TV2 Nyhederne med de SENESTE Nyheder fra 2~
Fra : Peter Heide

Dato : 08-07-10 22:32

http://nyhederne.tv2.dk/article/32022452/

Hende hér havde en interessant historie at fortælle , syntes TV2 Nyhderne.
En rigtig *nyhed* er det. Bare ærgeligt at historien er 4 år gammel. Hun har
ikke været ansat i hjemmeplejen siden 2006. Men hun kom i TV, det var
sikkert også det der betød mest for hende.

Syntes TV2 begynder at skrabe bunden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-07-10 22:53

Peter Heide <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
4c3643ea$0$277$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> år gammel. Hun har ikke været ansat i hjemmeplejen siden 2006. Men
> hun kom i TV, det var sikkert også det der betød mest for hende.

Enig. Som vi alle ved, har tingene ændret sig grundlæggende siden 2006, så
det er totalt uvederhæftigt at lade hende komme til orde.

Som vi alle ved, er der *ingen* problemer i hjemmeplejen i 2010, og at lytte
til en, der taler om *så* gamle dage, er dybt useriøst.

Du beriger mit liv, Peter Heide. Du er velovervejet, velargumenterende, og
ikke mindst klog som bare pokker. Bliv endelig ved.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Heide

Dato : 09-07-10 17:10

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Enig. Som vi alle ved, har tingene ændret sig grundlæggende siden 2006, så
> det er totalt uvederhæftigt at lade hende komme til orde.

Du ved da ikke en skid om der har været ændringer i forretningsgangen på
Østerbro ?

Men ham afsnitslederen fra østerbro klarede interviewet , efter indslaget,
rigtigt rigtigt dårligt : Istedet for at komme med den sædvanlige svada om
opstraming ,beklagelse og kontrol, kunne idioten have lukket interviewet ved
at på pege at den tidligere medarbejder udtalelserburde tages med forbehold,
da det er fire år siden hun forlod hjemmeplejen som vikar i en kortere
periode.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-07-10 17:23

Peter Heide <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
4c3749e4$0$275$14726298@news.sunsite.dk:

> Du ved da ikke en skid om der har været ændringer i forretningsgangen
> på Østerbro ?

Tilsyneladende har alting ændret sig siden 2009:
http://avisen.dk/hjemmeplejen-staerkt-underbemandet_110795.aspx

Men Peter Heide - måske intet har ændret sig i virkeligheden? Måske vi bare
får løftet en flig af dén sandhed, de fleste kendte og kender til? Måske der
ikke er noget nyt under solen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 09-07-10 18:46

> [...]
> ved at på pege at den tidligere medarbejder udtalelserburde tages med
> forbehold, da det er fire år siden hun forlod hjemmeplejen som vikar i en

I kølvandet af den sidste uges afsløringer, så ville jeg nu nok heller ikke
bare lige afvise den tidligere medarbejders udtalelser. For to uger siden
havde jeg givet dig ret.