Roskuildefestival-grafitti mm
Fra : Bo Warming

Dato : 30-06-10 22:47

"Vær del af den forandring du ønsker",sa Gandhi
Gandhis succes overfor de vestlige medier var langt større end hans
overbevisningkraft overfor hinduer - som klogt myrdede ham da
uafhængheden var klaret og krig med muslimfjenden krævede en mindre
tossegod landsfader.
Han var for meget Jesus:Vend den anden kind til.
Helt til grin er i dag hans spind-din-egen-bomuld, for inderne var
storeksportør af maskinbomuld da jeg i 1957 så uafhængihedsdagen
fejret - i Magasin.
Men den lille "halvnøgne fakir" - som Churchill kaldte ham - spandt
bomuld i hånden på egen spinderok og fik en lille fanskare der
kopierede ham
Det har jeg ikke fået vedr mit lort-projekt som også er
tilbage-til-naturen - men ikke romantik og pjat. I 2008
Oscarvinderfilm "Mumbai millionaire" ses om kæmpe latrinreservoirer
der tømmes ud i floder og burde gøde - fx via min metode.
At vi klær os i jakkesæt og smarte shorts er krav fra både kvinder og
tekstilindustri og VVS-industri er godt i gang med at pådutte ulande
at de skal være som os og våser at WC forebygger sygdomme
Rousseau var pioner mht vandrefuglebevægelse i Alperne og nudist-lejre
som er langt populære i Frankrig og Tyskland end her "Freies Körper
Kultur".
One mans trash, anothers treasure, lyder en gavngrafitti lavet med
teleskop-reskaber af ihærdige autonome, vistnok her i København(hvor?)
Her på Nørrebro ses grimme tags overalt, og hærværk er asocialt
overfor ejer , men er al gadekunst ikke bedre end ensfarvethed.?
Får jeg følgeskab mht at dekorere egen ejede facade? Næppe, ejere er
normalist-snobber.
Jeg står med mit plankeværk klart på skuldrene af seriøse
graffiti-pionerer
-   Og Christiania-t-shirt-designere
-   Døden er naturens måde at fortælle dig på, at du burde tage
det roligt(Grafitti i London)
-   Smadr dem der smadrer dig Autonom grafitti
There is no evil unless your conscience or that of others says that
there is.   Grafitti
Der er en slumrende politibetjent i os alle. Han skal slås ihjel.
Fransk grafitti under det franske studenteroprør i maj ´68

Dare to jump in the mud Christiania-underwear-slogan"Always with the
funk", Christiania-underwear-slogan
FREE SEX, Christiania-underwear-slogan
"Stop forureningen før den stopper dig" Christiania-underwear-slogan
"Længe leve kapitalismen" Christiania-underwear-slogan
"Hold op med at torturere folk" Christiania-underwear-slogan
"Man kan ikke skabe demokrati for andre" Christiania-underwear-slogan
"Bush is the real terrorist Christiania-underwear-slogan
"Jesus gør glad" Christiania-underwear-slogan
"Del dine organer"(Share your organs" ) Christiania-underwear-slogan
"Be honest" Christiania-underwear-slogan
"Pas på Grønland smelter" Christiania-underwear-slogan
"Bomb christiania" Christiania-underwear-slogan
"Nyheder er mode, hvad sker der i Congo" Christiania-underwear-slogan
"Bono for World Bank President" RoskildeFestival-underwear-slogan
VI SKAL IKKE TRO VI KAN FORBEDRE VORT LIV VED AT
BRUGE ANDRE - det er en illusion! Christiania-underwear-slogan