danmarks krigsdeltagelse(r) NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 20:45

"Kim Larsen (på AltBinaries.com eller Datemas.de)" <kl2607@gmail.com>
wrote in message news:kzKZn.113335$m87.36937@hurricane

> Så det er langt bedre at de ikke lader sig operere og bliver rigtig
> dyre for samfundet...

Hvor skal pengene komme fra?

> I øvrigt gør en fedmeoperation det ikke alene. Hvis ikke en diæt
> bliver fulgt efterfølgende, så er fedmeoperationen i mange tilfælde
> spildt.

Og så skal kassen lukkes i, hvis folk ahr fået en operation, og derved en
stor hjælp, og folk så stadig æder som jeg ved ikke hvad, så lad folk
ødelægge deres liv, det bør være deres ret.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-07-10 20:55

> Hvor skal pengene komme fra?

Hvor skal pengene komme fra til de mange dyre livsstil-sygdomme ?

> Og så skal kassen lukkes i, hvis folk ahr fået en operation, og
> derved en stor hjælp, og folk så stadig æder som jeg ved ikke hvad,
> så lad folk ødelægge deres liv, det bør være deres ret.

Du kan bare ikke vide om de vil gøre det før de HAR fået operationen og så
er det jo lidt sent at lukke kassen i.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 21:02

wrote in message news:O8LZn.171717$w51.147346@hurricane
> Hvor skal pengene komme fra til de mange dyre livsstil-sygdomme ?

Hvis folk har råd til at æde som svin, (eller drikke osv) kan de også selv
betale for deres operationer.

> Du kan bare ikke vide om de vil gøre det før de HAR fået operationen
> og så er det jo lidt sent at lukke kassen i.

Korrekt, men mente nu også at når folk har fået en chance og så viser det
var spildt, så skal de ikke have nogen son helst hjælp yderligere.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-07-10 21:12

> Hvis folk har råd til at æde som svin, (eller drikke osv) kan de også selv
> betale for deres operationer.

Usund mad er det billigste.

/Kim

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 10-07-10 00:10

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis folk har råd til at æde som svin, (eller drikke osv) kan de også
> selv betale for deres operationer.

Nej det er nemlig det de fleste ikke kan.

> Korrekt, men mente nu også at når folk har fået en chance og så viser
> det var spildt, så skal de ikke have nogen son helst hjælp yderligere.

Jamen det får de jo heller ikke. Det er sådan set den sidste mulighed.
Herefter kommer fedme-sygdommene og dem skal du være med til at betale for
behandlingen af. Det er sådan vi har indrettet det danske samfund. Lær at
leve med det eller fis ud af landet. Helt enkelt er det.

Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 11:05

On Fri, 9 Jul 2010 22:02:16 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Hvis folk har råd til at æde som svin, (eller drikke osv) kan de også selv
>betale for deres operationer.

javel så,

får de så refunderet hvad de har betalt af skat MOMS og punktafgifter?

det kan ikke være rimeligt at statsmagten opkræver penge fra folk,
uden at yde noget den anden vej

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-07-10 11:38

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> det kan ikke være rimeligt at statsmagten opkræver penge fra folk,
> uden at yde noget den anden vej

Hvordan skulle vi ellers finansiere alle muhamedanerne?

/Kim

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 11:59

On Sat, 10 Jul 2010 12:38:10 +0200, "Kim Frederiksen"
<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

>Hvordan skulle vi ellers finansiere alle muhamedanerne?

den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er at
udrydde dem

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-07-10 12:34

> den eneste holdbare løsning på klodens muhamedanerproblem er at
> udrydde dem

Nu lyder du ligesom dem

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-10 12:45

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i
meddelelsen
> ""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i
> meddelelsen

> Nu lyder du ligesom dem

I er begge to lige store idioter - @ er glødende
nazist - at tale om at udrydde mennesker han ikke
kan lide er sygt, akkurat som Hitler mente at
jøderne skulle udryddes sammen med andre
"undermennesker" fx homoseksuelle, kommunister
m.v. og du har jo den samme holdning som han har,
kan man konstatere, så det...

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 14:06

On Sat, 10 Jul 2010 13:44:51 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>nazist - at tale om at udrydde mennesker han ikke
>kan lide er sygt,

altså er muhamedanere syge

> akkurat som Hitler mente at
>jøderne skulle udryddes sammen med andre
>"undermennesker"

hvorfor glemte du at nævne Lenin og Stalin?

OG
jeg bevæger mig ikke i samme termer som AHW, hvad hjertet er fuldt af
løber tastaturet tit over med, og AHW skriver om racisme både tildlig
og silde

OG
løsningen på klodens muhamedanerproblem har intet med racer eller
racisme at gøre, medmindre AHW kan påvise at muhamedanere er en sæegen
race

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-07-10 18:50

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> m.v. og du har jo den samme holdning som han har, kan man konstatere, så
> det...

Har jeg talt om at systematisk udrydde mennesker, stalinistsvin?

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:23

> "ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Har jeg talt om at systematisk udrydde
> mennesker, stalinistsvin?

Du er jo enig med nazisterne, nazisvin, og de går
ind for at udrydde anderledes tænkende, især
jøder, homoseksuelle o.lign.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-07-10 10:00

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Du er jo enig med nazisterne, nazisvin, og de går ind for at udrydde
> anderledes tænkende, især jøder, homoseksuelle o.lign.

Nej, det er jeg ikke, stalinistsvin. Jeg er ikke, og har aldrig, været,
tilhænger af at udrydde nogle befolkningsgrupper. Ej heller kan du finde
eksempler på en trend der antyder dette. Jeg er konservativ/liberal og er, i
modsætning til dig, ikke erklæret tilhænger af en totalitær ideologi.

/Kim

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 16:55

> [...]
> du finde eksempler på en trend der antyder
> dette. Jeg er konservativ/liberal og er, i
> modsætning til dig, ikke erklæret tilhænger af

Du er et nazisvin, og nok så mange
bortforklaringer kan ikke bortforklare den
kendsgerning. En konservativ er også tilhænger af
en totalitær ideologi, da den er en organisk
ideologi og dermed totalitær. Der er imidlertid
mange måder at være totalitær på - du er et
nazisvin og det vil jeg kalde dig hver eneste gang
du kalder mig for stalinist.
Jeg er ikke og har aldrig været stalinist, men da
du fremturer med den løgn, får du sandheden til
gengæld: du er et nazisvin og derfor støtter du
udryddelsen af nogle befolkningsgrupper.
Så kan du komme igen med at sige at det må jeg
dokumentere, men spar dig, for så må jeg jo
ligeledes bede dig om at dokumentere hvor jeg har
givet udtryk for at være stalnist.

Sådan er det bare - kan du ikke tåle mosten, så
lad være med selv at være årsag til den.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 11-07-10 17:55

On Sun, 11 Jul 2010 17:54:36 +0200, ahw wrote:

> Du er et nazisvin,

>du er et nazisvin

>du er et nazisvin

Wilstrup på slap line

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-07-10 18:26

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Du er et nazisvin, og nok så mange bortforklaringer kan ikke bortforklare
> den kendsgerning.

En liberal der samtidig er nazist? Tror du ikke du har fået for meget papvin
igen, hva' mord-elskende
"jeg-er-kommunist-uden-at-tage-ansvar-for-kommunismens-sorte-sider"
stalinistsvin?

> En konservativ er også tilhænger af en totalitær ideologi, da den er en
> organisk ideologi og dermed totalitær.

Du er syg i potten.

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-10 08:23

> [...]
> du har fået for meget papvin igen, hva'
> mord-elskende
> "jeg-er-kommunist-uden-at-tage-ansvar-for-kommunismens-sorte-sider"

Det er dig der hævder at være liberal - jeg VED -
og andre ved det også nu - at du er et infamt
nazisvin - sådan er det bare - lev med det.

> Du er syg i potten.

Nåeh, den sved! Herligt!

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-07-10 16:57

On Mon, 12 Jul 2010 09:22:53 +0200, "ahw" <nix> wrote:

> [...]
>>

>Det er dig der hævder at være liberal - jeg VED -
>og andre ved det også nu - at du er et infamt
>nazisvin - sådan er det bare - lev med det.

Så er vi ved at være derhenne igen (som vi var for nogle år siden) at
alle - pånær Arne og Kim (R) Larsen og et par stykker mere - er
nazister. Det er SVJH et udslag af papvin og manglende arbejdsopgaver
i hjemmet.
Heldigvis er ferietiden ikke evig.

Volger

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 14:02

og?

har du en bedre _holdbar_ løsning?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 09-07-10 21:44

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor skal pengene komme fra?

De fede, rygerne, sportsudøverne osv. betaler jo også skat - du kan da ikke
med rimelighed brandbeskatte ALLE og så efterflg. nægte at dække alles
behov - hvorfor skal de betale for dig medens du ikke vil betale for dem ?

Fra : N_B_DK

Dato : 09-07-10 21:55

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> wrote in message

> [...]
> da ikke med rimelighed brandbeskatte ALLE og så efterflg. nægte at
> dække alles behov - hvorfor skal de betale for dig medens du ikke vil

Stod det til mig var skatten MEGET lavere, og folk måtte selv tage ansvar
for deres liv, og det indebærer at sygehus væsenet kun skulle dække ting som
f.eks skadestue, fødsler og lignende, ville man sikres mod selvforskyldte
ting, ja så måtte man tegne en forsikring imod det, den mentalitet med alle
har krav på alt, ligemeget hvor tåbeligt de har opført sig, skal stoppes, og
hellere idag end i morgen.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 22:12

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
4c378ca5$0$278$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> det, den mentalitet med alle har krav på alt, ligemeget hvor tåbeligt
> de har opført sig, skal stoppes, og hellere idag end i morgen.

Hvis man har en brist i knolden, der gør, at man ikke kan lade være med at
æde sig fed - er det så selvforskyldt? Hvis man har en brist i knolden, der
gør, at man oplever "lændesmerter", der ikke kan diagnosticeres af
lægevidenskaben - er det så selvforskyldt? Hvis man har en brist i knolden,
der gør, at man tvangsmæssigt skriver usenet-indlæg, men ikke tør stå ved,
hvem man egentlig er, er det så selvforskyldt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 09-07-10 22:16

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis man har en brist i knolden, der gør, at man tvangsmæssigt skriver
> usenet-indlæg, men ikke tør stå ved, hvem man egentlig er, er det så
> selvforskyldt?

Hør nu her, jeg har kendt manden siden '95 og han hedder IKKE Nicholas
Bryde.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 22:46

Kim Frederiksen <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
4c37919f$0$285$14726298@news.sunsite.dk:

> Hør nu her, jeg har kendt manden siden '95 og han hedder IKKE Nicholas
> Bryde.

Hvad hedder han så?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-07-10 08:27

> Hvad hedder han så?

Det må han selv afsløre, hvis han har lyst til det. Det er ikke fair at jeg
plabrer ud med det.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 22:30

> [...]
> knolden, der gør, at man tvangsmæssigt skriver usenet-indlæg, men ikke tør
> stå ved, hvem man egentlig er, er det så selvforskyldt?

Hvis jeg slår Jens Bruun op, så er der 117 styks, hvilken forskel for mig
gør det om du er Bruun fra Greddsted eller fra Glostrup?

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 22:45

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c3794a8$0$36573$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvis jeg slår Jens Bruun op, så er der 117 styks, hvilken forskel for
> mig gør det om du er Bruun fra Greddsted eller fra Glostrup?

Du ved så udmærket lige nøjagtig hvilken Jens Bruun, jeg er. Og jeg mødes
gerne med hvem-som-helst, der af den ene eller anden grund har lyst til at
møde mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 22:55

> [...]
> gerne med hvem-som-helst, der af den ene eller anden grund har lyst til at

Men igen, gør det nogen forskel?

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-07-10 07:52

Kim2000 <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
4c379aa7$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Men igen, gør det nogen forskel?

Det gør det for mig. Begge veje. At jeg tør stå ved, hvem jeg er, og at dem,
jeg debatterer med, tør stå ved, hvem *de* er.

Hvis man - f.eks. pga sit job - ikke ser sig i stand til at skrive under
eget navn, så bør man holde sin mund. Det er en prioritering, og jeg har
fuld forståelse for de mange, der prioriterer privatlivets fred højest -
men man kan ikke både blæse og have mel i munden på samme tid.

Jeg synes, at f.eks. du har ramt et rimeligt kompromis: Du bruger dit
fornavn i dine indlæg, og kan uden problemer til fulde identificeres, hvis
man vil sikre sig, at du er den, du udgiver dig for at være.

Men når man som Flemse, N_B_DK og lignende vælger at skrive det ene
kontroversielle indlæg efter det andet, og samtidig sætter himmel og jord i
bevægelse for at forsøge at skjule, hvem man i virkeligheden er, så er der
noget rav-ruskende galt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : \"@'

Dato : 10-07-10 11:03

On Fri, 9 Jul 2010 21:44:53 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Hvor skal pengene komme fra?

indkomkstskat, MOMS, punktafgifter på MANGE ting

selvfølgelig

med de summer statsmagten beslaglægger bør offentlig financiering ikke
være noget der bare ligner et problem

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : .

Dato : 11-07-10 07:40

On 11 Jul., 08:52, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> fornavn i dine indlæg, og kan uden problemer til fulde identificeres, hvis
> man vil sikre sig, at du er den, du udgiver dig for at være.

Åj - ja. Der findes kun sådan cirka 200.000 personer i Danmark, der
hedder Kim. Så den er da klar :)

Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt ?

Fra : Patruljen

Dato : 11-07-10 11:52

On 11 Jul., 19:25, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:

> Du er syg i potten.

Nå,nå. Endnu en højrerabiat,som ikke har styr på sine facts.
Du har måske aldrig set dine meningsfæller inden det blev forbudt for
politiske partier, at optræde i uniform?

ST-korpset var en pendant til nationalsocialisternes SA. ST var en
forkortelse for: Stormtropper. SA var en forkortelse for: Sturm
Abteilung.

"Også i Danmark var der politiske organisationer, som lod sig
inspirere af, hvad der foregik i lande som Italien og Tyskland.
Her marcherer medlemmer af Konservativ Ungdoms ST-korps (ST for
stormtropper) i april 1933, før det blev forbudt politiske grupper at
anvende uniformer." http://www.befrielsen1945.dk/temaer/angrebdemokrati/demokratiopfattelse/kilder/kilde1.html

Du kan da også se dine venner her: http://img694.imageshack.us/i/konservativungdomptorve.jpg/

Og for ikke at der skal være tvivl om sindelaget, så er der her sat et
varemærke på fanen: http://www.uriasposten.net/pics/KU1.jpg

Her ses SA Sturm Abteilung: http://www.germanpostalhistory.com/inventory/thumbnails/41478t.jpg

Og slutteligt har vi så Mussolini`s Sortskjorter:
http://www.ww2incolor.com/d/314505-2/EuH_74_1%23

Det er nu ikke så vanskeligt for mig at se adskillige ligheder. Du må
meget gerne fortælle om forskellene?