Min anti-ble-hobbys filosofi og kommunal-~
Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-10 22:55

Min anti-ble-hobbys filosofi og kommunal-sejr-afslutning
Min opfinder-far ku li afveksling og når vi i sommerweekender cyklede
fra Frederiksbergboligen til Nærum-sommerhuset så var det ofte ad en
forskellig vej - via Lygten, via Buddinge, eller Strandvejen og kun
hver anden gang den slagne vej til Vibenhus Runddel, ad Lyngbyvejen
til Lyngby og så ad de grønne stier langs Mølleåen osv

Da jeg blev langtidsarbejdsløs i 80erne, med færre og fære
gymnasievikariater, og erstattede dagpenge med førtidspension, skrev
jeg i stedet på en bog og opfandt vegetaropskrifter og tidsbesparende
småprojekter, som min far havde været god til på maskiningeniørvis og
jeg nu på kemikervis

Jeg har altid følt triumf ved at gå barfodet og i shorts og tisse i en
kop, så antal toiletbesøg ku spares ned til ½
Da min far i 1992 og min mor i 1997 faldt på toiletgulv og døde kort
senere, så jeg et kald i at udvikle metoder til at tisse i sengen uden
at væde sengen så man ikke sku gå i mørke om natten til toilettet.

Det var sjov research når man er Georg Gearløs-minded og selvom få er
det, så synes jeg det er en hobby som mange med fordel ku kopiere, for
hobbyen er billig, tidsbesparende, der kan hele tiden findes endnu
mere praktiske metoder for netop DIG, og kreativitet kan folk lide når
de bygger Silvan sjov i haven om sommeren - her er noget der ikke
kræver have.
Tabuer bør væk.
Det skal være lysten der driver værket vedr ALT.

I de indlæg jeg har skrevet det sidste døgn siden Thorbjørn betvivlede
at jeg ka skrive noget færdigt, har jeg skrevet synopsis til bog om
ble-alternativer og om tilknyttet filosofi som jeg har masser af gode
aforismer parat til at føre "som vidner"

LANGT MINDRE VIGTIG END pis-i-kop selvhjælpen er min nytænkning om
lort-fjernelse uden toilet, for man lorter kun 1-2 gange i døgnet og
inkontinens er her sjælden for andre end stomi-patienter

Alligevel har jeg forsket i hvordan man bekvemt kan slippe af med
lort/lugt hvis man er sengebunden og altså ikke kan gå på toilettet -
og ikke ka li bleer
Mel-metoden er jeg færdig med at variere og en række alternativer har
jeg på skinner til egen brug, og derfor er der ikke længere brug for
de dristige eksperimenter, der undertiden slog fejl, og som betød at
eén (ikke 2 men 1) ud af de fyrre forskellige hjemmehjælpere jeg har
haft i det seneste år, har oplevet et problem i mit hjems lugt.

Mange gæster har vurderet at lugten nu næsten er væk og i dag fik jeg
at vide at min klage over at hjemmehjælp-chefer krævede
hovedrengøring nok fører til at man vil give mig penge til
hovedrengøring uden brug af det kommunale fupprivatiserede firma.

Dvs at jeg kan lade mine børn udføre en anelse rengøring og de får
lønnen og da mine eksperimenter er færdige vil lugt i alvorlig grad
ikke komme igen.
Den sippede hjemmehjælperpige som er den eneste, der har haft problem
med at hjemmet lugtede af mig og af tørret lort ( bondebaggrund-jyder
siger "af ko-stald").- hende kan jeg nok slippe for at få herud igen.
Og at gå ærinder er vigtigste hverv og ikke køkkenarbejde, støvsugning
osv så der opstår næppe noget problem igen ned de kommunale
mellemchefer

Men hvis der sideløbende kan klages til ombudsmanden , skal det
prøves, for det er pjat at tale om arbejdsmiljø-problem, når lugt jo
ikke kan berøre sundhed eller sikkerhed.
..