/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Muhammedaner-pige med flot eksamens-result~
Fra : /John


Dato : 21-06-10 14:54

Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder, også
deres egne, men se så bare her:

"Amina fik studentereksamen på 13,1":
http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131

Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.

Hun ser stolt ud, og med god grund :)

John



 
 
N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 15:07

/John wrote:

> Hun ser stolt ud, og med god grund :)

Helt enig, dog finder jeg det latterligt at man kan få 13.1 når skalaen går
til 12, ja jeg ved godt man "belønnes" men et rent 12 tal er nu ligeså flot,
og giver noget mere mening.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 21-06-10 15:09

"/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
> også deres egne, men se så bare her:
>
> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>
> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>
> Hun ser stolt ud, og med god grund :)

Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det burde give
stof til eftertanke hos nogen.



Ukendt (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-06-10 15:37

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev
i meddelelsen
news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende
>> holdning overfor kvinder, også deres egne, men
>> se så bare her:
>>
>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>
>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>
>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>
> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som
> hende for "aber". Det burde give stof til
> eftertanke hos nogen.
Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
stedet for "muslimer".



Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 16:19

On Mon, 21 Jun 2010 16:37:12 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
>fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
>insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>stedet for "muslimer".

Vi er nogen der synes det er et ekstremt flot resultat hun har fået.

Andre kan ikke bruge det til andet end et påskud til at brokke sig
over andre.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 16:20

Jens G wrote:
> On Mon, 21 Jun 2010 16:37:12 +0200, "ahw" <nix> wrote:
>
>> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
>> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
>> insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>> stedet for "muslimer".
>
> Vi er nogen der synes det er et ekstremt flot resultat hun har fået.


Din mor er sikkert stolt af dig.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 17:56

On Mon, 21 Jun 2010 17:19:31 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>Jens G wrote:
>> On Mon, 21 Jun 2010 16:37:12 +0200, "ahw" <nix> wrote:
>>
>>> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
>>> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
>>> insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>>> stedet for "muslimer".
>>
>> Vi er nogen der synes det er et ekstremt flot resultat hun har fået.
>
>Din mor er sikkert stolt af dig.

Ja,- det er hun helt sikkert.
Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-06-10 18:22

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1f97a6.12639890@dtext.news.tele.dk...
>>>
>>> Vi er nogen der synes det er et ekstremt flot
>>> resultat hun har fået.
>>
>>Din mor er sikkert stolt af dig.
>
> Ja,- det er hun helt sikkert.
> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres
> gode resultater,
> uanset om de tilhører den ene aller den anden
> samfundsgruppe.


Det glæder mig at høre - så jeg forstår egentlig
ikke dine spydigheder vendt mod mig i den
forbindelse, når vi tilsyneladende er enige her?
Men det drejer sig måske om noget helt andet?



Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 19:02

On Mon, 21 Jun 2010 19:22:25 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres
>> gode resultater,
>> uanset om de tilhører den ene aller den anden
>> samfundsgruppe.
>
>Det glæder mig at høre - så jeg forstår egentlig
>ikke dine spydigheder vendt mod mig i den
>forbindelse, når vi tilsyneladende er enige her?
>Men det drejer sig måske om noget helt andet?

Jeg så ikke at du glædede dig over hendes fine eksamen. Kun at du
benyttede lejligheden til at skælde ud over andre.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Kim2000 (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-06-10 20:57



"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1fa874.16941812@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Jun 2010 19:22:25 +0200, "ahw" <nix> wrote:
>
>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres
>>> gode resultater,
>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden
>>> samfundsgruppe.
>>
>>Det glæder mig at høre - så jeg forstår egentlig
>>ikke dine spydigheder vendt mod mig i den
>>forbindelse, når vi tilsyneladende er enige her?
>>Men det drejer sig måske om noget helt andet?
>
> Jeg så ikke at du glædede dig over hendes fine eksamen. Kun at du
> benyttede lejligheden til at skælde ud over andre.
>

Et indlæg uden en sviner er jo ikke et rigtigt awh indlæg.


Ukendt (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-06-10 00:17

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1fc40d$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
> meddelelsen
> news:4c1fa874.16941812@dtext.news.tele.dk...
>> On Mon, 21 Jun 2010 19:22:25 +0200, "ahw" <nix>
>> wrote:
>>
>>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over
>>>> andres
>>>> gode resultater,
>>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden
>>>> samfundsgruppe.
>>>
>>>Det glæder mig at høre - så jeg forstår
>>>egentlig
>>>ikke dine spydigheder vendt mod mig i den
>>>forbindelse, når vi tilsyneladende er enige
>>>her?
>>>Men det drejer sig måske om noget helt andet?
>>
>> Jeg så ikke at du glædede dig over hendes fine
>> eksamen. Kun at du
>> benyttede lejligheden til at skælde ud over
>> andre.
>>
>
> Et indlæg uden en sviner er jo ikke et rigtigt
> awh indlæg.

Forkert - ahw - lær det nu - forkortelse for Arne
Hertzsprung Wilstrup -ahw.
>




Ukendt (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-06-10 00:14

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c1fa874.16941812@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Jun 2010 19:22:25 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over
>>> andres
>>> gode resultater,
>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden
>>> samfundsgruppe.
>>
>>Det glæder mig at høre - så jeg forstår egentlig
>>ikke dine spydigheder vendt mod mig i den
>>forbindelse, når vi tilsyneladende er enige her?
>>Men det drejer sig måske om noget helt andet?
>
> Jeg så ikke at du glædede dig over hendes fine
> eksamen. Kun at du
> benyttede lejligheden til at skælde ud over
> andre.

Det ville da være ulogisk at jeg skulle mene noget
andet. Enten er jeg fremmedhader eller også er jeg
ikke. Hvis jeg er fremmedhader, så vil det være
ulogisk at jeg i alle mine skriverier skulle gå i
rette med fx Malene P, og hvis jeg ikke er det, så
er det ulogisk at jeg så skulle undlade at glæde
mig over dette, selvom jeg ikke skriver det.

Kan du snart bestemme dig? Når jeg læser hvordan
man forsøger at defamere en student med
topkarakterer ved fx at sige at dem hun omgås er
aber etc., så går jeg naturligvis i rette med dem.
Men du hænger dig i at jeg pludselig ikke skriver
noget positivt om hende? tsk! tsk! Med venner som
dig, hvem behøver så fjender?



Jens G (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 22-06-10 19:45

On Tue, 22 Jun 2010 01:13:33 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>Med venner som
>dig, hvem behøver så fjender?

Har vi nogensinde være venner?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Ukendt (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-06-10 19:56

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i
meddelelsen
news:4c230491.3786640@dtext.news.tele.dk...
> On Tue, 22 Jun 2010 01:13:33 +0200, "ahw" <nix>
> wrote:
>
>>Med venner som
>>dig, hvem behøver så fjender?
>
> Har vi nogensinde være venner?

Kniber det med at læse dansk? Jeg har ikke skrevet
noget om at VI har været venner.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 20:09

ahw wrote:
> Kniber det med at læse dansk? Jeg har ikke skrevet
> noget om at VI har været venner.

Kan du overhoved skrive at du har nogen venner, uden at lyve?

--
MVH. N_B_DK


Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 20:01

Jens G wrote:
> On Mon, 21 Jun 2010 17:19:31 +0200, "Michael Weber"
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>> Jens G wrote:
>>> On Mon, 21 Jun 2010 16:37:12 +0200, "ahw" <nix> wrote:
>>>
>>>> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
>>>> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
>>>> insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>>>> stedet for "muslimer".
>>>
>>> Vi er nogen der synes det er et ekstremt flot resultat hun har fået.
>>
>> Din mor er sikkert stolt af dig.
>
> Ja,- det er hun helt sikkert.
> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
> uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.


Jamen, kan du nu også glæde dig?

Jeg mener, har den nævnte pige nu også taget afstand fra dét,
du føler behov for, hun skal tage afstand til?


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 20:34

On Mon, 21 Jun 2010 21:01:28 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
>> uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.
>
>
>Jamen, kan du nu også glæde dig?
>
>Jeg mener, har den nævnte pige nu også taget afstand fra dét,
>du føler behov for, hun skal tage afstand til?

Hvad ved du om hvad jeg føler hun skal tage afstand til for at jeg kan
synes det er en flot eksamen?

Hvad mener du selv?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 20:37

Jens G wrote:
> On Mon, 21 Jun 2010 21:01:28 +0200, "Michael Weber"
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.
>>
>>
>> Jamen, kan du nu også glæde dig?
>>
>> Jeg mener, har den nævnte pige nu også taget afstand fra dét,
>> du føler behov for, hun skal tage afstand til?
>
> Hvad ved du om hvad jeg føler hun skal tage afstand til for at jeg kan
> synes det er en flot eksamen?


Citat dig selv:
"Hvis ikke Kurt Westergaards tegning fortæller
sandheden, så burde den milliard muslimer i
lige så høj grad føle sig krænkede over terror der
udføres i profetens og Allahs navne.

For det må da i høj grad være krænkende mod religionen, hvis det er
misbrug af profeten og Allah.

Så længe vi ser verdens muslimer protestere
højlydt over nogle tegninger, men knap nok
ser dem protestere over de gerninger der er
idegrundlag for tegningerne, så er
tegningerne nok ikke helt ved siden af.

Og jo flere forsøg der kommer på at
dræbe tegnerne, jo mere bekræftes
sandheden i tegningerne."


>
> Hvad mener du selv?


Har hun taget afstand eller hvad?
Eller glæder du dig over en persons karaktergennemsnit,
en person, der kan illustreres ved Wetsergaards tegning?

The plot thickens.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 20:59

On Mon, 21 Jun 2010 21:36:43 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>>
>> Hvad mener du selv?
>
>
>Har hun taget afstand eller hvad?
>Eller glæder du dig over en persons karaktergennemsnit,
>en person, der kan illustreres ved Wetsergaards tegning?
>
>The plot thickens.

Du mener ikke man kan glæde sig over at en person, der måske har nogle
holdninger man er vildt uenig i, får en flot eksamen?

Har du det selv sådan? Er du sådan en der skuler ondskabsfuldt efter
folk du er uenig med, hvis de klarer sig godt?

Måske kan en højere uddannelse ændre måden at se religionen, og
misbruget af religionen, på.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 21:00

Jens G wrote:
> On Mon, 21 Jun 2010 21:36:43 +0200, "Michael Weber"
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>>>
>>> Hvad mener du selv?
>>
>>
>> Har hun taget afstand eller hvad?
>> Eller glæder du dig over en persons karaktergennemsnit,
>> en person, der kan illustreres ved Wetsergaards tegning?
>>
>> The plot thickens.
>
> Du mener ikke man kan glæde sig over at en person, der måske har nogle
> holdninger man er vildt uenig i, får en flot eksamen?


Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
pigen har opt´ed out.



--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens Bruun (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-06-10 21:06

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4c1fc568$0$284$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
> pigen har opt´ed out.

Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare til grin for
en "25 øre" [sic]?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 21:05

Jens Bruun wrote:
> Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4c1fc568$0$284$14726298@news.sunsite.dk:
>
>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
>> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
>> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
>> pigen har opt´ed out.
>
> Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare til
> grin for en "25 øre" [sic]?


Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens Bruun (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-06-10 21:13

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4c1fc674$0$280$14726298@news.sunsite.dk:

>>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
>>> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
>>> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
>>> pigen har opt´ed out.
>>
>> Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare til
>> grin for en "25 øre" [sic]?
>
> Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.

Men vil du svare nu, Weber, eller nøjes du bare med at være til grin for en
"25 øre"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 21:11

Jens Bruun wrote:
> Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4c1fc674$0$280$14726298@news.sunsite.dk:
>
>>>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved
>>>> pigens gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i
>>>> betragtning, da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige
>>>> hvorvidt
>>>> pigen har opt´ed out.
>>>
>>> Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare til
>>> grin for en "25 øre" [sic]?
>>
>> Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.
>
> Men vil du svare nu, Weber, eller nøjes du bare med at være til grin
> for en "25 øre"?


Mit svar forstod du naturligvis heller ikke.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens Bruun (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 21-06-10 21:20

Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
4c1fc80c$0$273$14726298@news.sunsite.dk:

>>>>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved
>>>>> pigens gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i
>>>>> betragtning, da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige
>>>>> hvorvidt
>>>>> pigen har opt´ed out.
>>>>
>>>> Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare til
>>>> grin for en "25 øre" [sic]?
>>>
>>> Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.
>>
>> Men vil du svare nu, Weber, eller nøjes du bare med at være til grin
>> for en "25 øre"?
>
> Mit svar forstod du naturligvis heller ikke.

Du svarede ikke på mit spørgsmål, Weber. Heller ikke anden gang, jeg spurgte
dig. Vil du svare mig nu, hvor du får tredje forsøg?

Jeg synes, du er til grin for noget mere end en "25 øre". Tror du ikke bare,
du skal i gang med noget "ævle bævle"?

Jeg aner, du er så udmærket bekendt med, at du rent faktisk ikke er særlig
intelligent. Det er et forsonende træk ved dig. Hold nu bare fast i dét.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.



Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 21:45

Jens Bruun wrote:
> Michael Weber <michael@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4c1fc80c$0$273$14726298@news.sunsite.dk:
>
>>>>>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved
>>>>>> pigens gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i
>>>>>> betragtning, da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige
>>>>>> hvorvidt
>>>>>> pigen har opt´ed out.
>>>>>
>>>>> Kan du selv finde hoved og hale i ovenstående, eller er du bare
>>>>> til grin for en "25 øre" [sic]?
>>>>
>>>> Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.
>>>
>>> Men vil du svare nu, Weber, eller nøjes du bare med at være til grin
>>> for en "25 øre"?
>>
>> Mit svar forstod du naturligvis heller ikke.
>
> Du svarede ikke på mit spørgsmål, Weber. Heller ikke anden gang, jeg
> spurgte dig. Vil du svare mig nu, hvor du får tredje forsøg?
>
> Jeg synes, du er til grin for noget mere end en "25 øre". Tror du
> ikke bare, du skal i gang med noget "ævle bævle"?
>
> Jeg aner, du er så udmærket bekendt med, at du rent faktisk ikke er
> særlig intelligent. Det er et forsonende træk ved dig. Hold nu bare
> fast i dét.


kors++;


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens G (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 21-06-10 21:19

On Mon, 21 Jun 2010 22:00:10 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>> Du mener ikke man kan glæde sig over at en person, der måske har nogle
>> holdninger man er vildt uenig i, får en flot eksamen?
>
>Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
>gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
>da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
>pigen har opt´ed out.

Jeg forstår ikke hvad du skriver ovenfor, men det betyder ikke så
meget for mig, hvordan du bedømmer min glæde ved at pigen har fået en
god eksamen.
Du må tro hvad du vil, og jeg tror ikke jeg kan skrive noget der
ændrer din opfattelse.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 21:27

Jens G wrote:
> On Mon, 21 Jun 2010 22:00:10 +0200, "Michael Weber"
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>>> Du mener ikke man kan glæde sig over at en person, der måske har
>>> nogle holdninger man er vildt uenig i, får en flot eksamen?
>>
>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
>> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
>> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
>> pigen har opt´ed out.
>
> Jeg forstår ikke hvad du skriver ovenfor, men det betyder ikke så
> meget for mig, hvordan du bedømmer min glæde ved at pigen har fået en
> god eksamen.
> Du må tro hvad du vil, og jeg tror ikke jeg kan skrive noget der
> ændrer din opfattelse.


Citat dig selv:
"Hvis ikke Kurt Westergaards tegning fortæller
sandheden, så burde den milliard muslimer i
lige så høj grad føle sig krænkede over terror der
udføres i profetens og Allahs navne.

For det må da i høj grad være krænkende mod religionen, hvis det er
misbrug af profeten og Allah.

Så længe vi ser verdens muslimer protestere
højlydt over nogle tegninger, men knap nok
ser dem protestere over de gerninger der er
idegrundlag for tegningerne, så er
tegningerne nok ikke helt ved siden af.

Og jo flere forsøg der kommer på at
dræbe tegnerne, jo mere bekræftes
sandheden i tegningerne."

I ovennævnte citat har du 2 kategorier
af muslimer:
1) dem, der tager afstand og
2) dem er ikke tager afstand.

Dem, der ikke tager afstand, viser
at tegningerne ikke er helt ved siden af.

En muslim skal altså aktiv sige fra i.e. protestere
mod dem, tegningerne illustrerer, ellers er de,
der ikke protesterer, dem, tegningerne illustrerer.

Altså, en muslim skal ifølge din egen logik aktivt opte-out af
et meningsfællesskab med islamister eller også er de, om ikke
dem billederne illustrerer, så i det mindste mistænkelige.


Så nu er spørgsmålet:
Pigen, hvis karaktergennemsnit du nu udtrykker glæde over,
hvilken kategori tilhører hun ifølge din egen logik?
Du, og kun du, kan sige hvornår _du_ mener kravet om
protest er opfyldt.

Det er logik for perlehøns.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Jens G (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 22-06-10 19:48

On Mon, 21 Jun 2010 22:27:10 +0200, "Michael Weber"
<michael@michaelweber.invalid> wrote:

>> Jeg forstår ikke hvad du skriver ovenfor, men det betyder ikke så
>> meget for mig, hvordan du bedømmer min glæde ved at pigen har fået en
>> god eksamen.
>> Du må tro hvad du vil, og jeg tror ikke jeg kan skrive noget der
>> ændrer din opfattelse.
>
>
>Citat dig selv:
>"Hvis ikke Kurt Westergaards tegning fortæller
>sandheden, så burde den milliard muslimer i
>lige så høj grad føle sig krænkede over terror der
>udføres i profetens og Allahs navne.
>
>For det må da i høj grad være krænkende mod religionen, hvis det er
>misbrug af profeten og Allah.
>
>Så længe vi ser verdens muslimer protestere
>højlydt over nogle tegninger, men knap nok
>ser dem protestere over de gerninger der er
>idegrundlag for tegningerne, så er
>tegningerne nok ikke helt ved siden af.
>
>Og jo flere forsøg der kommer på at
>dræbe tegnerne, jo mere bekræftes
>sandheden i tegningerne."
>
>I ovennævnte citat har du 2 kategorier
>af muslimer:
>1) dem, der tager afstand og
>2) dem er ikke tager afstand.

Nej,- jeg spekulerer i logikken i måden der reageres på.
>
>Dem, der ikke tager afstand, viser
>at tegningerne ikke er helt ved siden af.
>
>En muslim skal altså aktiv sige fra i.e. protestere
>mod dem, tegningerne illustrerer, ellers er de,
>der ikke protesterer, dem, tegningerne illustrerer.

Jeg mener bare at den ene krænkelse af religionen må være mindst lige
så slem som den anden, og undres over at der ikke protesteres så
voldsomt over den som af tegningen der ilustrerer misbruget af
religionen.
De fleste terrorangreb i profetens og allahs navne går endda ud over
muslimer, men alligevel protesteres der ikkke i nær samme grad over
det som der blev over tegningen der illustrer det.

Har du en forklaring på det?
>
>Altså, en muslim skal ifølge din egen logik aktivt opte-out af
>et meningsfællesskab med islamister eller også er de, om ikke
>dem billederne illustrerer, så i det mindste mistænkelige.
>
Hvis man kan protestere mod det ene, kan man vel også mod det andet?
>
>Så nu er spørgsmålet:
>Pigen, hvis karaktergennemsnit du nu udtrykker glæde over,
>hvilken kategori tilhører hun ifølge din egen logik?
>Du, og kun du, kan sige hvornår _du_ mener kravet om
>protest er opfyldt.
>
>Det er logik for perlehøns.

Jeg kan ikke se at det nødvendigvis skal være det ene eller det andet.
Man kan være sur over karrikaturen af profeten, samtidig med at man
kan være sur over årsagen til at sådan en tegning overhovedet er
blevet lavet på den måde.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 22:07

Michael Weber wrote:
> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
> pigen har opt´ed out.

Prøv med russisk, det giver nok større mening end det der sludder.

--
MVH. N_B_DK


Michael Weber (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 22-06-10 17:37

N_B_DK wrote:
> Michael Weber wrote:
>> Jeg mener man ikke kan bedømme _din_ tilsyneladende glæde ved pigens
>> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
>> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
>> pigen har opt´ed out.
>
> Prøv med russisk, det giver nok større mening end det der sludder.


Naturligvis er det noget sludder for én med dit ringe intellekt,
No_Brain.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:39

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
news:4c1fbde2.22427250@dtext.news.tele.dk...
> On Mon, 21 Jun 2010 21:01:28 +0200, "Michael Weber"
> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>
>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.
>>
>>
>>Jamen, kan du nu også glæde dig?
>>
>>Jeg mener, har den nævnte pige nu også taget afstand fra dét,
>>du føler behov for, hun skal tage afstand til?
>
> Hvad ved du om hvad jeg føler hun skal tage afstand til for at jeg kan
> synes det er en flot eksamen?

Ikke andet, end det du har haft travlt med at udbasunere her i gruppen
gennem længere tid.




Jens G (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 22-06-10 19:40

On Tue, 22 Jun 2010 12:39:07 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
>news:4c1fbde2.22427250@dtext.news.tele.dk...
>> On Mon, 21 Jun 2010 21:01:28 +0200, "Michael Weber"
>> <michael@michaelweber.invalid> wrote:
>>
>>>> Ja,- det er hun helt sikkert.
>>>> Hun er stolt over at jeg kan glædes over andres gode resultater,
>>>> uanset om de tilhører den ene aller den anden samfundsgruppe.
>>>
>>>
>>>Jamen, kan du nu også glæde dig?
>>>
>>>Jeg mener, har den nævnte pige nu også taget afstand fra dét,
>>>du føler behov for, hun skal tage afstand til?
>>
>> Hvad ved du om hvad jeg føler hun skal tage afstand til for at jeg kan
>> synes det er en flot eksamen?
>
>Ikke andet, end det du har haft travlt med at udbasunere her i gruppen
>gennem længere tid.
>
Og hvad er det jeg har udbasuneret?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 20:54

Jens G wrote:
> Og hvad er det jeg har udbasuneret?

Det må du så sandelig selv undersøge, CRL kommer med påstandene, og lader
det op til folk selv at moodbevise alle de løgne han producerer.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (23-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 23-06-10 08:07

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c2114c5$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
> Jens G wrote:
>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>
> Det må du så sandelig selv undersøge, CRL kommer med påstandene, og lader
> det op til folk selv at moodbevise alle de løgne han producerer.

www.kinagrill.dk



N_B_DK (23-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-06-10 12:16

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> news:4c2114c5$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
>> Jens G wrote:
>>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>>
>> Det må du så sandelig selv undersøge, CRL kommer med påstandene, og
>> lader det op til folk selv at moodbevise alle de løgne han
>> producerer.
>
> www.kinagrill.dk

Ja det gavner din "troværdighed".

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (23-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 23-06-10 08:07

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
> Og hvad er det jeg har udbasuneret?

Det burde du vide.



N_B_DK (23-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-06-10 12:17

Christian R. Larsen wrote:
> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
> news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>
> Det burde du vide.

Hvordan bør andre kunne vide hvad det er du i din forskruede virkelighed
forestiller dig?

--
MVH. N_B_DK


Jens G (23-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 23-06-10 15:51

On Wed, 23 Jun 2010 09:06:38 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
>news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>
>Det burde du vide.
>
"Udbasuneret" opfatter jeg som at man propaganderer eller forkynder et
budskab.

Kan du ikke fortælle mig direkte hvad du mener at jeg udbasunerer?
Det kan jo være der er ting jeg ikke har tænkt over.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Christian R. Larsen (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 24-06-10 06:47

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
news:4c221eca.5241109@dtext.news.tele.dk...
>>Det burde du vide.
>>
> "Udbasuneret" opfatter jeg som at man propaganderer eller forkynder et
> budskab.

Så din mangel på forståelse skyldtes et øjebliks selverkendelse af, at der
nok alligevel ikke er noget af det, du skriver her i gruppen, som ligefrem
har karakter af forkyndelse?

Ok - så forstår jeg bedre.




Jens G (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Jens G


Dato : 24-06-10 18:49

On Thu, 24 Jun 2010 07:47:16 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> wrote in message
>news:4c221eca.5241109@dtext.news.tele.dk...
>>>Det burde du vide.
>>>
>> "Udbasuneret" opfatter jeg som at man propaganderer eller forkynder et
>> budskab.
>
>Så din mangel på forståelse skyldtes et øjebliks selverkendelse af, at der
>nok alligevel ikke er noget af det, du skriver her i gruppen, som ligefrem
>har karakter af forkyndelse?
>
>Ok - så forstår jeg bedre.
>
Men dog uden at fortælle hvad du mener jeg udbasunerer.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Kim Larsen \(på AltB~ (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim Larsen \(på AltB~


Dato : 21-06-10 17:16

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
news:4c1f7916$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev
> i meddelelsen
> news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
>> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
>> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende
>>> holdning overfor kvinder, også deres egne, men
>>> se så bare her:
>>>
>>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>
>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>
>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>
>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som
>> hende for "aber". Det burde give stof til
>> eftertanke hos nogen.
> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
> insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
> stedet for "muslimer".

Ja du skal nok ikke regne med at de her racistiske højrerabiate fattigrøve
og underydere her i dk.politik vil anerkende en pige som hende på noget
tænkeligt plan.

--
Kim Larsen (kun på en af udbyderne: AltBinaries.com eller Datemas.de)
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og EU-modstander
Tag et kig på: http://dokusiden.itgo.com/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com



Ivannof (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-10 15:01


"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
news:4c1f7916$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
>> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
>> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
>>> også deres egne, men se så bare her:
>>>
>>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>
>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>
>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>
>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det burde
>> give stof til eftertanke hos nogen.
> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på fremmedhaderne her i gruppen -
> fx dem der insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i stedet for
> "muslimer".
>

Det tror jeg nu ikke:

> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det
> burde give stof til eftertanke hos nogen.

Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.
--
El Trabajador



Ukendt (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-06-10 15:50

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i
meddelelsen
news:2e7de$4c23648e$51a1a3ed$3923@news.comxnet.dk...
>
> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> news:4c1f7916$0$36571$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com>
>> skrev i meddelelsen
>> news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in
>>> message
>>> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende
>>>> holdning overfor kvinder, også deres egne,
>>>> men se så bare her:
>>>>
>>>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>>
>>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>>
>>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>>
>>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som
>>> hende for "aber". Det burde give stof til
>>> eftertanke hos nogen.
>> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på
>> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
>> insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>> stedet for "muslimer".
>>
>
> Det tror jeg nu ikke:
>
>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som
>> hende for "aber". Det
>> burde give stof til eftertanke hos nogen.
>
> Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi
> kalder for aber.

Hvorfra ved du at hun har nogle knivstikkende
fætre? Hvis det er tilfældet, så anmeld det da til
politiet.



Ivannof (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-10 17:43


"ahw" <nix> skrev i en meddelelse news:4c2370a7$0$36563>>>>> "Amina fik
studentereksamen på 13,1":
>>>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>>>
>>>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>>>
>>>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>>>
>>>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det burde
>>>> give stof til eftertanke hos nogen.
>>> Jeg tvivler på at det gør noget indtryk på fremmedhaderne her i
>>> gruppen - fx dem der insisterer på at kalde dem for "muhamedanere" i
>>> stedet for "muslimer".
>>>
>>
>> Det tror jeg nu ikke:
>>
>>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det
>>> burde give stof til eftertanke hos nogen.
>>
>> Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.
>
> Hvorfra ved du at hun har nogle knivstikkende fætre? Hvis det er
> tilfældet, så anmeld det da til politiet.
>
Jeg citerede El Trabajador



El Trabajador (21-06-2010)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 21-06-10 15:37


"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor
>> kvinder, også deres egne, men se så bare her:
>>
>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>
>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>
>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>
> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det
> burde give stof til eftertanke hos nogen.

Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.
--
El Trabajador


/John (21-06-2010)
Kommentar
Fra : /John


Dato : 21-06-10 18:15

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.

Nemlig!

John



Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:33

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
news:hvnter$n1d$1@speranza.aioe.org...
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk
>> "/John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message
>> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor
>>> kvinder, også deres egne, men se så bare her:
>>>
>>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>
>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>
>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>
>> Og her i gruppen kalder man sådan nogen som hende for "aber". Det
>> burde give stof til eftertanke hos nogen.
>
> Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.

Det er skægt: Det plejer ellers at være sådan, at når nogen begår
kriminalitet, OG viser sig at have udenlandsk baggrund, så skriver nogle af
dine meningsfæller et eller andet i stil med: Selvfølgelig var det en abe.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 12:21

Christian R. Larsen wrote:

> Det er skægt: Det plejer ellers at være sådan, at når nogen begår
> kriminalitet, OG viser sig at have udenlandsk baggrund, så skriver
> nogle af dine meningsfæller et eller andet i stil med: Selvfølgelig
> var det en abe.

Find lige bare 5 msgID der bekræfter din påstand.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 13:04

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c209c81$0$284$14726298@news.sunsite.dk...
> Christian R. Larsen wrote:
>
>> Det er skægt: Det plejer ellers at være sådan, at når nogen begår
>> kriminalitet, OG viser sig at have udenlandsk baggrund, så skriver
>> nogle af dine meningsfæller et eller andet i stil med: Selvfølgelig
>> var det en abe.
>
> Find lige bare 5 msgID der bekræfter din påstand.

Ellers tak, du kan selv lege bibliotekar.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 13:14

Christian R. Larsen wrote:

>> Find lige bare 5 msgID der bekræfter din påstand.
>
> Ellers tak, du kan selv lege bibliotekar.

Tænkte godt du blot kom med udokumenterede løgne, det er jo sådan vi kender
dig bedst.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 13:22

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c20a91c$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> Christian R. Larsen wrote:
>
>>> Find lige bare 5 msgID der bekræfter din påstand.
>>
>> Ellers tak, du kan selv lege bibliotekar.
>
> Tænkte godt du blot kom med udokumenterede løgne, det er jo sådan vi
> kender dig bedst.

Du er selv mere til dokumenterede løgne.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 13:31

Christian R. Larsen wrote:

> Du er selv mere til dokumenterede løgne.

Jeg så nu helst du holdt dig til sandheden, men det er jo svært for dig.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 09:48

On 21 Jun., 16:37, "ahw" <nix> wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> skrev
> i meddelelsennews:4c1f7261$0$273$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>
> > "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote in message
> >news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> Muhammedanere har traditionelt en nedladende
> >> holdning overfor kvinder, ogs deres egne, men
> >> se s bare her:
>
> >> "Amina fik studentereksamen p 13,1":
> >>http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>
> >> Flot, efter en hvilkensomhelst m lestok.
>
> >> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>
> > Og her i gruppen kalder man s dan nogen som
> > hende for "aber". Det burde give stof til
> > eftertanke hos nogen.
>
> Jeg tvivler p at det g r noget indtryk p
> fremmedhaderne her i gruppen - fx dem der
> insisterer p at kalde dem for "muhamedanere" i
> stedet for "muslimer".-

Det er sådan set det, jeg har forsøgt at gøre tågehornene opmærksomme
på i en tid nu.

Vores største social problem på dether tidspunkt består faktisk i alle
de danske drenge og unge mænd, som ikke får taget en uddannelse. Og om
et par år, så kan vi finde en del af dem - her. Hvor de må sidde og
lukke bitter galde ud og sortere i tabloid-aviser efter fremmede, som
laver kriminalitet. Mere - white trash, hvis vi ikke passer på.

Det er op til sådan nogle som dig og mig, at lave en elegant tackling
og få ændret sagerne.

Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:40


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:ea6e2263-8fcc-423d-90bc-4d104923dd70@b35g2000yqi.googlegroups.com...
>Vores største social problem på dether tidspunkt består faktisk i alle
>de danske drenge og unge mænd, som ikke får taget en uddannelse. Og om
>et par år, så kan vi finde en del af dem - her. Hvor de må sidde og
>lukke bitter galde ud og sortere i tabloid-aviser efter fremmede, som
>laver kriminalitet. Mere - white trash, hvis vi ikke passer på.

Jeg er meget, meget enig.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 12:23

Christian R. Larsen wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> news:ea6e2263-8fcc-423d-90bc-4d104923dd70@b35g2000yqi.googlegroups.com...
>> Vores største social problem på dether tidspunkt består faktisk i
>> alle de danske drenge og unge mænd, som ikke får taget en
>> uddannelse. Og om et par år, så kan vi finde en del af dem - her.
>> Hvor de må sidde og lukke bitter galde ud og sortere i
>> tabloid-aviser efter fremmede, som laver kriminalitet. Mere - white
>> trash, hvis vi ikke passer på.
>
> Jeg er meget, meget enig.

Og med det pakker han jo rigtig flot ind at de der oftest ikke får en udd.
er invandrer drenge, men det er ikke alle der betragter dem som danske, bare
fordi de er født her, men det ser nu flot ud, men sådan er det jo emd
bestillingsarbejde, man ved hvad man får.

--
MVH. N_B_DK


Nicky (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Nicky


Dato : 22-06-10 14:03

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4c209307$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> news:ea6e2263-8fcc-423d-90bc-4d104923dd70@b35g2000yqi.googlegroups.com...
>>Vores største social problem på dether tidspunkt består faktisk i alle
>>de danske drenge og unge mænd, som ikke får taget en uddannelse. Og om
>>et par år, så kan vi finde en del af dem - her. Hvor de må sidde og
>>lukke bitter galde ud og sortere i tabloid-aviser efter fremmede, som
>>laver kriminalitet. Mere - white trash, hvis vi ikke passer på.
>
> Jeg er meget, meget enig.

Jep, du er jo også radikal og går derfor per definition rundt med
skyklapper.




Michael Weber (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Michael Weber


Dato : 21-06-10 20:13

/John wrote:
> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor
> kvinder, også deres egne, men se så bare her:
>
> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>
> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.


Du vælger jo så "Muhammedaner"-målestokken.
Ak ja, man må grine.


--
Ulige skal behandles ulige, for at være lige.
http://www.dubistterrorist.de/
Die Schöne neue Welt der Überwachung:
http://www.spiegel.de/media/0,4906,15385,00.swf

Kim2000 (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 21-06-10 20:58



"/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
> også deres egne, men se så bare her:
>
> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>
> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>
> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>

Selvfølgelig, men hvorfor er det man har den regel der med at bonus for rent
12? I hvilken sammenhæng giver det mening? Der er vel ingen uddannelser der
kræver mere end 12 i adgangskrav?


Ukendt (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-06-10 00:20

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
news:4c1fc446$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i
> meddelelsen
> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende
>> holdning overfor kvinder, også deres egne, men
>> se så bare her:
>>
>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>
>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>
>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>
>
> Selvfølgelig, men hvorfor er det man har den
> regel der med at bonus for rent 12? I hvilken
> sammenhæng giver det mening? Der er vel ingen
> uddannelser der kræver mere end 12 i
> adgangskrav?


Når man skal gange med forskellige faktorer -
noget som Haarder fandt på - så giver det mening
at fortælle at hun er superstudent med et
gennemsnit på 13,1 - det er journalistisk
interessant at man derved "sprænger"
karakterrammen.

Personligt: jeg mener at enhver eksamen bør
afgøres med bestået eller ikke-bestået. En student
skal være student og ikke 2/3 student eller evt.
5/8 student alt efter hvilken karakter vedkommende
er benådet med. Det er ren galimatias.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 00:53

ahw wrote:

> Personligt: jeg mener at enhver eksamen bør
> afgøres med bestået eller ikke-bestået. En student
> skal være student og ikke 2/3 student eller evt.
> 5/8 student alt efter hvilken karakter vedkommende
> er benådet med. Det er ren galimatias.

Der skal være en skala, personen der kun lige evner at bestå skal ikke have
samme status som personen der har afleveret alt til tiden osv, ved godt du
har en meget kommunistisk tankegang, men et simpelt bestået /ikke bestået
giver ikke folk den ekstra gulerød det er at få et højt snit.

Og hvordan ville du lave adgangskrav til andre udd? som f.eks læge, dyrelæge
hvis alt man kunne vurdere på, var et bestået/ikke bestået?

--
MVH. N_B_DK


S.A.Thomsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : S.A.Thomsen


Dato : 22-06-10 08:38

On Tue, 22 Jun 2010 01:52:55 +0200, N_B_DK wrote:

> Der skal være en skala, personen der kun lige evner at bestå skal ikke have
> samme status som personen der har afleveret alt til tiden osv, ved godt du
> har en meget kommunistisk tankegang, men et simpelt bestået /ikke bestået
> giver ikke folk den ekstra gulerød det er at få et højt snit.

Nu kommer Arne efter dig med stavekortet.

N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 09:28

S.A.Thomsen wrote:
> Nu kommer Arne efter dig med stavekortet.

Ja han bruger meget energi på at forholde sig til alt andet end indholdet.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:35

"Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
news:4c1fc446$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
>> også deres egne, men se så bare her:
>>
>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>
>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>
>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>
>
> Selvfølgelig, men hvorfor er det man har den regel der med at bonus for
> rent 12?

Det er der ikke - der er bonus for at have fire højniveaufag.

> I hvilken sammenhæng giver det mening? Der er vel ingen uddannelser der
> kræver mere end 12 i adgangskrav?

Nej, men det er sjældent, at folk kender deres karakterer, når de vælger, om
de skal have fire højniveaufag eller blot tre. Derfor er incitamentet det
samme, uanset om snittet før bonus er 7 eller 12.



Kim2000 (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 22-06-10 13:49



"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4c2091d4$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
> "Kim2000" <Kim2000@surfer.dk> wrote in message
> news:4c1fc446$0$36582$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>
>> "/John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i meddelelsen
>> news:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
>>> også deres egne, men se så bare her:
>>>
>>> "Amina fik studentereksamen på 13,1":
>>> http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>>>
>>> Flot, efter en hvilkensomhelst målestok.
>>>
>>> Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>>>
>>
>> Selvfølgelig, men hvorfor er det man har den regel der med at bonus for
>> rent 12?
>
> Det er der ikke - der er bonus for at have fire højniveaufag.
>
>> I hvilken sammenhæng giver det mening? Der er vel ingen uddannelser der
>> kræver mere end 12 i adgangskrav?
>
> Nej, men det er sjældent, at folk kender deres karakterer, når de vælger,
> om de skal have fire højniveaufag eller blot tre. Derfor er incitamentet
> det samme, uanset om snittet før bonus er 7 eller 12.

Tak for det svar. Altid dejligt at blive klogere.


Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 14:00

On 21 Jun., 19:15, "/John" <no...@pladderballe.ok> wrote:
> "El Trabajador" <notrab...@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> > Nej, det er hendes knivstikkende fætre, vi kalder for aber.
>
> Nemlig!
>
> John

Bog feature;
Unge indvandrere for fuld skrue -
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, gør karriere og
blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
tidligere.

" De unge nydanskere vil blive en stor ressource for det danske
samfund - de er det allerede og de kommer til at blive det langt mere
i fremtiden." sådan fortæller Postdoc Flemming Mikkelsen, der er en af
3 forfattere til rapporten; I Danmark er jeg født - minoritets unge i
bevægelse.

Undersøgelsen har udgangspunkt i unge, som klarer sig godt og som har
taget en uddannelse. De har gode jobs og er også aktive i kulturelle
sammenhænge. De tager del i foreningslivet og er deltagende i
politik.
I forhold til danske unge er de endog langt mere istand til at starte
egne virksomheder.

De har et tættere forhold til deres forældregeneration og har bevaret
deres rødder, uden at de hindrer dem i at klare sig godt i det danske
samfund. " Indvandrerfamilier er bedre til at holde sammen end de
danske familier, og der er adskillige forhold som indikerer, at
familierne også er bedre til at føre deres unge videre i
uddannelsessystemet" fortæller Flemming Mikkelsen.

I de etniske minoritetsmiljøer er uddannelse kommet højt op på
dagsordenen og der foregår nærmest en konkurence, hvor man
sammenligner på, hvis børn som har fået de højeste uddannelser. Der er
sket et skred i normer og værdier, sådan at det er både velset og ret
almindeligt at pigerne får videregående uddannelser, at de arbejder og
venter med at blive gift og få børn.


De nydanske piger har forlængst overhalet gennemsnitte af danske unge,
når det drejer sig om uddannelses niveauet.


Flemming Mikkelsen fortsætter; "De unge drenge er langsommere, med de
kommer også med. Mange gør en stor indsats." I bogen fortæller unge,
at de lavede ballade og røg ud af skolen. Men senere fik forældrenes
bekymringer dem til at tage sig sammen og rette kursen ind.

Der findes mange eksempler på - rødder - som tager sig sammen. Også
blandt danskere - "Relativt set, er der måske flere indvandrerdrenge,
som endnu ikke får taget en uddannelse.


"Men det store samfundsproblem er de danske drenge" fortæller
Flemming
Mikkelsen.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::­:::

Lad mig gentage budskabet; "MEN DET STORE SAMFUNDSPROBLEM ER DE DANSKE
DRENGE."

http://www.youtube.com/watch?v=-fGR5l5BibM


Bogen "I Danmark Er Jeg Født...Etniske minoritetsunge i bevægelse" er
skrevet af Flemming Mikkelsen, Malene Fenger-Grøndahl og Tallat
Shakoor.

Bogen udkom d. 27. maj.

Mediernes historier om indvandrerunge handler ofte om manglende
integration, kriminalitet og tvangsægteskaber. Alt for sjældent hører
vi den positive historie. Det retter bogen I Danmark Er Jeg Født … op
på.


Bogen fortæller om de minoritetsunge, man kalder ‘mønsterbrydere’
eller ‘frontløbere’. De er ressourcestærke, de ønsker at få en
uddannelse og et arbejde – og at bidrage positivt til det land, de er
en del af. De er kulturelle navigatører, og de formår at finde deres
egen vej i et Danmark i globaliseringens tidsalder. Et Danmark, som de
unge sætter deres præg på – måske i højere grad end de fleste tror.


Center for Ungdomsforskning.
http://www.cefu.dk/emner/aktuelt/nyt-fra-cefu/ny-bog-i-danmark-er-jeg...

VidensCenter for Vejledning .
http://www.ug.dk/flereomraader/videnscenter/litteratur_og_artikler/vi...



N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 22:00

Patruljen wrote:

> Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, gør karriere og
> blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
> tidligere.

http://www.berlingske.dk/danmark/indvandrerkvinder-laerer-aldrig-dansk

> Flemming Mikkelsen fortsætter; "De unge drenge er langsommere, med de
> kommer også med. Mange gør en stor indsats." I bogen fortæller unge,
> at de lavede ballade og røg ud af skolen. Men senere fik forældrenes
> bekymringer dem til at tage sig sammen og rette kursen ind.

LOL det er da godt nok bestillings arbejde der vil noget.

> "Men det store samfundsproblem er de danske drenge" fortæller
> Flemming Mikkelsen.

Ja de yder vel for stor modstand overfor hans elskede muslimer.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:37

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c1fd2b9$0$274$14726298@news.sunsite.dk...

>> Flemming Mikkelsen fortsætter; "De unge drenge er langsommere, med de
>> kommer også med. Mange gør en stor indsats." I bogen fortæller unge,
>> at de lavede ballade og røg ud af skolen. Men senere fik forældrenes
>> bekymringer dem til at tage sig sammen og rette kursen ind.
>
> LOL det er da godt nok bestillings arbejde der vil noget.

Enten det eller også tager du fejl i alkt, hvad du har sagt.

Taget i betragtning at du hører til i 5% fraktilen for
intelligenskvotienter, ved jeg godt, hvad jeg tror mest på.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 12:20

Christian R. Larsen wrote:

> Taget i betragtning at du hører til i 5% fraktilen for
> intelligenskvotienter, ved jeg godt, hvad jeg tror mest på.

Ja hele din verden er baseret på tro.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 13:03

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c209c52$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
> Christian R. Larsen wrote:
>
>> Taget i betragtning at du hører til i 5% fraktilen for
>> intelligenskvotienter, ved jeg godt, hvad jeg tror mest på.
>
> Ja hele din verden er baseret på tro.

Jeg ville ønske, at det samme gjaldt for dig. Men med den meget ringe mængde
viden, du slæber rundt på, står din verden desværre på et fundament, som er
skrøbeligere end den den danske regerings flertal efter næste valg.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 13:14

Christian R. Larsen wrote:
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> news:4c209c52$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>> Christian R. Larsen wrote:
>>
>>> Taget i betragtning at du hører til i 5% fraktilen for
>>> intelligenskvotienter, ved jeg godt, hvad jeg tror mest på.
>>
>> Ja hele din verden er baseret på tro.
>
> Jeg ville ønske, at det samme gjaldt for dig.

Ja det undrer mig ikke, religiøse tosser vil jo helst tro fremfor at vide.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 13:21

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c20a8f5$0$278$14726298@news.sunsite.dk...
> Christian R. Larsen wrote:
>> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
>> news:4c209c52$0$279$14726298@news.sunsite.dk...
>>> Christian R. Larsen wrote:
>>>
>>>> Taget i betragtning at du hører til i 5% fraktilen for
>>>> intelligenskvotienter, ved jeg godt, hvad jeg tror mest på.
>>>
>>> Ja hele din verden er baseret på tro.
>>
>> Jeg ville ønske, at det samme gjaldt for dig.
>
> Ja det undrer mig ikke, religiøse tosser vil jo helst tro fremfor at vide.

Andre tosser nøjes med at vide - og det meget lidt.



N_B_DK (22-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 22-06-10 13:30

Christian R. Larsen wrote:

> Andre tosser nøjes med at vide - og det meget lidt.

Det undrer mig heller ikke du mener det der, du bliver mere og mere rabiat,
måske du bliver den første konvertit der sprænger sig selv i luften, helt
utænkeligt er det ikke.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 14:02

On 21 Jun., 21:58, "Kim2000" <Kim2...@surfer.dk> wrote:
> "/John" <no...@pladderballe.ok> skrev i meddelelsennews:4c1f6eec$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > Muhammedanere har traditionelt en nedladende holdning overfor kvinder,
> > ogs deres egne, men se s bare her:
>
> > "Amina fik studentereksamen p 13,1":
> >http://www.bt.dk/danmark/amina-fik-studentereksamen-paa-131
>
> > Flot, efter en hvilkensomhelst m lestok.
>
> > Hun ser stolt ud, og med god grund :)
>
> Selvf lgelig, men hvorfor er det man har den regel der med at bonus for rent
> 12? I hvilken sammenh ng giver det mening? Der er vel ingen uddannelser der
> kr ver mere end 12 i adgangskrav?

Fortæller "skolelæreren" der mener at folkeskolerne bringes over i
kommunalt regi :)

Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 14:21

On 21 Jun., 22:13, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Michael Weber <mich...@michaelweber.invalid> skrev i meddelelsen
> 4c1fc674$0$280$14726...@news.sunsite.dk:
>
> >>> Jeg mener man ikke kan bed mme _din_ tilsyneladende gl de ved pigens
> >>> gennemsnit, uden man tager din egen opt-out politik i betragtning,
> >>> da disse konflikter mod hinanden og kun du, kan sige hvorvidt
> >>> pigen har opt ed out.
>
> >> Kan du selv finde hoved og hale i ovenst ende, eller er du bare til
> >> grin for en "25 re" [sic]?
>
> > Jeg forventer naturligvis ikke at du kan.
>
> Men vil du svare nu, Weber, eller n jes du bare med at v re til grin for en
> "25 re"?

Hvorfor er han egentlig til grin fordi du skriver om fælder og linker
til et vietnamesisk ægtepar der går amok?
Der var ingen fælde. Der var dig, som havde misopfattet situationen -

Til grin - helt gratis :)


Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 15:05

On 21 Jun., 22:59, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> Patruljen wrote:
> > Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, g r karriere og
> > blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
> > tidligere.
>
> http://www.berlingske.dk/danmark/indvandrerkvinder-laerer-aldrig-dansk
>
> > Flemming Mikkelsen forts tter; "De unge drenge er langsommere, med de
> > kommer ogs med. Mange g r en stor indsats." I bogen fort ller unge,
> > at de lavede ballade og r g ud af skolen. Men senere fik for ldrenes
> > bekymringer dem til at tage sig sammen og rette kursen ind.
>
> LOL det er da godt nok bestillings arbejde der vil noget.

Du må utvivlsomt mene, at de er bestilt af muhammedanerne som led i
den dumme,dumme muslimske verdenskonspiration. Hvad skulle du eller
sige -


> > "Men det store samfundsproblem er de danske drenge" fort ller
> > Flemming Mikkelsen.
>
> Ja de yder vel for stor modstand overfor hans elskede muslimer.

Nope. De er i fare for at ende op som dig. White trash -




N_B_DK (21-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-06-10 22:11

Patruljen wrote:
> On 21 Jun., 22:59, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
>> Patruljen wrote:
>>> Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, g r karriere og
>>> blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
>>> tidligere.
>>
>> http://www.berlingske.dk/danmark/indvandrerkvinder-laerer-aldrig-dansk

Du overså helt den "nyhed" men det er nok ikke rart at blive konfronteret
med fakta.

--
MVH. N_B_DK


Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 11:38

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
news:4c1fd561$0$275$14726298@news.sunsite.dk...
> Patruljen wrote:
>> On 21 Jun., 22:59, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
>>> Patruljen wrote:
>>>> Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, g r karriere og
>>>> blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
>>>> tidligere.
>>>
>>> http://www.berlingske.dk/danmark/indvandrerkvinder-laerer-aldrig-dansk
>
> Du overså helt den "nyhed" men det er nok ikke rart at blive konfronteret
> med fakta.

Hvad vil fortælle med den historie?




Patruljen (21-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 21-06-10 15:29

On 21 Jun., 23:10, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> Patruljen wrote:
> > On 21 Jun., 22:59, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> >> Patruljen wrote:
> >>> Unge fra etniske minoritetsgrupper tager uddannelse, g r karriere og
> >>> blander sig i politik, kultur og foreningsliv som det ikke er set
> >>> tidligere.
>
> >>http://www.berlingske.dk/danmark/indvandrerkvinder-laerer-aldrig-dansk
>
> Du overs helt den "nyhed" men det er nok ikke rart at blive konfronteret
> med fakta.

Det er dig - NB_DK - som ikke bryder dig om fakta. Jeg har citeret en
bog-feature adskillige gange også et par uger inden bogen udkom. Det
er mit job bl.andet at være på forkant med viden om unge,
udviklingstendenser mv. Ellers ville jeg være en dårlig socialpædagog
-

Du skriver så, at undersøgelsen og bogen om UNGE indvandrere er
bestillingsarbejde. Hvorefter du henviser til en artikel om VOKSNE
indvandrer kvinder, der beskriver en række vanskeligheder, som vi har
kendt til i årevis. Og det kalder du så en nyhed -

Det er ingen nyhed, at det er vanskeligt at få voksne indvandrer-
vkinder til at læse dansk og det er afgjort heller ikke en nyhed, at
de ar vanskelige at integrere på arbejdsmarkedet. Første gang jeg
mødte vanskeligheden i mit job og måtte forholde mig til det - var i
slutningen af firserne.

Idag kan du læse følgende i samme avis, som du linker til;

Flere studenter med anden etnisk baggrund. Antallet af studenter med
anden etnisk baggrund end dansk er i år rekordhøjt.

Det er et vældigt godt tegn på integration. På min egen skole er 16
procent af eleverne to-sprogede. Det giver en international stemning,
som vi nyder godt af. Hos os er forskellighed ikke længere noget, man
behøver at diskutere – det er blevet en naturlig del af hverdagen,«
siger Jens Boe Nielsen.

Han oplever, studenterhuen er blevet et prestige-projekt i mange
etniske familier. Især pigerne knokler på for at få et eksamensbevis.

»Pigerne meget flittige og ambitiøse. De laver deres lektier, lytter
og arbejder virkeligt hårdt, mens vi stadig har lidt udfordringer med
nogle af drengene,« siger Jens Boe Nielsen.

»De er nogle mønsterbrydere uden lige. For dem er uddannelse et frirum
med et vigtigt frigørelsesperspektiv, fordi det er bredt accepteret,
at lærdom er en ret,« siger Karen Valeur Sjørup, som mener, at
uddannelse er lig med større frigørelse end at smide tørklædet for
piger af anden etnisk herkomst. I hendes øjne sparker tallene til
fordommen om, at indvandrerkvinder og deres efterkommere kun passer
børn i hjemmet. Og som forskeren siger:

»Vi kan lige så godt vænne os til at se dem som jurister og læger.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
http://www.berlingske.dk/danmark/flere-studenter-med-anden-etnisk-baggrund

Det var så bekræftelsen fra det virkelig liv - på den undersøgelse jeg
bragte allerede i begyndelsen af Maj måned.
Den undersøgelse, som du kalder bestillingsarbejde og argumenterer mod
ved at bringe en artikel om voksne -

Jeg skrev til dig tidligere idag; " Du er dum som en dørkarm." Du har
netop uddybet synspunktet og tak for det.






Patruljen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 22-06-10 06:28

On 22 Jun., 14:21, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote in message
>
> news:4c20a91c$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > Christian R. Larsen wrote:
>
> >>> Find lige bare 5 msgID der bekr fter din p stand.
>
> >> Ellers tak, du kan selv lege bibliotekar.
>
> > T nkte godt du blot kom med udokumenterede l gne, det er jo s dan vi
> > kender dig bedst.
>
> Du er selv mere til dokumenterede l gne.

CLR - ved du?
Hvor stor en andel af en ungdomsårgang er fra etniske minoriteter?

Christian R. Larsen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Christian R. Larsen


Dato : 22-06-10 13:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
news:cefd74db-b3bf-4e36-84ec-915bee2c3102@5g2000yqz.googlegroups.com...
>CLR - ved du?
>Hvor stor en andel af en ungdomsårgang er fra etniske minoriteter?

Aner det ikke.



Patruljen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 22-06-10 06:52

On 22 Jun., 14:43, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:cefd74db-b3bf-4e36-84ec-915bee2c3102@5g2000yqz.googlegroups.com...
>
> >CLR - ved du?
> >Hvor stor en andel af en ungdomsårgang er fra etniske minoriteter?
>
> Aner det ikke.

Nej - gør jeg heller ikke. Og kan ikke heller ikke finde opgørelser.
Det er en svaghed. Der er alle mulige andre procent point. Men ingen
egentlig opgørelser over hvor stor en andel af en ungdomsårgang dr
tilhører de etniske minoriteter. Har du en ide om, hvor der ligger en
opgørelse?

Ivannof (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 24-06-10 14:59


"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:a14ddbe6-9f7b-4368-806f-2624b1e3c137@z10g2000yqb.googlegroups.com...
On 22 Jun., 14:43, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:cefd74db-b3bf-4e36-84ec-915bee2c3102@5g2000yqz.googlegroups.com...
>
> >CLR - ved du?
> >Hvor stor en andel af en ungdomsårgang er fra etniske minoriteter?
>
> Aner det ikke.

Nej - gør jeg heller ikke. Og kan ikke heller ikke finde opgørelser.
Det er en svaghed. Der er alle mulige andre procent point. Men ingen
egentlig opgørelser over hvor stor en andel af en ungdomsårgang dr
tilhører de etniske minoriteter. Har du en ide om, hvor der ligger en
opgørelse?

-----------------------------------------------------------------------
For snart 10 år siden blev en politiker i København til grin, da han
foreslog at der ikke måtte være mere end 30% "to-sprogede" i en klasse. Så
måtte man omfordele, mente han.

Problemet bestod i at 33% eller deromkring, af alle skolesøgende i kommunen
allerede var to-sprogede.

Men det var jo bare radioavisen. (Og bare København)

Hilsen Ivan



Patruljen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 22-06-10 07:12

On 22 Jun., 14:43, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> news:cefd74db-b3bf-4e36-84ec-915bee2c3102@5g2000yqz.googlegroups.com...
>
> >CLR - ved du?
> >Hvor stor en andel af en ungdomsårgang er fra etniske minoriteter?
>
> Aner det ikke.

Nå. Jeg talte så med en bekendt - Mie Dalskov. Hun er økonom og sidder
i AE.
Omkring 10% af en ungdomsårgang tilhører en etnisk minoritetsgruppe.
Vi har altås godt 7000 unge i en ungdomsårgang som tilhører de etniske
minoriteter og derfor 90% som tilhører gruppen af etniske danskere.

Heraf får hver 3. unge drenge af etniske minoriteter ikke en
ungdomsuddannelse, mens tallet for de danske drenge er ca.hver fjerde.

Det kan derfor ikke være svært at se, hvor det største samfundsproblem
befinder sig.

Omkring videregående uddannelser er tallene lidt anderledes.

Den seneste opgørelse viser, at kun knap 37 procent af drengene får en
videregående uddannelse mod 53 procent af pigerne.

Patruljen (22-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 22-06-10 07:15

On 22 Jun., 15:02, "Nicky" <ncm_abfj...@hotmail.com> wrote:
> "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> skrev i meddelelsennews:4c209307$0$280$14726298@news.sunsite.dk...
>
>
>
> > "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
> >news:ea6e2263-8fcc-423d-90bc-4d104923dd70@b35g2000yqi.googlegroups.com....
> >>Vores st rste social problem p dether tidspunkt best r faktisk i alle
> >>de danske drenge og unge m nd, som ikke f r taget en uddannelse. Og om
> >>et par r, s kan vi finde en del af dem - her. Hvor de m sidde og
> >>lukke bitter galde ud og sortere i tabloid-aviser efter fremmede, som
> >>laver kriminalitet. Mere - white trash, hvis vi ikke passer p .
>
> > Jeg er meget, meget enig.
>
> Jep, du er jo ogs radikal og g r derfor per definition rundt med
> skyklapper.

Men dog ikke så store, at han klager over, at andre gør, hvad den
gruppe han selv tilhører har gjort i århundreder. Vel - fister :)


Patruljen (23-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 23-06-10 05:34

On 23 Jun., 13:17, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> Christian R. Larsen wrote:
> > "Jens G" <nospam061...@kabelmail.dk> wrote in message
> >news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
> >> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>
> > Det burde du vide.
>
> Hvordan b r andre kunne vide hvad det er du i din forskruede virkelighed
> forestiller dig?

Åh - ja.

Naturligvis må di projicere din forvrængede virkelighed ned over
hovedet på andre i form af statement om andres forskruede virkelighed
osv.

Prøv nu at se på, hvordan dine forestillinger om "bestillingsarbejde"
kom til kort. Det ville være klædeligt, at du var mand nok til at face
dine egne vanskeligheder istedet for at flygte.

Diskussionen var ganske interessant. Indtil din forvrængede
virkelighed blev åbenbaret og du måtte overgå til fnidder-vrøvlende
beklagelser over dit - snart dat.

Hver 4.danske dreng får ikke en uddannelse. Og tallet er omkring hver
3.for etniske unge drenge. Vi har ca.7000 unge som tilhører en
ungdomsårgang af etniske minoriteter. Og vi har ca.63.000 unge som er
etniske danskere.

Lad os gøre regnestykket let og sige at kønsfordelingen er på 50%. Det
betyder så, at hver 3. unge mand af ca.3500 ikke fpr en uddannelse.

Altså godt 1167 drenge fra etniske minoriteter ende op hvert år uden
uddannelse

Der vil så være små 10.500 unge danske drenge pr. ungdomårgang, som
ikke får en uddannelse.

Vi behøver ikke være fuldstændigt præcise for at tydeligøre
størrelsesforholdene.
Fortæl mig så - NB_DK - hvad er det største danske samfundsproblem?


N_B_DK (23-06-2010)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 23-06-10 15:54

Patruljen wrote:
> On 23 Jun., 13:17, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
>> Christian R. Larsen wrote:
>>> "Jens G" <nospam061...@kabelmail.dk> wrote in message
>>> news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
>>>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>>
>>> Det burde du vide.
>>
>> Hvordan b r andre kunne vide hvad det er du i din forskruede
>> virkelighed forestiller dig?
>
> Åh - ja.
>
> Naturligvis må di projicere din forvrængede virkelighed ned over
> hovedet på andre i form af statement om andres forskruede virkelighed
> osv.

Prøv nu og fat noget, hvordan fanden skal andre kunne gætte hvad fjolset CRL
tænker på? er du virkelig SÅ snot dum, at du emner at andre kan gætte hvad
idioten har haft i tankerne da han fabrikerede sine løgne?

> Prøv nu at se på, hvordan dine forestillinger om "bestillingsarbejde"
> kom til kort. Det ville være klædeligt, at du var mand nok til at face
> dine egne vanskeligheder istedet for at flygte.

Så jeg har vanskeligheder, pga jeg ikke kan gætte hvad CRL har haft af
hjernesvulst da han skrev indlægget?

> Fortæl mig så - NB_DK - hvad er det største danske samfundsproblem?

Nykonverterede psykopater som dig.

--
MVH. N_B_DK


Patruljen (23-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 23-06-10 13:27

On 23 Jun., 16:54, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> Patruljen wrote:
> > On 23 Jun., 13:17, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> >> Christian R. Larsen wrote:
> >>> "Jens G" <nospam061...@kabelmail.dk> wrote in message
> >>>news:4c220376.3503625@dtext.news.tele.dk...
> >>>> Og hvad er det jeg har udbasuneret?
>
> >>> Det burde du vide.
>
> >> Hvordan b r andre kunne vide hvad det er du i din forskruede
> >> virkelighed forestiller dig?
>
> > h - ja.
>
> > Naturligvis m di projicere din forvr ngede virkelighed ned over
> > hovedet p andre i form af statement om andres forskruede virkelighed
> > osv.
>
> Pr v nu og fat noget, hvordan fanden skal andre kunne g tte hvad fjolset CRL
> t nker p ? er du virkelig S snot dum, at du emner at andre kan g tte hvad
> idioten har haft i tankerne da han fabrikerede sine l gne?
>
> > Pr v nu at se p , hvordan dine forestillinger om "bestillingsarbejde"
> > kom til kort. Det ville v re kl deligt, at du var mand nok til at face
> > dine egne vanskeligheder istedet for at flygte.
>
> S jeg har vanskeligheder, pga jeg ikke kan g tte hvad CRL har haft af
> hjernesvulst da han skrev indl gget?

Nej. Fordi du flygter fra diskussionen med mig - og overgår til
usagligt fnidderfjol.

Det største problem i dagens Danmark er ikke, at vi får henved 1000
etniske unge uden uddannelser. Men at vi får henved 10500 unge etniske
danske drenge pr.år, som heller ikke får en uddannelse.

Det koster kassen - NB_DK. Ingen skatteydere, overførselsindkomster og
kriminalitet. Dertil ender vi op i at mangle uddannet arbejdskraft -

> > Fort l mig s - NB_DK - hvad er det st rste danske samfundsproblem?
>
> Nykonverterede psykopater som dig.

Det største problem er at vi risikerer at få en ordentlig bunke
tabere, som dig, der ikke bidrager med andet end en slem ildelugtende
fims hver halve time på usenet.




Patruljen (24-06-2010)
Kommentar
Fra : Patruljen


Dato : 24-06-10 10:52

On 24 Jun., 15:58, "Ivannof" <ivan...@hotmail.com> wrote:
> "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:a14ddbe6-9f7b-4368-806f-2624b1e3c137@z10g2000yqb.googlegroups.com...
> On 22 Jun., 14:43, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
>
> > "Patruljen" <Patrul...@yahoo.dk> wrote in message
>
> >news:cefd74db-b3bf-4e36-84ec-915bee2c3102@5g2000yqz.googlegroups.com...
>
> > >CLR - ved du?
> > >Hvor stor en andel af en ungdoms rgang er fra etniske minoriteter?
>
> > Aner det ikke.
>
> Nej - g r jeg heller ikke. Og kan ikke heller ikke finde opg relser.
> Det er en svaghed. Der er alle mulige andre procent point. Men ingen
> egentlig opg relser over hvor stor en andel af en ungdoms rgang dr
> tilh rer de etniske minoriteter. Har du en ide om, hvor der ligger en
> opg relse?
>
> -----------------------------------------------------------------------
> For snart 10 r siden blev en politiker i K benhavn til grin, da han
> foreslog at der ikke m tte v re mere end 30% "to-sprogede" i en klasse. S
> m tte man omfordele, mente han.
>
> Problemet bestod i at 33% eller deromkring, af alle skoles gende i kommunen
> allerede var to-sprogede.
>
> Men det var jo bare radioavisen. (Og bare K benhavn)

Der er vist ingen som hævder, at der ikke er mange indvandrere på
særlige skoler i København.

Men nu fik du så tallene på en ungdomsårgang i Danmark og et blik på,
hvad der er Danmarks største sociale vanskelighed, som det ser ud i
øjeblikket. Det interesserer dig naturligvis ikke, hvis du istedet kan
bringe en eller anden ligegyldig anekdote -




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste