Hamid Kazai rækker hånden ud til taliban
Fra : Lyrik

Dato : 14-06-10 17:53

Nylig skød taliban raketter imod en forsamling hvor kazai skulle tale.
Han nægtede at høre på at det var taliban og udtalte at det ikke var
taliban der havde gjort det.

Han gør sig lækker overfor taliban til USA's store fortrydelse.
Islam er ikke en samarbejdspartner for vesten!

Jens

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-06-10 07:29

Lyrik skrev:
> Nylig skød taliban raketter imod en forsamling hvor kazai skulle tale.
> Han nægtede at høre på at det var taliban og udtalte at det ikke var
> taliban der havde gjort det.

Har du en kilde til det?

Ikke at jeg på forhånd betvivler, men jeg tager ikke et udsagn for gode
varer hvis jeg ikke selv har mulighed for at checke oprindelsen.

> Han gør sig lækker overfor taliban til USA's store fortrydelse.
> Islam er ikke en samarbejdspartner for vesten!
>
> Jens

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 15-06-10 08:53

On Tue, 15 Jun 2010 08:28:50 +0200, "\"Claus E. Petersen\"
<\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> wrote:

>Har du en kilde til det?
>
>Ikke at jeg på forhånd betvivler, men jeg tager ikke et udsagn for gode
>varer hvis jeg ikke selv har mulighed for at checke oprindelsen.

Politikens forside idag 15.6 siger det samme

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 01:53

On 15 Jun., 08:28, "\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE>
wrote:

> Har du en kilde til det?
>
> Ikke at jeg på forhånd betvivler, men jeg tager ikke et udsagn for gode
> varer hvis jeg ikke selv har mulighed for at checke oprindelsen.
,,,,,,,,,,,,,,,,
Det stod i New York Times forleden dag. Men med mediet her følger ikke
vedlagt dokumentation til enhver udtalelse. Du kan google på for
eksempel "hamid kazai denies taleban attack" eller lignende. Du!!!
skal gøre arbejdet.

jens

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-06-10 13:05

"Lyrik" <jenserikbech@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> vedlagt dokumentation til enhver udtalelse. Du kan google på for
> eksempel "hamid kazai denies taleban attack" eller lignende. Du!!!

Det ER nu engang kun ordentlig og hæderlig debatteknik at man selv - når man
altså fremsætter et postulat, der kan være kontroversielt eller opfattes som
tvivlsomt - også lige gerne angiver tilbørlig dokumentation, gerne i form af
et link, som man i så fald altid kan diskutere lødigheden af.

Ellers er vi ude i et rent ud sagt tåbeligt tidsspildehelvede med "omvendt
bevisførsel", hvor enhver intrigant-idiotisk troll i princippet kan påstå
hvad som helst og dertil kækt og arrogant "kræve det modbevist": En reel og
saglig debat KAN bare ikke føres på de tvivlsomme præmisser, hvilket jeg
håber du godt selv kan se...

Anders Peter Johnsen

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-06-10 13:51

> [...]
> modbevist": En reel og saglig debat KAN bare ikke føres på de tvivlsomme
> præmisser, hvilket jeg håber du godt selv kan se...

præcist!

- cep

Fra : Mendoza

Dato : 15-06-10 14:30

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvad som helst og dertil kækt og arrogant "kræve det modbevist": En reel
> og saglig debat KAN bare ikke føres på de tvivlsomme præmisser, hvilket

Du har helt ret. For eksempel ligesom når de overtrosramte bekendtgør: "Gud
eksisterer! Modbevis det hvis du kan!"

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-06-10 13:53

Lyrik skrev:

> [...]
> vedlagt dokumentation til enhver udtalelse. Du kan google på for
> eksempel "hamid kazai denies taleban attack" eller lignende. Du!!!

"Du kan google på" er eddermanme for tyndt!

- cep

Fra : N/A

Dato : 15-06-10 19:11

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 06:20

On 15 Jun., 14:04, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> alts frems tter et postulat, der kan v re kontroversielt eller opfattes som
> tvivlsomt - ogs lige gerne angiver tilb rlig dokumentation, gerne i form af
> et link, som man i s fald altid kan diskutere l digheden af.
>
> Ellers er vi ude i et rent ud sagt t beligt tidsspildehelvede med "omvendt
> bevisf rsel", hvor enhver intrigant-idiotisk troll i princippet kan p st
> hvad som helst og dertil k kt og arrogant "kr ve det modbevist": En reel og
> saglig debat KAN bare ikke f res p de tvivlsomme pr misser, hvilket jeg

Vi er i en snakkegruppe omkring et virtuelt kaffebord. Ikke i en
retssal med bevisførelse.

hilsen
Jens

Fra : Patruljen

Dato : 15-06-10 06:25

On 15 Jun., 14:20, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> Vi er i en snakkegruppe omkring et virtuelt kaffebord. Ikke i en
> retssal med bevisførelse.

Og dine kaffesladrerier er hvad de er. Det er fint, at du selv sætter
ordene på -

Fra : N/A

Dato : 15-06-10 13:53

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:32

On 15 Jun., 14:50, "\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE>
wrote:

> præcist!
>
> - cep

Og hvor forsvandt emnet hen?

jens

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:32

wrote:

> præcist!
>
> - cep

Emnet forsvandt! Hvorhen?

jens

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:33

On 15 Jun., 15:29, "Mendoza" <mik...@NOT1812.dk> wrote:

> Du har helt ret. For eksempel ligesom når de overtrosramte bekendtgør: "Gud
> eksisterer! Modbevis det hvis du kan!"

Emnet forsvandt! Har du slugt det?

jens

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:34

On 15 Jun., 14:53, "\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE>
wrote:

> "Du kan google på" er eddermanme for tyndt!
>
> - cep

Eller på "snurresnupbjerget" der gik op i selvbetragtninger.

jens

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 15-06-10 19:11

Lyrik skrev:

> Eller på "snurresnupbjerget" der gik op i selvbetragtninger.
>
> jens

Næh, men du skal angive kilder hvis der ikke er tale om helt indlysende
ting som at tyngdekraft er virkelig o.l.
At bede folk om at gætte sig til hvor du du henter udsagn fra er
simpelthen for skummelt.

- cep

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:51

On 15 Jun., 14:24, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Og dine kaffesladrerier er hvad de er. Det er fint, at du selv sætter
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hvis du nu rejste dig fra rendestenen, så kunne du sætte dig ind på
kaffebaren og diskutere på lige fod.

Jens

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 08:53

Fra : Patruljen

Dato : 15-06-10 15:30

On 15 Jun., 16:51, Lyrik <jenserikb...@gmail.com> wrote:

> Hvis du nu rejste dig fra rendestenen, så kunne du sætte dig ind på
> kaffebaren og diskutere på lige fod.

Det som du kalder rendestenen er formentlig en position hvor alt andet
end at sorte er ringere, arabere er uduelige og muslimerne skal
kværnes osv.etc. Så - ærligt talt - jeg trives fint i "rendestenen."

Du kan så altid skyde fra din skyttegrav med sære og udokumenterede
ideer. Der finder du adskillige ligesindede - Per Rønne, Malene, SA-
manden og det øvrige slæng af facistoide højredrenge.