En fremmed anti-ryger
Fra : Malene P

Dato : 02-07-10 10:19

Er det mon også en af Ali´s utallige afkom? Synd at Nyrups ynkelige
lappeløsning gik i vasken.
http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2115285.ece

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-10 10:39

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er det mon også en af Ali´s utallige afkom? Synd at Nyrups ynkelige
> lappeløsning gik i vasken.
> http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2115285.ece
>
> Malene P

Hvis du ikke kan li' somaliere så kan du ikke li somaliere, og så er det nok
som det skal være. God fornøjelse med hele racisme projektet; Det lyder som
om det er noget der optager ret meget af din tid.

Fra : hanzen

Dato : 02-07-10 10:51

""Thomas"" <omgz!> skrev i en meddelelse

> [...]
> nok som det skal være. God fornøjelse med hele racisme projektet; Det
> lyder som om det er noget der optager ret meget af din tid.

Du bruger da vist også en del tid med at sidde og holde vagt.
--

hilzen
hanzen

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-07-10 10:52

"Thomas" wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du ikke kan li' somaliere så kan du ikke li somaliere, og så er det
> nok som det skal være. God fornøjelse med hele racisme projektet;

Er det ikke rødrotter et al, der er racister? (fx overfor Malene)

Mvh
Martin

Fra : Malene P

Dato : 02-07-10 11:07

""Thomas"" <omgz!> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du ikke kan li' somaliere så kan du ikke li somaliere, og så er det
> nok som det skal være.

Jeg kan ikke lide det som nogle af de alt for mange importerede somaliere
går og lave og det er IKKE som det skal være.

> God fornøjelse med hele racisme projektet; Det lyder som om det er noget
> der optager ret meget af din tid.

Desværre optager det ikke så meget tid. Jeg har i mange år flere gange om
dagen kigget på avisernes hjemmesider i mange andre forbindelser og næsten
hver gang falder jeg over problemer med de fremmede. Og det skriver jeg så
om her i gruppen og er rystet over nogle virkelighedsfornægtere som AHW,
KujonKim og andre tilsvinere her i gruppen, der har valgt ikke at forholde
sig til emnet men heller vil skyde budbringeren eller fejt krybe i skjul bag
et killfilter. Hvis du mener, at jeg har skrevet eller viderebragt noget,
der ikke passer, skal jeg gerne dementere det.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-10 14:55

> [...]
> skyde budbringeren eller fejt krybe i skjul bag
> et killfilter. Hvis du mener, at jeg har skrevet
> eller viderebragt noget, der ikke passer, skal

Vi fornægter ikke virkeligheden, men vi tillader
os at være kritiske over for DIN virkelighed, for
den er så unuanceret som en 5.klasses elever, hvor
verden også er sort og hvid akkurat som i
eventyrene. Se du hellere på virkeligheden og ikke
ensidigt på
DIN virkelighed, og surprise, surprise -du vil
pludselig opdage at verden ikke er så sort/hvid
som du, racistblondine, tror.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 03-07-10 18:15

On Sat, 3 Jul 2010 15:55:14 +0200, ahw wrote:

> [...]
> ensidigt på
> DIN virkelighed, og surprise, surprise -du vil
> pludselig opdage at verden ikke er så sort/hvid

Tekstforståelse er (heller) IKKE Wilstrups stærke side.

Fra : Petse

Dato : 03-07-10 18:40

ahw wrote:
> [...]
> ensidigt på
> DIN virkelighed, og surprise, surprise -du vil
> pludselig opdage at verden ikke er så sort/hvid

Det er jo ikke Malenes virkelighed medierne skriver om.
Prøv at kigge på de links, Malene henviser til, så vil du se
virkeligheden som den er og ikke Malenes virkelighed.

Fra : Patruljen

Dato : 02-07-10 07:28

On 2 Jul., 11:19, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> Er det mon ogs en af Ali s utallige afkom? Synd at Nyrups ynkelige
> lappel sning gik i vasken.http://jp.dk/indland/aar/kriminalitet/article2115285.ece

Og hvad så?