Breaking News Al Queda ville bombe Dansk A~
Fra : P.N.

Dato : 24-06-10 13:23

http://ekstrabladet.dk/112/article1367986.ece

"Terrorister med al-Qaeda-forbindelser er blevet anholdt for terrorplaner
mod bl.a. den danske ambassade i Jakarta. Indonesiens mest eftersøgte mand
blandt de anholte"

Danmark er åbenbart stadigvæk forhadt af muslimer over hele verden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-06-10 13:33

P.N. <noway@get2net.dk> skrev i meddelelsen hvvio9$3av$1@speranza.aioe.org:

> Danmark er åbenbart stadigvæk forhadt af muslimer over hele verden.

Jepper. Og det er jo en hæder. Lad os værne om det faktum, at vi
tilsyneladende stadig er i stand til at pisse på muslimerne rundt om i
verden. Det er nemlig en gruppe, der i dén grad trænger til at blive pisset
på.

Synes du, det er en hæder, at *du* er forhadt af stort set alle på usenet,
Flemse?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 24-06-10 14:56

> [...]
> pisset på.
>
> Synes du, det er en hæder, at *du* er forhadt af stort set alle på usenet,

Jamen det er jo kun de der ikke vil indse sandheden, sandheden er den at den
kristne æra er ovre og at den Islamiske æra er begyndt. prøv at se dig omkr,
du ser muslimer overalt ude i Rødovre gør du ikke??, jeg forstår at du er
bange for at tabe hovedet. Det kan du beholde men bedst var det om du
konverterede.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-06-10 15:08

On Thu, 24 Jun 2010 15:55:38 +0200, P.N. wrote:

> Jamen det er jo kun de der ikke vil indse sandheden, sandheden er den at den
> kristne æra er ovre og at den Islamiske æra er begyndt.

Sandheden er nærmere at islam er på vej tilbage til stenalderen, og hvis
alle holdt op med at støtte islamistiske lande, ville de dø af sult.

>prøv at se dig omkr,
> du ser muslimer overalt ude i Rødovre gør du ikke??,

At formere sig er de til gengæld dygtige til.

>jeg forstår at du er
> bange for at tabe hovedet.

Tja. Du mister ikke noget ved at miste hovedet.

>Det kan du beholde men bedst var det om du
> konverterede.

Han er ikke kvalificeret. Hans IQ er over 80.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 24-06-10 14:35

On Thu, 24 Jun 2010 14:23:05 +0200, P.N. wrote:

> [...]
> blandt de anholte"
>
> Danmark er åbenbart stadigvæk forhadt af muslimer over hele verden.

Du mener vel: Muslimer er åbenbart blæst i låget over hele verden.

Jeg kan MÅSKE forstå "tankegangen" hos ham der ville bombe Jyllandsposten,
men at angribe ambasader fordi en eller anden borger i et land har tegnet
en tegning, er da totalt blæst i låget.

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 24-06-10 16:26

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen news:736t7jrve7c.1i7etrp0dgr4l.dlg@40tude.net...

> [...]
> men at angribe ambasader fordi en eller anden borger i et land har tegnet

Skattestigninger i den sidste ende! Men Magna Carta er ret vigtig!
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr