Afstemning, menneskehedens overlevelse osv~
Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 20-06-10 21:55

Eftersom der åbenbart er bred enighed om at menneskeheden skal aflive sig selv!

Hvilken metode foretrækker i så?

1. Biologiske våben? Hvis ja, Hvilke?
2. At planetens hastighed bliver sænket og tyngdekraft får lov til at gøre sit arbejde?

?

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-06-10 23:45

"Peter Nicolaysen -Sandgaardsvej 40.1tv 8620Kjellerup/Jylland/Danmark-"
<pnic@email.dk> writes:

> 2. At planetens hastighed bliver sænket og tyngdekraft får lov til at gøre sit arbejde?

Du vil have et længere år, eller et længere døgn?

Fra : Peter Nicolaysen -Sa~

Dato : 21-06-10 07:13

""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen news:m2y6e9nx2f.fsf@gmail.com...

> Du vil have et længere år, eller et længere døgn?
>

> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Hvis planetens rotations hastighed bliver sænket, så bliver døgnet længere!
Men hvis planetens hastighed omkring Solen bliver sænket, så bliver planeten trukket ned i
den største "gravity well" i Solsystemet, det er kun planetens hastighed, der gør at den holder
sit kredsløb!
--
Kan jeg ikke få jer til at klikke og skrive her:
http://www.axellus.dk/t-27-Kontakt.aspx

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-06-10 16:41

<pnic@email.dk> writes:

> [...]
> den største "gravity well" i Solsystemet, det er kun planetens hastighed, der gør at den holder

Jada. Men det er ikke bare noget man lige gør, så det er rent
tankespind.

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-10 22:53

""Thorbjørn" Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen news:m2eig0pf60.fsf@gmail.com...

> Jada. Men det er ikke bare noget man lige gør, så det er rent
> tankespind.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

Ren Kvante Mekanik!
Øge eller sænke sandsynligheden for om ting sker eller ej!
Indtil de sker,hvis man vil have dem til at ske!

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 22-06-10 06:37

"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> writes:

> Ren Kvante Mekanik!
> Øge eller sænke sandsynligheden for om ting sker eller ej!
> Indtil de sker,hvis man vil have dem til at ske!

Kvantemekanik fungerer kun på det mikroskopiske plan, og effekterne
forsvinder når man kommer op i det vi kan se og større. Jorden har så
meget masse og så meget fart, at det ikke er lige noget man laver om på.

Du kan heller ikke stoppe en lastbil ved at puste på den.