Forskel mellem at kræve tilbagemeldinger o~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-06-10 04:45

Forskel mellem at kræve tilbagemeldinger og at
ytringsfrihedskonversere
Hvis man truer med straf for ikke at vise opmærksomhed, så KRÆVER man.
Hvis man ucensureret tænker højt og måske fisker efter ros, så snakker
man jævnbyrdigt.
Når jeg hører folk snakke om mit plankeværk på en måde, der lyder af
positiv nysgerrighed, så kan jeg finde på at råbe "kom ind i haven
hvis der er nogen spørgsmål" og selvom jeg ikke er på valg, er jeg
nysgerrig efter, hvad fungerer og er forståeligt og hvad frastøder.
Ikke at jeg neddæmper min propaganda, når had mod dannebrog eller
jødestjerne.

I 35 år har jeg oplevet at folk er misundeligt irriterede ved. at jeg
er i shorts og bare tæer uanset årstid og vejr. Tilsvarende fornemmes
ofte fra de rosende kommenterende nu, at de ku ønske at de selv havde
sådanne projekter og måske skammer sig over, at deres egen venstrefløj
altid er så totalt blottet for kunstnerisk talent, fordi alt handler
om at rage skattestjålne midler til sig og aldrig er drevet af ægte,
spontan Holbergsk lyst til at "gavne og fornøje".