Fra danefæs hellighed til etnisk udrensnin~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-10 23:27

Fra danefæs hellighed til etnisk udrensning
Hvis ungmuslimer fandt guldhornene og støbte dem om og solgte dem,
ville politiet sig "drengestreger" selvom en forsker måske kunne skabe
dechifrering af runeskrift og forståelse af vor fortid ved at
hittegodskontor havde betalt findeløn
Drengestreger kalder dovet politi det, når teenagermænd smadrer det
drivhus en pensionist lever af, og de ikke vil forlange at bøllernes
fædre lægger ud for erstatning.
Danefæ kaldes en tidslig nationalisering af vor fælles kulturarv og
den, der forgriber sig op de opreklamerede oldfund bødestraffes måske
rigelig hårdt, og britiske beskyttere af Akropolis som Grækenlands
ejere dengang skød til måls efter, tvinges tll at tilbagelevere
dyrtindkøbte , beskadigede oldgræske marmorstatuer uden erstatning.
Hvis jeg finder et ton guldsand mens jeg graver med mine børn ved
badestranden så straffes jeg næppe ved at sælge det til en guldmager,
selvom isotopforskere måske kunne have haft gavn og fundet olie , hvis
deres førsteret var blevet accepteret.
For romantikere var nationalister allerede i 1600-tallet da en
Slagelsepræst skrev hationalhymne og fædrelandssang nr 1 "Danmark
dejligst vang og vænge" om vikingeætens privilegier, fordi den kom
først og fordrev ur-danerne til Lapland.
Den unge Lincoln blev advokat for at berige sig som
indianerkrig-papirnusser og da han blev præsident fortsattte han at
præke "En død indianer er en god indianer", hvilket også T Roosewelt
gjorde i 1900-tallet.
Hitler prækede en god russer er en god russer og var så etisk eller
uetisk som General Custer , der lod bøfler skyde for at
indianerreservaternes alkoholikere skulle dø af sultedød og tyfus.
Millioner af indianee beslaglagde prærie, som hundred gange flere
nordamrikanere får produceret egne og ulandes kornbehov udfra, så
indianerne stod i vejen for fremskridtet. Helt som Stalins stupide
russere gjorde for det tyske wirtshaftswunder som let kunna have
overhalet Vesten hvis ikke USA havde sendt ½ mio Detroit-lastbiler til
at overføre russiske tropper til Stalingrad.
Jøder stod også i vejen for tyskerne og Einsatsgruppernes hængning af
Stalins oftest jødiske kommunistkommisærer hindrede at
jernbanesabotage forsinkede vigtige amunitionstog til SS-kamp mod den
røde hær.
At kalde Hitler mindre ædel and Lincoln viser, at sejrherrerne skriver
historien, hvilket allerede blev skrevet af kirkefaderen Augustin i
400 - og Churchill gentog vedr WW2 i 1950 , da han hetzede mod Stalin
og koldkrig og fik dæmpet visse Nyrnbergprocessers antal og hårdhed.

Fra : Lyrik

Dato : 15-06-10 09:19

On 15 Jun., 00:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> 400 - og Churchill gentog vedr WW2 i 1950 , da han hetzede mod Stalin
> og koldkrig og fik dæmpet visse Nyrnbergprocessers antal og hårdhed.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Der er altid noget at tænke over når du skriver Bo. Alle de
småborgerlige korrekthedsnormer står i vejen for verdens fremskridt.
Havde amerikanerne koloniseret Afghanistan i stedet for at kæmpe for
Kazai og hans slyngler kunne et nyt klondike være skabt! der skal en
moderne stærk kultur til at skabe fremskridt. Man kan ikke lade nøgne
barrøvs-folk kolonisere et land!
Tænk på hvor længe afghanerne har haft Afghanistan og misrøgtet det!
En hurtig gennemgang af vestlige folk viser store ressourcer.
Ædelstene, mineraler og meget andet. Hvad har kludehovederne fået ud
af det? Narko-produktion!

Da jeg var barn blev jeg inddoktrineret med at USA var "Indianernes
land der var stjålet af de hvide slyngler!" Intet kunne være mere
forkert! Ingen kan beholde retten til et område hvis de ikke udvikler
det til gavn for verdens evigt voksende menneskehed!
Men det var der ingen der oplyste om.
De slyngler der skamrider verden skal væltes af hesten og det kan ikke
gå for stærkt!

Jens