En blikkenslager på cykel
Fra : Malene P

Dato : 09-07-10 11:08

Blot ikke hans egen. http://ekstrabladet.dk/112/article1375002.ece. I de
seneste uger har vi set mange af den slags eksempler på "visdommen" ved de
åbne grænser - langt flere end jeg har haft overskud til at komme med indlæg
om her i gruppen. Blikkenslagere, tyvefolket, littauere osv. Lad os endelig
få nogle spændende svineindlæg omkring det fra den vanvittige svinerarne og
idioten krysterkim, der jo har gjort det til deres personlige sag at tilvine
budbringeren i stedet for at forholde sig til emnet.

Malene P

Fra : Malene P

Dato : 09-07-10 11:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> svinerarne og idioten krysterkim, der jo har gjort det til deres
> personlige sag at tilvine budbringeren i stedet for at forholde sig til

For nu ikke at blikkenslagerne skal have al skyld:
http://aoh.dk/artikler/litauere-paa-tyvetogt

Malene P

Fra : Patruljen

Dato : 09-07-10 05:03

On 9 Jul., 12:08, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> idioten krysterkim, der jo har gjort det til deres personlige sag at tilvine
> budbringeren i stedet for at forholde sig til emnet.

Du er blevet spurgt til, hvilke løsninger eller forslag du har til at
bedre situationen. Du har intet - gentager intet - at bidrage med i
den forbindelse. Der er derfor - ingenting - at forholde sig til,
udover det gabende tomrum, som du efterlader.

Du sidder dagligt og sviner hele befolkningsgrupper til. Du er
unægtelig en naiv optimist, hvis du ikke mener, at der gør dig
fortjent til samme treatment -

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-10 07:33

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen
> [...]
> omkring det fra den vanvittige svinerarne og
> idioten krysterkim, der jo har gjort det til
> deres personlige sag at tilvine budbringeren i

Racistblondinen slår til igen!

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-07-10 18:52

"ahw" <nix> skrev i meddelelsen

> Racistblondinen slår til igen!

Næ, det var fremmed-forbryderne der slog til igen-igen, stalinist.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-10 08:18

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i
meddelelsen

> Næ, det var fremmed-forbryderne der slog til
> igen-igen, stalinist.

Næ,det var racistblondinen og hendes lallende
undersåt, nemlig dig, nazist.