Skærme
Fijala 3554
Ny 19", Viewsonic E790 eller bedre bud til~
Fra : Kenneth

Dato : 06-08-01 17:10

Hejsa

Er der nogen som har erfaringer med denne skærm, eller har et bedre bud til
ca. samme pris?
E2 E790 19" / 1600x1200 / 0,26dp / 3 Years 3.345 kr.

Pris fundet på http://www.edbpriser.dk/

--
Venligst & på forhånd tak!
Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 06-08-01 18:01

> Er der nogen som har erfaringer med denne skærm, eller har et bedre bud
til
> ca. samme pris?
> E2 E790 19" / 1600x1200 / 0,26dp / 3 Years 3.345 kr.

Måske en:
SyncMaster 900SL+ 19" / 1600x1200 / 0,26dp / 3 Years 3.345 kr.

er den bedre ??

--
Kenneth

Fra : Lasse Elbek

Dato : 06-08-01 19:03

"Kenneth" <Ken_T@cool.dk> wrote in message
> [...]
til
> ca. samme pris?
> E2 E790 19" / 1600x1200 / 0,26dp / 3 Years 3.345 kr.

Hvis jeg skulle have en 19" skærm vill jeg spare 1000 kr mere samme og købe
en LG 915ft+
eller "nøjes" med en 17" LG 795ft+. til 2999,-
Hvorfor ? ja, simpelt hen fordi det er bedre skærme. Begge LG er flade,
indbygget usb hub og har et noget nær perfekt billede, hvilket man ikke kan
sige om Samsung 900sl+.
Men hvis man kan leve med et ikke perfekt billede der buer, og gerne vil
have en 19" der ikke fylder mere end en 17" så er samsungen en ok skærm.

Men prøv at kigge længere ned i nyhedsgruppen. Det kan være at du finder
noget spændende.

/Lasse

Fra : Kick

Dato : 06-08-01 20:10

"Lasse Elbek" <lasse.elbek@get2net.dk> wrote in message
[snip]
Begge LG er flade,
> indbygget usb hub og har et noget nær perfekt billede, hvilket man ikke
kan
> sige om Samsung 900sl+.
[snip]

Hvorfor mener du ikke at Samsung 900SL+ giver et flot billede?
Jeg har ikke selv set skærmen, men Alt om data gav den en meget flot
anmeldelse.

/Kick

Fra : Lasse Elbek

Dato : 06-08-01 22:11

"Kick" <no@spam.com> wrote in message news:9kmq7u$cju$1@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> Hvorfor mener du ikke at Samsung 900SL+ giver et flot billede?
> Jeg har ikke selv set skærmen, men Alt om data gav den en meget flot

En af mine venner har sådan en skærm, billedet står ikke helt så skarpt som
på en af de nævnte LG.
En del af disse samumsung er blevet byttet et par gange, og jeg har flere
gange læst at folk blev nødt til at acceptere et ikke helt perfekt billede,
men som sagt så prøv at læse lidt ældre posts angående samsung 900sl+.
Men for at forsvare samsung lidt, så er det en ok spille skærm til prisen og
kan køre ret høje opløsninger 1600x1200 ved 85hz.
Jeg har selv en LG 795ft+ billedet er noget nær perfekt køre 1600x1200 i 75
hz. Den er beskrevet i AOD feb. 2000 og får gode anmeldser på højde med Eizo
F520.

/Lasse

Fra : Michael Bøcker-Larse~

Dato : 15-08-01 12:36

Gem dine penge og spar op til en Samsung XXXX NP .... du kan ikke leve uden.
Jeg sidder godt nok selv med en HP1110, men jeg "har" en Samsung 900NP i
vores grupperum på UNI ... den er lækker..