Mere modstand mod deepwater drilling!(rett~
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 24-06-10 10:27

http://www.foxnews.com/us/2010/06/23/oil-gushing-gulf-problem-cap/
http://www.foxnews.com.nyud.net/us/2010/06/23/oil-gushing-gulf-problem-cap/

---------Quote--------------
Feldman, appointed by President Ronald Reagan in 1983, has reported extensive investments in the oil and gas industry,
including owning less than $15,000 of Transocean stock, according to financial disclosure reports for 2008,
the most recent available. He did not return calls for comment on his investments.
-----------------------------

Extensive and less?
Som Fox dog kan skrive det!

http://news.yahoo.com/s/ap/20100623/ap_on_bi_ge/us_gulf_oil_spill_interior
-----------Quote--------
WASHINGTON - A new order imposing a moratorium on deepwater drilling could be refined to reflect offshore conditions,
Interior Secretary Ken Salazar said Wednesday.

Salazar has said he plans to issue a new drilling freeze after a federal judge struck down a previous ban on Tuesday.
But Salazar told a Senate subcommittee Wednesday said the new ban "might be refined."
----------------------------

Nyt Moratorium på vej?
Og Feldman(Dommeren der er genstridig har penge i Olie!)

Og Apartheiderne i helvede, har bevist endnu engang, at sammenlignet
med andre er de så svagelige at deres land holdt op med at eksistere!

Smurt ind i sort? Helt ærligt!
(Og der fik Sanne Hovgensen og Bjørnholt ekstra tid i helvede, for den stavefejl)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-10 10:38

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Smurt ind i sort? Helt ærligt!
> (Og der fik Sanne Hovgensen og Bjørnholt ekstra tid i helvede, for den stavefejl)

Jeg manipulere ikke folk i helvede!
Jeg lader bare folks indre svinehund gøre arbejdet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-10 13:48

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvv92o$882$1@news.eternal-september.org...

> [...]
>>
> Jeg manipulere ikke folk i helvede!
> Jeg lader bare folks indre svinehund gøre arbejdet!

Desuden får Bjørnholt og Co. en milliard ekstra år i helvede
for alle de uforklarlige(en for hver) genstarter min maskine har haft mens jeg var uvågen!

Det eneste der kan være galt er lidt rod i registreringsdatabasen(jeg selv har gjort)
men i den sidste ende er det Bjørnholt og Co´s skyld

Og det svineri med at pille en kapacitator ud af bundkortet(så den bliver ustabil)
Den koster også!(og det er ikke sket på mit nuværende bundkort!)

Desuden bruger jeg udelukkelses metoden til at finde de skyldige!
Hvis din død igår eller iforgårs.......eller alle dagene før, ihvertfald de sidste par år,
føre til at min maskine ikke går ned! (så kommer du i helvede når du dør for alvor)

Hardwaren fejler ingen ting! Jeg ved hvad jeg foretager mig!
Strømforsyningen er overdimensioneret, og mine skærmkort er passivt kølede(uden blæser)
fra producenten! I aner slet ikke hvor mange fra Ati(og det gav lidt problemer, men det er fortid) og Nvidia
(også lidt problematisk) der har været forbi helvede!

Avg og Sygate har reddet så mange malware røvhuller fra at ryge i helvede, at man skulle tro det var løgn!
(så længe folk ikke rør ved mine ram timings, så virker hardwaren fint!)

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 25-06-10 17:42

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvvk6s$jnk$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> (så længe folk ikke rør ved mine ram timings, så virker hardwaren fint!)

Det kan være det er dem der igang, ATI´s driver afdeling, nu tror de, at de kan slippe afsted med alting!
var det dem der lavede G20? var det ikke Matrox?
http://www.foxnews.com/world/2010/06/24/report-driver-weapons-packed-car-arrested-near-g-site/
-----------------------Quote--------------------------
Canadian police Thursday arrested the driver of a car laden with five gas canisters,
and an array of weapons close to the Toronto center where G20 leaders will meet.

The grey-haired, bespectacled driver was hustled away by police after they stopped
his car because it was topped with a homemade steel container, AFP reported.

The metal storage box was riveted together and balanced on some foam as it drove
past the Novotel hotel in the center of the city which is hosting world leaders this week.

Kan i holde til det?

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-10 17:52

> [...]
> past the Novotel hotel in the center of the city which is hosting world leaders this week.

Der har altid været benhård konkurrence i det marked!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 26-06-10 09:22

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvvk6s$jnk$1@news.eternal-september.org...
> (så længe folk ikke rør ved mine ram timings, så virker hardwaren fint!)

http://news.xinhuanet.com/english2010/photo/2010-06/26/c_13370546.htm

Noget med precharge(tRP)! Og back to the future!