Nogle fremmede kan godt lide danske piger.~
Fra : Malene P

Dato : 20-06-10 12:46

.... her er endnu en af slagsen, der tager selv:
http://ekstrabladet.dk/112/article1365794.ece . Lad os nu slippe af med det
skidt.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 13:21

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> ... her er endnu en af slagsen, der tager selv:
> http://ekstrabladet.dk/112/article1365794.ece . Lad os nu slippe af med
> det skidt.
>
> Malene P

Okay, tak. Fint; Nu tror jeg efterhånden den *må* være sevet ind hos alle
gruppens brugere, at et antal individer er kriminelle. Jeg ved ikke om du
bliver ved med disse indlæg, fordi du vitterligt keder dig...?

Fra : Malene P

Dato : 20-06-10 13:38

""Thomas"" <dawg> skrev i en meddelelse

> [...]
> gruppens brugere, at et antal individer er kriminelle. Jeg ved ikke om du
> bliver ved med disse indlæg, fordi du vitterligt keder dig...?

Kunne det ikke snarere tænkes, at disse indlæg dukker op som følge af de
fremmedes ugerninger? Hørte disse ugerninger op og hvis der blev draget en
rimelig konsekvens af dem, var gundlaget for mine indlæg jo pist væk af sig
selv.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 17:53

> [...]
> Hørte disse ugerninger op og hvis der blev
> draget en rimelig konsekvens af dem, var
> gundlaget for mine indlæg jo pist væk af sig

Tror du selv på det? Der er hver eneste dag
kriminelle danskere der begår ugerninger, men du
tror stadig på at det kun er de fremmede der gør
den slags?
Alle ugerninger er naturligvis 'ugerninger' og som
sådan skal de behandles, men det er ikke noget
argument for at blive ved med at oversvømme denne
gruppe med den slags indlæg - vi ved godt at der
OGSÅ er fremmede der begår ugerninger, men det er
blot irriterende hele tiden at skulle læse indlæg
i denne gruppe om hvor kriminelle de fremmede er,
for det gælder alle kriminelle at de naturligvis
ikke skal slippe afsted med deres kriminelle
aktiviteter - men det gælder jo alle kriminelle,
ikke kun 'de fremmede'. Og hvis man fanger en
kriminel, så er det naturligvis domstolene der
skal tage over og udmåle straffen.

Fra : Malene P

Dato : 20-06-10 18:01

"ahw" <nix> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tror du selv på det? Der er hver eneste dag kriminelle danskere der begår
> ugerninger, men du tror stadig på at det kun er de fremmede der gør den

Har jeg skrevet det nogetsteds?

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 18:16

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
meddelelsen

> "ahw" <nix> skrev i en meddelelse

> Har jeg skrevet det nogetsteds?

Det behøver du skam ikke at skrive direkte - det
fremgår jo at dine mange links, at det er det
eneste du fokuserer på, så ja, du har indirekte
sagt det!

Fra : Malene P

Dato : 20-06-10 19:00

> [...]
> links, at det er det eneste du fokuserer på, så ja, du har indirekte sagt

Mine mange links fortæller om de mange forbrydelser begået af fremmede -IKKE
en snus om, hvorvidt jeg tror at KUN de fremmede begår forbrydelser.

Malen P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:47

> [...]
>
> Mine mange links fortæller om de mange
> forbrydelser begået af fremmede -IKKE en snus
> om, hvorvidt jeg tror at KUN de fremmede begår

Jo, så længe du KUN skriver om de fremmede, så gør
du.

Men hvad vil du opnå med dine links? Vi ved jo
allesammen efterhånden godt at der bliver begået
forbrydelser her i landet. Men du anser måske alle
her i gruppen for komplet åndssvage siden du tror
at vi ikke ved det?

Det er menneskeligt at fejle, men hæsligt at
fremture.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 20-06-10 21:34

On Sun, 20 Jun 2010 21:46:47 +0200, ahw wrote:

> Jo, så længe du KUN skriver om de fremmede, så gør
> du.

Sjældent har jeg hørt noget SÅ idiotisk.

> Men hvad vil du opnå med dine links?

Hun har da opnået at du udstiller dig som komplet idiot.

> [...]
> forbrydelser her i landet. Men du anser måske alle
> her i gruppen for komplet åndssvage siden du tror

Indtil videre er du den eneste der har medlt dig frivilligt.

> Det er menneskeligt at fejle, men hæsligt at
> fremture.

Hvorfor fanden gør du det så hele tiden.?

Fra : \"@'

Dato : 20-06-10 20:12

On Sun, 20 Jun 2010 19:16:08 +0200, "ahw" <nix> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i
>meddelelsen

>Det behøver

altså blot det vanlige svineri og de vanlige sustansløse påstande fra
AHW

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Notion

Dato : 20-06-10 19:56

> [...]

> rimelig konsekvens af dem, var gundlaget for mine indlæg jo pist væk af

LOL Malene
Du er sku max dum, vil de sige hvis aviserne ikke mere skrev om kriminelle
handlinger, så tror du alt kriminalitet er ophørt også blandt de ikke
etniske Danske.
Kan kun grine af dig, du virker oprigtig meget dum, sorry 2 say ...

Fra : N_B_DK

Dato : 20-06-10 20:20

Notion wrote:

> Kan kun grine af dig, du virker oprigtig meget dum, sorry 2 say ...

Det er muligt hun virker dum, men vi ved jo at du er dum.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Notion

Dato : 21-06-10 05:41

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Det er muligt hun virker dum, men vi ved jo at du er dum.

Så kom lederen af børnebanden på banen, med et for ham meget dyb og
gennemtænkt indlæg.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-10 06:10

"Notion" <No_post@to.me> skrev i meddelelsen

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i
> meddelelsen

> Så kom lederen af børnebanden på banen, med et
> for ham meget dyb og gennemtænkt indlæg.

Der skal nu heller ikke megen tankegang til før
han fremstår som intelligent i egne øjne - vi
andre ved bedre!

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:15

> [...]

> rimelig konsekvens af dem, var gundlaget for mine indlæg jo pist væk af

Kunne det ikke snarere tænkes, at det vitterligt *er* fordi du keder dig...?

Fra : Malene P

Dato : 20-06-10 20:26

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunne det ikke snarere tænkes, at det vitterligt *er* fordi du keder
> dig...?

I så fald burde jeg jo være glad for at de fremmedes ugerninger løfter mig
ud af kedsomheden. Men det gør de faktisk ikke.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:58

> I så fald burde jeg jo være glad for at de fremmedes ugerninger løfter mig
> ud af kedsomheden. Men det gør de faktisk ikke.

Jeg kender ingen der gider bruge deres energi på det du gider bruge din
energi på. At du gider sidde glo netaviser igennem, efter nyheder om
kriminalitet, begået af mennesker som er dig fremmede.

Whatever floats your boat.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-10 21:09

"Thomas" <dawg> skrev i meddelelsen
4c1e72c6$0$36563$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> din energi på. At du gider sidde glo netaviser igennem, efter nyheder
> om kriminalitet, begået af mennesker som er dig fremmede.

Men "Thomas", du bruger jo rigtigt megen energi på at kommentere de indlæg,
der ifølge dig ikke burde skrives, fordi ingen burde bruge energi på det.

Skal vi til at tale om fodskud, eller skal vi bare lade dig fortsætte med at
udlevere dig selv som én af dk.politik's mindste hjerner?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 22:44

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Skal vi til at tale om fodskud, eller skal vi bare lade dig fortsætte med
> at udlevere dig selv som én af dk.politik's mindste hjerner?

Hvis du slog en prut - lige nu; Det ville få dig til at fremstå mere
intelligent.

Prøv det.

Fra : \"@'

Dato : 20-06-10 20:36

On Sun, 20 Jun 2010 21:14:54 +0200, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Kunne det ikke snarere tænkes, at det vitterligt *er* fordi du keder dig...?

endnu en som ikke evner at forholde sig til indhold og i stedet går
efter afsender

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 20:59

""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

> endnu en som ikke evner at forholde sig til indhold og i stedet går
> efter afsender

Jeg stiller et spørgsmål; Ved godt du har det svært med netop de størrelser.

Fra : \"@'

Dato : 20-06-10 21:07

On Sun, 20 Jun 2010 21:59:27 +0200, "\"Thomas\"" <dawg> wrote:

>""@'" <1@iindnaavalid.invavvlid> skrev i meddelelsen

>Jeg stiller et spørgsmål; Ved godt du har det svært med netop de størrelser.

ja

du stillede et spørgsmål,

men ikke til indhold med angående afsender,

hvilket jo endnu en gang viser at du ikke evner at forholde dig til
indholdet

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-10 21:10

"Thomas" <dawg> skrev i meddelelsen
4c1e731c$0$36570$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg stiller et spørgsmål; Ved godt du har det svært med netop de
> størrelser.

Men "Thomas" - vi skal vel ikke til at svælge alt for meget i hvilke
størrelser, *du* har det svært med?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.