”Skitzokunst” BjelkesAlle46 og EL-løgn
Fra : Bo Warming

Dato : 06-07-10 06:28

"Skitzokunst" BjelkesAlle46 og EL-løgn
På Sct Hans Hospital (og på Risskov)har de et museum med
langtidsindlagte skitzofrenes kunst som overlægerne har smigret og
set helbredelse i.
Det er ikke kun oliemalerier men især skulptur og arkitektur, ofte
småhuse efter min opfinderfars selvironiske recept "Dont make it
better, make it different" og genbrugaspektet hos Christiania og især
den selvforsørgende privatiserede ukriminelle Thy-lejr er et vigtigt
aspekt.
De fotos jeg har set fra hospitalsmuseerne gir mig associationer
småting i mit plankeværks propagandafremstød og blikfang for
Nietzschelæsning.
Beviser det at mine glistrupske ideer kan afvises som tosseri?
Eller at oprørsk galskab er drivkraft i verdensforbedring?
Sådant har man indicier til og ikke beviser - og så måske det sidste.
Men fremskridts-ideerne er gennemtænkt intelligent utilitarisme;
"Størst mulig trivsel for flest" og de forkælede snyltervanvittige
rostes udfra en nedladende, uværdig "lad dog barnet" tænkning som
overfor voksne er så uetisk, at den kan føre til eftergivenhed for de
grådigtsvindlende hjemmehjælpere. Politiet har ækel retorik parat fra
deres holden hånden over autonomtyve, der fik lov at beholde stjålet
Faderhus-hus i 8 år: "Det er drengestreger".