Bag om hetzen imod Nordkorea
Fra : P.N.

Dato : 21-06-10 13:10

http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-06-19/bag-om-nordkorea-hetzen

Kina har stemplet USA's og Sydkoreas version af hændelsen og anklagerne mod
Nordkorea som upålidelig.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 13:58

"P.N." <noway@get2net.dk> skrev i meddelelsen news:hvnkqa$97j$1@speranza.aioe.org...
> http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-06-19/bag-om-nordkorea-hetzen
>
> Kina har stemplet USA's og Sydkoreas version af hændelsen og anklagerne mod Nordkorea som upålidelig.

Lige nu, er jeg mere interesseret i hvor mange
impotente væsler med smørhår og briller, Bjørnholt og Co.
har tænkt sig at gøre i Vesten!

Var det ikke noget med at
"uanset hvad du end gør så skal du føle dig impotent og ude af stand til at gøre noget ved det"

Nå nej, det er mig der gør dem!
Hævn og sådan noget!
(De kan altid bare skifte til Islam og sige fra over for kællingerne, og sørge for at gro et fuldskæg,
det har jeg selv haft i en del år!)
--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 14:54

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvnnm9$u4r$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus
> Nordea konto nummer: 9266-8967125572<---indsæt erstatning for *

Er de låst i hjernen?
Divide and ? hvorfor ikke bare få de 2 til at arbejde sammen!

Eller laver de bare skuespil? Skuespillere?

Mangel på vrede? Tør de ikke?

Hvorfor?

Er de helt hvide af frygt for hel vede?

Hvidt pulver?

Ingenting sammenlignet med Helvede!

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 21-06-10 15:12

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:hvnqv4$b7u$1@news.eternal-september.org...

> Er de låst i hjernen?
> Divide and ? hvorfor ikke bare få de 2 til at arbejde sammen!
>
> Eller laver de bare skuespil? Skuespillere?

> [...]
Desuden har jeg også lige besluttet mig for at give alle Psykiatre og Scientologer 1000år ekstra i helvede!
(da de aldrig har gjort en skid positivt! De har også glemt at sætte penge ind på min konto!)

Jeg har så aldrig meldt mig ind i Scientology, men ejer dem egentlig!
(og jeg kommer sjovt nok ikke i helvede, medmindre jeg har lyst) ,
(hvis de prøver at tørre gæld af på mig kommer de en million år ekstra i helvede, Hubbard er der allerede!)

Fra : .

Dato : 21-06-10 10:35

On 21 Jun., 16:11, "Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv
8620Kjellerup/Jylland/Danmark-" <p...@email.dk> wrote:

> Desuden har jeg også lige besluttet mig for at give alle Psykiatre og Scientologer 1000år ekstra i helvede!
> (da de aldrig har gjort en skid positivt! De har også glemt at sætte penge ind på min konto!)

De har heller ikke sat penge ind på min konto -

Fra : hanzen

Dato : 21-06-10 14:13

"P.N." <noway@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-06-19/bag-om-nordkorea-hetzen
>
> Kina har stemplet USA's og Sydkoreas version af hændelsen og anklagerne
> mod Nordkorea som upålidelig.

Men næppe så upålidelig som "Arbejderen"
--

hilzen
hanzen

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 15:40

"hanzen" <hanzen@mailmeej.dk> skrev i meddelelsen

> "P.N." <noway@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Men næppe så upålidelig som "Arbejderen"

Vi kan ikke vide det, men jeg tænker på
Tonkin-bugt-affæren hvor man påstod at
Nordvietnameserne havde sprængt en amerikansk båd
i stykker. Det viste sig senere at det var løgn -
men det skulle da dengang være "ganske vist". Og
det blev påskuddet for USA at gå ind i Vietnam. At
de så til sidst måtte flygte med halene mellem
benene, er en helt anden historie. Jeg ville tage
de amerikanske "oplysninger" og "undersøgelser"
med et kilo salt.

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-06-10 21:01

"ahw" <nix> wrote

> Jeg ville tage de amerikanske "oplysninger" og "undersøgelser" med et kilo
> salt.

Tja måske nok, men jeg vil stensikkert ALTID tage oplysninger fra illigitime
regimer som Kina og Nordkorea som midler til at fordreje sandheden.
Der er ikke grund til at tro på regimer, der ikke tør give deres befolkning
handlefrihed indenfor grænserne af et demokrati.

--
Kurt Lund

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-10 21:12

Kurt Lund <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen
4c1fc520$0$36565$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Tja måske nok, men jeg vil stensikkert ALTID tage oplysninger fra
> illigitime regimer som Kina og Nordkorea som midler til at fordreje
> sandheden.

Hvorfor mener du, regimerne i Kina og Nordkorea er illegitime? Begge regimer
anerkendes af det internationale samfund, og det ene er endda fast medlem af
FN's Sikkerhedsråd.

> Der er ikke grund til at tro på regimer, der ikke tør give deres
> befolkning handlefrihed indenfor grænserne af et demokrati.

Tja, tjo. Jeg er nok ikke ganske enig med dig. De fleste befolkninger har
lige netop dét regime, de selv ønsker.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-10 00:10

> [...]
> sandheden.
> Der er ikke grund til at tro på regimer, der
> ikke tør give deres befolkning handlefrihed

Tror du virkelig naivt på at USA er bedre i dette
spil? Og hverken Kina eller Nordkorea er
illegitime regimer. Kina er fx medlem af FN - og i
øvrigt permanent medlem af sikkerhedsrådet - det
betyder altså at det er et legitimt regime.
Og du kan næppe finde et eneste af disse lande
(med vetoret i SR) der kan sige sig fri for at
hindre deres befolkningers handlefrihed indenfor
grænserne af et demokrati.

Fra : Kurt Lund

Dato : 22-06-10 00:35

"ahw" <nix> wrote in message
> "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen

> Tror du virkelig naivt på at USA er bedre i dette spil?

Du læser ikke at jeg skriver " Tja måske nok" til din kommentar om USA?
Jeg er ikke naiv hvad det angår.

> Og hverken Kina eller Nordkorea er illegitime regimer. Kina er fx medlem
> af FN - og i øvrigt permanent medlem af sikkerhedsrådet - det betyder
> altså at det er et legitimt regime.

Og så er jeg fløjtende ligeglad med om Kina er nok så meget SR-medlem. Det
gør det ikke mere legitimt i mine øjne. Det er udelukkende pragmatiske
hensyn der gør at Kina, Nordkorea og mange andre lande er anerkendt i FN.
Det er en skandale at lade tyranner, diktatorer og andre frådende idioter få
nogen form for anerkendelse. Og det handler ikke om at det er mere eller
mindre kommunistiske regimer - jeg har samme afsky for højre-diktaturer,
eller religiøse, for den sags skyld.
Magt giver ikke ret.
Og det er selvfølgelig min private holding, som jeg udmærket er klar over er
lidt ligegyldig i verdenspolitisk sammenhæng. :o

--
Kurt Lund

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-10 17:13

> [...]
> Jeg er ikke naiv hvad det angår.

> Og så er jeg fløjtende ligeglad med om Kina er
> nok så meget SR-medlem. Det gør det ikke mere

I så fald aner du ikke hvad ordet "legitimt"
betyder - det ville derfor være passende hvis du
anvendte ord som der er almindelig enighed om hvad
betyder.

Det er udelukkende pragmatiske
> hensyn der gør at Kina, Nordkorea og mange andre
> lande er anerkendt i FN.

Det kan man sige om alle lande.

> Det er en skandale at lade tyranner, diktatorer
> og andre frådende idioter få nogen form for
> anerkendelse.

Og hvor har vi det? USA er i mine øjne både
tyrrannisk og diktatorisk og består af frådende
idioter, men det skal da ikke få mig til at mene
at de ikke er legitime stater af den grund.

Og det handler ikke om at det er mere eller
> mindre kommunistiske regimer - jeg har samme
> afsky for højre-diktaturer, eller religiøse, for
> den sags skyld.

FN består af lande der har meget forskellige
samfundssystemer i sig. Man kan ikke både have et
FN og så en så varieret verden uden at den støder
an mod nogens opfattelse af hvad en "legitim" stat
er.

> Magt giver ikke ret.

"Den der har magten får også retten!" -Martin
Andersen Nexø

> Og det er selvfølgelig min private holding, som
> jeg udmærket er klar over er lidt ligegyldig i
> verdenspolitisk sammenhæng. :o

Netop - hvorfor så komme med den når den intet
ændrer?

Fra : El Trabajador

Dato : 21-06-10 17:19

"P.N." <noway@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.arbejderen.dk/artikel/2010-06-19/bag-om-nordkorea-hetzen

Kommunister er altid fulde af løgn. Stol aldrig på en kommunist.
--
El Trabajador