Tæller problem!
Fra : [SCHRIS]

Dato : 06-08-01 16:41

Hej i gruppen!

Et spørgsmål som måske er OT i denne NG:

Jeg har netop lavet et koplet site, hvor index siden er en ren JavaScript
side, der alene tester brugerens
skærmopløsning, og så efterfølgende sender brugeren til den side, hvor
skærmopløsningen passer. Den side
der først sendes til er et frameset med 3 rammer (traditionel navigation,
banner og hovedramme). Det er
min mening, at der skal sidde en tæller i navigationsrammen, men tælleren
skal relatere til index siden, således
at det reelle antal besøgende på sitet vises (altså uafhængig af
skærmopløsning), og ikke kun de besøgende på den
enkelte side.

Hva' gør en klog mand her? (formentlig noget med cgi kunne jeg forestille
mig)

mvh

[schris]

Fra : Martin F

Dato : 13-08-01 20:34

omdøb index.htlm til index1.html
lav en ny index.html som en
<!DOCTYPE HTML PUBLIC"-//W3C//DTDHTML4.01 Transitional//EN">
altså uden frameindhold. Sæt tælleren her. i meta tags stiller du videre til
index1.html
<META HTTP-EQUIV="Refresh"
CONTENT="0;URL=http://www.din_nye_udbyder.dk/~dit_navn/index1.html">

Martin F
www.htmltips.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-08-01 21:50

Med den korte forsinkelse vil tælleren sikkert ikke nå at tælle i
mange tilfælde.