En fremmed hundehader?
Fra : Malene P

Dato : 03-07-10 08:14

Tjah nok ikke noget dårligt bud.
http://ekstrabladet.dk/112/article1372158.ece

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 11:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4c2ee326$0$36586$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tjah nok ikke noget dårligt bud.
> http://ekstrabladet.dk/112/article1372158.ece
>
> Malene P

Synes du at du opfylder kravene for at være racist, og er du egentligt
racist?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-10 12:36

On Sat, 3 Jul 2010 12:56:24 +0200, "Thomas" wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Synes du at du opfylder kravene for at være racist, og er du egentligt
> racist?

Du aner jo ikke hvad ordet "racisme" betyder.

http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme

Fra : \"@'

Dato : 03-07-10 13:00

On Sat, 3 Jul 2010 13:35:44 +0200, "S.A.Thomsen"
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Du aner jo ikke hvad ordet "racisme" betyder.
>
>http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme

han lider af den alvorlige fordom at alle som taler sandt er nogle
slemme fyre m/k

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 13:12

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Du aner jo ikke hvad ordet "racisme" betyder.
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme

At dømme folk på deres race. Det er ret enkelt, og det er det jeg spørger
om.

Er du gået i flyverskjul, Malene P?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-10 13:16

On Sat, 3 Jul 2010 14:11:36 +0200, "Thomas" wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> At dømme folk på deres race. Det er ret enkelt, og det er det jeg spørger
> om.
>
> Er du gået i flyverskjul, Malene P?

Der er en kæmpe forskel på at kritisere kriminelle "fremmede" og på at
kalde "fremmede" for kriminelle.

At du ikke fatter det, siger mere om dig end om Malene P.

Fra : P.N.

Dato : 04-07-10 09:02

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> On Sat, 3 Jul 2010 14:11:36 +0200, "Thomas" wrote:
>
> Der er en kæmpe forskel på at kritisere kriminelle "fremmede" og på at
> kalde "fremmede" for kriminelle.
>
> At du ikke fatter det, siger mere om dig end om Malene P.

Jeg tror at alle heromkr ved at Malene ikke kritiserer de kriminelle men det
at der er "fremmede" i vort rare lille land. Og hvad du ikke fatter SA mand
det kan der skrives bøger om.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-10 09:14

On Sun, 4 Jul 2010 10:02:12 +0200, P.N. wrote:

> Jeg tror at alle heromkr ved at Malene ikke kritiserer de kriminelle men det
> at der er "fremmede" i vort rare lille land.

Det kan da KUN være dem der ikke kan læse.

Jeg har KUN set (intetsigende) link fra diverse aviser, om KRIMINELLE
"fremmede".

>Og hvad du ikke fatter SA mand
> det kan der skrives bøger om.

Det er DU da overhovedet ikke kvalificeret til at have en mening om.

Du er ikke andet end en lille fascist/islamist/nazist/racist, der ikke har
noget liv.

Du er MEGET VÆRRE end Malene P, og SÅ er det sgu slemt.

Fra : P.N.

Dato : 04-07-10 09:53

> Det kan da KUN være dem der ikke kan læse.

Aha så du indrømmer at du er racist lisom Malene!!.

> Det er DU da overhovedet ikke kvalificeret til at have en mening om.

Aha så du indrømmer at du er en intolerant autoritær totalitær personlighed.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 04-07-10 10:01

On Sun, 4 Jul 2010 10:53:09 +0200, P.N. wrote:

> Aha så du indrømmer at du er racist lisom Malene!!.

DU er tydeligvis en af dem der IKKE kan læse.

> Aha så du indrømmer at du er en intolerant autoritær totalitær personlighed.

Økseskaft.?

Der ramte jeg vist plet.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-10 13:43

"Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
4c2f28fc$0$36566$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> At dømme folk på deres race. Det er ret enkelt, og det er det jeg
> spørger om.

Men de fleste, der beskæftiger sig professionelt med dén slags, mener, der
ikke findes noget som "menneskelige racer". Men du er uenig? Er det egentlig
ikke dig, der er racist, "Thomas"? Du går usundt meget op i andre menneskers
angivelige "race", og det plejer at være et vink med en vognstang. Tror du
egentlig, der er 1:1-forbindelse mellem din underbevisthed og dét du tror,
du ser, når du glor på dig selv i spejlet? Jeg er ikke overbevist.

Jeg tror, du er ganske forvirret, men at du simpelthen er født *så*dum, at
du ikke er i stand til at erkende det. Det er så *dit* kors, som du så kan
bære med barnlig glæde. Ganske som tumberne rendte rundt på Ebberødgård med
et evigt grin, fordi de heller ikke vidste bedre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 14:02

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Men de fleste, der beskæftiger sig professionelt med dén slags, mener, der
> ikke findes noget som "menneskelige racer".

Hvem er disse "de fleste", der beskæftiger sig professionelt med den slags?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-10 14:35

"Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
4c2f34b1$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvem er disse "de fleste", der beskæftiger sig professionelt med den
> slags?

Antropologer, læger, biologer, genetikere. Du ved - den slags...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 17:05

> Antropologer, læger, biologer, genetikere. Du ved - den slags...

Hvem, og hvilke artikler refererer du til, som disse mennesker har skrevet?

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-10 19:14

"Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
4c2f5fb5$0$36578$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvem, og hvilke artikler refererer du til, som disse mennesker har
> skrevet?

Glem det, "Thomas".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 19:29

> Glem det, "Thomas".

Efter alle dine store ord og tilsvininger, blev det ikke rigtigt til mere.

Super flot gået.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-10 21:44

"Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
4c2f8189$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Efter alle dine store ord og tilsvininger, blev det ikke rigtigt til
> mere.
> Super flot gået.

Ain't life a bitch, "Thomas"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-07-10 13:35

"Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
4c2f175b$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Synes du at du opfylder kravene for at være racist, og er du egentligt
> racist?

Synes du, du opfylder kravene for at blive betragtet som et sjældent set
præmieeksemplar af en uintelligent eftersnakker, og er du et... nej, ingen
grund til retoriske spørgsmål.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 03-07-10 08:00

On 3 Jul., 14:42, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> "Thomas" <omgz!> skrev i meddelelsen
> 4c2f28fc$0$36566$edfad...@dtext01.news.tele.dk:

> Men de fleste, der besk ftiger sig professionelt med d n slags, mener, der
> ikke findes noget som "menneskelige racer". Men du er uenig? Er det egentlig
> ikke dig, der er racist, "Thomas"? Du g r usundt meget op i andre menneskers
> angivelige "race", og det plejer at v re et vink med en vognstang. Tror du
> egentlig, der er 1:1-forbindelse mellem din underbevisthed og d t du tror,
> du ser, n r du glor p dig selv i spejlet? Jeg er ikke overbevist.

Jeg læser ikke, at Thomas går - usundt - meget op i andre menneskers
angivelige race. Han syntes mere optaget af om andre gør -

Det er sikkert derfor han spørger om Malene er racist. Fremfor selv at
agitere for, at der findes menneskeracer.

Eksempelvis er der mennesker som udtrykker sig således; "Our race is
the Master Race. We are divine gods on this planet. We are as
different from the inferior races as they are from insects. In fact,
compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at
best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to
rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our
leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us
as our slaves."

> Jeg tror,

Uden tvivl mange sære ting og sager -