Justering af Adgangs betingelserne til Hel~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 16:24

Eftersom at at alle Danske Statsborgere, kommer i Helvede* for altid
Fortidige,Nutidige og Fremtidige!

Og får alt hvad de absolut ikke vil have! Når de mindst vil have det!
Fejlsikret imod Murphys lov!

*(Læs min tidligere indlæg, omhandlende Helvedes konstruktion med Kvante Mekanik osv.)

Medmindre i konvereter til Islam, eller begår selvmord!
Jeg har ændret lidt på reglerne for Danske statsborgere!

God Fornøjelse!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 16:32

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c35ed92$0$36583$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Medmindre i konvereter til Islam, eller begår selvmord!
> Jeg har ændret lidt på reglerne for Danske statsborgere!

"Alle" undtagen mig!
og nogle få udvalgte, som ikke må aflive sig selv!
Medlemmer af DF(*det politiske parti) og andre uden egentlig værdi, er det ligegyldigt med!

*I kommer stadigvæk i Helvede men ikke for altid!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 16:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c35ef73$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Medlemmer af DF(*det politiske parti) og andre uden egentlig værdi, er det ligegyldigt med!
>
> *I kommer stadigvæk i Helvede men ikke for altid!

De skeløjede kvinder på tv kanalen tv2news får rabat(ikke for altid)

Jordskælvsofrene på Haiti og Japan, fornylig
og nogle oversvømmelses ofre i Kina og New Orleans!
(medmindre de har haft brugt Tetrado Toxin på mennesker)
Og folk der producere EL-Biler får 15 procent i rabat!

Jeg havde ellers besluttet mig for at undgå "rabat"!
Men jeg træffer beslutninger ud fra de informationer jeg har til rådighed!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 16:58

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c35f4aa$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg havde ellers besluttet mig for at undgå "rabat"!
> Men jeg træffer beslutninger ud fra de informationer jeg har til rådighed!

Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-07-10 17:03

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c35f5ae$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Alle Religiøse Mirakler er Kvante Mekanik!
> [...]
Og også en mandelig ansat i Fakta i Kjellerup ca. 19-20 år gammel!
1,90 høj som jeg klemte lidt i venstre side fordi jeg var rasende!
(venstre side af kraniet klemt sammen og højre øje åbning lidt større end venstre!)

Kranie klemt med Kvante Mekanik!(for ca. 1års tid siden)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-10 11:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c35f6d4$0$36577$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> (venstre side af kraniet klemt sammen og højre øje åbning lidt større end venstre!)
>
> Kranie klemt med Kvante Mekanik!(for ca. 1års tid siden)

Nå, men om jeg kranie klemmer nogen eller drejer nogen tv kvinder af til venstre!

Så er det påvirkning af individuelle atomer uden rækkevidde begrænsninger!
(sådan at feks. neurons sender de signaler jeg vil have dem til!)
Feks en Joanna Scmidt Nielsen der vrikker med næsen den anden dag på tv kanalen
tv2news.

Eller påvirkning af atomer kilometer under planetens overflade hvis der er spændinger(ikke engang nødvendigt)
Feks som Haiti og for nylig i Japan pga. Tetrado toxin i mennesker! Min Underbevidsthed/Brainstem hader det lort!

Eller smil og vær mindre deprimeret "tv kanalen tv2news korrespondent i Pakistan, første gang hun nogen sinde har smilet på skærmen,
ihvertfald hvor jeg har set det!)

Og det er ren Kvante Mekanik!

btw.
Jeg er ved at se om jeg kan slippe en Helvede´s opdatering forbi fejlsikringen på Helvede!
Sådan at det istedet for "det i mindst vil have når i mindst vil have det" bliver til
"en af de 20 ting i mindst vil have når i mindst vil have dem" fordi ellers bliver det for forudsigeligt!
kvanten får lov til at vælge i en hvis grad!
Det vigtigeste er at undgå et mønster der kan brydes!
undtagen af mig selvfølgelig!
Klienterne må jo ikke, da det ellers fjerner foremålet med Helvedes eksistens!

Det hele selvfølgelig fejlsikret mod Murphy´s lov(alt hvad der kan gå galt, vil gå galt)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-10 12:10

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c36ffec$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Det hele selvfølgelig fejlsikret mod Murphy´s lov(alt hvad der kan gå galt, vil gå galt)

Jeg har overvejet en RNG men det er mere effektivt at lade kvanten vælge
(og så sørge for at klienten har mindst mulig indflydelse på valget)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-10 13:53

> [...]
>
> Det hele selvfølgelig fejlsikret mod Murphy´s lov(alt hvad der kan gå galt, vil gå galt)

Jeg har også besluttet mig for at smide dem som Bjørnholt og Co.
har haft sex med i de sidste 12 år(dem der lige er passeret, i Helved for altid!)

For deres forsøg på at gøre skade på menneskeheden ved at sprede ondskab!
Det er tydeligt for enhver, hvor stor indbygget defekthed der er i dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 09-07-10 14:11

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:4c371bb4$0$36580$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> For deres forsøg på at gøre skade på menneskeheden ved at sprede ondskab!
> Det er tydeligt for enhver, hvor stor indbygget defekthed der er i dem!

Det gælder så ikke mindreårige!