Mor sendt i kommunal aktivering - på borde~
Fra : Per Rønne

Dato : 20-06-10 06:57

Så er den gal igen i aktiveringscirkusset:

<http://politiken.dk/erhverv/article999675.ece>

Enlig mor er nemlig af det kommunale jobcenter blevet sendt i aktivering
på et - bordel.

Det fremgår ikke af artiklen hvilken jobfunktion hun skal varetage,
altså om jobræningen foregår på en kontorstol eller på ryggen ...

Det er hendes fagforening NNF der protesterer mod aktiveringen, men det
er nu kvinden selv der har fundet aktiveringspladsen, og bordellet har
CVR-nummer ... så mon ikke den sag stille dør ud af sig selv?

Medmindre de nypuritanske feminister af begge køn lugter blod ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : P.N.

Dato : 20-06-10 10:05

> [...]
> CVR-nummer ... så mon ikke den sag stille dør ud af sig selv?
>
> Medmindre de nypuritanske feminister af begge køn lugter blod ...

Og du ser ikke et etisk problem her???

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-10 11:58

"P.N." <pn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og du ser ikke et etisk problem her???

Hvad i alverden skulle være uetisk i at sende en arbejdsløs i aktivering der
hvor den arbejdsløse SELV ØNSKER at bive aktiveret.

Der findes lovlige job, som en arbejdsløs har ret til at sige nej til; men
her er det jo omvendt - ville det ikke nærmere være uetsik hvis man forbød
en arbjdsløs at tage en lovlig beskæftigelse ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-06-10 12:40

P.N. <pn@hotmail.com> skrev i meddelelsen hvklkp$g34$1@speranza.aioe.org:

> Og du ser ikke et etisk problem her???

Hvori består det uetiske, Flemse? Du har jo selv frekventeret bordeller i
bl.a. Thailand, og endda taget en thailuder med til Danmark, så helt fremmed
for bordeller er du da ikke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.N.

Dato : 20-06-10 15:45

> [...]
> bl.a. Thailand, og endda taget en thailuder med til Danmark, så helt
> fremmed for bordeller er du da ikke.> --

Ja men det var jo i Thailand og min kone arbejder ikke som luder.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-10 17:34

Luderarbejde er så respektabelt som rengøring.
Fint hvis det blir almindeligt at tvangsaktivere nasserøve sådan