Få fisfis ud nu
Fra : Malene P

Dato : 26-06-10 08:53

Og gerne hele hans famile og omgangskreds med. Hvem har lukket det skidt af
hans slags ind i landet?
http://www.fyens.dk/article/1630392:Odense--Fisfis-faar-ny-sag-om-udvisning-paa-halsen

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 08:58

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen
> Og gerne hele hans famile og omgangskreds med.
> Hvem har lukket det skidt af hans slags ind i
> landet?
> http://www.fyens.dk/article/1630392:Odense--Fisfis-faar-ny-sag-om-udvisning-paa-halsen

Ja, ud med folk der er sigtet for en forbrydelse
og for folk der er dømt, uanset hvilke forhold der
gør sig gældende. Byretten kom frem til at der kun
var ført bevis for 112 kg hash, og det er ikke nok
til en udvisning sådan som byretten også kom frem
til. Det kan da være at Landsretten kommer frem
til noget andet, men indtil da har vi altså ret
til at få vores sager prøvet ved en anden - og
højere - retsinstans når det gælder
skyldsspørgsmålet og i HR når strafudmålingen skal
fastsættes hvis der er afgivet dissens og sagen
ankes.

Men disse bagateller har jo ingen betydning for
dig, akkurat som andre formildende omstændigheder
heller ikke har det.

Jeg går ind for at folk der er så fremmedfjendske
som dig, bliver smidt ud af landet -hvad siger du
til det? Pak hellere kufferten med det samme!

Fra : Malene P

Dato : 26-06-10 09:29

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Men disse bagateller har jo ingen betydning for dig, akkurat som andre
> formildende omstændigheder heller ikke har det.

Hvilke formildende omstændigheder?

> Jeg går ind for at folk der er så fremmedfjendske som dig, bliver smidt ud
> af landet -hvad siger du til det?

Altså smide en god dansk lovlydig skatteyder ud og i stedet for importere
kryb som fisfis og den slags? Du er simpelthen syg i roen, arne tilsviner.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 14:41

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Hvilke formildende omstændigheder?

Ja, som det ses, aner du intet om baggrunden for
dommen, men hyler op lige så snart blot en fremmed
er dømt.

> Altså smide en god dansk lovlydig skatteyder ud
> og i stedet for importere kryb som fisfis og den
> slags? Du er simpelthen syg i roen, arne
> tilsviner.

Racistblondine - hvis du læser tekst-tv fra i dag,
vil du se hvordan to mænd røvede en taske fra en
ung kvinde -de var begge danskere - smid dem dog
ud af landet i stedet for at kalde dem lovlydige.
Du er simpelthen syg i roen, Malene
Racistblondine. Du får simpelthen ikke nok i det
daglige, så du må ty til vibratoren.

Fra : N_B_DK

Dato : 26-06-10 16:36

"ahw" <nix> wrote in message

> Ja, som det ses, aner du intet om baggrunden for
> dommen, men hyler op lige så snart blot en fremmed
> er dømt.

Var det ikke 112kg hash det drejer sig om? det er sandelig svært at finde
noget formidlende ved 112kg hash.

>Du får simpelthen ikke nok i det
> daglige, så du må ty til vibratoren.

Folk har ret i du er blevet mere syg i potten, du har da muligvis også fået
en eller flere blodpropper i "hjernen" udover din sukkersyge.

--
MVH. N_B_DK

Fra : \"@'

Dato : 26-06-10 18:49

On Sat, 26 Jun 2010 17:36:21 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"ahw" <nix> wrote in message

>Var det ikke 112kg hash det drejer sig om? det er sandelig svært at finde
>noget formidlende ved 112kg hash.

og lige så svært at fatte at smugling/handel med 112 kg. af et
ulovligt euforiserende stof ikke er nok til at få vist en kriminel
udlænding ud

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 09:37

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og gerne hele hans famile og omgangskreds med. Hvem har lukket det skidt
> [...]

Det er efterhånden ved at være lang tid siden du fandt svaret på det
spørgsmål. Mon din selektive hukommelse driver gæk med dig.