Taliban, magt baseret på frygt
Fra : /John

Dato : 25-06-10 21:59

Taliban diskuterer ikke med folk, man er uenige med.

Man hugger hovedet af dem.

"Afghansk politi har gjort et makabert fund i den sydlige del af landet,
hvor ligene af 11 halshuggede mænd er dukket op ... Dette var Talibans værk.
De halshuggede disse mænd, fordi de var etniske hazaraer og shiamuslimer ...
Efter Taliban-regimets fald i 2001 er der fundet flere massegrave med dræbte
hazaraer":

http://www.information.dk/telegram/237567

Islam, frygtens religion..?

John

Fra : P.N.

Dato : 25-06-10 22:55

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse
> Taliban diskuterer ikke med folk, man er uenige med.
>
> Man hugger hovedet af dem.

Ja især forrædere, Taleban undersøger folk de møder på vejspærringer og har
de en mobil tlf så tjecker man de numre de har ringet til og finder man
numre til Nato så bliver der gjort kort proces.

Fra : N_B_DK

Dato : 25-06-10 23:06

"P.N." <noway@get2net.dk> wrote in message

> Ja især forrædere, Taleban undersøger folk de møder på vejspærringer
> og har de en mobil tlf så tjecker man de numre de har ringet til og
> finder man numre til Nato så bliver der gjort kort proces.

Skulle en eller anden finde på at gøre kort process med dig, så ser jeg det
ikke som et tab for menneskeheden.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-06-10 10:21

P.N. <noway@get2net.dk> skrev i meddelelsen i038l0$343$1@speranza.aioe.org:

> Ja især forrædere, Taleban undersøger folk de møder på vejspærringer
> og har de en mobil tlf så tjecker man de numre de har ringet til og
> finder man numre til Nato så bliver der gjort kort proces.

Nato-numre? Hvilke numre er det, Flemse? Er du slet ikke bange for, nogen en
dag gør kort proces med dig? Måske nogle skingrende, skøre muslimer, når de
finder ud af, hvad der gemmer sig bag dine mange nicks?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 01:46

"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

> Islam, frygtens religion..?

De par stykker jeg kender, som er muslimer, har ikke prøvet at slå mig
ihjel. Jeg elsker i øvrigt den mad de laver, og heller ikke den har de
prøvet at slå mig ihjel med. Jeg vil heller ikke påstå at jeg frygter deres
mad.

Har du tænkt over, om du evt. snakker om noget du ikke ved så meget om?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-06-10 08:05

On Sat, 26 Jun 2010 02:46:21 +0200, "Thomas" wrote:

> [...]
> mad.
>
> Har du tænkt over, om du evt. snakker om noget du ikke ved så meget om?

Mon ikke nærmere det er dig, der ikke kan læse/forstå hvad andre skriver.?

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 09:54

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Mon ikke nærmere det er dig, der ikke kan læse/forstå hvad andre skriver.?

Nej, det går fint; Det er skrevet på letforståeligt dansk, uden brug af
deciderede fremmedord.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-06-10 12:54

On Sat, 26 Jun 2010 10:54:27 +0200, "Thomas" wrote:

> Nej, det går fint; Det er skrevet på letforståeligt dansk, uden brug af
> deciderede fremmedord.

Så må det være forståelsen det er galt med hos dig.

Der er da INGEN der siger at ALLE muslimer render rundt og myrder folk.

Fatter du virkelig ikke forskellen på at kritisere islam og på at kritisere
ALLE muslimer.?

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-10 13:58

> Så må det være forståelsen det er galt med hos dig.

Du er åbenbart i tvivl om hvad sætningen "letforståeligt dansk" betyder, men
okay - fair nok da.

> Fatter du virkelig ikke forskellen på at kritisere islam og på at
> kritisere
> ALLE muslimer.?

Jo, den forskel har jeg endda før skrevet lidt om; Det er ikke engang særlig
lang tid siden.

Jeg svarer John, og John har det med ikke at skelne mellem de to ting. Er du
med nu? Bare lidt? En lille smule?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 26-06-10 14:34

On Sat, 26 Jun 2010 14:57:46 +0200, "Thomas" wrote:

> Du er åbenbart i tvivl om hvad sætningen "letforståeligt dansk" betyder, men
> okay - fair nok da.

At noget er "letforståeligt dansk", er jo IKKE ensbetydende mad at DU
forstod det.

> Jo, den forskel har jeg endda før skrevet lidt om; Det er ikke engang særlig
> lang tid siden.
>
> Jeg svarer John, og John har det med ikke at skelne mellem de to ting.

Det er nok nærmere DIG der ikke kan skelne mellem de to ting, når du
kritiserer andre.

>Er du
> med nu? Bare lidt? En lille smule?

Jeps, og LANGT foran dig.

Fra : \"@'

Dato : 26-06-10 15:57

On Sat, 26 Jun 2010 02:46:21 +0200, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

>"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen

>De par stykker jeg kender, som er muslimer, har ikke prøvet at slå mig
>ihjel.

der fandtes sikkerrt også flinke folk mellem Stalins Maos og Hiltlers
tilhængere, dette gør dog ikke at
stalinisme maoisme nazisme og muhamedanisme bliver mere menneskevenlig

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ivannof

Dato : 28-06-10 10:01

""Thomas"" <dawg> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres mad.
>
> Har du tænkt over, om du evt. snakker om noget du ikke ved så meget om?

Jeg kan også finde nogle flinke nazister til dig - og scientologer!

Hilsen Ivan