hjulklamper i kampen mod parkerings-synder~
Fra : C.Andersen

Dato : 18-06-10 08:01

"Skatteminister Troels Lund Poulsen åbner i et nyt forslag op for
brugen af hjulklamper i kampen mod parkerings-syndere. Se en P-vagt
demonstrere sit kommende 'værktøj'"

http://www.bt.dk/bttv/clip/44/10900

Så kan de bare betale deres bøder.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-06-10 15:13

"C.Andersen" <carstande@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "Skatteminister Troels Lund Poulsen åbner i et nyt forslag op for brugen
> af hjulklamper i kampen mod parkerings-syndere. Se en P-vagt demonstrere
> [...]

Mit gæt er at salget af batteridrevne vinkelslibere kommer til at stige en
del. Det bliver måske ligefrem til en del af bilens standardudstyr.

/Kim

Fra : C.Andersen

Dato : 19-06-10 17:22

Kim Frederiksen laid this down on his screen :

> Mit gæt er at salget af batteridrevne vinkelslibere kommer til at stige en
> del. Det bliver måske ligefrem til en del af bilens standardudstyr.

Ville det ikke være mere på sin plads, at bruge pengene på at betale
den gæld man har.

Jeg håber at der bliver en stor straf for fjernelse af klampen.

--
Mvh.
Carsten Andersen.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-06-10 12:39

> Jeg håber at der bliver en stor straf for fjernelse af klampen.

DET tror jeg ikke der er mange der er i tvivl om.

/Kim

Fra : C.Andersen

Dato : 20-06-10 16:13

Kim Frederiksen pretended :
> "C.Andersen" <carstande@gmail.com> skrev i meddelelsen

> DET tror jeg ikke der er mange der er i tvivl om.

Du glemte at svare på dette "Ville det ikke være mere på sin plads, at
bruge pengene på at betale den gæld man har."

Men du er måske så asocial at du mener den slags gæld er acceptabelt.

--
Mvh.
Carsten Andersen.