Lidt programmering og KvanteKørsel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 05-07-10 12:33

Lidt Programmering og KvanteKørsel!

Jeg mistænker Bjørnholt´s egentlig ham og Sanne Hovgensen´s programmering
"Der skal altid være mindst en fejl"

En sorthåret ung kvinde, mørkhudet(TV Reporter/Journalist) blev klemt lidt til højre!
Ikke mig der gjorde det(ihvertfald ikke bevidst) eftersom at jeg ville have hende til venstre!

Jeg ved at de har tænkt sig at bruge den som en undskyldning, til at vågne mig op og give mig skylden
for alt det de har lavet i de sidste mange år! Nemlig at programmer og tortere folk overalt og samtidig have mig siddende
og stirre ud af mit vindue programmeret til at der altid skal ske det som "de gerne vil have der skal ske"
Hvis jeg ikke lige hilser på naboerne eller er nede og købe ind

Desuden tror jeg at min Brainstem er ved at koble ud og smide planeten i Solen! I raseri over at der ikke
er sket noget positivt på personligt/privat plan i 12 år!
(men menneskeheden er da holdt i live)!

Alle religiøse mirakler er Kvante Mekanik!

Medmindre de er gjort af Diskjockey Ævl eller Karsten Bjørnholt så er det bare bedrageri og ondskab,
for hver person de har hjulpet offentligt/officielt er der 100 døde tortur ofre, som de har myrdet, mens de
sidder og smaske og savler som en hund(det er næsten paranormalt hvor meget savl de to svin kan producere,
jeg tror nogen har været i hjernen på dem for at begrænse tabs listen, de skide sadister er fuldstændig
istand til at manipulere alt og alle, snyde alles instinkter, når de er bakket op af en kvante mekanisk hjerne!)

Som sagt og bevist både før og efter tortur programmeringen, så er det ikke lykkedes for dem at gøre mig til en perverser,
men det er lykkedes et par gange med programmering at give mig rejsning uden seksuel ophidselses(heldigvis uden at nogen opdagede
det)
i en eller to situationer hvor folk ellers kunne hav fået det forkerte indtryk!
(En Homo og en Pædofil beskyldning undgået! - en mand og en lille pige der formåede at få røvrendings programmeringen til at se om
chancen
var der, det var også en af de ting de stod og aftalte i forvejen, at de ville give Paracetamol skylden for)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr