Papa Roach!
Fra : Andrew

Dato : 06-08-01 17:26

Hejsa

¨Hørte subj. for første gang for et par uger siden og blev meget positivt
overrasket over den høje kvalitet både musisk og vokalt!
Genren skulle hedde "New Metal", så vidt jeg er informeret.
Den udmærker sig ved at musikken er en tand mere finpudset end f.eks. Rage
Against the Machine, men stadig hård; og så er teksterne mere "gennemtænkte"
med knapt så mange "fuck-vendninger" som f. eks. (igen) RATM og Limp!

OG ENDNU BEDRE: de opvarmer til Red Hot Chili Peppers d. 21 august i parken!
YAHOOOOOOOOO!
Iggy pop er der også, gamle narkovrag, men al respekt alligevel!

Andre meninger om subj.!

Mvh And

Fra : Christian Muus

Dato : 07-08-01 07:49

Andrew <andvalen@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9kmger$2m0u$1@news.cybercity.dk...

> Andre meninger om subj.!

Ja, jeg er også totalt hooked på Papa R. for tiden. Jeg glæder mig næsten
lige så meget til at se dem, som at se RHCP. Jeg så dem også i Pumpehuset i
januar, hvor de trykkede den for vildt af!

Christian

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 07-08-01 09:23

En detalje:

Sædvanligvis omtales genren på skrift som NU-metal (hvilket er en meget
Hip-Hopsk omskrivning af new-metal..).

Personligt foretrækker jeg dog betegnelsen "Sportsmetal", hvilket bedre
betegner genrens svage afledning fra den egentlige metal

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 08-08-01 09:02

Jeg har også hørt noget lignende Heavy hop?

Kåre