Fejlmelding
Fra : Nyhedsgruppens@

Dato : 06-08-01 17:34

Jeg har en pc'er hvor følgende besked kommer hver gang jeg åbner Microsoft
Internet Explorer:

Internet Explorer kunne ikke åbne søgesiden.

Lige meget hvilken side jeg forsøger at få adgang til kommer denne besked.
Hvad kan der være galt?

Fra : Madsen

Dato : 06-08-01 17:50

"Nyhedsgruppens@" <nyhedsgruppens@get2net.dk> skrev:

> [...]
>
> Internet Explorer kunne ikke åbne søgesiden.
>
> Lige meget hvilken side jeg forsøger at få adgang til kommer denne besked.

Har du evt. din startside til at stå uden Http:// foran adressen?
Udfra følgende side kunne det måske være årsagen:
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q219/0/04.ASP?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=Search%20site&rnk=122&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=IE>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Nyhedsgruppens@

Dato : 06-08-01 17:58

Startsiden er på maskinen sat til en intranetside.

Fra : Mogens Arberg

Dato : 08-08-01 19:07

Da jeg havde en melding med næsten den samme ordlyd, var det fordi et
flueben i "logger på netværket" var forsvundet!!!

MVH
MA